ME wilt het ook nog wel eens uitlokkenquote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan. Alleen even 1 ding: bij alles wat risico oplevert is er ME; koningsdag, protesten etc.
Ja maar een voetbalwedstrijd zou geen risico moeten zijnquote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan. Alleen even 1 ding: bij alles wat risico oplevert is er ME; koningsdag, protesten etc.
Helemaal jouw dingquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
reportage? gaat over een seriemoordenaar
Daag schatquote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben weg mensen. Doen jullie een beetje lief voor Fylax?
Waarom blijf je niet voor als er een rel komt?quote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Zorg er voor dat die rel in een topic komt, heb er zin inquote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet voor als er een rel komt?
Wie gaat er rellen dan? Jij?quote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet voor als er een rel komt?
fokker?quote:
Er was laatst in filmpje in Rusland bij een wedstrijd waar een MEer op een man zonder benen insloeg. Daar heb ik echt geen woorden voor. Letterlijk 2 krukken en benen boven de knie afgezet, en die werd neergeknuppeld. Dat is echt niet te bevatten.quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
ME wilt het ook nog wel eens uitlokken
Normaal niet nee. Maar Roda-Sittard is niet gewoon een voetbalwedstrijd. Net als Ajax-Feyenoord ook meer is dan een wedstrijd.quote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar een voetbalwedstrijd zou geen risico moeten zijn
Wijn zit ook in vattenquote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Er was laatst in filmpje in Rusland bij een wedstrijd waar een MEer op een man zonder benen insloeg. Daar heb ik echt geen woorden voor. Letterlijk 2 krukken en benen boven de knie afgezet, en die werd neergeknuppeld. Dat is echt niet te bevatten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |