quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
ff jullie ips achterhalen via jullie skype je weet toch
quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
Die iedereen heeft en jij nog niet kende.quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb wel leuke pics van iemand die begint met de Y
studiotje weet
Die heeft iedereenquote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb wel leuke pics van iemand die begint met de Y
studiotje weet
Altijd gezellig dat voetbalquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kan, ik zit niet bij UK/FP of iets van Aken. Maar voor zover ik gehoord heb was er niks concreet afgesproken. Moet wel zeggen dat de ME in sittard enorm goed voorbereid was. Echt geen confrontatie mogelijk, en last minute omleiding zodat bussen niet langs de groep van sittard kwam die stond op te wachten.
fylax woont in een tokkieflatquote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]het is wachten n tot je een keer de verkeerde treft en die aan je deur komt
Ditquote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die iedereen heeft en jij nog niet kende.
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die iedereen heeft en jij nog niet kende.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:
Fylax kon ons alles vertellen wat er op Fok! is gebeurd de laatste jaren, het was gewoon eng.
Werkt niet meerquote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
Linkje doorgestuurd?quote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geo had ze nog niet gezien.. tot vannacht
Ik ga deze discussie niet aan. Alleen even 1 ding: bij alles wat risico oplevert is er ME; koningsdag, protesten etc.quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Altijd gezellig dat voetbalGodver man is toch sneu dat je de ME nodig hebt om het een beetje in goede banen te laten leiden
ME wilt het ook nog wel eens uitlokkenquote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan. Alleen even 1 ding: bij alles wat risico oplevert is er ME; koningsdag, protesten etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |