Beetje herkenbaarquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik ben zelfs paranoide om mijn stem te laten horen. Laat staan telefoonnummer
Dan zet ik je nummer wel op een gay dating site.quote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar een toestemmingsberichtje voor krijg?
Heb je zeker ook nog geen FOK!meets gedaan?quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik ben zelfs paranoide om mijn stem te laten horen. Laat staan telefoonnummer
Dmquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
Ik heb alle gegevens van een persoon van R49
Kan, ik zit niet bij UK/FP of iets van Aken. Maar voor zover ik gehoord heb was er niks concreet afgesproken. Moet wel zeggen dat de ME in sittard enorm goed voorbereid was. Echt geen confrontatie mogelijk, en last minute omleiding zodat bussen niet langs de groep van sittard kwam die stond op te wachten.quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik. matpartijtje ergens
maar waar zit appelen danquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Stickertje het volgende:
lijkt wel een kleuterschool als fylax hier is, we moeten hem elke keer op zijn vingers tikken als hij weer eens dom omgaat met privacy
quote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Stickertje het volgende:
lijkt wel een kleuterschool als fylax hier is, we moeten hem elke keer op zijn vingers tikken als hij weer eens dom omgaat met privacy
quote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je zeker ook nog geen FOK!meets gedaan?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Studiotje het volgende:
AF_ heeft de baard nog niet in de keel dus ja, dan snappen we het toch wel.
Zou de dag ervoor zijnquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kan, ik zit niet bij UK/FP of iets van Aken. Maar voor zover ik gehoord heb was er niks concreet afgesproken. Moet wel zeggen dat de ME in sittard enorm goed voorbereid was. Echt geen confrontatie mogelijk, en last minute omleiding zodat bussen niet langs de groep van sittard kwam die stond op te wachten.
Hopelijk lekken de naakt pics niet uitquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Stickertje het volgende:
Ziggo?quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
ff jullie ips achterhalen via jullie skype je weet toch
quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Stickertje het volgende:
plottwist, AF is een vrouw en moet een stemvervormer hebben zodat 'hij' kan doen alsof het een man is
quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Stickertje het volgende:
plottwist, AF is een vrouw en moet een stemvervormer hebben zodat 'hij' kan doen alsof het een man is
heb wel leuke pics van iemand die begint met de Yquote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk lekken de naakt pics niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |