SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij staat niet precies in het midden, heb je OCDquote:
Vitesse kampioenquote:Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hattrick Dauda, hahahahahaha.
Bosz zet weer eens een spits in en die maakt een hattrick
Nee, nu ligt 'ie er wel inquote:Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgekeurd? Ik ben scorebordjournalist voor die wedstrijd
Hahahquote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, nu ligt 'ie er wel in
Stream loopt wat achter
Neequote:Op zondag 14 september 2014 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet echt Trots van het Noorden zo hé?
Die kans was dan ook onmisbaar. Zelfs mijn kat had die gemaakt.quote:Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hattrick Dauda, hahahahahaha.
Bosz zet weer eens een spits in en die maakt een hattrick
Inderdaad, Hoesen speelt erg goed hequote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
En dat na die mooie overwinning op Ajax vorige speelronde. Nu weer van dat rare gedrag.
Vquote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
En dat na die mooie overwinning op Ajax vorige speelronde. Nu weer van dat rare gedrag.
Vorig seizoen ook vaak wisselende resultaten, erg jammer want de ploeg is prima.quote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
En dat maakt het zo frustrerend, want het is vaak een gevolg van dom prutswerk wat gewoon niet nodig is.quote:Op zondag 14 september 2014 15:53 schreef RingBewoner het volgende:
Vorig seizoen ook vaak wisselende resultaten, erg jammer want de ploeg is prima.
Bekijk het zo: je hebt een stuk meer plezier van winst op Ajax en een zaadpot tegen Cambuur dan andersom.quote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Misschien tijd voor een sportpsycholoog?quote:Op zondag 14 september 2014 15:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
En dat maakt het zo frustrerend, want het is vaak een gevolg van dom prutswerk wat gewoon niet nodig is.
Misschien tijd voor wat meer spelers met goede mentaliteit of werklust.quote:Op zondag 14 september 2014 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een sportpsycholoog?
Cambuur doet het gewoon goedquote:Op zondag 14 september 2014 15:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
En dat maakt het zo frustrerend, want het is vaak een gevolg van dom prutswerk wat gewoon niet nodig is.
Tja, beetje dooddoener, zo zie ik elk weekend wel een club lopen.quote:Op zondag 14 september 2014 15:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Misschien tijd voor wat meer spelers met goede mentaliteit of werklust.
De helft hangt er vaak als een slappe zak bij en hobbelt maar wat achter de bal aan.
Mad?quote:Op zondag 14 september 2014 15:56 schreef Fokker101 het volgende:
HIARIEJ gotverdomme wat een kut speler
Op Cambuur is ook niets aan te merken. Los van winst of verlies zou ik dat ook graag van Groningen zeggen.quote:
Denk Ajax even weg en boeren rulen de eredivisiequote:Op zondag 14 september 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De virtuele stand
PSV 12
PEC 12
Cambuur 11
Heerenveen 10
Ajax 9
Groningen 9
hihiihihihquote:Op zondag 14 september 2014 15:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk Ajax even weg en boeren rulen de eredivisie
Dan moet Groningen wel winnen.quote:Op zondag 14 september 2014 15:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er waren veel FOK!ers die vonden dat ik ongelijk had over Hoesen.quote:Op zondag 14 september 2014 15:57 schreef Fokker101 het volgende:
dat hij hoesen er in laat staan ook he
Een slechte wedstrijd kan soms ook de verdienste van de tegenstander zijn, achter de feiten aanlopen ziet er altijd klunzig uitquote:Op zondag 14 september 2014 15:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
Op Cambuur is ook niets aan te merken. Los van winst of verlies zou ik dat ook graag van Groningen zeggen.
ja, of die heeeinz. kut spelerquote:Op zondag 14 september 2014 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er waren veel FOK!ers die vonden dat ik ongelijk had over Hoesen.
Ajacied422
Zo, die zit.
Ik ben tot de pijnlijke conclusie gekomen dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 14 september 2014 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er waren veel FOK!ers die vonden dat ik ongelijk had over Hoesen.
Ajacied422
Zo, die zit.
Haha lol ja alles buiten damsko is boerenquote:Op zondag 14 september 2014 15:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat na zijn eerste invalbeurt al hé. Ik ben echt een ziener.quote:Op zondag 14 september 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tot de pijnlijke conclusie gekomen dat je gelijk hebt.
quote:Op zondag 14 september 2014 16:01 schreef Fokker101 het volgende:
wat een kut speler die hoesen hij moet echt cholera krijgen gvd
Dordt, Eagles en Heracles gaan 16-17-18 eindigen denk ik.quote:Op zondag 14 september 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De virtuele stand
PSV 12
PEC 12
Cambuur 11
Heerenveen 10
Ajax 9
Groningen 9
wordt moeilijk voor PSVquote:Op zondag 14 september 2014 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
volgende week de topper PSV - Cambuur
Excelsior ipv Eaglesquote:Op zondag 14 september 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dordt, Eagles en Heracles gaan 16-17-18 eindigen denk ik.
Goed zo typischquote:Op zondag 14 september 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Heeft iedereen Typisch al gecomplimenteerd?
Tuurlijkquote:Op zondag 14 september 2014 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha lol ja alles buiten damsko is boeren
Nog niet.quote:Op zondag 14 september 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
U is brilliantquote:Op zondag 14 september 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat na zijn eerste invalbeurt al hé. Ik ben echt een ziener.
4 clubs uit het Noordenquote:Op zondag 14 september 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De virtuele stand
PSV 12
PEC 12
Cambuur 11
Heerenveen 10
Ajax 9
Groningen 9
Ik vind Excelsior beter spelen. Eagles hebben wel gigantisch veel pech natuurlijk maar dat laten ze ook toe door met vlagen dramatisch te voetballen. Selectie zou veel beter moeten zijn dan Excelsior.quote:
Dat was toch die gast die zijn weddenschap niet na kwam?quote:Op zondag 14 september 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Waar woon jij dat Zwolle al het Noorden is?quote:
Die zijn nog minder dan Heracles zonder De Jonge.quote:Op zondag 14 september 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Eagles hebben te weinig kwaliteit. Die een wedstrijd kunnen beslissen
Ja, klopt.quote:Op zondag 14 september 2014 16:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was toch die gast die zijn weddenschap niet na kwam?
Utrecht, hiervoor Helmondquote:Op zondag 14 september 2014 16:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waar woon jij dat Zwolle al het Noorden is?
Gaat cambuur winnen.quote:
zijn broer kan er ook niks vanquote:Op zondag 14 september 2014 16:05 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, wat voetbalde Wijnaldum gisteren verschrikkelijk slecht bij de Eagles. Alsof hij alleen aangenomen was om zijn achternaam.
begint al bij het Noordzeekanaalquote:Op zondag 14 september 2014 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
Als je Zwolle voorbij bent, bij Meppel enzo: daar begint het Noorden pas
Shock he?quote:Op zondag 14 september 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje leeft nog!11!!!!11!!
Wat mij betreft begint het Noorden voorbij de lijn Haarlem - Almeloquote:Op zondag 14 september 2014 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
Of voor de gemiddelde Amsterdammer: Bussum en dan een stuk verder.quote:Op zondag 14 september 2014 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
hou je bek isquote:Op zondag 14 september 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur is de club van het noorden
quote:Op zondag 14 september 2014 16:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat mij betreft begint het Noorden voorbij de lijn Haarlem - Almelo
Voor de gemiddelde Amsterdammer: bij Diemen al vastquote:Op zondag 14 september 2014 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of voor de gemiddelde Amsterdammer: Bussum en dan een stuk verder.
Leuke ploegquote:Op zondag 14 september 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur gaat het PSV ook lastig maken.
Lekker voor je.quote:Op zondag 14 september 2014 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
M'n hele poule weer naar de knoppen.
je kent er dus geenquote:Op zondag 14 september 2014 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of voor de gemiddelde Amsterdammer: Bussum en dan een stuk verder.
Nee, maar kijk naar die negers die een selfie maken en de reactie van die gasten daarachter.quote:Op zondag 14 september 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie zijn dat in de OP. Moet ik ze ergens van kennen?
Allroundploeg. Kunnen goed aanvallen en ook goed verdedigen als het moet. Sterk en stabiel middenveld. Genoeg snelheid op de counter. Enige zwakke is Nienhuis.quote:
Jay-Zquote:Op zondag 14 september 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie zijn dat in de OP. Moet ik ze ergens van kennen?
Inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2014 16:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Amsterdammer: bij Diemen al vast
Oh: gooi die Grunn vlaggetjes weg en [ afbeelding ] terug
Want je wou even de held uithangen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:09 schreef Fokker101 het volgende:
Maar goed dat we niet in dat uitvak kunnen
De gemiddelde Amsterdammer bestaat niet. Ik ken achterlijke Amsterdammers en vrij intelligente Amsterdammers en het gemiddelde daarvan is een vrij belabberde topografiekennis.quote:
Nee, ga jij lekker niet naar je club kijken idioot. Maar dan moet je naar leeuwarden voor zon kut wedstrijdquote:Op zondag 14 september 2014 16:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Want je wou even de held uithangen?
Ik ken ook van die Groningers die nooit buiten de stad komen, die moet je al uitleggen hoe ze naar Hoogeveen moeten rijden.quote:Op zondag 14 september 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
De gemiddelde Amsterdammer bestaat niet. Ik ken achterlijke Amsterdammers en vrij intelligente Amsterdammers en het gemiddelde daarvan is een vrij belabberde topografiekennis.
Gemiddeld genomen zal men denken: na Amsterdam stopt de beschaving van Nederlandquote:Op zondag 14 september 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
De gemiddelde Amsterdammer bestaat niet. Ik ken achterlijke Amsterdammers en vrij intelligente Amsterdammers en het gemiddelde daarvan is een vrij belabberde topografiekennis.
Waarom je in godsnaam vrijwillig naar Hoogeveen zou gaan is me een raadsel maar ik snap je punt.quote:Op zondag 14 september 2014 16:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik ken ook van die Groningers die nooit buiten de stad komen, die moet je al uitleggen hoe ze naar Hoogeveen moeten rijden.
Hoiquote:
Ik ben daar weleens naar de bioscoop gegaan. Doe met deze informatie wat je wilquote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom je in godsnaam vrijwillig naar Hoogeveen zou gaan is me een raadsel maar ik snap je punt.
quote:Op zondag 14 september 2014 16:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, ga jij lekker niet naar je club kijken idioot. Maar dan moet je naar leeuwarden voor zon kut wedstrijd
Precies.. en waarom in godsnaam Hoogeveen een station moet hebben, net als Beilen, Haren en Europapark is mij een raadsel.quote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom je in godsnaam vrijwillig naar Hoogeveen zou gaan is me een raadsel maar ik snap je punt.
Als ze uit ook nog gaan presteren eindigen ze makkelijk bij de eerste 8.quote:Op zondag 14 september 2014 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er wint gewoon bijna niemand in Leeuwarden... Gaan veel ploegen het lastig krijgen dit seizoen.
Ik draai er nog wel ééns de A28 af, zeer lekker ijs bij Toscana aan de schutstraat.quote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik ben er een paar keer geweest en ik ken geen droevigere plekken in heel Nederland.quote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben daar weleens naar de bioscoop gegaan. Doe met deze informatie wat je wil
Worden kampioenquote:Op zondag 14 september 2014 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze uit ook nog gaan presteren eindigen ze makkelijk bij de eerste 8.
Zelfde probleem als vorig seizoen dus.quote:Op zondag 14 september 2014 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat valt dus mooi samen met de provinciegrenzen, maar daardoor ligt het westen van regio oost westelijker dan het oosten van regio zuidwest, is dus administratieve onzin.quote:
wat waren ze vorig seizoen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben daar weleens naar de bioscoop gegaan. Doe met deze informatie wat je wil
Zullen we een keer samen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik ben er een paar keer geweest en ik ken geen droevigere plekken in heel Nederland.
Nu ik er over nadenk, ik ben er denk ik ook naar de bioscoop gegaan.
Wij hebben zoveel gemeen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik ben er een paar keer geweest en ik ken geen droevigere plekken in heel Nederland.
Nu ik er over nadenk, ik ben er denk ik ook naar de bioscoop gegaan.
Omdat die trainer een debiel isquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag Hoesen 90 minuten volmaken?
Omdat het een topspits schijnt te zijnquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet hij mee dan?quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat lijkt mij ook niet. Misschien net linker rijtje maar het is echt geen topploeg. Buitenshuis sowieso door iedereen te kloppen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was dus al heel mooi, veel hoger zal het dit seizoen niet worden
Eens, top 3 is wel binnen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Plekken 4 t/m 7 zijn voor Play offs EL dus ik denk niet dat Cambuur die haalt
quote:Op zondag 14 september 2014 16:19 schreef hottentot het volgende:
De enige lichtpuntjes dit weekend zijn de winst van Willem II Cambuur en PEC
PEC wint van een topploeg, Eagles verliezen, leuke stunt van Willem II, Groningen loopt averij op. Jammer dat AZ - Her en Utr - ADO zo saai waren, anders was het een perfect voetbalweekendquote:Op zondag 14 september 2014 16:19 schreef hottentot het volgende:
De enige lichtpuntjes dit weekend zijn de winst van Willem II en PEC
Utrecht - Den Haag had ook wel hoogtepunten hoor. Voornamelijk Kallon zijn trucjesquote:Op zondag 14 september 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC wint van een topploeg, Eagles verliezen, leuke stunt van Willem II, Groningen loopt averij op. Jammer dat AZ - Her en Utr - ADO zo saai waren, anders was het een perfect voetbalweekend
Gefeliciteerdquote:
Ik ben geen Cambuur fan, gewoon een leuke ploeg. Willem II was voor mij juist een bitter dieptepuntquote:Op zondag 14 september 2014 16:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
maar ik vier je feestje niet mee.
Beter gaan we ons samen bezatten dan.quote:Op zondag 14 september 2014 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben geen Cambuur fan, gewoon een leuke ploeg. Willem II was voor mij juist een bitter dieptepunt
Gelukkig komt Coutinho.quote:Op zondag 14 september 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze keeper van Excelsior ziet er ook als een topper uit
Het is weer eens wat anders dan een afgesneden clitoris.quote:Op zondag 14 september 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Dauda heeft onder beide ogen een verticaal litteken. Dit zijn familietekens die vlak na zijn geboorte opzettelijk werden aangebracht.
Owkey
quote:Op zondag 14 september 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Dauda heeft onder beide ogen een verticaal litteken. Dit zijn familietekens die vlak na zijn geboorte opzettelijk werden aangebracht.
Owkey
Ook met hem wordt het best moeilijk hoor, spel maken gaat niet zo goed bij PSVquote:Op zondag 14 september 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Depay volgende week nog geblesseerd is bij PSV v Cambuur, wint Cambuur.
Ziet er best wel stoer uit, afgezien van het feit dat het natuurlijk barbaars is je kind zo te verminken.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 16:32 schreef hottentot het volgende:
Om even een vrolijke noot toe te voegen. Hoe vinden jullie de nieuwe pakjes van de Colombiaanse vrouwen wielerploeg.
[ afbeelding ]
Zo'n korte geheugenspanne?quote:Op zondag 14 september 2014 16:35 schreef TLC het volgende:
PEC Zwolle en Cambuur strijden dit seizoen om een CL plek
Wat een pech.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme, ik hoopte nog op lekkere punten van Peersman, maar nee hoor
fixed.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wel echt jammer dat de Klassieker op hetzelfde tijdstip is als PSV-Cambuur de formule 1
Kloptquote:
Waardeloos inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De meest boeiende wedstrijden van het weekend alle drie om 14:30.
Mensen die van voetbal houden in plaats van alleen maar op Feyenoord masturberen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:20 schreef Caland het volgende:
Wie geeft een fuck om PSV - Cambuur dan.
Masturberen op Feyenoordquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die van voetbal houden in plaats van alleen maar op Feyenoord masturberen.
Meh. Nederland kent eigenlijk maar één wedstrijd die echt ergens om gaat. Ik gok dat de meeste mensen gewoon daarnaar gaan kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die van voetbal houden in plaats van alleen maar op Feyenoord masturberen.
werd twee seizoenen geleden ook gedaan als seizoensopener.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:24 schreef Caland het volgende:
Wel apart trouwens dat een risicowedstrijd als NAC - W2 op vrijdagavond wordt gespeeld.
Het is wachten op een post van Day-V met zijn kijkcijfers van PSV v Ajax.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Nederland kent eigenlijk maar één wedstrijd die echt ergens om gaat. Ik gok dat de meeste mensen gewoon daarnaar gaan kijken.
Als je gelijk hebt is dat in elk geval niet een wedstrijd waar Feyenoord aan meedoet. Tekenend ook dat er nu nog kaarten zijn voor zondag.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Nederland kent eigenlijk maar één wedstrijd die echt ergens om gaat. Ik gok dat de meeste mensen gewoon daarnaar gaan kijken.
Dat is eigenlijk al jaren soms het geval. Ook in de arena. Volgens mij heeft Ajax vorig seizoen zelfs in de laatste week de kaartverkoopregeling flink versoepeld omdat er anders duizenden kaarten bleven liggen. Feyenoord doet daar niet aan. Seizoenskaarthouders kunnen geen kaarten kopen en clubcardhouders maar 1.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef Silenus het volgende:
En apart dat de Klassieker nog steeds niet is uitverkocht.
Belachelijk ook dat dat weer voor onbepaalde tijd verlengd is na die vuurwerkonzin.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef Ties02 het volgende:
Klassieker zonder uitsupporters is niks aan
Niet belachelijk. Als Ajaxsupporter zijnde in De Kuip zulke fratsen uithalen is gewoon dom.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Belachelijk ook dat dat weer voor onbepaalde tijd verlengd is na die vuurwerkonzin.
Was uiteraard een bewuste actie. Die durven gewoon niet meer naar de Kuip tijdens de klassieker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet belachelijk. Als Ajaxsupporter zijnde in De Kuip zulke fratsen uithalen is gewoon dom.
Heeft toch niks met de klassieker te maken?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet belachelijk. Als Ajaxsupporter zijnde in De Kuip zulke fratsen uithalen is gewoon dom.
Natuurlijk is dat dom, maar het is ook een falen van de lokale driehoeken in Rotterdam en Amsterdam dat ze de supporters niet in toom kunnen houden. Nu zijn er minstens tien jaar geen supporters bij de mooiste wedstrijd van de competitie, dat is gewoon verschrikkelijk zonde.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het stadion van je rivaal veel schade aanrichten..quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft toch niks met de klassieker te maken?
Ze grijpen gewoon elk incident aan om politie inzet te besparen
Dit ja. Als ze vanavond bij NAC het hele veld opblazen zijn er over twee jaar gewoon weer Tilburgers bij, hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft toch niks met de klassieker te maken?
Ze grijpen gewoon elk incident aan om politie inzet te besparen
Alsof je alles kan tegenhouden. Dit soort incidenten doe je toch geen flikker tegen of wou je iedereen gaan visiterenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat dom, maar het is ook een falen van de lokale driehoeken in Rotterdam en Amsterdam dat ze de supporters niet in toom kunnen houden. Nu zijn er minstens tien jaar geen supporters bij de mooiste wedstrijd van de competitie, dat is gewoon verschrikkelijk zonde.
en "Als... zijde" is geen Nederlands
Als het moet, ja. Dat er zo veel vuurwerk een stadion binnengesmokkeld kan worden is toch gewoon amateuristisch? Natuurlijk moeten die mongolen die het doen in de eerste plaats afgestraft worden maar als je beveiliging zo opzichtig faalt is dat óók de schuld van de beveiliging.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je alles kan tegenhouden. Dit soort incidenten doe je toch geen flikker tegen of wou je iedereen gaan visiteren
Ja fouilleren is 100% waterdicht.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het moet, ja. Dat er zo veel vuurwerk een stadion binnengesmokkeld kan worden is toch gewoon amateuristisch? Natuurlijk moeten die mongolen die het doen in de eerste plaats afgestraft worden maar als je beveiliging zo opzichtig faalt is dat óók de schuld van de beveiliging.
Supportersstromen gescheiden houden, voor de risicovakken iedereen fouilleren, stadionverboden uitdelen aan iedereen die zich ook maar enigszins misdraagt en je kunt prima een voetbalwedstrijd spelen met uitsupporters er bij.
Jezus, kun jij alleen maar zwart-witdenken? Er zit nog wel een stapje tussen "100% waterdicht" enquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja fouilleren is 100% waterdicht.Pleur op joh, als jij een fakkeltje mee naar binnen wilt nemen dan lukt je dat wel hoor, manieren te over.
Die Nederlandse mentaliteit dat alles maar te handhaven valt
Mwah. Ik ben bij zat buitenlandse wedstrijden geweest en in Nederland zijn we toch wel extreem doorgeslagen als het gaat om het veiligheidsbeleid rondom voetbalwedstrijden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:49 schreef Tchock het volgende:
En leuk ook de "Nederlandse mentaliteit" er bij.In het buitenland gebeurt het natuurlijk nooit dat supporters zich misdragen en dat daarop de handhaving wordt verscherpt. Dat hele concept hebben wij uitgevonden met de VOC-mentaliteit en onze polderaanpak. Zoiets?
We nemen de burgemeester van een klein provinciestadje en wat hij zegt is "De Nederlandse mentaliteit"quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:02 schreef Caland het volgende:
Om maar een mooi voorbeeld te geven. De burgemeester van Almelo gaf vorig seizoen aan dat één van de redenen dat Feyenoord-supporters per combi moesten afreizen was dat Heracles een paar boze mailtjes had ontvangen van Feyenoordes omdat Pelle in een eerder duel tegen ze rood had gekregen. Waar hebben we het dan nog over
Neuh. Slechts een voorbeeld van hoe het overal eraan toegaat. De angst regeert. We kunnen niet eens meer normaal een klassieker organiserenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
We nemen de burgemeester van een klein provinciestadje en wat hij zegt is "De Nederlandse mentaliteit"
Je zegt net zelf dat je wangedrag niet tegenhoudt en dat het toch onmogelijk te controleren is maar als je daar dan naar handelt is het ineens "de angst regeert"quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Slechts een voorbeeld van hoe het overal eraan toegaat. De angst regeert. We kunnen niet eens meer normaal een klassieker organiseren
Omdat het verbieden van uitsupporters nogal een onzinnige regel is. Juist in de stadions gebeurt en nauwelijks meer wat. Maar we pakken een incidentje erbij en besluiten dan maar een grote groep te straffen of de regels nog verder aan te scherpen. Dat is wat mij betreft wel typisch Nederlands, ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je wangedrag niet tegenhoudt en dat het toch onmogelijk te controleren is maar als je daar dan naar handelt is het ineens "de angst regeert"
Ah, dan zijn we het eindelijk eens. De hele discussie begon met dat ik zei dat uitsupporters verbieden onzin was en daar haakte jij op in.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het verbieden van uitsupporters nogal een onzinnige regel is. Juist in de stadions gebeurt en nauwelijks meer wat. Maar we pakken een incidentje erbij en besluiten dan maar een grote groep te straffen of de regels nog verder aan te scherpen.
Ondaan dood ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
XI Willem II - Lamprou; Van der Struijk, Wuytens, Peters, Dijks; Wuytens, Haemhouts; Cabral, Braber, Sahar en Armenteros
XI NAC - Ten Rouwelaar; Ssewankambo, Damcevski, Drost, Amieux; De Kamps, Falkenburg, Matic; Boateng, Perica, Tighadouini
Fanzine de Rat heeft nog niks getweetquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cabral is 1000 keer slechter . Al nieuws over rellen in Tilburg ?
Komt nog welquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fanzine de Rat heeft nog niks getweet
Voetbalsupporters. Samen met house-liefhebbers een van de weinige 'groepen' mensen in Nederland die je gerust keihard mag aanpakken omdat het toch allemaal tuig is dat altijd verantwoordelijk voor elkaar gesteld kan worden. En NIEMAND die er naar kraait als er zo gehandeld wordt, want die hooligans en pillenslikkers zullen het wel aan zichzelf te danken hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het verbieden van uitsupporters nogal een onzinnige regel is. Juist in de stadions gebeurt en nauwelijks meer wat. Maar we pakken een incidentje erbij en besluiten dan maar een grote groep te straffen of de regels nog verder aan te scherpen. Dat is wat mij betreft wel typisch Nederlands, ja.
twitter:FanzineDeRat twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 19:46:41De kleuters komen op t vak. Braaf gaan zitten jochies #wilNAC reageer retweet
hehequote:Op vrijdag 19 september 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FanzineDeRat twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 19:46:41De kleuters komen op t vak. Braaf gaan zitten jochies #wilNAC reageer retweet
Niets mis mee iddquote:
Zonder kans voor de daders om zich te melden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:54 schreef Ties02 het volgende:
Om maar niet te spreken over privacy als er een keer iets gebeurd, weet nog bij ons dat bij Utrecht uit het halve uitvak op internet stond terwijl er een klein groepje maar in de gracht stond of vuurwerk had gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |