Inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2014 16:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Amsterdammer: bij Diemen al vast
Oh: gooi die Grunn vlaggetjes weg en [ afbeelding ] terug
Want je wou even de held uithangen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:09 schreef Fokker101 het volgende:
Maar goed dat we niet in dat uitvak kunnen
De gemiddelde Amsterdammer bestaat niet. Ik ken achterlijke Amsterdammers en vrij intelligente Amsterdammers en het gemiddelde daarvan is een vrij belabberde topografiekennis.quote:
Nee, ga jij lekker niet naar je club kijken idioot. Maar dan moet je naar leeuwarden voor zon kut wedstrijdquote:Op zondag 14 september 2014 16:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Want je wou even de held uithangen?
Ik ken ook van die Groningers die nooit buiten de stad komen, die moet je al uitleggen hoe ze naar Hoogeveen moeten rijden.quote:Op zondag 14 september 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
De gemiddelde Amsterdammer bestaat niet. Ik ken achterlijke Amsterdammers en vrij intelligente Amsterdammers en het gemiddelde daarvan is een vrij belabberde topografiekennis.
Gemiddeld genomen zal men denken: na Amsterdam stopt de beschaving van Nederlandquote:Op zondag 14 september 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
De gemiddelde Amsterdammer bestaat niet. Ik ken achterlijke Amsterdammers en vrij intelligente Amsterdammers en het gemiddelde daarvan is een vrij belabberde topografiekennis.
Waarom je in godsnaam vrijwillig naar Hoogeveen zou gaan is me een raadsel maar ik snap je punt.quote:Op zondag 14 september 2014 16:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik ken ook van die Groningers die nooit buiten de stad komen, die moet je al uitleggen hoe ze naar Hoogeveen moeten rijden.
Hoiquote:
Ik ben daar weleens naar de bioscoop gegaan. Doe met deze informatie wat je wilquote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom je in godsnaam vrijwillig naar Hoogeveen zou gaan is me een raadsel maar ik snap je punt.
quote:Op zondag 14 september 2014 16:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, ga jij lekker niet naar je club kijken idioot. Maar dan moet je naar leeuwarden voor zon kut wedstrijd
Precies.. en waarom in godsnaam Hoogeveen een station moet hebben, net als Beilen, Haren en Europapark is mij een raadsel.quote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom je in godsnaam vrijwillig naar Hoogeveen zou gaan is me een raadsel maar ik snap je punt.
Als ze uit ook nog gaan presteren eindigen ze makkelijk bij de eerste 8.quote:Op zondag 14 september 2014 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er wint gewoon bijna niemand in Leeuwarden... Gaan veel ploegen het lastig krijgen dit seizoen.
Ik draai er nog wel ééns de A28 af, zeer lekker ijs bij Toscana aan de schutstraat.quote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik ben er een paar keer geweest en ik ken geen droevigere plekken in heel Nederland.quote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben daar weleens naar de bioscoop gegaan. Doe met deze informatie wat je wil
Worden kampioenquote:Op zondag 14 september 2014 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze uit ook nog gaan presteren eindigen ze makkelijk bij de eerste 8.
Zelfde probleem als vorig seizoen dus.quote:Op zondag 14 september 2014 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat valt dus mooi samen met de provinciegrenzen, maar daardoor ligt het westen van regio oost westelijker dan het oosten van regio zuidwest, is dus administratieve onzin.quote:
wat waren ze vorig seizoen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben daar weleens naar de bioscoop gegaan. Doe met deze informatie wat je wil
Zullen we een keer samen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik ben er een paar keer geweest en ik ken geen droevigere plekken in heel Nederland.
Nu ik er over nadenk, ik ben er denk ik ook naar de bioscoop gegaan.
Wij hebben zoveel gemeen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik ben er een paar keer geweest en ik ken geen droevigere plekken in heel Nederland.
Nu ik er over nadenk, ik ben er denk ik ook naar de bioscoop gegaan.
Omdat die trainer een debiel isquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag Hoesen 90 minuten volmaken?
Omdat het een topspits schijnt te zijnquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet hij mee dan?quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat lijkt mij ook niet. Misschien net linker rijtje maar het is echt geen topploeg. Buitenshuis sowieso door iedereen te kloppen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was dus al heel mooi, veel hoger zal het dit seizoen niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |