Dat valt dus mooi samen met de provinciegrenzen, maar daardoor ligt het westen van regio oost westelijker dan het oosten van regio zuidwest, is dus administratieve onzin.quote:
wat waren ze vorig seizoen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze uit ook nog gaan presteren eindigen ze makkelijk bij de eerste 8.
quote:Op zondag 14 september 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben daar weleens naar de bioscoop gegaan. Doe met deze informatie wat je wil
Zullen we een keer samen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik ben er een paar keer geweest en ik ken geen droevigere plekken in heel Nederland.
Nu ik er over nadenk, ik ben er denk ik ook naar de bioscoop gegaan.
Wij hebben zoveel gemeen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik ben er een paar keer geweest en ik ken geen droevigere plekken in heel Nederland.
Nu ik er over nadenk, ik ben er denk ik ook naar de bioscoop gegaan.
Omdat die trainer een debiel isquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag Hoesen 90 minuten volmaken?
Omdat het een topspits schijnt te zijnquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet hij mee dan?quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat lijkt mij ook niet. Misschien net linker rijtje maar het is echt geen topploeg. Buitenshuis sowieso door iedereen te kloppen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was dus al heel mooi, veel hoger zal het dit seizoen niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |