quote:Op zondag 14 september 2014 16:19 schreef hottentot het volgende:
De enige lichtpuntjes dit weekend zijn de winst van Willem II Cambuur en PEC
PEC wint van een topploeg, Eagles verliezen, leuke stunt van Willem II, Groningen loopt averij op. Jammer dat AZ - Her en Utr - ADO zo saai waren, anders was het een perfect voetbalweekendquote:Op zondag 14 september 2014 16:19 schreef hottentot het volgende:
De enige lichtpuntjes dit weekend zijn de winst van Willem II en PEC
Utrecht - Den Haag had ook wel hoogtepunten hoor. Voornamelijk Kallon zijn trucjesquote:Op zondag 14 september 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC wint van een topploeg, Eagles verliezen, leuke stunt van Willem II, Groningen loopt averij op. Jammer dat AZ - Her en Utr - ADO zo saai waren, anders was het een perfect voetbalweekend
Gefeliciteerdquote:
Ik ben geen Cambuur fan, gewoon een leuke ploeg. Willem II was voor mij juist een bitter dieptepuntquote:Op zondag 14 september 2014 16:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
maar ik vier je feestje niet mee.
Beter gaan we ons samen bezatten dan.quote:Op zondag 14 september 2014 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben geen Cambuur fan, gewoon een leuke ploeg. Willem II was voor mij juist een bitter dieptepunt
Gelukkig komt Coutinho.quote:Op zondag 14 september 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze keeper van Excelsior ziet er ook als een topper uit
Het is weer eens wat anders dan een afgesneden clitoris.quote:Op zondag 14 september 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Dauda heeft onder beide ogen een verticaal litteken. Dit zijn familietekens die vlak na zijn geboorte opzettelijk werden aangebracht.
Owkey
quote:Op zondag 14 september 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Dauda heeft onder beide ogen een verticaal litteken. Dit zijn familietekens die vlak na zijn geboorte opzettelijk werden aangebracht.
Owkey
Ook met hem wordt het best moeilijk hoor, spel maken gaat niet zo goed bij PSVquote:Op zondag 14 september 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Depay volgende week nog geblesseerd is bij PSV v Cambuur, wint Cambuur.
Ziet er best wel stoer uit, afgezien van het feit dat het natuurlijk barbaars is je kind zo te verminken.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 16:32 schreef hottentot het volgende:
Om even een vrolijke noot toe te voegen. Hoe vinden jullie de nieuwe pakjes van de Colombiaanse vrouwen wielerploeg.
[ afbeelding ]
Zo'n korte geheugenspanne?quote:Op zondag 14 september 2014 16:35 schreef TLC het volgende:
PEC Zwolle en Cambuur strijden dit seizoen om een CL plek
Wat een pech.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme, ik hoopte nog op lekkere punten van Peersman, maar nee hoor
fixed.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wel echt jammer dat de Klassieker op hetzelfde tijdstip is als PSV-Cambuur de formule 1
Kloptquote:
Waardeloos inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De meest boeiende wedstrijden van het weekend alle drie om 14:30.
Mensen die van voetbal houden in plaats van alleen maar op Feyenoord masturberen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:20 schreef Caland het volgende:
Wie geeft een fuck om PSV - Cambuur dan.
Masturberen op Feyenoordquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die van voetbal houden in plaats van alleen maar op Feyenoord masturberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |