ja mooi dat debat tussen hem en Zjilstra. Over hoe slecht de bijstandsmoedertjes met kinderen het wel niet hebben en dat ze minder geld krijgen voor lui op de bank SBS6 kijken krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:15 schreef Pumatje het volgende:
Meer mensen Roemer zien afgaan vandaag?
Al een tijdje.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Fok! van zulke kekke multimediaskeit?
Nee, hij had gewoon geen antwoord op vragen en viel stil om vervolgens aan te geven dat hij snel terugkomt met iets inhoudelijks. Hij ging echt af.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:20 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
ja mooi dat debat tussen hem en Zjilstra. Over hoe slecht de bijstandsmoedertjes met kinderen het wel niet hebben en dat ze minder geld krijgen voor lui op de bank SBS6 kijken krijgen.
#kutvoorje #boeitmeniksquote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kostertjuh het volgende:
Morgen KL-adj overdracht. #circus #huilen #onderdeelsshawl #vooroefenen #eersterust
Wel een toffe actie film, net zoals White House Downquote:Op woensdag 17 september 2014 22:57 schreef WWolfy het volgende:
Olympus is down
2 F22s neergehaald door een AC-130, seems legit.
#onderweg...quote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kostertjuh het volgende:
Morgen KL-adj overdracht. #circus #huilen #onderdeelsshawl #vooroefenen #eersterust
Rechtsachterinquote:Op donderdag 18 september 2014 09:59 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Zit je ook bij de presentatie?
#deathbijcobra148/mkz/groboquote:
Ja, zat voorin. Weer selectief gewinkel uit de buitenlandse keuken. En verder leuk die uitwisselingscursussen maar dat is geen internationale samenwerking wat het thema zou moeten zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:59 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Zit je ook bij de presentatie?
zuur! Zelfs Wij worden overspoeld met market garden 70jaar chocoladequote:Op donderdag 18 september 2014 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is het trouwens een knakeninstituut geworden... Niet eens een biertje na afloop...
Echt... een blikje fris na afloop...quote:Op donderdag 18 september 2014 17:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zuur! Zelfs Wij worden overspoeld met market garden 70jaar chocolade
En dat is uiteraard not done voor onze ouwequote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt... een blikje fris na afloop...![]()
Nou idd.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat is uiteraard not done voor onze ouwe
De bakermat der ooff... Derhalve Weert.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Was de overdracht op de Kromhout?
Zal je eerlijk zeggen dat ik nu best een biertje lust.quote:
Of wat er nog van over isquote:Op donderdag 18 september 2014 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
De bakermat der ooff... Derhalve Weert.
Die straat zonder nut is er nog wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Of wat er nog van over is
Die is toch afgeslotenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die straat zonder nut is er nog wel.
Heb weer uitgevonden dat je ook 1 grote kop koffie met 2x2 Senseo koffiepads kan zetten. Zit nu aan mn derde bak vandaagquote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal je eerlijk zeggen dat ik nu best een biertje lust.
4 pads??quote:Op donderdag 18 september 2014 19:20 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Heb weer uitgevonden dat je ook 1 grote kop koffie met 2x2 Senseo koffiepads kan zetten. Zit nu aan mn derde bak vandaagMisschien vanavond nog wel een studiebierte
Ahh op die manierquote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Ja eerst apparaat een kop laten vullen met 2 pads gestapeld in het bakje. Zelfde proces nog een keer herhalen met 2 nieuwe pads. Goeie beukbak krijg je er van.
Precies.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh op die manier![]()
2 maal koffie zetten dus.
Dit is dan ook de laatste keer geweest dat ik in Weert ben.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Of wat er nog van over is
Heb er vorig jaar een aantal dagen gezeten voor mn cursus OLK. Oof worden heb ik voorlopig toch nog geen tijd voor dus zal voor mij ook de eerste en laatste keer zijn geweest.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is dan ook de laatste keer geweest dat ik in Weert ben.
Wat een fantastisch idee, dat ga ik ook gelijk doen,quote:Op donderdag 18 september 2014 19:20 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Heb weer uitgevonden dat je ook 1 grote kop koffie met 2x2 Senseo koffiepads kan zetten. Zit nu aan mn derde bak vandaagMisschien vanavond nog wel een studiebierte
Die duurt toch een maand?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:14 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Heb er vorig jaar een aantal dagen gezeten voor mn cursus OLK. Oof worden heb ik voorlopig toch nog geen tijd voor dus zal voor mij ook de eerste en laatste keer zijn geweest.
Enige dat is blijven hangen uit Weert is het zuipen... zowel op de kamer als in t Bastionquote:Op donderdag 18 september 2014 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is dan ook de laatste keer geweest dat ik in Weert ben.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:47 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Die duurt toch een maand?
Ik moet m wss ook gaan doen, maar verdom het. Heeft totaal geen meerwaarde als je geen gevechtsfunctie hebt, geen meerwaarde voor de KMS en je word door de baas als "sergeant" gebruikt en daar word je nou niet voor betaald....
Twee weken achter elkaar van woensdagavond tot zaterdagmiddag. Eerste drie dagen LTV en EIB, wordt afgesloten met het schrijven van een volledig lesplan + uitvoering. Tweede week COVO, afgesloten met een groepsbevel, maquette etc en kleinschalige TOZT. Daarna volgt nog stuk opleiding op de eenheid binnen het eigen O&T programma.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |