wat staat daar?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:58 schreef Jiang153 het volgende:
??? ?? ??? ??? ?????? ??????? ??? ???? ?? ??? ???, ???? ????? ???? ?????? ???????????...
?????? ???? ???? ??? ?? ??? ??? ?????????
??????? ?? ?? ??? ?4
Wat wil je zeggen? Kutop. Post eens een normale reactie in het Nederlands.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:58 schreef Jiang153 het volgende:
??? ?? ??? ??? ?????? ??????? ??? ???? ?? ??? ???, ???? ????? ???? ?????? ???????????...
?????? ???? ???? ??? ?? ??? ??? ?????????
??????? ?? ?? ??? ?4
Ehh.. Ik weet niet wat er met jouw toetsenbord aan de hand is, maar om serieuzen antwoorden te kunnen geven moet je niet zo typen..quote:
Geake Rockie, ben je weer stoned?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ehh.. Ik weet niet wat er met jouw toetsenbord aan de hand is, maar om serieuzen antwoorden te kunnen geven moet je niet zo typen..
Ik zit te wachten tot ik begrijp wat TS zegt.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:14 schreef Jorwol het volgende:
Waarom is dit topic nog open?! Modjes zitten weer te slapen hoor
Wat wil je nou met dit topic? Het is hier geen ONZ!quote:Op donderdag 18 september 2014 18:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
????? ??????, ??? ?? ???? ???????
Waarom troll je mij Gerard?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat wil je nou met dit topic? Het is hier geen ONZ!
Как я должен настроить для него?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:03 schreef Igen het volgende:
Мисхиен стать дэ текэнкодеринг вэркерд ингэстэлд.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |