En dan de titel niet veranderenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef Burner82 het volgende:
Suffe hunter. Ik had een goede titel
kloptquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die groep van net was vorig jaar toch ook bij Everybody Dance Now ???
Alleen uitzendingen worden besproken, geen internet uitzendingen of teruggekeken uitzendingen.quote:
ohquote:Op zondag 14 september 2014 17:09 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Alleen uitzendingen worden besproken, geen internet uitzendingen of teruggekeken uitzendingen.
screensquote:
Eindelijk de opperfaalquote:
opperfaal???quote:
Lisette Brillemansquote:
ooooh ja echt hequote:
En vervolgens een intelligent verhaal en/of iets goed doen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is gewoon haar act, dat moet ze gewoon zeggen. Publiek ligt dubbel
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En vervolgens een intelligent verhaal en/of iets goed doen?
die van haar ook denk ikquote:
en bulgequote:
Jonger dan ikquote:
En ook meer sixpack?quote:
Pheno heeft gewoon fusten!!quote:
Que?quote:
Ik koop ze in de winkelquote:
Harder fietsen dan popje.quote:
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oorbelletje deed de gayradar al rinkelen
Geprobeerd, dan heb ik alleen maar meer dorstquote:
Toen werd het ineens wel interessantquote:
Ik zou d'r wel eens willen sneppenquote:
Neem ik Dan wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel eens willen sneppen
Viespeukquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel eens willen sneppen
Ik neem wel een leuke kandidaat danquote:
Die heb ik nog geīnterviewdquote:
Succes daarmeequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik neem wel een leuke kandidaat dan
Ik wacht rustig af:+quote:
Ik stem voorquote:
Gelukkig is een reclameblok een kwartier langquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef iBenny het volgende:
Ik loop nog een kwartier achter dankzij de pauzeknop
Dat is het al decenniaquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:29 schreef Moass het volgende:
Nekschoten..daar houdt Gordon wel van..
Alleen lach/klap-salvo's...quote:
Gold! Gold! Gold!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef Anonymousz het volgende:
zielig verhaal betekent je \bent door
NEXT!!!!!!!!!!!
Kan hij niks aan doen. Regie melkt kandidaten uit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef Burner82 het volgende:
Ow, is sinds 15 jaar... uit 1999 al hier. praat NL bijna niet. Ies Sielig ferhaal... Iek seg goelden tieket!
Een cumshot van Gordon?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Moass het volgende:
Volgens mij heeft hij iets in zijn oog
Geef mij 15 jaar en ik spreek de taal van het land waar ik woon wel wel beter...quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen. Regie melkt kandidaten uit.
Inherent aan pianoquote:
Hij moet alleen nog per ongeluk een IS jas aan doen en dan per ongeluk bijna worden neergeschotenquote:
Er is nu reclame voor jou.... Van Canon...quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef Pheno het volgende:
Everybody dance now, het kinderdansfestijn. Joepi...
Niet gezienquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er is nu reclame voor jou.... Van Canon...
hij is mijn tweelingbroerquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:47 schreef Marieke_w het volgende:
En ik wil wel op zijn paal dansen.....maar hij moet niks zeggen met zijn accent
heb je zo'n drukke agenda dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:49 schreef Moass het volgende:
[..]
Roep maar wanneer het je uitkomt, ik maak wel tijd
Het heeft blijkbaar gewerktquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Lol een berichtje op Facebook. Is ze nou zo naief?
Voldoende tijd om te FOK!en..zegt genoeg lijkt mequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:49 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
heb je zo'n drukke agenda dan?
en ook nog op een zaterdagavond...quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:50 schreef Moass het volgende:
[..]
Voldoende tijd om te FOK!en..zegt genoeg lijkt me
dan...?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef Burner82 het volgende:
Als je vriend(in) dit doet in een paal.....
Moet je erg gaan trainenquote:
Dan hoop je dat ze die flitspaal wurgt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef Burner82 het volgende:
Als je vriend(in) dit doet in een paal.....
En dat allemaal om jou tegen het lijf te lopen! Voorbestemd, ik weet het zekerquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
en ook nog op een zaterdagavond...
Als het een 'ze' is, haak ik af hoor...quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hoop je dat ze die flitspaal wurgt?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:52 schreef Moass het volgende:
[..]
En dat allemaal om jou tegen het lijf te lopen! Voorbestemd, ik weet het zeker![]()
je zegt zelf vriend(in).quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het een 'ze' is, haak ik af hoor...
Dat was zogenaamd te erotisch volgens Dan. Oplossing: 2 palen inplaats van 1quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:52 schreef Pheno het volgende:
Maar waarom deze stellage nu en niet een paal?
wat is er mis met 2 palen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat was zogenaamd te erotisch volgens Dan. Oplossing: 2 palen inplaats van 1
Genoeg films waarin dat normaal is jaquote:
Ja, was vriendelijk voor de hetero's hierquote:
ken jij ze ook die films?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg films waarin dat normaal is ja
stoere foto hequote:
Sommige papa's zijn gewoon KUT!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ze dit laten zien bij een familieprogramma.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Sommige papa's zijn gewoon KUT!
Leuke foto's voor kinderen die ook kijken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Sommige papa's zijn gewoon KUT!
Sesamstraat is afgelopen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke foto's voor kinderen die ook kijken.
anders gaan ze niet doorquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:57 schreef borisz het volgende:
Graag meer optredens en minder persoonlijke verhalen aub.
quote:
Bakermat, zonder de Baker en zonder de Mat..quote:
Ja kinderen van 9 zullen ook al uren in bed liggen.quote:
Met Elmoquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kinderen van 9 zullen ook al uren in bed liggen.
Nu al? Vechtscheidingen instellen vanaf 12 jaar ben ik voor...quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kinderen van 9 zullen ook al uren in bed liggen.
ik wil je wel managen.....quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:00 schreef Moass het volgende:
Denk dat ik volgend jaar ook maar mee ga doen.
Zoek alleen nog een manager..
Ik manage wel. Kun je iets?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:00 schreef Moass het volgende:
Denk dat ik volgend jaar ook maar mee ga doen.
Zoek alleen nog een manager..
Ben jij echt al in de dertig?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu al? Vechtscheidingen instellen vanaf 12 jaar ben ik voor...Verder, niet te snel huilen..
We hebben dadelijk een vol programma...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:01 schreef Moass het volgende:
[..]
Dan moeten we maar eens om de tafel gaan zitten..wanneer komt je uit? ik maak wel tijd!
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:01 schreef Pheno het volgende:
Kunnen ze die lift niet naar beneden sturen? De hel in?
Hoezo? wat wil je weten?quote:
Niet alleen dansen....quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:02 schreef Moass het volgende:
[..]
Ik kan voor paal staan..en Marieke_w wil vast wel dansen..
Een paal en iemand die kan dansen... Nu al een hit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:02 schreef Moass het volgende:
[..]
Ik kan voor paal staan..en Marieke_w wil vast wel dansen..
Mooi toch..zolang het geen programma vol zielige verhalen is..quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:01 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
We hebben dadelijk een vol programma...
Wat een dramaquote:
Hij golden showersquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:04 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Ik geef ook golden tickets weg....
Ook dat is prima..zolang de golden showers maar achterwege blijvenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:04 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Ik geef ook golden tickets weg....
ik heb wel een gouden keeltjequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:05 schreef Moass het volgende:
[..]
Ook dat is prima..zolang de golden showers maar achterwege blijven
Mensen uit oss, paard uit ludique. Beestenboel zeg ik jequote:
zuinig op zijn! en op zijn tijd goed smeren..quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:06 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
ik heb wel een gouden keeltje
Mja, als ze echt fan waren zouden ze het wel anders uitsprekeenquote:
vandaar jouw inbreng.....quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:06 schreef Moass het volgende:
[..]
zuinig op zijn! en op zijn tijd goed smeren..
De SEX SC is een paar deuren verderopquote:
Maar erg fen ven jepen! De Enimee! Jeweet! emo!quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, als ze echt fan waren zouden ze het wel anders uitsprekeen
okquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
De SEX SC is een paar deuren verderop
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
De SEX SC is een paar deuren verderop
moeten maar ff "prive" verder......quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:07 schreef Moass het volgende:
[..]
Oh dus ik heb wel wat in te brengen? Al een datum geprikt?
Zo blijkt..neem jij je agenda er even bij? dan hoor ik het wel van jequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:08 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
moeten maar ff "prive" verder......
Of teveel dansprogramma'squote:
pak mij maar even prive.....quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Moass het volgende:
[..]
Zo blijkt..neem jij je agenda er even bij? dan hoor ik het wel van je
Paar kata's en snufje capoeira achter elkaar...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:12 schreef Pheno het volgende:
Een golden ticket zonder zielig verhaal, wow.
Mja, dom format.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Raar dat je door kan zijn maar eigenlijk nu nog kan afvallen
Dacht dat die Irakese pianist een Golden Ticket zou krijgenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef iBenny het volgende:
Golden tickets alleen voor zang en dans
We moeten een ticket voor ons FOK!jurering krijgen!quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef iBenny het volgende:
Golden tickets alleen voor zang en dans
Of is het Iraakse?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dacht dat die Irakese pianist een Golden Ticket zou krijgen
geeeeeen idee. Uit sympathie misschien?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh god dat kut kind met die DJ die stond te springen. Waarom ging hij ooit door?_!
Nre. Ze twijfelen tussen sommige acts. Die moeten nog een keerquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:23 schreef Pheno het volgende:
Maar het duurt nog een half uur, gaan we nu alleen herhalingen zien?
Datquote:
Gewoon alle kinderen eruit flikkerenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nre. Ze twijfelen tussen sommige acts. Die moeten nog een keer
Laat ONZ de nummers kiezen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:27 schreef iBenny het volgende:
Volgend jaar ga ik ook meedoen met een Spotify-playlist
Dan kan ik inderdaad ook meedoenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALS!
Paar mensen die dan meteen springen, hebben ze meteen een zielig verhaalquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Zou wel humor zijn om boven op die kerk te vertellen dat ze niet door zijn
Inclusief zielig verhaalquote:
Ja, janken he!!!!!!!quote:
Dat zou wel een goeie aanpassing zijn. Chantal ipv zwarte pietquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef Pheno het volgende:
het is eens wat anders dan zwarte piet voor je raam. Als dat nog mag
Ik vier dan spontaan Sinterklaas.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou wel een goeie aanpassing zijn. Chantal ipv zwarte piet
U wilt dood? Zwarte piet zeggen is gewoon een death-wish. Lang leven de linkse rakkersquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef Pheno het volgende:
het is eens wat anders dan zwarte piet voor je raam. Als dat nog mag
Daar is het publiek niet te beroerd voorquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef Pheno het volgende:
"Ik heb een beroerte gehad"
*publiek klapt...
Niet? scheelt ergernis...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:37 schreef TywinLannister het volgende:
Wie gaat er nou ouderen mishandelen? Nooit begrepen.
Sowieso johnny de mol. Als er toch iemand een niksnut is...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Pheno het volgende:
Van die programma's die ik nog nooit gezien heb, of die net begonnen zijn aan een seizoen: "stem op ons". Uh nee, laat eerst maar eens wat zien druiloor.
Zo zijn er wel meer vragen. Waarom zou je uberhaupt iemand mishandelen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:37 schreef TywinLannister het volgende:
Wie gaat er nou ouderen mishandelen? Nooit begrepen.
Nu geowned door John?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:42 schreef iBenny het volgende:
Nieuwe buren. Hier een wijkje verderop opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |