Dan kan ik inderdaad ook meedoenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALS!
Paar mensen die dan meteen springen, hebben ze meteen een zielig verhaalquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Zou wel humor zijn om boven op die kerk te vertellen dat ze niet door zijn
Inclusief zielig verhaalquote:
Ja, janken he!!!!!!!quote:
Dat zou wel een goeie aanpassing zijn. Chantal ipv zwarte pietquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef Pheno het volgende:
het is eens wat anders dan zwarte piet voor je raam. Als dat nog mag
Ik vier dan spontaan Sinterklaas.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou wel een goeie aanpassing zijn. Chantal ipv zwarte piet
U wilt dood? Zwarte piet zeggen is gewoon een death-wish. Lang leven de linkse rakkersquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef Pheno het volgende:
het is eens wat anders dan zwarte piet voor je raam. Als dat nog mag
Daar is het publiek niet te beroerd voorquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef Pheno het volgende:
"Ik heb een beroerte gehad"
*publiek klapt...
Niet? scheelt ergernis...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:37 schreef TywinLannister het volgende:
Wie gaat er nou ouderen mishandelen? Nooit begrepen.
Sowieso johnny de mol. Als er toch iemand een niksnut is...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Pheno het volgende:
Van die programma's die ik nog nooit gezien heb, of die net begonnen zijn aan een seizoen: "stem op ons". Uh nee, laat eerst maar eens wat zien druiloor.
Zo zijn er wel meer vragen. Waarom zou je uberhaupt iemand mishandelen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:37 schreef TywinLannister het volgende:
Wie gaat er nou ouderen mishandelen? Nooit begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |