• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Is afgevallen, vorig seizoen was haar reet 2 x zo dikquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef deprimist het volgende:
Treintje heeft echt een dikke reet. Jezus zeg!
dit. Maar vrees van welquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Is afgevallen, vorig seizoen was haar reet 2 x zo dik
en dat komt niet doordat je breedbeeld hebt hoor....quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef deprimist het volgende:
Treintje heeft echt een dikke reet. Jezus zeg!
Ik heb geen breedbeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
en dat komt niet doordat je breedbeeld hebt hoor....
Eerste aflevering ooit dat TVOH ook niet bij de trending topics op twitter staat. Flikken Maastricht welquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:17 schreef Stickertje het volgende:
weet niet of ik het hele seizoen kijk, dit is aflevering 3 en verveel me rot
Beter dan de mijne, maar verder 13 in een dozijn.quote:
ditquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind er niet veel aan. 13-in-dozijn.
gescript, om nog wat van de aflevering te makenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef vencodark het volgende:
Waarom is dit zo ongelooflijk als 17 jarige?
Precies! Ik heb kleine kinderen beter zien presteren met veel moeilijkere songs.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef vencodark het volgende:
mwa toch wel iets meer dan dat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Beter dan de mijne, maar verder 13 in een dozijn.
Niet uniek of outstanding. Gewoon simpel huiskamer zangeresje.
overhyped kutprogrammaquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef vencodark het volgende:
Die krijgt het nu in haar bol en heeft straks zo'n foute vriend uit de muziekwereldquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zo een hele stille jongen die nooit wat te zeggen heeft in de relatie naast die troela
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
mwa toch wel iets meer dan dat.
batterij roept seksuele gedachtes op? Hoe?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef Cee het volgende:
"Buigzaam en coachbaar."
"Batterij."
Gadverdamme, Piemp.
Je reet is je batterij toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
batterij roept seksuele gedachtes op? Hoe?
Hij is lief leuk en we vullen elkaar aan..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zo een hele stille jongen die nooit wat te zeggen heeft in de relatie naast die troela
als ik een lamp in mijn kont duw gaat er anders nooit een lichtje brandenquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zodra Trijn stopt met het afpakken van haar voedsel.
Dat valt me van je tegen, Stick.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ik een lamp in mijn kont duw gaat er anders nooit een lichtje branden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
Deukjes, deze.quote:
Verrek ik zie het. Wat bezielt je dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:33 schreef hunter2011 het volgende:
Hij heeft ook een luierbroek aan a la justin bieber
Veel te oud daarvoor maar nog niet zo extreem als Justinquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ik zie het. Wat bezielt je dan?
En ook dan continue hijsen...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan lijkt hij tien jaar jonger. Denkt hij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
The Voice US zou dit uitMELKEN, met vlaggenwapperen en patriotische muziek en trompetten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:34 schreef Stickertje het volgende:
applaudisseren omdat iemand militair is..
Marco danquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:34 schreef Stickertje het volgende:
applaudisseren omdat iemand militair is..
dit iddquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
The Voice US zou dit uitMELKEN, met vlaggenwapperen en patriotische muziek en trompetten.
Nah, ik zie ze liever zo wit dan gemiddeld geel.quote:
Doet Gwen Stefani ook.quote:
Niet genoten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:36 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Kon dit niet in een spoiler? :/
Ik was voor ali gegaan. Lekkere mocrokanenboy.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Domme keus, ik was voor Marco gegaan
Kan Wendy lekker huilen met zequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Cee het volgende:
Wat is dit seizoen. The Voice of Dead Dads?
haha me tooquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat hij ook Hello ging doen.
mijn kat is naar de keuken gevluchtquote:
Die van ons is weggelopen... die wist 4 jaar geleden al dat dit moment zou komen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
mijn kat is naar de keuken gevlucht
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:41 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Die van ons is weggelopen... die wist 4 jaar geleden al dat dit moment zou komen.
Die kat had echt een vooruitziende blik.
[..]
Die van ons is weggelopen... die wist 4 jaar geleden al dat dit moment zou komen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach ja, tegen die kabouter toen
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je wel een zielig verhaal? anders kom je niet op tv
Moet je nog even weggaan en straks terugkomen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef Ebinas het volgende:
Ben net weer terug, gaan zij weer weg
het is net alsof ze het expres doenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef Ebinas het volgende:
Ben net weer terug, gaan zij weer weg
Ja hoor, daar kunnen die lui niet aan tippen!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je wel een zielig verhaal? anders kom je niet op tv
ok ik geloof je.... ik heb al omgedraaidquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kunnen die lui niet aan tippen!
'Niemand ziet me staan.. op Fok!'quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kunnen die lui niet aan tippen!
Tja ik kan natuurlijk roepen dat ik zonder mijn pa ben opgegroeid omdat mijn ma en toen stiefpa me bij hem weg hielden met verschrikkelijke verhalen. En toen ik hem eindelijk weer in mijn leven had is hij vervolgens geëmigreerd. Al sinds 2006 niet gezien en hij heeft zijn 3 jarige enige kleinkind ook nog nooit gezien..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
wat wil jij dan delen met ons?
jullie kat is ook 4 jaar geleden weggelopen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Tja ik kan natuurlijk roepen dat ik zonder mijn pa ben opgegroeid omdat mijn ma en toen stiefpa me bij hem weg hielden met verschrikkelijke verhalen. En toen ik hem eindelijk weer in mijn leven had is hij vervolgens geëmigreerd. Al sinds 2006 niet gezien en hij heeft zijn 3 jarige enige kleinkind ook nog nooit gezien..![]()
En en en ...
Haha daar maak ik me niet zo druk om hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'Niemand ziet me staan.. op Fok!'
en welk liedje wil je gaan zingen? Iets van Whitney Houston?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Tja ik kan natuurlijk roepen dat ik zonder mijn pa ben opgegroeid omdat mijn ma en toen stiefpa me bij hem weg hielden met verschrikkelijke verhalen. En toen ik hem eindelijk weer in mijn leven had is hij vervolgens geëmigreerd. Al sinds 2006 niet gezien en hij heeft zijn 3 jarige enige kleinkind ook nog nooit gezien..![]()
En en en ...
Oh ja en dat..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Stroom het volgende:
[..]
jullie kat is ook 4 jaar geleden weggelopen?
Ramen dicht: Checkquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Stroom het volgende:
[..]
jullie kat is ook 4 jaar geleden weggelopen?
Hmmz, nee niet Houston.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:49 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
en welk liedje wil je gaan zingen? Iets van Whitney Houston?
D'r huist vast iets kwaads onder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef Stickertje het volgende:
mijn konijn is tegen een kartonnen doos aan het grommen![]()
of iets van de spice girls; dat nummer van: tell me what you want, what you really really want..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hmmz, nee niet Houston.
I'm a big big girl in a big big world etc etc past dan beter
Oooh huuuquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hmmz, nee niet Houston.
I'm a big big girl in a big big world etc etc past dan beter
das smaakquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Stickertje het volgende:
rode haren, paarde oogschaduw, roze lippenstift en een groene jurk
de smaak van dennis was die drollenvanger, betekent niet dat het altijd even goed isquote:
kleurrijk typetjequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Stickertje het volgende:
Net zo vloekend als d'r zang?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Stickertje het volgende:
een schaap kan rechtere noten blatenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:55 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Net zo vloekend als d'r zang?
Heb 'r gemist eigenlijk.
ik was naar uis gegaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Tweede keuze, altijd slim om te zeggenIk was voor Ilse gegaan
alleen omdat John dat in haar contract heeft gezetquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef vencodark het volgende:
Waarom zou je als zo'n zangeres kiezen voor Ali?
Ik moest hardop lachen om deze zin.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Zetten! Daar zit mijn slager!Oh nee, da's Herveld
Kruising tussen Tom Hoffman en Vledder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef bepklep82 het volgende:
Wat is dat met die look-a-likes vanavond?
Deze gast lijkt op gast van Flikken..hoe heet ie ook weer?
Of Tom Barman van Deus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Broer van Ruud de wild had ook nog gekund.
quote:
Zeker wel goed. Maar dit is geen winnend materiaal helaasquote:
Echt he. Ze hebben liever zo'n standaard gillend kutje van 17 jaarquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef Ebinas het volgende:
Nou, ga dan maar op zoek naar 12 in een dozijn
nee, de beyonce & coldplay kloons, dat is geweldigquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker wel goed. Maar dit is geen winnend materiaal helaas
Das niet moeilijk toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef Ebinas het volgende:
Nou, ga dan maar op zoek naar 13 in een dozijn
Misschien niet, maar die Whitney-wannabe aan het begin ook niet. Dan luister ik liever naar deze manquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker wel goed. Maar dit is geen winnend materiaal helaas
Ja, maar moest 13 zijn. dacht snel genoeg te zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das niet moeilijk toch?
Btw, er stond eerst 12 toch?
13in dozijn, echt talent!!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef vencodark het volgende:
Deze door. Goh, niet voorspelbaar.
Dat vind ik ook 100 keer niks. Maar zulke deelnemers trekken wel meer kijkers dan zo iemand. En uiteindelijk gaat het toch echt om de kijkcijfers. alle ontkenningen ten spijt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, de beyonce & coldplay kloons, dat is geweldig
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:06 schreef baniekje het volgende:
Blegh! Is rock niet commercieel genoeg?
Goed bereik?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Terecht door hoor, goede stem, goed bereik, maar hij moet wel werken aan zijn timing
dan heb je vast geen KPN..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Goed bereik?
Zelfs mijn telefoon heeft meer bereik op het noorderlijkste puntje van de wereld.
dat heeft wel 2 kantenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Na dat Waylon gedoe zou ik de gok met Ilse niet nemen hoor.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heeft wel 2 kanten
en het wordt gedaan of het aan Ilse ligt, maar ik denk dat het iets genuanceerder ligt
In intro al een paar keer roepen dat je een vriendje hebt, dodelijk voor evt mannelijke fansquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef bepklep82 het volgende:
OMG.. vriendje Klaas..
Get a real man you woman!
Nou was dit ook niet echt een kwaliteitsrocker..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef Steppenpferd het volgende:
Ik had het vandaag met een collega nog over dat er een rocker bij moest en kijken hoe Marco zou reageren....
Precies zoals ik had ingedacht..nu 0% respect over voor die dikke krullenbol met zijn mislukt media bureautje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |