Het hoeft van mij geen joods complot te zijn hoor, maar een complot is het:quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Moet ik nou gaan aantonen dat ISIS geen joods complot is? Dag! Ga dat maar in TRU vragen. Daar zitten mensen wél te wachten op Niburu-nonsens.
Als de CIA ermee te maken heeft dan de Mossad automatisch ook. die zijn al decenia partners in crime.quote:George W. Bush heeft persoonlijk de documenten voor de vrijlating van Al-Baghdadi ondertekend
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)hell_een_cia_creatie
Nogmaals:: geloof maar raak. Ik denk alleen dat je in TRU/BNW (ik weet niet wat het verschil is) meer publiek vindt dan hier.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het hoeft van mij geen joods complot te zijn hoor, maar een complot is het:
[..]
Als de CIA ermee te maken heeft dan de Mossad automatisch ook. die zijn al decenia partners in crime.
TRU: Dit forum is voor diegenen bedoeld die een serieuze interesse hebben in fenomenen van bovennatuurlijke aard en daar onderling in alle respect met elkaar over kunnen praten.quote:
Hm. Lijkt me eerlijk gezegd een pot nat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
TRU: Dit forum is voor diegenen bedoeld die een serieuze interesse hebben in fenomenen van bovennatuurlijke aard en daar onderling in alle respect met elkaar over kunnen praten.
BNW: Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Lijkt BNW me iets logischer, aangezien het hier gaat om geheime agenda's en niet bovennatuurlijke fenomenen
Lijkt me een duidelijk verschil. Nja maakt verder ook niet uit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Lijkt me eerlijk gezegd een pot nat.
Het waren de zionisten/reptilians! Wat mij betreft één op één inwisselbaar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me een duidelijk verschil. Nja maakt verder ook niet uit.
wtf mijn post is gedeletequote:Op zaterdag 13 september 2014 15:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het hoeft van mij geen joods complot te zijn hoor, maar een complot is het:
[..]
Als de CIA ermee te maken heeft dan de Mossad automatisch ook. die zijn al decenia partners in crime.
N soort van MSM bron meldt:quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nogmaals:: geloof maar raak. Ik denk alleen dat je in TRU/BNW (ik weet niet wat het verschil is) meer publiek vindt dan hier.
REUTERS zelf n.b.quote:ISIS in Iraq stinks of CIA/NATO ‘dirty war’ op
http://rt.com/op-edge/168064-isis-terrorism-usa-cia-war/
Neem anders even contact op met die figuren van DeWareReligie. Die kunnen je vast verder helpen. Of zijn die onderdeel van het complot?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
N soort van MSM bron meldt:
[..]
REUTERS zelf n.b.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE9290FI20130310
In het gunstigste geval is ISIS backfire.
DeWareReligie zijn juist IS aanhangers.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Neem anders even contact op met die figuren van DeWareReligie. Die kunnen je vast verder helpen. Of zijn die onderdeel van het complot?
Daarom juist.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
DeWareReligie zijn juist IS aanhangers.
Zijn ook joden zekerquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
DeWareReligie zijn juist IS aanhangers.
Joden zijn reptilians. Kijk maar naar die slang in het begin van Genesis: dat was een jood. Ook in het allereerste begin was alles al de schuld van de joden/reptilians.quote:
My mind is blownquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Joden zijn reptilians. Kijk maar naar die slang in het begin van Genesis: dat was een jood. Ook in het allereerste begin was alles al de schuld van de joden/reptilians.
De miljard moslims die de interpretatie van ISIS niet volgen.quote:Op zondag 14 september 2014 10:49 schreef Toga het volgende:
Of de daden van IS iets of niets te maken heeft met de islam, moeten we het boek maar eens openslaan:
Verkrachten van vrouwen tijdens oorlog (bij afwezigheid eigen vrouw)
Onthoofden
Misschien zijn ze in hun honger naar macht selectief in het kiezen van toepasselijke verzen, dat doen er meer en soms is dat maar goed ook want in het oude testament is het ook niet allemaal vrede.
Hier nog maar 's een link over (de boeken) van de islam en wat je daar zoal in kan vinden (not for the faint-hearted).
Wie volgt er nu de ware islam?
Kom, laten we Stormfront raadplegen als bron over Joden. Exact hetzelfde wat jij nu doet namelijk. Het geeft wat mij betreft goed weer wat voor figuren het zo fel eens zijn met de interpretatie van ISIS. Fascisten die het eens zijn met fascisten.. hoe verwonderlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 10:49 schreef Toga het volgende:
Of de daden van IS iets of niets te maken heeft met de islam, moeten we het boek maar eens openslaan:
Verkrachten van vrouwen tijdens oorlog (bij afwezigheid eigen vrouw)
Onthoofden
Misschien zijn ze in hun honger naar macht selectief in het kiezen van toepasselijke verzen, dat doen er meer en soms is dat maar goed ook want in het oude testament is het ook niet allemaal vrede.
Hier nog maar 's een link over (de boeken) van de islam en wat je daar zoal in kan vinden (not for the faint-hearted).
Wie volgt er nu de ware islam?
En DeWareReligie.nl. is dat wél een islamitische site?quote:Op zondag 14 september 2014 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom, laten we Stormfront raadplegen als bron over Joden. Exact hetzelfde wat jij nu doet namelijk. Het geeft wat mij betreft goed weer wat voor figuren het zo fel eens zijn met de interpretatie van ISIS. Fascisten die het eens zijn met fascisten.. hoe verwonderlijk.
Juiste constatering.quote:Op zondag 14 september 2014 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom, laten we Stormfront raadplegen als bron over Joden. Exact hetzelfde wat jij nu doet namelijk. Het geeft wat mij betreft goed weer wat voor figuren het zo fel eens zijn met de interpretatie van ISIS. Fascisten die het eens zijn met fascisten.. hoe verwonderlijk.
Schreeuwen? Stropop? Ik constateer gewoon bepaalde zaken, je hoeft het er niet mee eens te zijn. Het gaat mij er niet om of het al of niet een islamitische site is. Het gaat erom dat er mensen achter zitten met bepaalde extremistische belangen en visies. Daar gaat het om. En dat geldt dus ook voor websites als DeWareReligie.nl. Het is net alsof ik dan zou verwijzen naar de website van de Westboro Baptist Church en dan zeg - zie je wel, dat is hét Christendom.quote:Op zondag 14 september 2014 12:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En DeWareReligie.nl. is dat wél een islamitische site?
O, en nu eens niet direct schreeuwen en stropoppen alsjeblieft.
Dan denk ik dat ik je verkeerd begrepen heb. Je stelde toch dat ISIS niet islamitisch is?quote:Op zondag 14 september 2014 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schreeuwen? Stropop? Ik constateer gewoon bepaalde zaken, je hoeft het er niet mee eens te zijn. Het gaat mij er niet om of het al of niet een islamitische site is. Het gaat erom dat er mensen achter zitten met bepaalde extremistische belangen en visies. Daar gaat het om.
Nee ik stelde vast dat hun handelingen strijdig zijn met de Islamitische normen zoals die door mij en een miljard anderen worden gekend.quote:Op zondag 14 september 2014 12:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik je verkeerd begrepen heb. Je stelde toch dat ISIS niet islamitisch is?
Oké, mijn fout. Sorry.quote:Op zondag 14 september 2014 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik stelde vast dat hun handelingen strijdig zijn met de Islamitische normen zoals die door mij en een miljard anderen worden gekend.
Het zou toch op z'n minst vraagtekens moeten opwerpen als een god richtlijnen geeft hoe ze ongelovigen (ook zijn creatie nota bene) over de kling moeten jagen.quote:Op zondag 14 september 2014 11:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De miljard moslims die de interpretatie van ISIS niet volgen.
Een miljard mmm? Ken je die persoonlijk? De meeste moslims wonen tussen moslims en hebben helemaal geen reden om het zwaard op te pakken, ja, zo kom je wel aan een miljard.quote:Op zondag 14 september 2014 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik stelde vast dat hun handelingen strijdig zijn met de Islamitische normen zoals die door mij en een miljard anderen worden gekend.
De meeste moslims wonen niet in een Islamitische Staat. Dus je redenering gaat nergens over. Ik hoef ze verder niet persoonlijk te kennen, ze hangen een van de vier grotere scholen aan doorgaans. En die hebben hun afkeur tegen deze interpretatie en IS uitgesproken. Dat jij de interpretatie van IS wenst te zien als 'de' interpretatie, moet je verder geheel zelf weten.quote:Op zondag 14 september 2014 12:24 schreef Toga het volgende:
[..]
Een miljard mmm? Ken je die persoonlijk? De meeste moslims wonen tussen moslims en hebben helemaal geen reden om het zwaard op te pakken, ja, zo kom je wel aan een miljard.
De vraag was, heeft IS met de islam te maken, dan hoef je alleen het handvest te pakken en te kijken naar hun daden (waar rook, is is vuur)
Als er een verlichting is geweest verwacht ik een addendum op de Koran, maar zoals je zelf weet, zal die er nooit komen.
Blijkbaar roept het voor 1 miljard moslims geen vraagtekens op.quote:Op zondag 14 september 2014 12:17 schreef Toga het volgende:
[..]
Het zou toch op z'n minst vraagtekens moeten opwerpen als een god richtlijnen geeft hoe ze ongelovigen (ook zijn creatie nota bene) over de kling moeten jagen.
Dat "de meeste" moslims het niet doen is niet relevant, waarschijnlijk hebben die wat invloed van het Calvinisme meegekregen. Wat ISIS doet is de verlichting negeren, de pure islam in de "glorietijd" laten herleven, Mohammed's roof- moord- en plundertochten doorzetten om de hele wereld met het zwaard islamitisch te maken.
En als je joden erbij wil halen; laat me zien waar ze mensen dwingen joods te worden.
Hier een interessant stuk over waarom moslims zouden moeten stoppen met het veroordelen van ISIS met de Koran in de hand:quote:Op zondag 14 september 2014 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
1 miljard? Dat baart me zorgen, dan hou ik nog 570 miljoen (tellingen 2009) moslims over die er geen vraagtekens bij zetten.quote:Op zondag 14 september 2014 12:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Blijkbaar roept het voor 1 miljard moslims geen vraagtekens op.
Het roept wel vraagtekens op bij:
- extremistische moslimhaters;
- extremistische ISIS lui.
Ik zie een verband.
Een en al internetkennis afkomstig van meneer Toga. Ook te zien aan zijn posts, waarbij hij glad vergeet dat Mohammed's roof / moordtochten neerkomt op verdedingsoorlogen tegen de vervolging en de uitmoording van moslims door polytheïstische Arabieren. De expansie van de Islamitische gebieden vond dan ook helemaal niet plaats onder zijn leiding.quote:Op zondag 14 september 2014 12:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Blijkbaar roept het voor 1 miljard moslims geen vraagtekens op.
Het roept wel vraagtekens op bij:
- extremistische moslimhaters;
- extremistische ISIS lui.
Ik zie een verband.
quote:Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef Toga het volgende:
[..]
1 miljard? Dat baart me zorgen, dan hou ik nog 570 miljoen (tellingen 2009) moslims over die er geen vraagtekens bij zetten.
Dat is 1 op de 3...
He, dat is zo'n beetje hoe die ISIS-figuren ook hun acties weten te rechtvaardigen. Great minds think alike?quote:Op zondag 14 september 2014 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een en al internetkennis afkomstig van meneer Toga. Ook te zien aan zijn posts, waarbij hij glad vergeet dat Mohammed's roof / moordtochten neerkomt op verdedingsoorlogen tegen de vervolging en de uitmoording van moslims door polytheïstische Arabieren. De expansie van de Islamitische gebieden vond dan ook helemaal niet plaats onder zijn leiding.
Maar toch wel met dat éne boekje, hetzelfde boekje wat ISIS in de handen houdt.quote:Op zondag 14 september 2014 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..] De expansie van de Islamitische gebieden vond dan ook helemaal niet plaats onder zijn leiding.
Geen argument om de ISIS-visie tot "de ware islam" uit te roepen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:35 schreef Toga het volgende:
[..]
Maar toch wel met dat éne boekje, hetzelfde boekje wat ISIS in de handen houdt.
Even scannend gelezen omdat ik zo weg moet. Ik zie dat hij de opinie van ISIS deelt, dus dan begrijp ik heel goed zijn perspectief. Gematigde moslims vormen immers een bedreiging voor zijn beeld en het beeld van ISIS dat de Islam een gewelddadige ideologie zou zijn (hij deelt impliciet die uitgangspunten). Gematigde moslims zijn echter niet gek, die gaan graag de strijd aan met ISIS - en ja ook gewoon met de Koran in de hand.quote:Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hier een interessant stuk over waarom moslims zouden moeten stoppen met het veroordelen van ISIS met de Koran in de hand:
http://www.demorgen.be/dm(...)S-af-te-wijzen.dhtml
Nee. Hij zegt slechts dat ISIS net zo sterk staat als gematigde moslims, als het aankomt op het beroepen op de Koran - of misschien nog wel sterker, omdat het aantal gewelddadige verzen ver in de meerderheid is.quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Even scannend gelezen omdat ik zo weg moet. Ik zie dat hij de opinie van ISIS deelt, dus dan begrijp ik heel goed zijn perspectief. Gematigde moslims vormen immers een bedreiging voor zijn beeld en het beeld van ISIS dat de Islam een gewelddadige ideologie zou zijn (hij deelt impliciet die uitgangspunten). Gematigde moslims zijn echter niet gek, die gaan graag de strijd aan met ISIS - en ja ook gewoon met de Koran in de hand.
Nee dat zegt hij niet, en dat valt met name de herleiden uit de laatste paar alineas in zijn stuk. En precies die claim dat het aantal gewelddadige verzen ver in de meerderheid is - daaruit blijkt al dat hij de visie van ISIS onderschrijft. Hij maakt zelf onderscheid tussen gematigde en niet-gematigde moslims, maar niet tussen de interpretatieve kaders op grond van de Koran.quote:Op zondag 14 september 2014 12:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. Hij zegt slechts dat ISIS net zo sterk staat als gematigde moslims, als het aankomt op het beroepen op de Koran - of misschien nog wel sterker, omdat het aantal gewelddadige verzen ver in de meerderheid is.
Als hij de islam per definitie een gewelddadige ideologie zou vinden, zou hij geen onderscheid maken tussen gematigde en niet-gematigde moslims.
Nou, veel succes om op basis van twee verzen te claimen dat de islam vreedzaam is, als ISIS naar 93 verzen kan wijzen om te zeggen dat iedereen dood moet.quote:Op zondag 14 september 2014 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij niet, en dat valt met name de herleiden uit de laatste paar alineas in zijn stuk. En precies die claim dat het aantal gewelddadige verzen ver in de meerderheid is - daaruit blijkt al dat hij de visie van ISIS onderschrijft. Hij maakt zelf onderscheid tussen gematigde en niet-gematigde moslims, maar niet tussen de interpretatieve kaders op grond van de Koran.
Het spijt mij te moeten zeggen dat gematigde moslims dit soort figuren eerder als een last dan als support ervaren in hun strijd jegens extremistische figuren. Ik en velen met mij zullen met de Koran in de hand die strijd (op ideologisch vlak) tegen ISIS voeren - en dan is het wat dat betreft you are either with us, or against us.
Voor een religie de claimt perfect te zijn heeft de islam toch vrij veel minpuntjes, om me maar eens eufemistisch uit te drukken.quote:Op zondag 14 september 2014 14:46 schreef Toga het volgende:
De bokkensprongen die gemaakt worden om het heilige boek te verdedigen gaan blijkbaar erg ver. Zelfs zó ver dat degene die de vinger op de zere wond legt voor fascist wordt uitgemaakt.
Er bestaat inderdaad een gematigde islam en ik verbaas me iedere keer weer over de kronkels die imams moeten verzinnen om sommige teksten positief te kunnen uitleggen.
Een simpele uitleg als "dat was toen, wij leven nu" (als in het oude- en nieuwe testament) zou volstaan. Juist het vasthouden aan de volledige Koran leidt tot dit soort uitspattingen.
En hetzelfde zeggen zij over jou....quote:Op zondag 14 september 2014 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker geen argument om te stellen dat het niets met Islam te maken heeft.quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Geen argument om de ISIS-visie tot "de ware islam" uit te roepen.
Het heeft eerder te maken met de samenhangende achterliggende ideeën en niet het aantal losse verzen, waarvan er niet zoveel zijn als jij of de auteur zeggen. Maar zoals Mutant het al zei, die auteur is met zijn onwetendheid meer een last dan een hulp.quote:Op zondag 14 september 2014 12:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou, veel succes om op basis van twee verzen te claimen dat de islam vreedzaam is, als ISIS naar 93 verzen kan wijzen om te zeggen dat iedereen dood moet.
Hoe haal je die samenhangende achterliggende ideeën uit zo'n boek?quote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef Mathemaat het volgende:
Het heeft eerder te maken met de samenhangende achterliggende ideeën en niet het aantal losse verzen, waarvan er niet zoveel zijn als jij of de auteur zeggen. Maar zoals Mutant het al zei, die auteur is met zijn onwetendheid meer een last dan een hulp.
Die komen in het meest algemene niet uit de koran, ziequote:Op zondag 14 september 2014 18:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe haal je die samenhangende achterliggende ideeën uit zo'n boek?
Dus iemand heeft zo'n samenhangend achterliggend idee bedacht en het vervolgens onderbouwd met de Koran? Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 14 september 2014 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Die komen in het meest algemene niet uit de koran, zie
http://en.wikipedia.org/wiki/Usul_al-fiqh
Daar ga je de mist in. Het is wel een argument. Wel een argument voor de moslims die de interpretatie van ISIS niet als een juiste interpretatie van de Koran zien.quote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zeker geen argument om te stellen dat het niets met Islam te maken heeft.
En waar haal je vandaan dat die Moslims het bij het juiste eind hebben?quote:Op zondag 14 september 2014 23:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daar ga je de mist in. Het is wel een argument. Wel een argument voor de moslims die de interpretatie van ISIS niet als een juiste interpretatie van de Koran zien.
Die hebben het naar eigen inzicht bij het juiste eind. Dat is voldoende.quote:Op maandag 15 september 2014 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waar haal je vandaan dat die Moslims het bij het juiste eind hebben?
Alternatieve invalshoek: wat als we de Koran even terzijde leggen, ons niet focussen op wat daar in staat, maar kijken naar hoe moslimmaatschappijen zich de afgelopen paar eeuwen daadwerkelijk gedragen hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het heeft eerder te maken met de samenhangende achterliggende ideeën en niet het aantal losse verzen, waarvan er niet zoveel zijn als jij of de auteur zeggen. Maar zoals Mutant het al zei, die auteur is met zijn onwetendheid meer een last dan een hulp.
Niet waar, dat is de Taliban. Oh nee, de Mexicaanse drugsbazen. Oh nee, de Russische maffia. Oh nee, de pedo's.quote:
Dat maakt je betoog nogal tegenstrijdig.quote:Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die hebben het naar eigen inzicht bij het juiste eind. Dat is voldoende.
IS heeft het naar eigen inzicht ook bij het juiste eind. Geen idee of je de Koran hebt gelezen, maar zo ja, dan is de conclusie toch wel dat IS niet veel anders doet dan Mohammed destijds.quote:Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die hebben het naar eigen inzicht bij het juiste eind. Dat is voldoende.
Nogmaals, het is duidelijk dat de ISIS die stelling inneemt. Meer dan een miljard moslims wereldwijd delen die stelling van ISIS niet. Deze laatstgenoemde moslims hangen naar eigen inzicht zelf de juiste versie van de islam aan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
IS heeft het naar eigen inzicht ook bij het juiste eind. Geen idee of je de Koran hebt gelezen, maar zo ja, dan is de conclusie toch wel dat IS niet veel anders doet dan Mohammed destijds.
Heb jij die miljard moslims gevraagd wat ze van de stelling van IS vinden? Op dat antwoord steunt ook de rest van je betoog, dus ik ben benieuwd. Ik lees artikelen dat een hoog % Moslims de "broeders" en "zusters" die naar het M-O trekken om daar mee te knokken beschouwen als helden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nogmaals, het is duidelijk dat de ISIS die stelling inneemt. Meer dan een miljard moslims wereldwijd delen die stelling van ISIS niet. Deze laatstgenoemde moslims hangen naar eigen inzicht zelf de juiste versie van de islam aan.
Wat de ISIS vindt, is niet zo relevant voor deze groep (1,5 miljard) moslims.
De enigen die ISIS' versie van de islam betekenis toeschrijven zijn ISIS leden zelf en extremistische moslimhaters die graag de ware islam zien in ISIS.
Heb jij alle ISIS leden gesproken? Heb jij alle moslims gesproken? Nee, dan kun je dus op basis van jouw argumentatie geen conclusies trekken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb jij die miljard moslims gevraagd wat ze van de stelling van IS vinden? Op dat antwoord steunt ook de rest van je betoog, dus ik ben benieuwd. Ik lees artikelen dat een hoog % Moslims de "broeders" en "zusters" die naar het M-O trekken om daar mee te knokken beschouwen als helden.
Uit jouw teksten maak ik op dat jij de Koran niet hebt gelezen en dat jij niet bekend bent met de handel en wandel van Mohammed.
Uit de rechtspraak omtrent Taqqiya valt overigens ook wel op te maken dat het aannemelijk is dat een deel van de Moslims hierover zal liegen.
Mwoah, de machthebbers aldaar zijn het voornamelijk niet eens met het idee dat ze de aangewezen Kalief moeten gehoorzamen ipv dat ze zelf de leiding hebben. De ideologie van IS is verder niet zo verschillend van bijv. de wetten in Saudie Arabie; dus daar lijken ze minder problemen mee te hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Ceberut het volgende:
Het feit dat het zogenaamde kalifaat van ISIS door geen enkel islamitisch land is gesteund is al een bewijs van mijn stelling.
Een vraag beantwoorden met een wedervraag. Dat zijn doorgaans niet de sterkste argumenten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heb jij alle ISIS leden gesproken? Heb jij alle moslims gesproken? Nee, dan kun je dus op basis van jouw argumentatie geen conclusies trekken.
Het feit dat het zogenaamde kalifaat van ISIS door geen enkel islamitisch land is gesteund is al een bewijs van mijn stelling.
Jouw stelling wordt onderbouwd door jouw onderbuik.
Welke onderbouwing heb je voor de stelling dat wat de ISIS aanhangt de ware islam is en wat is jouw verklaring voor het feit dat de ISIS-leer dan niet wereldwijd door moslims wordt uitgehangen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een wedervraag. Dat zijn doorgaans niet de sterkste argumenten.
Dat het kalifaat door niemand wordt gesteund is een aanname van jou.
Je bevestigt min of meer dat mijn aanname over jouw kennis van de Koran en het leven van Mohammed klopt. Dat dacht ik dus al. Verdiep je er eens in. Er zullen dan een hoop puzzelstukjes op hun plaats vallen.
De persoon Mohammed. Die deed niets anders dan ISIS, met als legitimatie een boek (vermoedelijk door hem zelf geschreven). Mohammed roofde, Mohammed ontvoerde vrouwen om ze als slaaf te houden, Mohammed vergreep zich met regelmaat aan slavinnen (maar ook aan bv. de vrouw van een vriend van hem of de vrouw van een familielid), Mohammed doodde ongelovigen, Mohammed bekeerde met dwang ongelovigen, etc.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Welke onderbouwing heb je voor de stelling dat wat de ISIS aanhangt de ware islam is en wat is jouw verklaring voor het feit dat de ISIS-leer dan niet wereldwijd door moslims wordt uitgehangen.
lolquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
ISIS revealed as ISRAELI SECRET INTELLIGENCE SERV…:
En dan te bedenken dat Saoedi-Arabië, die dit actief ondersteunt en Isis ook, actief gesteund wordt door de V.S. en de E.U.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:20 schreef Halcon het volgende:
RAQQA (SYR) – Door de Islamitische Staat (IS) gekidnapte vrouwen en meisjes vanaf 13-jaar oud, worden als seksslavinnen ondergebracht in bordelen die gerund worden door vrouwelijke jihadisten uit Groot-Brittannië. In de bordelen kunnen IS strijders zich uitleven op de gevangen genomen slavinnen die behoren tot het Yezidi-volk. Dat meld de Mirror.
“De vrouwen gebruiken barbaarse interpretaties van de islam om hun gedrag te rechtvaardigen. Zij geloven dat de militanten met niet-islamitische vrouwen kunnen doen wat ze willen” aldus een bron.
“Yazidi mensen worden etnisch gezuiverd, en hun vrouwen worden onderworpen aan de meest brute behandeling.” De afgelopen twee weken alleen al zijn er 3.000 Iraakse vrouwen gevangengenomen door de jihadisten. De Jezidi-vrouwen en meisjes worden vaak door meerdere mannen, tot drie keer per dag verkracht.
In Ragga worden de gekidnapte vrouwen doorverkocht door de uit vrouwen bestaande al-Khanssaa Brigade, de sharia politie van de IS. Vrouwen die zich bekeren tot de IS worden doorverkocht als bruiden aan islamistische strijders voor bedragen tussen de 25 en 150 dollar.
Vrouwen die zich niet bekeren worden dagelijks verkracht en uiteindelijk gruwelijk vermoord. Dat zeggen vrouwen die uit handen van de IS konden ontsnappen.
Bron: http://www.camilleri.nl/2(...)inen-in-is-bordelen/
Verder voel jij je wel goed?quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Saoedi-Arabië, die dit actief ondersteunt en Isis ook, actief gesteund wordt door de V.S. en de E.U.![]()
Rusland daarentegen bestrijdt samen met Assad Isis, maar ja, onze westerse leiders vinden Poetin niet lief en Assad ook niet.
Dergelijke vorm van prostitutie en ontvoering lijkt mij geen erg ethische zaak, maar de regeringen van Washington en Brussel zijn hieromtrent een andere mening toegedaan.![]()
Natuurlijk, kameraad Poetin doet soms ook stoute dingen, maar ik zou de kleine verschillen even opzij zetten en samen werken met Rusland en vooral met Assad (en helaas is Khadaffi en Saddam er niet meer, die hadden ook goed kunnen strijden tegen Isis, sterker nog Isis had nooit een kans gekregen wanneer zij nog president waren).
Isis(Alhoewel de Egyptische god Isis is wel baas
)
Rusland![]()
Assad![]()
Khadaffi![]()
Saddam
Isis lijkt me geen gezellige club, maar wellicht heb ik het wel mis.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Verder voel jij je wel goed?
Lijkt mij ook niet maar dat betekent niet dat de mensen die er tegen vechten wel gezellige clubjes zijn of leiden. Hitler vocht ook tegen Stalin maar beide waren nu niet echt geweldig leuke mensen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Isis lijkt me geen gezellige club, maar wellicht heb ik het wel mis.
Ik denk dat we meer aan de Russen gaan hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:42 schreef UpsideDown het volgende:
No worries, binnenkort begint het kampioenschap US airstrikes koppen voor jihadi's weer.
Rand mongool.quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:44 schreef kurk_droog het volgende:
pics van de vrouwen in kwestie zonder tent.
Op ISlive misschien?quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:44 schreef kurk_droog het volgende:
pics van de vrouwen in kwestie zonder tent.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |