abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144484192
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dronken van de sportdrank ja _O-
Oh, het een sluit het ander uit?
pi_144484272
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je gaat het nooit winnen, want 'moslims' zullen altijd ontkennen dat anderen die slechte dingen doen in de naam van Allah en zijn profeet (met een klein meisje als vrouw :9~ ) geen moslims zijn en dus niks te maken hebben met de islam, ook al blijkt aan alles dat ze daar hun 'goddelijke inspiratie' vandaan halen :) Een van de redenen waarom ze steeds minder geloofwaardig worden en waarom partijen als Pro Patria het zo goed doen.
Dat Pro Patria vind ik een vrij onnozel stel, eerlijk gezegd.

Dat er moslims zijn die beweren dat ISIS niet islamitisch is komt voort uit hetzelfde oeroude principe: is het goed, dan hoort het bij de religie (er wordt dus bijvoorbeeld gesproken over 'islamitische wetenschap') en als het slecht is, dan hoort het absoluut niet bij de religie (ook al wijst alles er op dat dat wel degelijk het geval is).

Die discussie voeren is dan ook zinloos. Niet alleen vanwege bovenstaande, maar vooral omdat je hier in discussie bent met een troll die bij ieder onderwerp consequent de meest controversiële kant kiest.
pi_144484274
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Oh, het een sluit het ander uit?
Nope. Maar ik zie geen bewijs van openbaar dronkenschap, maar zal elk bewijs daarvan graag aannemen. En nee, niet in de vorm van gedrag maar van lege blikjes bier/anders of een blaastest. Dank.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144484303
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat Pro Patria vind ik een vrij onnozel stel, eerlijk gezegd.

Dat er moslims zijn die beweren dat ISIS niet islamitisch is komt voort uit hetzelfde oeroude principe: is het goed, dan hoort het bij de religie (er wordt dus bijvoorbeeld gesproken over 'islamitische wetenschap') en als het slecht is, dan hoort het absoluut niet bij de religie (ook al wijst alles er op dat dat wel degelijk het geval is).

Die discussie voeren is dan ook zinloos. Niet alleen vanwege bovenstaande, maar vooral omdat je hier in discussie bent met een troll die bij ieder onderwerp consequent de meest controversiële kant kiest.
Ik vind het wel een grappige troll hoor. Kiest elke keer die kant ja, maar heeft vrijwel nooit goede onderbouwingen en bewijst zijn stellingen niet behalve met de onderbuik. Pro Patria vind ik ook een stel mongolen, maar het is een logisch gevolg van wat er nu allemaal aan de hand is in de wereld.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144484324
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

IS-raël.

Hier, letterlijk bewijs.

Hebben we de semantiek ook gehad.
ISIS revealed as ISRAELI SECRET INTELLIGENCE SERV…:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144484342
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nope. Maar ik zie geen bewijs van openbaar dronkenschap, maar zal elk bewijs daarvan graag aannemen. En nee, niet in de vorm van gedrag maar van lege blikjes bier/anders of een blaastest. Dank.
Kan ook mentaal niet in orde zijn natuurlijk. Hij roept in het begin iets als: "ik ben een ongelovige", verder doet zijn stemgeluid vermoeden dat hij dronken is.
pi_144484372
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het ultieme bewijs! Hoe duidelijk kan het nog worden?
pi_144484378
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hé eh... Je weet dat dat niets meer is dan een allang weerlegde complottheorie?
pi_144484399
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat zeg jij. Jij roept wel vaker dingen die niet waar zijn.
pi_144484532

[ Bericht 100% gewijzigd door Ceberut op 13-09-2014 14:37:27 ]
pi_144484537
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Kan ook mentaal niet in orde zijn natuurlijk. Hij roept in het begin iets als: "ik ben een ongelovige", verder doet zijn stemgeluid vermoeden dat hij dronken is.
Kan ja. Dat klopt. Kan.
pi_144484547
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kan ja. Dat klopt. Kan.
Kan ook een Mossad agent geweest zijn, als je op die toer wil gaan.
pi_144484565
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:37 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Kan ook een Mossad agent geweest zijn, als je op die toer wil gaan.
Kan ook ja. Het kan.
pi_144484596
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kan ook ja. Het kan.
Ja, kan.
pi_144484617
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, kan.
Zoveel kan. En zolang we niet weten wat is, mag je denken wat je wil. Zelfs dat het een Mossad agent is, want de uitleg is zeer plausibel.
pi_144484624
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oh, nee wist ik niet , zijn al deze fotos ook fake ?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144484684
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit is wel iets voor een heerlijke nieuwe wereld :)
pi_144484689
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jigzoz en zijn vrienden willen je hersenspoelen zodat je een schaap wordt. Als jij met argumenten kunt onderbouwen waarom je vindt dat Israël baat heeft bij ISIS, dan moet je dat vooral doen.
pi_144484701
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee, die zijn afkomstig van de dolfijnen uit de holle aarde.

Leuk dat je dit soort onzin gelooft, maar ik denk dat je beter op TRU kan gaan rondhangen.
pi_144484908
Freddy is still alive !
Racist
pi_144484917
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, die zijn afkomstig van de dolfijnen uit de holle aarde.

Leuk dat je dit soort onzin gelooft, maar ik denk dat je beter op TRU kan gaan rondhangen.
Ah, geen argumenten dus of antwoorden op mijn vraag...jammer
Eisenhower1961.
pi_144484996
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja, hij wijst het zonder argumenten van de hand inderdaad. Vrij zwakke discussiepartner.
pi_144485015
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Moet ik nou gaan aantonen dat ISIS geen joods complot is? Dag! Ga dat maar in TRU vragen. Daar zitten mensen wél te wachten op Niburu-nonsens.
pi_144485114
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:56 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, hij wijst het zonder argumenten van de hand inderdaad. Vrij zwakke discussiepartner.
Doe jij nooooooooooooooit :D!
pi_144485121
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Moet ik nou gaan aantonen dat ISIS geen joods complot is? Dag! Ga dat maar in TRU vragen. Daar zitten mensen wél te wachten op Niburu-nonsens.
Je bedoelt BNW ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')