abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144482790
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:24 schreef Jareth het volgende:
Eerst zijn de daden allemaal propaganda, en nu er dingen bewezen gaan worden zitten er ineens de joden achter. Ik hoop dat mensen iets intelligenter zijn dan laatste meteen voor waar aan te nemen.
Om de een of andere reden zijn de joden de laatste jaren weer flink de lul. Een variant daarop is het constante wijzen naar Israël zodra de massaslachtingen en andere misdaden van ISIS ter sprake komen. Echt een bijzonder zwakzinnige reflex vind ik dat.
pi_144482997
ISIS als een product van "de islam" zien is net zo belachelijk als de stelling dat de joden achter ISIS zitten.
pi_144483326
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 10:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Volgens mij is dat verhaal ook bevestigd door iemand van het Nederlandse Ministerie van Justitie. Was onlangs nog uitgebreid in het nieuws.

Ah, linkje gevonden:

[..]

http://www.globalresearch(...)saudi-arabia/5396171
Is dit dat dametje dat wiens baan daardoor op de tocht kwam te staan of is dat iemand anders?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_144483410
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:37 schreef Ceberut het volgende:
ISIS als een product van "de islam" zien is net zo belachelijk als de stelling dat de joden achter ISIS zitten.
Als IS een kalifaat met sharia wil uitroepen en iedereen tot moslim wil bekeren (of anders...) lijkt het meer op islam dan zo'n beetje alle andere opties in dit zonnestelsel.
Wat Hafi deed was geen bevestiging maar gewoon dom napraten van een complottheorie.
Je kan al zien hoe gekleurd nieuws is als ze alles doen om de naam "Israël" te vermijden; Mossad, Zionistische entiteit, joden etc. etc.
Racist
pi_144483412
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:37 schreef Ceberut het volgende:
:')_! Goede onderbouwing ook.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144483420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Is dit dat dametje dat wiens baan daardoor op de tocht kwam te staan of is dat iemand anders?
Ja, idd, omdat de Telegraaf er zo'n heisa om maakte. Nu wordt de Telegraaf door allerlei vreemde blogs en websites als bron gebruikt voor de theorie dat de Mossad achter ISIS zit.

Karma.
pi_144483422
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:')_! Goede onderbouwing ook.
Die mist in beide gevallen inderdaad.
pi_144483493
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:53 schreef Toga het volgende:

[..]

Als IS een kalifaat met sharia wil uitroepen en iedereen tot moslim wil bekeren (of anders...) lijkt het meer op islam dan zo'n beetje alle andere opties in dit zonnestelsel.
Wat Hafi deed was geen bevestiging maar gewoon dom napraten van een complottheorie.
Je kan al zien hoe gekleurd nieuws is als ze alles doen om de naam "Israël" te vermijden; Mossad, Zionistische entiteit, joden etc. etc.
De optie dat ISIS de belangen van Israël vertegenwoordigd kan ook beargumenteerd worden. Sterker nog, dat gebeurt ook:

http://www.intifada-pales(...)s-palestinian-state/
pi_144483564
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:56 schreef Ceberut het volgende:

[..]

De optie dat ISIS de belangen van Israël vertegenwoordigd kan ook beargumenteerd worden. Sterker nog, dat gebeurt ook:

http://www.intifada-pales(...)s-palestinian-state/
Puhleease, een bron aansnijden "Intifada, the Voice of Palestine" ? :')
Racist
pi_144483581
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:53 schreef Toga het volgende:

[..]

Da's zo'n beetje de standaardreactie van iedere gelovige: is het positief, dan hoort het bij hun religie, is het negatief, dan niet.
pi_144483585
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:54 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Die mist in beide gevallen inderdaad.
Als je nou met een puike onderbouwing komt dan is iig het oneliner-effect weg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144483608
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Om de een of andere reden zijn de joden de laatste jaren weer flink de lul. Een variant daarop is het constante wijzen naar Israël zodra de massaslachtingen en andere misdaden van ISIS ter sprake komen. Echt een bijzonder zwakzinnige reflex vind ik dat.
Dus Snowden liegt volgens jou?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144483624
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:01 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dus Snowden liegt volgens jou?

[ afbeelding ]
Snowden is de bron? Hoe weet je dat?
pi_144483630
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:59 schreef Toga het volgende:

[..]

Puhleease, een bron aansnijden "Inrifada, the Voice of Palestine" ? :')
Dit is een drogreden wat je hier presenteert. Alsof de argumenten minder valide zijn afhankelijk van een boodschapper.

Diegenen die in ISIS de ware islam zien, en moslims als een onderdeel van een complottheorie beschouwen doen hetzelfde als diegenen die in ISIS een verband met Israël zien.

Het een wordt wel geaccepteerd, maar de ander niet.
pi_144483850
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:02 schreef Ceberut het volgende:

[..]
Diegenen die in ISIS de ware islam zien, en moslims als een onderdeel van een complottheorie beschouwen doen hetzelfde als diegenen die in ISIS een verband met Israël zien.

Het een wordt wel geaccepteerd, maar de ander niet.
Je wou zeggen dat er maar één islam is? En de ISIS heeft het helemaal mis? Zo zijn er nog een paar miljard moslims die het mis hebben (en christenen en boedhisten en en en..), dat wil nog niet zeggen dat Israël er IETS mee te maken heeft, ook al zou het vermeend goed uitkomen.

Dus omdat mijn brood niet werkelijk volkoren is, is het waarschijnlijk een complot van de slager om brood minder aantrekkeljik te maken, is dat de logica?

We wachten gewoon tot ISIS klaar is met Syrië en ze aan de muren van Israël gaan beuken, dan praten we verder.
Racist
pi_144484002
Wat een onzindiscussie... Islamitische Staat. Wat valt daar nou aan te ontkennen?
pi_144484011
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:10 schreef Toga het volgende:

[..]

Je wou zeggen dat er maar één islam is? En de ISIS heeft het helemaal mis? Zo zijn er nog een paar miljard moslims die het mis hebben (en christenen en boedhisten en en en..), dat wil nog niet zeggen dat Israël er IETS mee te maken heeft, ook al zou het vermeend goed uitkomen.

De ISIS heeft het inderdaad helemaal mis. Getuige ook het feit dat hun aanhang zeer en zeer klein is in absolute en relatieve aantal moslims.

Deze discussie hebben we ook al op de vorige pagina gevoerd. De stroming van de ISIS kun je niet extrapoleren naar "de islam" of "de moslims". Nota bene Al Qaida wil niet eens samenwerken met ISIS, dan weet je al hoe laat het is.

quote:
Dus omdat mijn brood niet werkelijk volkoren is, is het waarschijnlijk een complot van de slager om brood minder aantrekkeljik te maken, is dat de logica?

We wachten gewoon tot ISIS klaar is met Syrië en ze aan de muren van Israël gaan beuken, dan praten we verder.
Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik vind de stelling dat "de islam" het uitgangspunt van ISIS zou zijn net zo belachelijk als de stelling dat Israël het uitgangspunt van ISIS zou zijn.
pi_144484028
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:16 schreef Jigzoz het volgende:
Wat een onzindiscussie... Islamitische Staat. Wat valt daar nou aan te ontkennen?
IS-raël.

Hier, letterlijk bewijs.

Hebben we de semantiek ook gehad.
pi_144484048
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

IS-rael.

Hier, letterlijk bewijs.

Hebben we de semantiek ook gehad.
Ik ga niet happen op een troll.
pi_144484066
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ga niet happen op een troll.
Haha, je krijgt een net zo belachelijk argument terug als die je zelf gebruikt, maar vervolgens ben ik de troll.

Grappenmaker.
pi_144484075
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_voor_de_isis.html

Allah zou zich omdraaien in zijn graf, als hij al ooit bestaan heeft ;( Arme man.
pi_144484104
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:19 schreef bijdehand het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_voor_de_isis.html

Allah zou zich omdraaien in zijn graf, als hij al ooit bestaan heeft ;( Arme man.
Extreme religie zet aan tot extreem gedrag. Niets nieuws onder de zon.
pi_144484118
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Extreme religie zet aan tot extreem gedrag. Niets nieuws onder de zon.
Openbare dronkenschap is een religie?
pi_144484137
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:16 schreef Jigzoz het volgende:
Je gaat het nooit winnen, want 'moslims' zullen altijd ontkennen dat anderen die slechte dingen doen in de naam van Allah en zijn profeet (met een klein meisje als vrouw :9~ ) geen moslims zijn en dus niks te maken hebben met de islam, ook al blijkt aan alles dat ze daar hun 'goddelijke inspiratie' vandaan halen :) Een van de redenen waarom ze steeds minder geloofwaardig worden en waarom partijen als Pro Patria het zo goed doen.
pi_144484154
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:20 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Openbare dronkenschap is een religie?
Dronken van de sportdrank ja _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')