abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144485136
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je bedoelt BNW ;)
Wat is het verschil dan?
pi_144485237
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je bedoelt BNW ;)
Of hij bedoelt juist wel TRU.
pi_144485322
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Moet ik nou gaan aantonen dat ISIS geen joods complot is? Dag! Ga dat maar in TRU vragen. Daar zitten mensen wél te wachten op Niburu-nonsens.
Het hoeft van mij geen joods complot te zijn hoor, maar een complot is het:

quote:
George W. Bush heeft persoonlijk de documenten voor de vrijlating van Al-Baghdadi ondertekend
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)hell_een_cia_creatie
Als de CIA ermee te maken heeft dan de Mossad automatisch ook. die zijn al decenia partners in crime.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144485366
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Als de CIA ermee te maken heeft dan de Mossad automatisch ook. die zijn al decenia partners in crime.
Nogmaals:: geloof maar raak. Ik denk alleen dat je in TRU/BNW (ik weet niet wat het verschil is) meer publiek vindt dan hier.
pi_144485507
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan?
TRU: Dit forum is voor diegenen bedoeld die een serieuze interesse hebben in fenomenen van bovennatuurlijke aard en daar onderling in alle respect met elkaar over kunnen praten.

BNW: Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Lijkt BNW me iets logischer, aangezien het hier gaat om geheime agenda's en niet bovennatuurlijke fenomenen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144485508
classified
pi_144485532
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

TRU: Dit forum is voor diegenen bedoeld die een serieuze interesse hebben in fenomenen van bovennatuurlijke aard en daar onderling in alle respect met elkaar over kunnen praten.

BNW: Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Lijkt BNW me iets logischer, aangezien het hier gaat om geheime agenda's en niet bovennatuurlijke fenomenen :)
Hm. Lijkt me eerlijk gezegd een pot nat.
pi_144485554
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Lijkt me eerlijk gezegd een pot nat.
Lijkt me een duidelijk verschil. Nja maakt verder ook niet uit.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144485594
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lijkt me een duidelijk verschil. Nja maakt verder ook niet uit.
Het waren de zionisten/reptilians! Wat mij betreft één op één inwisselbaar.

Maar toegegeven: ik ben verre van Niburu-deskundig.
pi_144485613
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

wtf mijn post is gedelete
pi_144485720
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nogmaals:: geloof maar raak. Ik denk alleen dat je in TRU/BNW (ik weet niet wat het verschil is) meer publiek vindt dan hier.
N soort van MSM bron meldt:

quote:
​ISIS in Iraq stinks of CIA/NATO ‘dirty war’ op
http://rt.com/op-edge/168064-isis-terrorism-usa-cia-war/
REUTERS zelf n.b.

http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE9290FI20130310

In het gunstigste geval is ISIS backfire.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144486120
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:18 schreef Resonancer het volgende:

[..]

N soort van MSM bron meldt:

[..]

REUTERS zelf n.b.

http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE9290FI20130310

In het gunstigste geval is ISIS backfire.
Neem anders even contact op met die figuren van DeWareReligie. Die kunnen je vast verder helpen. Of zijn die onderdeel van het complot?
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:32:04 #213
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144486140
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Neem anders even contact op met die figuren van DeWareReligie. Die kunnen je vast verder helpen. Of zijn die onderdeel van het complot?
DeWareReligie zijn juist IS aanhangers. :')
Anti-Turkije
pi_144486149
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:32 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Daarom juist.
pi_144486203
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:32 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zijn ook joden zeker ;(
pi_144486262
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zijn ook joden zeker ;(
Joden zijn reptilians. Kijk maar naar die slang in het begin van Genesis: dat was een jood. Ook in het allereerste begin was alles al de schuld van de joden/reptilians.
pi_144486437
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:31 schreef Jigzoz het volgende:
DeWareReligie
Eisenhower1961.
pi_144486447
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.
pi_144486953
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Joden zijn reptilians. Kijk maar naar die slang in het begin van Genesis: dat was een jood. Ook in het allereerste begin was alles al de schuld van de joden/reptilians.
My mind is blown :o
  zaterdag 13 september 2014 @ 16:06:56 #220
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_144486991
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Graag op anoniem
pi_144509264
Of de daden van IS iets of niets te maken heeft met de islam, moeten we het boek maar eens openslaan:
Verkrachten van vrouwen tijdens oorlog (bij afwezigheid eigen vrouw)
Onthoofden

Misschien zijn ze in hun honger naar macht selectief in het kiezen van toepasselijke verzen, dat doen er meer en soms is dat maar goed ook want in het oude testament is het ook niet allemaal vrede.

Hier nog maar 's een link over (de boeken) van de islam en wat je daar zoal in kan vinden (not for the faint-hearted).
Wie volgt er nu de ware islam?
Racist
pi_144510326
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:49 schreef Toga het volgende:
Of de daden van IS iets of niets te maken heeft met de islam, moeten we het boek maar eens openslaan:
Onthoofden

Misschien zijn ze in hun honger naar macht selectief in het kiezen van toepasselijke verzen, dat doen er meer en soms is dat maar goed ook want in het oude testament is het ook niet allemaal vrede.

Hier nog maar 's een link over (de boeken) van de islam en wat je daar zoal in kan vinden (not for the faint-hearted).
De miljard moslims die de interpretatie van ISIS niet volgen.
pi_144510361
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:49 schreef Toga het volgende:
Onthoofden

Kom, laten we Stormfront raadplegen als bron over Joden. Exact hetzelfde wat jij nu doet namelijk. Het geeft wat mij betreft goed weer wat voor figuren het zo fel eens zijn met de interpretatie van ISIS. Fascisten die het eens zijn met fascisten.. hoe verwonderlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_144510529
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 11:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kom, laten we Stormfront raadplegen als bron over Joden. Exact hetzelfde wat jij nu doet namelijk. Het geeft wat mij betreft goed weer wat voor figuren het zo fel eens zijn met de interpretatie van ISIS. Fascisten die het eens zijn met fascisten.. hoe verwonderlijk.
En DeWareReligie.nl. is dat wél een islamitische site?

O, en nu eens niet direct schreeuwen en stropoppen alsjeblieft.
pi_144510613
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 11:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Juiste constatering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')