Alors is nu woedend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben trouwens nog nooit naar Drenthe en Groningen geweest.
Friesland ook niet maar daar wil ik nooit heen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
Zou zo maar kunnen. Al ruik ik zelden nasiquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij toevallig mijn buurman?
Nee, dan ben je niet mijn buurman. De keuken hier is altijd omgeven met een nasi walm.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Al ruik ik zelden nasi
Voor Matthijs een reden om louter in superlatieven te gaan spreken.quote:Herman van Veen
Herman van Veen is onder meer muzikant, schrijver en schilder. In 1965 maakte de alleskunner zijn theaterdebuut met 'Harlekijn'. Van Veen is onder andere schrijver en bedenker van de verhalen over het eendje Alfred Jodukus Kwak. Ondertusser heeft de Utrechter 170 cd's, 2 dvd's en meer dan 70 boeken uitgebracht.Naast zijn werk als artiest zet de grootmeester van de kleinkunst...
quote:Muziek: Bo Saris
In aanloop naar Serious Request, dat dit jaar in Haarlem plaatsvindt, verzonnen de Haarlemmers DJ Giel Beelen en theaterduo Speelman en Speelman het project ‘Gitaarlem’. Een speciaal gebouwde gitaar gaat langs verschillende Haarlemse artiesten die daar een liedje op gaan maken. Ook Bo Saris schreef een nummer voor Gitaarlem. Vanavond laat hij het bij ons horen!
Keep the soul alive!!!!!!quote:
quote:Tentoonstelling ‘The Real Tudors’: Herman Pleij
De familie Tudor regeerde in de 15e en 16e eeuw over Engeland, Wales en later ook Ierland. Deze dynastie kwam in 1485 aan de macht met Hendrik VII die toen de troon besteeg. In het tijdperk dat de Tudors heersten legden zij de basis voor het Britse imperium. Het was een periode van bloei voor de Engelse literatuur, wetenschap en architectuur. Ook was het later een bron van inspiratie voor veel boeken, films en series.
In The National Portrait Gallery in London is een tentoonstelling geopend over The Tudors. De portretten van de Tudor koningen en koninginnen zijn gerestaureerd en deze schilderijen zijn allemaal bij elkaar te bewonderen. Herman Pleij ging voor ons naar Londen om de tentoonstelling te bekijken.
Tafeldame: Anna Drijver
Kip en cola light!!!quote:
twitter:zlata_ognevich twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 20:19:03Bo Saris - She's On Fire Uhhhhhh.....He's on really groovy!)) http://t.co/gqCZu99szt reageer retweet
En de slowmotion tennisser laten zien HILARISCH!quote:Op maandag 15 september 2014 11:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor Matthijs een reden om louter in superlatieven te gaan spreken.
Pleij!quote:
quote:
Haar haarquote:
DWDDtwitter:GOODMusicInfo twitterde op zondag 14-09-2014 om 03:17:00No, Kanye West Didn't Force a Handicapped Person Out of Their Weelchair via @ComplexMusic: http://t.co/068vQys1Ti RT & spread the truth reageer retweet
Anna >>>>>>>>>>>>>>>. Halinaquote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht dat het Halina was van een afstandje.
Tijd voor een bril.quote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Zelfs na een krat bier maakt iemand die fout nog niet.quote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet ook niet wat me bezielde. Nog niks op nochtans.quote:Op maandag 15 september 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs na een krat bier maakt iemand die fout nog niet.
Hij heeft vermoedelijk last van het Johan Derksen syndroom.quote:
zeker als het onderwerp goed is zoals deze, maar na 10 minuten ben ik doodmoequote:Op maandag 15 september 2014 19:10 schreef OProg het volgende:
Herman weet altijd prima aanstekelijk te vertellen.
Ach IS is nog vrij mild als je nagaat wat ze bijvoorbeeld bij Balthasar Gerards hebben geflikt.quote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef OProg het volgende:
Die beul zou een goede voor IS zijn geweest.
Eens. Hoewel ze hem nadat ze klaar met hem waren nog wel een prachtige rondleiding langs de stadspoorten van delft hebben gegeven.quote:Op maandag 15 september 2014 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach IS is nog vrij mild als je nagaat wat ze bijvoorbeeld bij Balthasar Gerards hebben geflikt.
blijkbaar nietquote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef Aurelius het volgende:
Die man moet denk ik eerst nog een paar keer naar de psychiater voor hij op de nationale tv gaat.
Waarom dat nou weer? Is toch juist knap dat hij er over kan praten? Logisch dat die herinneringen hem raken, dat zal misschien altijd wel zo blijven.quote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef Aurelius het volgende:
Die man moet denk ik eerst nog een paar keer naar de psychiater voor hij op de nationale tv gaat.
Of bij Marijke Helwegen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach IS is nog vrij mild als je nagaat wat ze bijvoorbeeld bij Balthasar Gerards hebben geflikt.
Mja, dat is dan weer een bizarre vorm van sadomasochisme.quote:
Check wat ze met Jan van Leiden hebben gedaan.quote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ze hem nadat ze klaar met hem waren nog wel een prachtige rondleiding langs de stadspoorten van delft hebben gegeven.
Helaas wel om losse stukken aldaar op te hangen.
Van harte gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 september 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
Zo, daar ben ik weer. De macaroni was prima.
Ja ik heb al mijn charmes in de strijd moeten gooien, maar het is gelukt.quote:
Dat is jou toch ook wel toevertrouwd hequote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik heb al mijn charmes in de strijd moeten gooien, maar het is gelukt.
Ik ben een hele lieve jongen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is jou toch ook wel toevertrouwd he
Ik zal je wel DM'en voordat ik weer in de problemen kom.quote:
Viel mij net ook al op jaquote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe zij lacht. Wie maakt een gifje
We kunnen vast wel een vrijwilliger vinden.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef OProg het volgende:
Als we wat in haar mond stopt kan er geen geluid meer uitkomen.
Nee dit is Jamai.quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef EddyAlbena het volgende:
Is dit niet die Boris van Idols ofzo?
Goh, nu je het zegt.quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef EddyAlbena het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef EddyAlbena het volgende:
Als je zoals Dirk Kuijt klinkt dan wordt alors niet wild van je nee.quote:Op maandag 15 september 2014 19:37 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ook zo'n geile stem als Boris hebben.
familie van stickertje?quote:Op maandag 15 september 2014 19:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij zingt ook nog precies hetzelfde.Dit liedje ain't so pretty.
Herman van Veen.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je zoals Dirk Kuijt klinkt dan wordt alors niet wild van je nee.
Viel jou dat ook al op?quote:
Niet? Kut.quote:Op maandag 15 september 2014 19:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je zoals Dirk Kuijt klinkt dan wordt alors niet wild van je nee.
Geert is rechtvaardig!quote:Op maandag 15 september 2014 19:39 schreef Specularium het volgende:
Alfred J Kwak was ook al zo'n links complot om kinderen te hersenspoelen.
Familie tegenkomen op Fok! lijkt mij niet zo fijn, dus nee. Stel je voor, dat je moeder hier meepost of zo, hou toch op jongons.quote:
Moules Frites nietquote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Die liedjes van Stromae zijn zo deprimerend.
Je bent zelf waardeloos.quote:
quote:
Jammer dat je er bent ja.quote:
+ onderstaande:quote:Op maandag 15 september 2014 19:41 schreef danos het volgende:
Herman van Veen hoort zichzelf zo graag praten, zet hem in een ruimte met Ivo Niehe en de oerknal van eigengeiligheid zal de wereld verpletteren.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef OProg het volgende:
Waarom is Martin Simek er niet om dit interview te doen. Dan valt er nog iets te lachen.
En hij is ook nog eens opa.quote:Op maandag 15 september 2014 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben dit soort mensen geen kinderen die zeggen "Pa, dit kan echt niet meer"
kleinkinderenquote:Op maandag 15 september 2014 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Gespeeld enthousiasme.quote:Op maandag 15 september 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom was Matthijs zo enthousiast? Dode mus.
Die heeft ook niet echt recht van spreken.quote:Op maandag 15 september 2014 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Speelde jij maar een keer enthousiasme.quote:
Van Babette en Koen Wauters toch ?quote:
Is dat z'n dochter?quote:
neequote:Op maandag 15 september 2014 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Babette en Koen Wauters toch ?
En Anne. Maar die partner ken ik niet.
Knieën zijn inderdaad wel moeilijk scherp.quote:Op maandag 15 september 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Anna soms nog als spook gespeeld in een spokenhuis vanmiddag?
Die zongen wel in Pardiso op de 50jarige verjaardag van Herman Brood.quote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft ook niet echt recht van spreken.
[ afbeelding ]
Hij zei op de eerste plaat ook hetzelfde...quote:Op maandag 15 september 2014 19:48 schreef marcodej het volgende:
Hij zei vanochtend precies hetzelfde.
Oké.quote:Op maandag 15 september 2014 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ajacied422.....Feyenoord speelt donderdag pas.
twitter:wasverhansd twitterde op maandag 15-09-2014 om 19:47:18Doe maar niet meer, Herman.#dwdd reageer retweet
Als Linda.quote:Op maandag 15 september 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Zijn dochter heeft in GTST gespeeld, als Roos.
Eén negatief twitterbericht?quote:Op maandag 15 september 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ook twitter is niet heel positief.twitter:wasverhansd twitterde op maandag 15-09-2014 om 19:47:18Doe maar niet meer, Herman.#dwdd reageer retweet
quote:Op maandag 15 september 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ook twitter is niet heel positief.twitter:wasverhansd twitterde op maandag 15-09-2014 om 19:47:18Doe maar niet meer, Herman.#dwdd reageer retweet
twitter:
Roos was getrouwd met die keelaardappel van Kane.quote:Op maandag 15 september 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Zijn dochter heeft in GTST gespeeld, als Roos.
Was gewoon grappig, niet gemeen doen René.quote:Op maandag 15 september 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
De Lucky is wéér niet grappig.
Snap niet waarom Gramulanion zo'n fan is van die troep.
Ja, Arnie.quote:Op maandag 15 september 2014 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Roos was getrouwd met die keelaardappel van Kane.
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op maandag 15-09-2014 om 19:46:02@ahmedmarcouch zojuist met eieren bekogeld op #Hoefkade. Niet de bedoeling, de discussie voeren we met woorden. reageer retweet
Je hebt je dooien niet echt op orde vandaag.quote:
Beetje zwak om het af te kappen net nu Gramulanion zich heeft klemgeluld, maar oke.quote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Voer die stompzinnige discussies lekker via de dm.
Ontopic aub.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje zwak om het af te kappen net nu Gramulanion zich heeft klemgeluld, maar oke.
quote:Tentoonstelling ‘Sluijters' Grote Oorlog’: Rob Scholte
Kunstenaar Jan Sluijters, in de jaren twintig bekend als portretschilder, maakte van 1915 tot 1919 een serie van 77 politieke oorlogsprenten voor het blad ‘de Nieuwe Amsterdammer’. Met deze prenten gaf dit blad tijdens de Eerste Wereldoorlog scherp commentaar op de oorlogvoerende landen als wel de neutraliteit van Nederland. Vanaf 21 september is in Museum de Fundatie in Zwolle de serie met de 77 oorlogsprenten te bezichtigen. De litho’s zijn afkomstig uit de collectie van kunstenaar Rob Scholte. Vanavond is hij bij ons te gast.
Schotse muziekgeschiedenis
Donderdag 18 september weten we of Schotland onafhankelijk wordt. Voor ons een goede aanleiding om de rijke muziekgeschiedenis van Schotland in te duiken. Aan tafel: Tangarine, Mattanja Joy Bradley, Sven Figee en Ivan Peroti.
Muziek: Shaking Godspeed
Shaking Godspeed is een blues- en rockband uit de Achterhoek. Na hun tweede album ‘Hoera’ uit 2012 vertrok toetsenist / bassist Paul Diersen. Ze vonden een nieuwe bassist en een extra gitarist. Met deze nieuwe bezetting bracht Shaking Godspeed vorige week hun derde album uit: ‘Welcome Back Wolf’.
Tafelheer: Jort Kelder
Ze zijn gewoon luie honden bij dat programma en de redactie. Telkens maar weer dezelfde mensen uitnodigen, telkens weer een item bedenken waarbij een bekende zanger een nummer van een ander doet (DWDD duets krijgen we nu weerquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien is het wel gewoon te veel vijf werkdagen. Als het nog maar eens per week zou komen zouden ze er nog best een leuk programma van kunnen maken.
Ik kijk de uitzendingen tegenwoordig op ondemand, zodat ik kan spoelen als het niet interessant is. Ik ben gemiddeld binnen een kwartier klaar met kijken....
Elke dag een miljoen kijkers, ze vinden het wel prima zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon luie honden bij dat programma en de redactie. Telkens maar weer dezelfde mensen uitnodigen, telkens weer een item bedenken waarbij een bekende zanger een nummer van een ander doet (DWDD duets krijgen we nu weer). En die zelfgenoegzaamheid over hoe ze het doen vind ik het nog wel het ergste, alsof ze serieus baanbrekende tv maken...
Ja, dat is ook de paradox. Er kijken meer mensen dan ooit, maar puur het kijkcijfer vind ik een matige weergave van de kwaliteit van een programma. Maar daar denken ze zelf anders over, nou ja, ze doen maar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke dag een miljoen kijkers, ze vinden het wel prima zo.
Peter Jan Rens misschien, op zijn eigen zender.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:57 schreef DeeBee het volgende:
Al zie ik niemand een andere talkshow neerzetten om 19u op de korte termijn...
Zou kunnen, met een beetje mazzel haalt ie 5 kijkers weg.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Peter Jan Rens misschien, op zijn eigen zender.
Steeds. Maar. Weer!quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:55 schreef OProg het volgende:
Siewert, Pieter Derks en Jan Mulder over Prinsjesdag.![]()
![]()
![]()
Kunstenaar die per ongeluk is opgeblazen jaren terug.quote:
oh waar kennen we hem van?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Kunstenaar die per ongeluk is opgeblazen jaren terug.
bron Youtube?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
en weer cabaret uit de eindeloze kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |