abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144511035

Bizet :Y.

Wanneer ze begonnen, geen idee.
జ్ఞ‌ా
pi_144511181
Waarschijnlijk hadden ze 'm niet?

Hier, Suzuka 1999, spelen ze 'm ook al:

  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 september 2014 @ 14:33:49 #103
39237 crew  H_T
2733
pi_144514174
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:38 schreef Waffle het volgende:

[..]

Het gaat er wat mij betreft ook niet echt om of het dichterbij de consumentenauto zit bij FE. Het is een compleet ander concept. Als ze het dichterbij de consumentenauto's hadden willen hebben, hadden ze wel meer vrijheden gegeven voor de auto's. Het is niks anders dan een volgende GP2/WSR/etc. Het mooie is wel dat het best wel innovatief is en daarnaast overal ter wereld in steden kan plaats vinden, omdat het toch geen geluidsoverlast veroorzaakt.
Ze hebben ervoor gekozen het eerste jaar alle teams met dezelfde auto's te laten rijden en dat langzaamaan vrij te geven, te beginnen met bodykits.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_144517307
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Heidfeld heel veel mazzel, en Nicolas Prost is een fucking idioot..

Eerste reactie van de commentator van Fox was ook nog dat het de fout van Heidfeld was, die begreep er ook helemaal niks van.
pi_144522912
http://www.f1today.net/nl(...)formule-1-bij-rtl-gp

Heeft iemand dat gezien? Ik lees het te laat. Was vanmiddag op RTL7.

Kan ik dat ergens terug kijken? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144523180
Volgende week zaterdag om 16:00

Er waren precies 0 seconden racebeelden te zien.

(Hebben ze geen rechten voor)
pi_144523251
Ow. Ik dacht misschien is dat de moeite waard. Ik begrijp dat dat niet het geval was? :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144523656
Geen idee, ik heb naar de de Twitter van Stock gekeken
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 september 2014 @ 20:06:44 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144525140
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:28 schreef JohnB52 het volgende:
Volgende week zaterdag om 16:00

Er waren precies 0 seconden racebeelden te zien.

(Hebben ze geen rechten voor)
De rechten voor de seizoens die ze hebben uitgezonden blijven behouden, het is niet zo dat ze niks meer mogen laten zien. De jaarclip van 2012(?) laat dit wel mooi zien voor de jaren dat het op SBS uitgezonden werd :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_144526852
Misschien dat de rechten verlopen? Dat ze voor bepaalde tijd gekocht zijn?

Net zoals bij Netflix. Is niet hetzelfde, maar zijn ook uitzendrechten
pi_144527665
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 19:29 schreef Geralt het volgende:
Ow. Ik dacht misschien is dat de moeite waard. Ik begrijp dat dat niet het geval was? :')
Ik heb een stukje gekeken, alleen interviews en beelden van tests en nul racebeelden idd.
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De rechten voor de seizoens die ze hebben uitgezonden blijven behouden, het is niet zo dat ze niks meer mogen laten zien.
Waarom deden ze dat niet dan? :?
pi_144532473
Heb je een bron waarin staat dat ze die rechten nog steeds hebben?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 september 2014 @ 23:54:58 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144538062
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef JohnB52 het volgende:
Heb je een bron waarin staat dat ze die rechten nog steeds hebben?
Ze kopen de TV rechten van een bepaald jaar, die rechten houden ze en andere zenders mogen die beelden niet uitzenden zonder toestemming. Zie als mooi voorbeeld ook de RTL Jaarclip van 2012, waar de jaren van SBS ontbreken.

Daarnaast heeft RTL eerder gewoon F1 beelden uitgezonden nadat ze de uitzendrechten kwijt waren geraakt, ik weet enkel niet meer hoe dat programma heet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 15 september 2014 @ 13:30:46 #114
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144547838
Wolff steekt z'n nek uit:

quote:
Mercedes-teambaas Toto Wolff heeft onthuld dat de Formule 1-teams een gesprek hebben aangekaart met Bernie Ecclestone over de hoge ticketprijzen. Reden hiervoor is de teruglopende bezoekersaantallen van de races de afgelopen jaren.
De teams zijn dit jaar in gesprek met de Formule 1-bazen in de hoop te kunnen achterhalen waarom de sport wereldwijd steeds minder bezoekers en kijkers weet te trekken. De hoge ticketprijzen die de organiserende circuits vragen lijken één van de voornaamste oorzaken te zijn van de teruglopende populariteit. Organisatoren zien zich echter genoodzaakt de prijzen zo hoog op te drijven, vanwege de hoge prijs die ze aan Ecclestone moeten betalen om alleen al de race te mogen organiseren.

Lagere ticketprijzen, traditionele circuits behouden
Mercedes-teambaas Toto Wolff laat aan het Britse Autosport weten op de hoogte te zijn van de hoge kosten waarmee de organisatoren worden opgezadeld, en heeft de kwestie dan ook samen met de overige teams voorgelegd aan Ecclestone.

‘We hebben het onderwerp van de ticketprijzen aangeboord, en hebben daarnaast ook gesproken over de grote waarde om traditionele circuits als Spa, Monza en Hockenheim op de kalender te houden’, laat Wolff weten. ‘Dergelijke races moeten deel uit blijven maken van de kalender. Dit is een globale sport.’

‘We moeten naar het buitenland gaan en nieuwe gebieden voor ons weten te winnen. Zo is het altijd al geweest. Ik denk echter dat het vrij helder is wat gedaan moet worden om ook de tribunes van traditionele circuits, zoals Hockenheim en Monza, gevuld te krijgen.’

Dennis: Oorzaak terugloop onzerzoeken
McLaren CEO Ron Dennis uitte eerder dit jaar al zijn zorgen over de teruglopende bezoekersaantallen bij de races. De Brit liet weten dat alleen met degelijk marktonderzoek duidelijk kan worden wat de afnemende animo veroorzaakt.

‘Er moet een reden zijn waarom de tribunes in Duitsland maar half gevuld waren, terwijl de voorgaande races in Oostenrijk en Silverstone volledig uitverkocht waren’, aldus Dennis. ‘Er moet een reden voor zijn. We kunnen wel allemaal een gok wagen, maar we moeten dergelijke zaken zien te begrijpen. Zijn het de ticketprijzen? Zijn het de nationale helden? Wat het ook is, we moeten er iets aan doen.’
Komt van RTLgp
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144548396
Terecht. Bij Spa, in het natte gras, zat ik voor 100+ euro...

Kun je nagaan wat tribuneprijzen zijn...
జ్ఞ‌ా
pi_144548400
Spa was overigens stampvol...
జ్ఞ‌ా
pi_144554411
Pascal Wehrlein nieuwe reservecoureur voor Mercedes-AMG: http://www.gpupdate.net/n(...)rijder-bij-mercedes/
pi_144554559
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 15 september 2014 @ 17:02:27 #119
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144554657
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:30 schreef nils7 het volgende:
Wolff steekt z'n nek uit:

[..]

Komt van RTLgp
Aan nationale helden kan het in DLD niet liggen, die hebben Vettel al 4 jaar als kampioen gehad en waarschijnlijk wordt Rosberg de volgende.
Het circuit kan het ook niet aan liggen want da's inderdaad een klassieker..

Ik ga voor hoge ticketprijzen en het geluid zal ook wel meespelen, de ervaring is minder.
pi_144554717
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:02 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Aan nationale helden kan het in DLD niet liggen, die hebben Vettel al 4 jaar als kampioen gehad en waarschijnlijk wordt Rosberg de volgende.
Het circuit kan het ook niet aan liggen want da's inderdaad een klassieker..

Ik ga voor hoge ticketprijzen en het geluid zal ook wel meespelen, de ervaring is minder.
Geen Schumi speelt de grootste rol in Duitsland.
  maandag 15 september 2014 @ 17:05:10 #121
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144554741
Na ja enkele Europese wedstrijden na elkaar...
Plus tickets duurder etc.

In vakantie tijd moet je maar in de buurt zijn.

In juli zal barcelona bijv. rammetje vol zitten
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 15 september 2014 @ 17:10:02 #122
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144554890
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:04 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Geen Schumi speelt de grootste rol in Duitsland.
Denk niet dat dat ermee te maken heeft, Schumi was al gestopt en bij Mercedes deed ie het niet echt denderend.
pi_144557115
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Denk niet dat dat ermee te maken heeft, Schumi was al gestopt en bij Mercedes deed ie het niet echt denderend.
Nee na zijn afscheid bij Ferrari zijn de kijkcijfers en toeschouwersaantallen daar helemaal in elkaar gezakt.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 september 2014 @ 20:50:00 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144563666
De nieuwe regels over het radioverkeer gelden ook voor de pitborden. Dus die mogen ook niet gebruikt worden om boodschappen door te geven.

Dus toch ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 15 september 2014 @ 21:18:28 #125
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_144565259
FIA is echt aan het doordraven op sommige zaken :')

Vraag me af wie er zo'n druk heeft zitten uitoefenen dat ze gezwicht zijn voor zo'n overhaaste beslissing waardoor de teams met een hoop vrage zitten, want voor de kijkers doen ze zoiets niet :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144565866
quote:
11s.gif Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
De nieuwe regels over het radioverkeer gelden ook voor de pitborden. Dus die mogen ook niet gebruikt worden om boodschappen door te geven.

Dus toch ...
Dat zei ik toch al :P
Niettemin bezopen, al sinds de jaren 80 (of eerder) werd "save fuel" op het pitbord aangegeven en nu mag het opeens niet meer.

Als je dit soort regels verzint, doe het dan iig niet halverwege een seizoen :(

En dat er niks meer over de startprocedure mag worden gezegd, is ook nogal maf. Ik hoop echt dat er de komende races een paar op de startgrid blijven staan, liefst dusdanig dat je drie keer de opwarmronde moet doen.
  maandag 15 september 2014 @ 21:42:06 #127
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144566623
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Denk niet dat dat ermee te maken heeft, Schumi was al gestopt en bij Mercedes deed ie het niet echt denderend.
Ik vind het zelf nog steeds een raar verhaal, maar het schijnt echt zo te zijn; of laat ik het zo zeggen, ik hoor het van meerdere bronnen in de F1 media. Hulkenberg maakt niet veel los, Rosberg mogen ze niet zo (wellicht omdat het geen échte Duitser is), en zelfs Vettel waar je toch van zou verwachten dat hij bosjes fans heeft schijnt niet eens in de buurt te komen van Schumacher. Ik snap 'm nog niet. Aan de prestaties kan het niet liggen, want Vettel heeft genoeg records. De persoonlijkheid lijkt mij ook niet de reden, want Schumacher was ook niet bepaald meneeer Sympathiek.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_144568605
http://autoweek.com/artic(...)mpaign=awracingdaily


Een of andere Rus tijdens de GP van Rusland?
pi_144572358
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef JohnB52 het volgende:
http://autoweek.com/artic(...)mpaign=awracingdaily

Een of andere Rus tijdens de GP van Rusland?
Vast weer een noodsprong om geld binnen te halen. maar dan zie ik ze liever Sainz jr of Merhi laten rijden. Alleen al ze deze Rus laten rijden kan dat niet meer, omdat een team volgens de regels maximaal 4 coureurs per seizoen mag laten rijden. Met Lotterer in Spa zitten ze nu op 3.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:15:16 #130
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144577651
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef JohnB52 het volgende:
http://autoweek.com/artic(...)mpaign=awracingdaily

Een of andere Rus tijdens de GP van Rusland?
Caterham 2006? Wat Le Mans ofzo?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144580052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:15 schreef nils7 het volgende:

[..]

Caterham 2006? Wat Le Mans ofzo?
Midland F1 moet het zijn. Daar was Kolles toen ook teambaas, voordat het overgenomen werd .door Spyker.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:14:38 #132
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_144582159
quote:
'Ferrari kondigt Vettel vandaag aan als nieuwe aanwinst'

Sebastian Vettel en Fernando Alonso ruilen voor volgend jaar van team. Dat spectaculaire bericht circuleert in Italiaanse media. Sky Italia bericht dat Ferrari vandaag de komst van Vettel als nieuwe aanwinst zal aankondigen. Alonso zou in dat geval naar Red Bull Racing verhuizen.

Het betreft slechts speculatie, maar Vettel wordt al jaren gelinkt aan een toekomst bij Ferrari. De viervoudig wereldkampioen beleeft een minder seizoen. Teamgenoot Daniel Ricciardo overvleugelt hem en Vettel zou daardoor zijn heil ergens anders willen zoeken.

Alonso en zijn manager zijn dit jaar al gesignaleerd in het motorhome van Red Bull Racing, al deed men dat af als een bezoekje om een shirt te signeren voor het zoontje van de teammanager van de Oostenrijkse renstal. De nieuwste geruchten plaatsen dat in ander perspectief.

De Spanjaard kan ook nog terecht bij McLaren en dan lijkt Daniil Kvyat in aanmerking te komen om door te schuiven naar Red Bull Racing. Dat scenario zou bij Scuderia Toro Rosso ruimte scheppen om Carlos Sainz junior alsnog een Formule 1-zitje aan te bieden.
Bron: http://mobile.f1today.nl/(...)als-nieuwe-aanwinst/

Vettel naar Ferrari zie ik wel gebeuren, maar Alonso naar RBR, nou nee....
En ik zou het wel heel vreemd vinden. Als Ferrari Vertel uitgerekend nu zou aankondigen, normaal doen ze dat altijd in Monza op thuis grond.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:16:07 #133
131800 Tarado
capō de fusca
pi_144582198
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:14 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Bron: http://mobile.f1today.nl/(...)als-nieuwe-aanwinst/

Vettel naar Ferrari zie ik wel gebeuren, maar Alonso naar RBR, nou nee....
En ik zou het wel heel vreemd vinden. Als Ferrari Vertel uitgerekend nu zou aankondigen, normaal doen ze dat altijd in Monza op thuis grond.....
Dat had misschien te maken met het vertrek van Di Montezemelo
pi_144582327
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:14 schreef Sinister-D- het volgende:
De Spanjaard kan ook nog terecht bij McLaren en dan lijkt Daniil Kvyat in aanmerking te komen om door te schuiven naar Red Bull Racing. Dat scenario zou bij Scuderia Toro Rosso ruimte scheppen om Carlos Sainz junior alsnog een Formule 1-zitje aan te bieden.
Zou ook Pierre Gasly kunnen zijn, die het afgelopen weekend beter deed dan Sainz in de FR 3.5 en nu ook in de GP2 uitkomt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144582672
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:42 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik vind het zelf nog steeds een raar verhaal, maar het schijnt echt zo te zijn; of laat ik het zo zeggen, ik hoor het van meerdere bronnen in de F1 media. Hulkenberg maakt niet veel los, Rosberg mogen ze niet zo (wellicht omdat het geen échte Duitser is), en zelfs Vettel waar je toch van zou verwachten dat hij bosjes fans heeft schijnt niet eens in de buurt te komen van Schumacher. Ik snap 'm nog niet. Aan de prestaties kan het niet liggen, want Vettel heeft genoeg records. De persoonlijkheid lijkt mij ook niet de reden, want Schumacher was ook niet bepaald meneeer Sympathiek.
Records zijn niet zo boeiend natuurlijk, misschien hebben ze wel een beetje hetzelfde als de Britten, dat ze Duitse suprematie zat zijn na zoveel jaar. Vettel heeft het heel goed gedaan en tenminste 2 van zijn WK's op erg Duitse manier gewonnen, dat wil zeggen op je best zijn terwijl het het belangrijkst is. Maar grootsheid mist hij. Het was in 1994 al duidelijk dat Schumacher onvervangbaar zou zijn. Bij Schumacher kon je natuurlijk het gevoel hebben dat je er niks van mocht missen, want het zou zomaar weer eens historisch kunnen worden. Hij kon je blijven verbazen, dat trekt toch meer.

Rosberg heeft het in dezelfde auto wel wat beter gedaan dan Schumacher over het geheel genomen, maar de sensaties moesten van Schumacher komen, Canada, Spa, Monaco, dat soort dingen kan Rosber gewoon niet. Vettel heeft dan wel sensationele races gereden, er kleeft toch altijd aan dat hij een superieure auto had, slechts deels terecht maar het doet wel af aan de heroiek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_144583301
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:14 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Bron: http://mobile.f1today.nl/(...)als-nieuwe-aanwinst/

Vettel naar Ferrari zie ik wel gebeuren, maar Alonso naar RBR, nou nee....
En ik zou het wel heel vreemd vinden. Als Ferrari Vertel uitgerekend nu zou aankondigen, normaal doen ze dat altijd in Monza op thuis grond.....
Ik lees het ook net.

Jeetje.

Ik moet nog maar zien.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:17:35 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144584178
Dat zou wel meganieuws zijn :o Ik vraag me echt af waarom Vettel zoiets überhaupt zou overwegen? Ondanks dat Red Bull dit jaar niet de beste auto op de grid heeft staan, is het team zelfs nu beter dan Ferrari, ondanks de vele problemen.

Voorziet hij issues nu dat Newey terug gaat treden? Ik zou het iig een vreemde move vinden, want RBR is zowat rondom Vettel gebouwd de laatste jaren en of hij dit bij Ferrari krijgt is nog maar te bezien natuurlijk.

Of heeft Ferrari met enorm veel poen gesmeten omdat Alonso intern heeft bekendgemaakt dat hij er na dit seizoen de brui aan geeft en lekker full-time gaat Pro Cycling Managen? :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:23:47 #138
131800 Tarado
capō de fusca
pi_144584396
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Dat zou wel meganieuws zijn :o Ik vraag me echt af waarom Vettel zoiets überhaupt zou overwegen? Ondanks dat Red Bull dit jaar niet de beste auto op de grid heeft staan, is het team zelfs nu beter dan Ferrari, ondanks de vele problemen.

Voorziet hij issues nu dat Newey terug gaat treden? Ik zou het iig een vreemde move vinden, want RBR is zowat rondom Vettel gebouwd de laatste jaren en of hij dit bij Ferrari krijgt is nog maar te bezien natuurlijk.

Of heeft Ferrari met enorm veel poen gesmeten omdat Alonso intern heeft bekendgemaakt dat hij er na dit seizoen de brui aan geeft en lekker full-time gaat Pro Cycling Managen? :P
Waarom niet? Zijn grote voorbeeld deed het ook, hij heeft alles al gewonnen met Red Bull en een teammaat die momenteel sneller is
pi_144584445
Welke teammaat was sneller dan Schumacher dan, voordat hij van team wisselde? :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144584453
Misschien wat wishful thinking van de Italianen, die zien dat Raikkonen echt niet meer presteert en niet gemotiveerd overkomt, Alonso kan ook geen potten breken en misschien denken ze dat Vettel de tweede Schumacher is..?
pi_144584466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:25 schreef Ferry_76 het volgende:
de tweede Schumacher
Dat is onze eigen Max Verstappen :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:26:39 #142
131800 Tarado
capō de fusca
pi_144584483
bgarloff twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 12:55:33 #RedBulls Marko denies Alonso-switch-rumors as well... (in German)http://t.co/Wpzu9tYhHV reageer retweet
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:28:58 #143
131800 Tarado
capō de fusca
pi_144584564
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:25 schreef Geralt het volgende:
Welke teammaat was sneller dan Schumacher dan, voordat hij van team wisselde? :P
Hij zit nu in team Corinna's kasplant ;(
pi_144585883
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:25 schreef Geralt het volgende:
Welke teammaat was sneller dan Schumacher dan, voordat hij van team wisselde? :P
HHF in de F3. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 september 2014 @ 15:56:13 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144588887
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
bgarloff twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 12:55:33 #RedBulls Marko denies Alonso-switch-rumors as well... (in German)http://t.co/Wpzu9tYhHV reageer retweet
Dat zegt tegenwoordig niets :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_144589468
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
bgarloff twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 12:55:33 #RedBulls Marko denies Alonso-switch-rumors as well... (in German)http://t.co/Wpzu9tYhHV reageer retweet
keihard ontkennen betekent het is waar, maar het mag nog niet bekend worden, let maar op de komende week!
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:01:17 #147
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_144591033
Ik zou er wel van opkijken als Alonso idd naar RB gaat, als het gerucht waar is.
Alhoewel het wel logischer is dan wanneer hij naar McLaren zou zijn.
Dit gerucht zou trouwens ook wel goed nieuws voor Button zijn, dan mag hij waarschijnlijk nog een jaartje blijven
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_144591903
Misschien Vettel naar Ferrari en Newey mee?
.
pi_144592439
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef THEFXR het volgende:

keihard ontkennen betekent het is waar, maar het mag nog niet bekend worden, let maar op de komende week!
Werd Max ook niet op Dinsdagavond in dat Red Bull sportprogramma gepresenteerd..?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou er wel van opkijken als Alonso idd naar RB gaat, als het gerucht waar is.
Alhoewel het wel logischer is dan wanneer hij naar McLaren zou zijn.
Dit gerucht zou trouwens ook wel goed nieuws voor Button zijn, dan mag hij waarschijnlijk nog een jaartje blijven
Red Bull staat niet echt bekend om haar oude coureurs, maar Webber was vorig jaar ook al 37.
En McLaren zie ik niet zo gebeuren, zeker niet nu Ron Dennis terug is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:27 schreef Fer het volgende:
Misschien Vettel naar Ferrari en Newey mee?
Newey is de huidige F1 zat door al die beperkingen, maar misschien voor genoeg geld...?
pi_144592951
Ik zie voor Newey wel een uitdaging bij Ferrari, volgens mij lopen ze al jaren achter met de aero. Daar valt nog verbetering te maken, Bij Redbull zie je dat Torro Rosso amper langzamer is, waarbij het enige grote verschil de aero is.
.
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:01:21 #151
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_144592953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Werd Max ook niet op Dinsdagavond in dat Red Bull sportprogramma gepresenteerd..?
er werd toen wel al een hele dag gespoilert door Red Bull-gerelateerde mensen. In tegenstelling tot een paar weken geleden wordt het nu tegengesproken ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144594945
Nog steeds niks bekend?
pi_144600095
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou er wel van opkijken als Alonso idd naar RB gaat, als het gerucht waar is.
Alhoewel het wel logischer is dan wanneer hij naar McLaren zou zijn.
Dit gerucht zou trouwens ook wel goed nieuws voor Button zijn, dan mag hij waarschijnlijk nog een jaartje blijven
Alonso is die bak echt helemaal zat, die wil nog niet een jaar bagger rijden, maar gewoon kans maken.
pi_144606710
Andere vraag, wat is er nog waar of overeind gebleven van het 8 teams & 3 auto's per team format?

Gaan we dan 2 heel andere teams zien bij Ferrari en RBR? Bianchi het 3e zitje bij Ferrari en alsnog Sainz junior naar RBR?
pi_144607626
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Meike26 het volgende:
Andere vraag, wat is er nog waar of overeind gebleven van het 8 teams & 3 auto's per team format?

Gaan we dan 2 heel andere teams zien bij Ferrari en RBR? Bianchi het 3e zitje bij Ferrari en alsnog Sainz junior naar RBR?
Nog niets. Adam Parr noemde het op Twitter, maar is later ontkend door Boullier van McLaren.
Maar het is afwachten of Marussia en Caterham dit seizoen overleven. Lotus lijkt de goede richting op te gaan want ze hebben afgelopen half jaar veel minder verlies geleden dan het jaar ervoor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144630796
Lotus: geen kosten aan Boullier meer, geen kosten aan Raikonnen, nieuwe inkomsten van Maldonado. En ik vermoed dat ze ook weinig geld in die tank van dit jaar zit.
.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2014 @ 19:32:05 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144633591
en vergeet het prijzengeld van vorig jaar niet. Als je het allemaal bij elkaar optelt dan kun je voor dit jaar op een mooi resultaat uitkomen. De vraag is of het voor volgend jaar ook zo zal zijn of dat ze dan weer flink de min in gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 september 2014 @ 19:41:59 #158
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144633961
Als ik sponsor was zou ik me niet willen branden aan Lotus eerlijk gezegd.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_144635617
Ik zou niet weten waarom niet.

De afgelopen twee jaar deden ze het aardig en had blijkbaar nog beter gekund als ze het probleem met de wagen hadden ontdekt waar ze dit jaar tegenaan lopen. Dat bleek gemaskeerd te worden door de downforce van de geblazen diffuser en het gebrek eraan heeft de wagen blijkbaar instabiel gemaakt. Dat hebben ze onderkend en kunnen ze voor volgend jaar aanpassen.
Combineer dat met de Mercedesmotor die ze naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar gaan gebruiken en ze kunnen weer voorin meerijden. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 september 2014 @ 21:23:05 #160
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144638335
Ze zullen in ieder geval weer mee kunnen doen voor de punten :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144638990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Combineer dat met de Mercedesmotor die ze naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar gaan gebruiken en ze kunnen weer voorin meerijden. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed.
Als sponsor kan ik me voorstellen dat je die deal met de mercedesmotor wel zwart op wit wilt hebben voordat je besluit mee in te stappen.

Ik zou dat wel willen namelijk. Als sponsor.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144639080
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als sponsor kan ik me voorstellen dat je die deal met de mercedesmotor wel zwart op wit wilt hebben voordat je besluit mee in te stappen.

Ik zou dat wel willen namelijk. Als sponsor.

:)
Jij hebt dus weinig vertrouwen in de Renault motor volgend jaar?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144639186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jij hebt dus weinig vertrouwen in de Renault motor volgend jaar?
Meer vertrouwen in de Merc in elk geval :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2014 @ 21:43:17 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144639295
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Meer vertrouwen in de Merc in elk geval :)
de deal tussen Lotus en Mercedes is in ieder geval nog altijd niet rond
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_144639321
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de deal tussen Lotus en Mercedes is in ieder geval nog altijd niet rond
Daarom zou ik persoonlijk die deal zwart op wit willen zien eer ik geld die kant op smeet.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144639576
Renault is dit hele seizoen bezig geweest om een beetje op het niveau van Mercedes te komen, als ze volgend jaar updates mogen plaatsen op de motor heeft Mercedes denk ik alweer een jaar voorsprong.

Tenzij er een regeling komt dat de Mercedes wordt bevroren en dat alleen Ferrari en Renault mogen updaten, zoals in 2009 met alleen Renault.
.
pi_144643192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:49 schreef Fer het volgende:
Renault is dit hele seizoen bezig geweest om een beetje op het niveau van Mercedes te komen, als ze volgend jaar updates mogen plaatsen op de motor heeft Mercedes denk ik alweer een jaar voorsprong.

Tenzij er een regeling komt dat de Mercedes wordt bevroren en dat alleen Ferrari en Renault mogen updaten, zoals in 2009 met alleen Renault.
Die regeling komt er niet. Er is een regeling afgesproken die voor iedere motorenbouwer geldt. Voor volgend jaar mag de motor voor ongeveer de helft aangepast worden. Het jaar erop weer iets minder (ca 9%) , het jaar erop nog 9% minder, etc. zodat in 2018 nog ca een kwart aangepast kan worden. Deze regeling zou voor 7 jaar gelden (tot 2021). Zo blijft er jaarlijks (steeds minder) ontwikkeling van de motor mogelijk.

Grootste probleem met de Renault en Ferrari motor is de te kleine turbo en de packaging van de componenten. Als ze dat aanpassen hebben ze al aardig wat teruggewonnen. Dus zie ik het verschil volgend jaar wel een stuk kleiner worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door sasquatsch op 17-09-2014 23:02:08 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144646179
Denk dat Renault en Ferrari wel zaken als lag en koeling hebben vergeleken van de drie varianten, maar uiteindelijk heeft Mercedes gewoon een groootere oto turbo. Waar die van Renault te weinig plaatst heeft door de bak eronder en die van Ferrari tussen de cilinders moest passen.
.
  donderdag 18 september 2014 @ 09:43:43 #169
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144650994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet.
Ik zou niet weten waarom je als sponsor nu al dat risico zou willen gaan lopen. Er is geenszins een garantie dat het volgend jaar beter gaat. M.a.w., als sponsor zou ik gewoon afwachten en als ze dan volgend jaar weer echt meedoen voor de punten dan kun je dan altijd nog in gesprek. Daar is weinig aan verloren, op wellicht een iets mindere sponsordeal na als er dan meer concurrentie is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_144652910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom je als sponsor nu al dat risico zou willen gaan lopen. Er is geenszins een garantie dat het volgend jaar beter gaat. M.a.w., als sponsor zou ik gewoon afwachten en als ze dan volgend jaar weer echt meedoen voor de punten dan kun je dan altijd nog in gesprek. Daar is weinig aan verloren, op wellicht een iets mindere sponsordeal na als er dan meer concurrentie is.
Exposure. Waarschijnlijk kun je nu goedkoper instappen dan als er weer successen geboekt gaan worden. Dan moet je er misschien weer meer voor betalen dan dat je zou willen.

En zelfs de achterhoedeteams hebben sponsoren, dus zijn er sowieso bedrijven die ook de minder succesvolle teams sponsoren. Ook die krijgen (in mindere mate) exposure.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144654706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Fer het volgende:
Denk dat Renault en Ferrari wel zaken als lag en koeling hebben vergeleken van de drie varianten, maar uiteindelijk heeft Mercedes gewoon een groootere oto turbo. Waar die van Renault te weinig plaatst heeft door de bak eronder en die van Ferrari tussen de cilinders moest passen.
Ferrari schijnt bewust voor een kleinere motor gekozen te hebben, omdat ze het verschil in vermogen wilden compenseren met de aerodynamica, maar dat is dus niet echt (Of echt niet) gelukt.
Bovendien is hun motor door het gebruikt van intercoolers met vloeistof ook nog eens zwaarder dan die van de concurrentie.
pi_144656704
Was Lawrence Stroll eerste geļnteresseerd in Sauber, nu lijkt hij geļnteresseerd in Marussia
quote:
Lawrence Stroll may now have moved his attention from Sauber to Marussia.

In the paddock at Monza recently, it was strongly rumoured that the Canadian fashion industry billionaire and racing enthusiast was in detailed negotiations to buy financially embattled Sauber.

Rumours quickly followed, however, that the deal had collapsed at the final hurdle.

"Lawrence Stroll received a negative response from Peter Sauber and Monisha Kaltenborn regarding his offer to take over the Swiss team," said a report by Italiaracing.

But Stroll may now be switching his attention from one embattled Ferrari customer to the next, the Italian report added.

He has close links to the Maranello marque, with his son Lance also a member of Ferrari's driver 'academy'.

Ferrari's other 'power unit' customer in F1 is Marussia; another team grappling with obvious financial problems, and already housing 'academy' driver Jules Bianchi.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144686077
Ok, allemaal voor niks gediscussieerd:

http://m.gpupdate.net/nl/(...)r-op-laatste-moment/

Regels voor radioverkeer gaan toch niet in vanaf vandaag...
pi_144687102
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef JohnB52 het volgende:
Ok, allemaal voor niks gediscussieerd:

http://m.gpupdate.net/nl/(...)r-op-laatste-moment/

Regels voor radioverkeer gaan toch niet in vanaf vandaag...
Wel voor de performance van de coureur, maar niet over de settings waarmee ze moeten rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144688019
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)mogelijk_in_2015.xml

Dubbele punten mogelijk vanaf 2015 alweer verdwenen.

Zou wel lullig zijn als Lewis dit jaar alsnog weet te winnen door die dubbele punten.

Aan de andere kant, zowel Nico als Lewis zelf weten dan dat hij alleen maar de titel heeft kunnen pakken juist door die dubbele punten. En dus zal die titel geen fuck voorstellen.

Godverdomme wat was dat een goed idee zeg die dubbele punten :')

Nu ben ik helemaal voor Nico om de titel te pakken. Dit wordt echt een kutjaar als Lewis door de punten nog weet te winnen en zijn titel zal geen fluit waard zijn voor iedereen als die regel volgend jaar weer weg is.

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:52:02 #176
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144688307
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef Geralt het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)mogelijk_in_2015.xml

Dubbele punten mogelijk vanaf 2015 alweer verdwenen.

Zou wel lullig zijn als Lewis dit jaar alsnog weet te winnen door die dubbele punten.

Aan de andere kant, zowel Nico als Lewis zelf weten dan dat hij alleen maar de titel heeft kunnen pakken juist door die dubbele punten. En dus zal die titel geen fuck voorstellen.

Godverdomme wat was dat een goed idee zeg die dubbele punten :')

Nu ben ik helemaal voor Nico om de titel te pakken. Dit wordt echt een kutjaar als Lewis door de punten nog weet te winnen en zijn titel zal geen fluit waard zijn voor iedereen als die regel volgend jaar weer weg is.

:')
De manier waarop je titel wint is iedereen over een aantal jaar toch wel weer vergeten. Dan spreken ze alleen over 2-voudig wereldkampioen Hamilton :r

Laat Rosberg hem maar winnen, hij is wat minder dan Hamilton maar is meer een berekenende rijder zoals Alonso.

Hamilton is bij mij alle sympathie verloren na zijn: "Maybe it's because I'm black" huilie uitspraak toen het hem een keer tegen zat :N
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144688328
Ik ben ook voor nico *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:54:53 #178
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144688389
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef Geralt het volgende:
Ik ben ook voor nico *O*
Ik ben natuurlijk voor Max, maar vooruit... dit jaar mag Nico hem hebben :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144689592
Als Lewis 'm weet te winnen dit jaar is 't 'm gewoon gegund. Dan heeft hij zich meerdere malen terug weten te knokken ondank veel pech. Dat toont karakter.

Bovendien vind ik niet dat een rijder die niet kan inhalen a la Alonso of Hamilton of zelfs Ricciardo (dus meerdere rondjes achter langzamere auto's vastzit - met, over huilie gesproken, "Why doesn't he let me pass?") een waardig kampioen is.
Calm down, please!
pi_144689739
Dus door de nieuwe regels omtrent radioverkeer moeten de rijders nu de pits in om wijzer te worden :')

Goeie zet, minder auto's op de baan! :')
Calm down, please!
pi_144689832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:39 schreef Googolplexian het volgende:
Als Lewis 'm weet te winnen dit jaar is 't 'm gewoon gegund. Dan heeft hij zich meerdere malen terug weten te knokken ondank veel pech. Dat toont karakter.
Ik doel erop als hij hem wint juist door die dubbele punten die wellicht volgend jaar alweer van de baan zijn.

Die wereldtitel zal dan bij hem altijd minder tof aanvoelen dan zijn eerste lijkt me, want dan had hij het zonder die dubbele punten niet gered en dat zal hij zelf ook heus wel weten.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144689932
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:48 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik doel erop als hij hem wint juist door die dubbele punten die wellicht volgend jaar alweer van de baan zijn.

Die wereldtitel zal dan bij hem altijd minder tof aanvoelen dan zijn eerste lijkt me, want dan had hij het zonder die dubbele punten niet gered en dat zal hij zelf ook heus wel weten.

:)
Beetje onzin, natuurlijk, want als Rosberg sneller is die race pakt hij de titel.
Typisch gevalletje van snel zijn wanneer het telt ... de belangrijkste competentie van een coureur, imo.
Calm down, please!
pi_144689957
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Beetje onzin, natuurlijk, want als Rosberg sneller is die race pakt hij de titel.
Typisch gevalletje van snel zijn wanneer het telt ... de belangrijkste competentie van een coureur, imo.
Toch denk ik dat Lewis die titel dan niet geheel terecht vindt.
En ik ook niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144690031
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Toch denk ik dat Lewis die titel dan niet geheel terecht vindt.
En ik ook niet.
Denk dat hij zelfs zal zeggen dat het z'n mooiste seizoen tot nu toe is, als hij de titel pakt.
Gewoon om de hoeveelheid die hij heeft moeten knokken en de -voor hem o zo belangrijke- mindset die ervoor nodig was (is).

Maargoed. Zelfs Ricciardo maakt door de dubbele punten nog een kleine kans. Vind je dat niet kick dan?
Calm down, please!
  vrijdag 19 september 2014 @ 12:58:46 #186
131800 Tarado
capō de fusca
pi_144690113
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef Geralt het volgende:
Ik ben ook voor nico *O*
Ik ben voor niemand en hij heeft dan misschien meer punten maar is niet de snelste van de 2
pi_144690140
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef Googolplexian het volgende:
Vind je dat niet kick dan?
Nee. Die dubbele punten vind ik compleet kansloos. En als Lewis (of Ricardo) de titel weet te winnen juist door die dubbele punten, dan is het een seizoen om vlug te vergeten. Bittere nasmaak voor mij in elk geval.

Nico kan gewoon de laatste race uitvallen met technische problemen. Als daardoor Lewis de titel weet te pakken vanwege de dubbele punten is toch zuur? Dat heeft weinig te maken met snel zijn wanneer het telt.

Dus in een dergelijk geval van een uitvalbeurt waar Nico zelf niks aan kan doen wordt het alleen maar zuurder ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 september 2014 @ 13:01:22 #188
131800 Tarado
capō de fusca
pi_144690191
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee. Die dubbele punten vind ik compleet kansloos. En als Lewis (of Ricardo) de titel weet te winnen juist door die dubbele punten, dan is het een seizoen om vlug te vergeten. Bittere nasmaak voor mij in elk geval.

Nico kan gewoon de laatste race uitvallen met technische problemen. Als daardoor Lewis de titel weet te pakken vanwege de dubbele punten is toch zuur? Dat heeft weinig te maken met snel zijn wanneer het telt.

Dus in een dergelijk geval van een uitvalbeurt waar Nico zelf niks aan kan doen wordt het alleen maar zuurder ;(
Ben ik wel met je eens, is gewoon waardeloos
pi_144690235
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee. Die dubbele punten vind ik compleet kansloos. En als Lewis (of Ricardo) de titel weet te winnen juist door die dubbele punten, dan is het een seizoen om vlug te vergeten. Bittere nasmaak voor mij in elk geval.

Nico kan gewoon de laatste race uitvallen met technische problemen. Als daardoor Lewis de titel weet te pakken vanwege de dubbele punten is toch zuur? Dat heeft weinig te maken met snel zijn wanneer het telt.

Dus in een dergelijk geval van een uitvalbeurt waar Nico zelf niks aan kan doen wordt het alleen maar zuurder ;(
Tsja ... dat had dan ook zuur geweest zonder dubbele punten en het kan altijd gebeuren, natuurlijk. Het is vanaf race 1 bekend van de dubbele punten dus dan had Rosberg, met al zijn probleemloze races, meer dan 50 punten voor moeten staan.

Those are the rules of the game. Win that game > champion. Simple. :)
Calm down, please!
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:14:57 #190
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144694626
quote:
Formule 1-baas Bernie Ecclestone wil dat er gekeken wordt naar de mogelijkheid om teams volgend jaar met drie wagens te laten rijden. Ferrari is al enkele jaren groot voorstander van dit idee.

Een aantal teams heeft het op dit moment financieel erg moeilijk. Eerder is afgesproken dat als drie van de elf teams wegvallen, er met drie wagens per team gereden zal worden. Maar ook als alle huidige elf deelnemers er volgend jaar gewoon weer bij zijn, moet het voor een team mogelijk zijn om een extra wagen op de grid te zetten, meent Ecclestone. "Het is altijd het plan geweest om teams met drie auto's te laten rijden wanneer er drie teams wegvallen, maar ik vind dat we dit sowieso moeten gaan doen", zegt Ecclestone in Singapore. "Ik zie liever Ferrari, of een willekeurig ander topteam, met drie auto's rijden dan dat ik teams achteraan zie worstelen."

Of teams volgend jaar daadwerkelijk met drie wagens kunnen gaan rijden, moet als het aan Ecclestone ligt snel duidelijk worden. "Over twee of drie races weten we het", aldus de 83-jarige Brit.
Bron
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144694794
Ferrari groot voorstander om ipv met 2 auto's op P5 en 6 te rijden om met 3 auto's op P5, 6 en 7 te rijden?

:')

Goeie reclame :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:23:01 #192
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144694838
Meeste geld zit toch in ontwikkeling...
Auto zelf kost maar iets van 3 mln qua arbeid/onderdelen...

Weet niet of ik voor of tegen ben...

Misschien eerst eens zien
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144694929
Lekker aantrekkelijk voor de kleine teams al. Ipv 16 auto's voor hun worden het er dan 24 maximaal, weg kans op punten :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:27:29 #194
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144694965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef franklop het volgende:
Lekker aantrekkelijk voor de kleine teams al. Ipv 16 auto's voor hun worden het er dan 24 maximaal, weg kans op punten :')
Die kleine teams verdwijnen dan ook.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_144695019
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die kleine teams verdwijnen dan ook.
als het aan ecclestone ligt hoeft dat daar niet vanaf te hangen toch
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_144695039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:14 schreef nils7 het volgende:
"Ik zie liever Ferrari, of een willekeurig ander topteam, met drie auto's rijden dan dat ik teams achteraan zie worstelen."
Ook een beetje een dooddoener he. Ook met 3 auto's per team is er een team de slechtste. Altijd. Elk jaar. En die worstelen dan achteraan.

Of dat dan Lotus of Williams of Mercedes of McLaren of Ferrari of Red Bull of Toro Rosso of Force India is doet er niet zo veel toe; er zullen altijd verliezers zijn die eigenlijk niet meekunnen met de rest.

Het geheel wordt er in elk geval niet echt competitiever van denk ik zomaar.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144695711
Dan mag het puntensysteem ook wel weer op de schop...
pi_144695796
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ook een beetje een dooddoener he. Ook met 3 auto's per team is er een team de slechtste. Altijd. Elk jaar. En die worstelen dan achteraan.

Of dat dan Lotus of Williams of Mercedes of McLaren of Ferrari of Red Bull of Toro Rosso of Force India is doet er niet zo veel toe; er zullen altijd verliezers zijn die eigenlijk niet meekunnen met de rest.

Het geheel wordt er in elk geval niet echt competitiever van denk ik zomaar.
Maar heb je altijd kans op uitvallers bij de grote teams waardoor je een keer kunt scoren. Die kans wordt door 3 auto's per team dus nog veel kleiner, waardoor die teams het nog moeilijker gaan krijgen. Op deze manier blijven er straks maar 4 of 5 teams over.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144696402
Of ze moeten ook teams met 1 auto toelaten. Dan maken de kleine teams een kans.
Calm down, please!
  vrijdag 19 september 2014 @ 16:15:12 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144696522
Ach de F1 is toch al een halve spec series, 4 of 5 teams is voldoende.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')