abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:01:21 #151
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144592953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Werd Max ook niet op Dinsdagavond in dat Red Bull sportprogramma gepresenteerd..?
er werd toen wel al een hele dag gespoilert door Red Bull-gerelateerde mensen. In tegenstelling tot een paar weken geleden wordt het nu tegengesproken ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144594945
Nog steeds niks bekend?
pi_144600095
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou er wel van opkijken als Alonso idd naar RB gaat, als het gerucht waar is.
Alhoewel het wel logischer is dan wanneer hij naar McLaren zou zijn.
Dit gerucht zou trouwens ook wel goed nieuws voor Button zijn, dan mag hij waarschijnlijk nog een jaartje blijven
Alonso is die bak echt helemaal zat, die wil nog niet een jaar bagger rijden, maar gewoon kans maken.
pi_144606710
Andere vraag, wat is er nog waar of overeind gebleven van het 8 teams & 3 auto's per team format?

Gaan we dan 2 heel andere teams zien bij Ferrari en RBR? Bianchi het 3e zitje bij Ferrari en alsnog Sainz junior naar RBR?
pi_144607626
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Meike26 het volgende:
Andere vraag, wat is er nog waar of overeind gebleven van het 8 teams & 3 auto's per team format?

Gaan we dan 2 heel andere teams zien bij Ferrari en RBR? Bianchi het 3e zitje bij Ferrari en alsnog Sainz junior naar RBR?
Nog niets. Adam Parr noemde het op Twitter, maar is later ontkend door Boullier van McLaren.
Maar het is afwachten of Marussia en Caterham dit seizoen overleven. Lotus lijkt de goede richting op te gaan want ze hebben afgelopen half jaar veel minder verlies geleden dan het jaar ervoor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144630796
Lotus: geen kosten aan Boullier meer, geen kosten aan Raikonnen, nieuwe inkomsten van Maldonado. En ik vermoed dat ze ook weinig geld in die tank van dit jaar zit.
.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2014 @ 19:32:05 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144633591
en vergeet het prijzengeld van vorig jaar niet. Als je het allemaal bij elkaar optelt dan kun je voor dit jaar op een mooi resultaat uitkomen. De vraag is of het voor volgend jaar ook zo zal zijn of dat ze dan weer flink de min in gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 september 2014 @ 19:41:59 #158
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144633961
Als ik sponsor was zou ik me niet willen branden aan Lotus eerlijk gezegd.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_144635617
Ik zou niet weten waarom niet.

De afgelopen twee jaar deden ze het aardig en had blijkbaar nog beter gekund als ze het probleem met de wagen hadden ontdekt waar ze dit jaar tegenaan lopen. Dat bleek gemaskeerd te worden door de downforce van de geblazen diffuser en het gebrek eraan heeft de wagen blijkbaar instabiel gemaakt. Dat hebben ze onderkend en kunnen ze voor volgend jaar aanpassen.
Combineer dat met de Mercedesmotor die ze naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar gaan gebruiken en ze kunnen weer voorin meerijden. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 september 2014 @ 21:23:05 #160
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144638335
Ze zullen in ieder geval weer mee kunnen doen voor de punten :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144638990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Combineer dat met de Mercedesmotor die ze naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar gaan gebruiken en ze kunnen weer voorin meerijden. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed.
Als sponsor kan ik me voorstellen dat je die deal met de mercedesmotor wel zwart op wit wilt hebben voordat je besluit mee in te stappen.

Ik zou dat wel willen namelijk. Als sponsor.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144639080
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als sponsor kan ik me voorstellen dat je die deal met de mercedesmotor wel zwart op wit wilt hebben voordat je besluit mee in te stappen.

Ik zou dat wel willen namelijk. Als sponsor.

:)
Jij hebt dus weinig vertrouwen in de Renault motor volgend jaar?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144639186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jij hebt dus weinig vertrouwen in de Renault motor volgend jaar?
Meer vertrouwen in de Merc in elk geval :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2014 @ 21:43:17 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144639295
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Meer vertrouwen in de Merc in elk geval :)
de deal tussen Lotus en Mercedes is in ieder geval nog altijd niet rond
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_144639321
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de deal tussen Lotus en Mercedes is in ieder geval nog altijd niet rond
Daarom zou ik persoonlijk die deal zwart op wit willen zien eer ik geld die kant op smeet.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144639576
Renault is dit hele seizoen bezig geweest om een beetje op het niveau van Mercedes te komen, als ze volgend jaar updates mogen plaatsen op de motor heeft Mercedes denk ik alweer een jaar voorsprong.

Tenzij er een regeling komt dat de Mercedes wordt bevroren en dat alleen Ferrari en Renault mogen updaten, zoals in 2009 met alleen Renault.
.
pi_144643192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:49 schreef Fer het volgende:
Renault is dit hele seizoen bezig geweest om een beetje op het niveau van Mercedes te komen, als ze volgend jaar updates mogen plaatsen op de motor heeft Mercedes denk ik alweer een jaar voorsprong.

Tenzij er een regeling komt dat de Mercedes wordt bevroren en dat alleen Ferrari en Renault mogen updaten, zoals in 2009 met alleen Renault.
Die regeling komt er niet. Er is een regeling afgesproken die voor iedere motorenbouwer geldt. Voor volgend jaar mag de motor voor ongeveer de helft aangepast worden. Het jaar erop weer iets minder (ca 9%) , het jaar erop nog 9% minder, etc. zodat in 2018 nog ca een kwart aangepast kan worden. Deze regeling zou voor 7 jaar gelden (tot 2021). Zo blijft er jaarlijks (steeds minder) ontwikkeling van de motor mogelijk.

Grootste probleem met de Renault en Ferrari motor is de te kleine turbo en de packaging van de componenten. Als ze dat aanpassen hebben ze al aardig wat teruggewonnen. Dus zie ik het verschil volgend jaar wel een stuk kleiner worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door sasquatsch op 17-09-2014 23:02:08 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144646179
Denk dat Renault en Ferrari wel zaken als lag en koeling hebben vergeleken van de drie varianten, maar uiteindelijk heeft Mercedes gewoon een groootere oto turbo. Waar die van Renault te weinig plaatst heeft door de bak eronder en die van Ferrari tussen de cilinders moest passen.
.
  donderdag 18 september 2014 @ 09:43:43 #169
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144650994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet.
Ik zou niet weten waarom je als sponsor nu al dat risico zou willen gaan lopen. Er is geenszins een garantie dat het volgend jaar beter gaat. M.a.w., als sponsor zou ik gewoon afwachten en als ze dan volgend jaar weer echt meedoen voor de punten dan kun je dan altijd nog in gesprek. Daar is weinig aan verloren, op wellicht een iets mindere sponsordeal na als er dan meer concurrentie is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_144652910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom je als sponsor nu al dat risico zou willen gaan lopen. Er is geenszins een garantie dat het volgend jaar beter gaat. M.a.w., als sponsor zou ik gewoon afwachten en als ze dan volgend jaar weer echt meedoen voor de punten dan kun je dan altijd nog in gesprek. Daar is weinig aan verloren, op wellicht een iets mindere sponsordeal na als er dan meer concurrentie is.
Exposure. Waarschijnlijk kun je nu goedkoper instappen dan als er weer successen geboekt gaan worden. Dan moet je er misschien weer meer voor betalen dan dat je zou willen.

En zelfs de achterhoedeteams hebben sponsoren, dus zijn er sowieso bedrijven die ook de minder succesvolle teams sponsoren. Ook die krijgen (in mindere mate) exposure.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144654706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Fer het volgende:
Denk dat Renault en Ferrari wel zaken als lag en koeling hebben vergeleken van de drie varianten, maar uiteindelijk heeft Mercedes gewoon een groootere oto turbo. Waar die van Renault te weinig plaatst heeft door de bak eronder en die van Ferrari tussen de cilinders moest passen.
Ferrari schijnt bewust voor een kleinere motor gekozen te hebben, omdat ze het verschil in vermogen wilden compenseren met de aerodynamica, maar dat is dus niet echt (Of echt niet) gelukt.
Bovendien is hun motor door het gebruikt van intercoolers met vloeistof ook nog eens zwaarder dan die van de concurrentie.
pi_144656704
Was Lawrence Stroll eerste geïnteresseerd in Sauber, nu lijkt hij geïnteresseerd in Marussia
quote:
Lawrence Stroll may now have moved his attention from Sauber to Marussia.

In the paddock at Monza recently, it was strongly rumoured that the Canadian fashion industry billionaire and racing enthusiast was in detailed negotiations to buy financially embattled Sauber.

Rumours quickly followed, however, that the deal had collapsed at the final hurdle.

"Lawrence Stroll received a negative response from Peter Sauber and Monisha Kaltenborn regarding his offer to take over the Swiss team," said a report by Italiaracing.

But Stroll may now be switching his attention from one embattled Ferrari customer to the next, the Italian report added.

He has close links to the Maranello marque, with his son Lance also a member of Ferrari's driver 'academy'.

Ferrari's other 'power unit' customer in F1 is Marussia; another team grappling with obvious financial problems, and already housing 'academy' driver Jules Bianchi.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144686077
Ok, allemaal voor niks gediscussieerd:

http://m.gpupdate.net/nl/(...)r-op-laatste-moment/

Regels voor radioverkeer gaan toch niet in vanaf vandaag...
pi_144687102
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef JohnB52 het volgende:
Ok, allemaal voor niks gediscussieerd:

http://m.gpupdate.net/nl/(...)r-op-laatste-moment/

Regels voor radioverkeer gaan toch niet in vanaf vandaag...
Wel voor de performance van de coureur, maar niet over de settings waarmee ze moeten rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144688019
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)mogelijk_in_2015.xml

Dubbele punten mogelijk vanaf 2015 alweer verdwenen.

Zou wel lullig zijn als Lewis dit jaar alsnog weet te winnen door die dubbele punten.

Aan de andere kant, zowel Nico als Lewis zelf weten dan dat hij alleen maar de titel heeft kunnen pakken juist door die dubbele punten. En dus zal die titel geen fuck voorstellen.

Godverdomme wat was dat een goed idee zeg die dubbele punten :')

Nu ben ik helemaal voor Nico om de titel te pakken. Dit wordt echt een kutjaar als Lewis door de punten nog weet te winnen en zijn titel zal geen fluit waard zijn voor iedereen als die regel volgend jaar weer weg is.

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:52:02 #176
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144688307
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef Geralt het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)mogelijk_in_2015.xml

Dubbele punten mogelijk vanaf 2015 alweer verdwenen.

Zou wel lullig zijn als Lewis dit jaar alsnog weet te winnen door die dubbele punten.

Aan de andere kant, zowel Nico als Lewis zelf weten dan dat hij alleen maar de titel heeft kunnen pakken juist door die dubbele punten. En dus zal die titel geen fuck voorstellen.

Godverdomme wat was dat een goed idee zeg die dubbele punten :')

Nu ben ik helemaal voor Nico om de titel te pakken. Dit wordt echt een kutjaar als Lewis door de punten nog weet te winnen en zijn titel zal geen fluit waard zijn voor iedereen als die regel volgend jaar weer weg is.

:')
De manier waarop je titel wint is iedereen over een aantal jaar toch wel weer vergeten. Dan spreken ze alleen over 2-voudig wereldkampioen Hamilton :r

Laat Rosberg hem maar winnen, hij is wat minder dan Hamilton maar is meer een berekenende rijder zoals Alonso.

Hamilton is bij mij alle sympathie verloren na zijn: "Maybe it's because I'm black" huilie uitspraak toen het hem een keer tegen zat :N
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144688328
Ik ben ook voor nico *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:54:53 #178
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144688389
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef Geralt het volgende:
Ik ben ook voor nico *O*
Ik ben natuurlijk voor Max, maar vooruit... dit jaar mag Nico hem hebben :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144689592
Als Lewis 'm weet te winnen dit jaar is 't 'm gewoon gegund. Dan heeft hij zich meerdere malen terug weten te knokken ondank veel pech. Dat toont karakter.

Bovendien vind ik niet dat een rijder die niet kan inhalen a la Alonso of Hamilton of zelfs Ricciardo (dus meerdere rondjes achter langzamere auto's vastzit - met, over huilie gesproken, "Why doesn't he let me pass?") een waardig kampioen is.
Calm down, please!
pi_144689739
Dus door de nieuwe regels omtrent radioverkeer moeten de rijders nu de pits in om wijzer te worden :')

Goeie zet, minder auto's op de baan! :')
Calm down, please!
pi_144689832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:39 schreef Googolplexian het volgende:
Als Lewis 'm weet te winnen dit jaar is 't 'm gewoon gegund. Dan heeft hij zich meerdere malen terug weten te knokken ondank veel pech. Dat toont karakter.
Ik doel erop als hij hem wint juist door die dubbele punten die wellicht volgend jaar alweer van de baan zijn.

Die wereldtitel zal dan bij hem altijd minder tof aanvoelen dan zijn eerste lijkt me, want dan had hij het zonder die dubbele punten niet gered en dat zal hij zelf ook heus wel weten.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144689932
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:48 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik doel erop als hij hem wint juist door die dubbele punten die wellicht volgend jaar alweer van de baan zijn.

Die wereldtitel zal dan bij hem altijd minder tof aanvoelen dan zijn eerste lijkt me, want dan had hij het zonder die dubbele punten niet gered en dat zal hij zelf ook heus wel weten.

:)
Beetje onzin, natuurlijk, want als Rosberg sneller is die race pakt hij de titel.
Typisch gevalletje van snel zijn wanneer het telt ... de belangrijkste competentie van een coureur, imo.
Calm down, please!
pi_144689957
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Beetje onzin, natuurlijk, want als Rosberg sneller is die race pakt hij de titel.
Typisch gevalletje van snel zijn wanneer het telt ... de belangrijkste competentie van een coureur, imo.
Toch denk ik dat Lewis die titel dan niet geheel terecht vindt.
En ik ook niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144690031
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Toch denk ik dat Lewis die titel dan niet geheel terecht vindt.
En ik ook niet.
Denk dat hij zelfs zal zeggen dat het z'n mooiste seizoen tot nu toe is, als hij de titel pakt.
Gewoon om de hoeveelheid die hij heeft moeten knokken en de -voor hem o zo belangrijke- mindset die ervoor nodig was (is).

Maargoed. Zelfs Ricciardo maakt door de dubbele punten nog een kleine kans. Vind je dat niet kick dan?
Calm down, please!
  vrijdag 19 september 2014 @ 12:58:46 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_144690113
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef Geralt het volgende:
Ik ben ook voor nico *O*
Ik ben voor niemand en hij heeft dan misschien meer punten maar is niet de snelste van de 2
pi_144690140
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef Googolplexian het volgende:
Vind je dat niet kick dan?
Nee. Die dubbele punten vind ik compleet kansloos. En als Lewis (of Ricardo) de titel weet te winnen juist door die dubbele punten, dan is het een seizoen om vlug te vergeten. Bittere nasmaak voor mij in elk geval.

Nico kan gewoon de laatste race uitvallen met technische problemen. Als daardoor Lewis de titel weet te pakken vanwege de dubbele punten is toch zuur? Dat heeft weinig te maken met snel zijn wanneer het telt.

Dus in een dergelijk geval van een uitvalbeurt waar Nico zelf niks aan kan doen wordt het alleen maar zuurder ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 september 2014 @ 13:01:22 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_144690191
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee. Die dubbele punten vind ik compleet kansloos. En als Lewis (of Ricardo) de titel weet te winnen juist door die dubbele punten, dan is het een seizoen om vlug te vergeten. Bittere nasmaak voor mij in elk geval.

Nico kan gewoon de laatste race uitvallen met technische problemen. Als daardoor Lewis de titel weet te pakken vanwege de dubbele punten is toch zuur? Dat heeft weinig te maken met snel zijn wanneer het telt.

Dus in een dergelijk geval van een uitvalbeurt waar Nico zelf niks aan kan doen wordt het alleen maar zuurder ;(
Ben ik wel met je eens, is gewoon waardeloos
pi_144690235
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee. Die dubbele punten vind ik compleet kansloos. En als Lewis (of Ricardo) de titel weet te winnen juist door die dubbele punten, dan is het een seizoen om vlug te vergeten. Bittere nasmaak voor mij in elk geval.

Nico kan gewoon de laatste race uitvallen met technische problemen. Als daardoor Lewis de titel weet te pakken vanwege de dubbele punten is toch zuur? Dat heeft weinig te maken met snel zijn wanneer het telt.

Dus in een dergelijk geval van een uitvalbeurt waar Nico zelf niks aan kan doen wordt het alleen maar zuurder ;(
Tsja ... dat had dan ook zuur geweest zonder dubbele punten en het kan altijd gebeuren, natuurlijk. Het is vanaf race 1 bekend van de dubbele punten dus dan had Rosberg, met al zijn probleemloze races, meer dan 50 punten voor moeten staan.

Those are the rules of the game. Win that game > champion. Simple. :)
Calm down, please!
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:14:57 #190
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144694626
quote:
Formule 1-baas Bernie Ecclestone wil dat er gekeken wordt naar de mogelijkheid om teams volgend jaar met drie wagens te laten rijden. Ferrari is al enkele jaren groot voorstander van dit idee.

Een aantal teams heeft het op dit moment financieel erg moeilijk. Eerder is afgesproken dat als drie van de elf teams wegvallen, er met drie wagens per team gereden zal worden. Maar ook als alle huidige elf deelnemers er volgend jaar gewoon weer bij zijn, moet het voor een team mogelijk zijn om een extra wagen op de grid te zetten, meent Ecclestone. "Het is altijd het plan geweest om teams met drie auto's te laten rijden wanneer er drie teams wegvallen, maar ik vind dat we dit sowieso moeten gaan doen", zegt Ecclestone in Singapore. "Ik zie liever Ferrari, of een willekeurig ander topteam, met drie auto's rijden dan dat ik teams achteraan zie worstelen."

Of teams volgend jaar daadwerkelijk met drie wagens kunnen gaan rijden, moet als het aan Ecclestone ligt snel duidelijk worden. "Over twee of drie races weten we het", aldus de 83-jarige Brit.
Bron
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144694794
Ferrari groot voorstander om ipv met 2 auto's op P5 en 6 te rijden om met 3 auto's op P5, 6 en 7 te rijden?

:')

Goeie reclame :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:23:01 #192
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144694838
Meeste geld zit toch in ontwikkeling...
Auto zelf kost maar iets van 3 mln qua arbeid/onderdelen...

Weet niet of ik voor of tegen ben...

Misschien eerst eens zien
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144694929
Lekker aantrekkelijk voor de kleine teams al. Ipv 16 auto's voor hun worden het er dan 24 maximaal, weg kans op punten :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:27:29 #194
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144694965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef franklop het volgende:
Lekker aantrekkelijk voor de kleine teams al. Ipv 16 auto's voor hun worden het er dan 24 maximaal, weg kans op punten :')
Die kleine teams verdwijnen dan ook.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_144695019
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die kleine teams verdwijnen dan ook.
als het aan ecclestone ligt hoeft dat daar niet vanaf te hangen toch
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_144695039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:14 schreef nils7 het volgende:
"Ik zie liever Ferrari, of een willekeurig ander topteam, met drie auto's rijden dan dat ik teams achteraan zie worstelen."
Ook een beetje een dooddoener he. Ook met 3 auto's per team is er een team de slechtste. Altijd. Elk jaar. En die worstelen dan achteraan.

Of dat dan Lotus of Williams of Mercedes of McLaren of Ferrari of Red Bull of Toro Rosso of Force India is doet er niet zo veel toe; er zullen altijd verliezers zijn die eigenlijk niet meekunnen met de rest.

Het geheel wordt er in elk geval niet echt competitiever van denk ik zomaar.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144695711
Dan mag het puntensysteem ook wel weer op de schop...
pi_144695796
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ook een beetje een dooddoener he. Ook met 3 auto's per team is er een team de slechtste. Altijd. Elk jaar. En die worstelen dan achteraan.

Of dat dan Lotus of Williams of Mercedes of McLaren of Ferrari of Red Bull of Toro Rosso of Force India is doet er niet zo veel toe; er zullen altijd verliezers zijn die eigenlijk niet meekunnen met de rest.

Het geheel wordt er in elk geval niet echt competitiever van denk ik zomaar.
Maar heb je altijd kans op uitvallers bij de grote teams waardoor je een keer kunt scoren. Die kans wordt door 3 auto's per team dus nog veel kleiner, waardoor die teams het nog moeilijker gaan krijgen. Op deze manier blijven er straks maar 4 of 5 teams over.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144696402
Of ze moeten ook teams met 1 auto toelaten. Dan maken de kleine teams een kans.
Calm down, please!
  vrijdag 19 september 2014 @ 16:15:12 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144696522
Ach de F1 is toch al een halve spec series, 4 of 5 teams is voldoende.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')