abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144459053
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:38 schreef agter het volgende:

[..]

Ze hebben zelf die foto's in de media laten zien.
En doen dat nog.

Ja? Wat betekent dat? Dat iedereen die foto's dan ongelimiteerd overal mag gebruiken?

quote:
Het recht om deze foto’s vrij te geven behoort toe aan de familie. Zij willen dan ook zelf beslissen of en zo ja wanneer deze foto’s op enigerlei wijze openbaar gemaakt mogen worden.
Daar draait het om. Die wens van de familie mag best gerespecteerd worden. Mocht je toch de behoefte hebben om die foto's ergens te gebruiken dan kun je de familie gewoon om toestemming vragen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 16:52:41 ]
pi_144459089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja? Wat betekent dat? Dat iedereen die foto's dan ongelimiteerd overal mag gebruiken?

[..]

Daar draait het om. Die wens van de familie mag best gerespecteerd worden. Mocht je toch de behoefte hebben om die foto's ergens te gebruiken dan kun je de familie gewoon om toestemming vragen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een beetje fatsoen hanteren.
pi_144459119
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:34 schreef Pek het volgende:

[..]

Die steen met tak en plastic zakjes komt niet van een van hun toestellen? :?
Nee, die komt van de camera. Naast twee telefoons hadden ze ook een camera bij zich.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:53:11 #154
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144459151
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:43 schreef BijDePinken het volgende:

[..]

Welke foto's (meervoud) laat de familie Kremers in de media zien? Ik weet alleen van de laatste foto bij het beekje.
Deze bv.:
http://www.answersforkris(...)s_Kremers_slider.jpg
http://static1.ad.nl/stat(...)edia_xll_2330532.jpg
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:54:27 #155
28033 Pek
je moet wat
pi_144459183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, die komt van de camera. Naast twee telefoons hadden ze ook een camera bij zich.
Ah, ok. ;)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_144459216
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:46 schreef Pek het volgende:

[..]

Net m'n eigen foon foto's eens bekeken en het is inderdaad heel summier, die info. Grootte, datum en telefoontype, dat is het zo'n beetje. GPS coördinaten zouden toch een verrekte handige toevoeging zijn! Samsung, Apple, lezen jullie even mee?
Op de iPhone kun je de locatie service aanzetten, als je gps data bij je foto's wil.
Make my day!
pi_144459292
Er staat idd op hun site dat ze niet willen dat de foto's getoond worden.

Aan de andere kant zoeken ze wel de media op en zamelen ze geld in op alle mogelijke manieren.

Ook zijn de foto's gelekt en iemand opperde (niet ik) dat dat misschien wel door de ouders zelf gedaan is om de zaak onder de aandacht te blijven houden.

Of de foto's nou wel of niet hier verwijderd worden maakt voor mij niet zoveel uit

Misschien om het zekere voor het onzekere te nemen ze dan toch maar verwijderen
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:00:25 #158
28033 Pek
je moet wat
pi_144459350
Foto's verwijderen van de Internetz, ik wens hen veel succes. ^O^
"Het recht om vergeten te worden", prachtige term.
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:03:05 #159
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144459415
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat deze nachtfoto de sleutel is tot antwoorden. Van het moment van de eerste noodoproep weten we gewoon te weinig om echt iets zinnigs te zeggen. Ook is het lastig te zeggen wat we nodig hebben om die locatie of de situatie die de nood veroorzaakte toch te kunnen achterhalen.

De nachtfoto met plastic zakjes zegt veel. We zien een gefabriceerd object. We zien een flinke rots die geïdentificeerd kan worden, en we weten de temperatuur van het moment. En als we vast kunnen stellen dat het glinsteren water is, dan is deze locatie waarschijnlijk goed te vinden doormiddel van een gerichte expeditie.

Het vinden van die locatie valt dus empirisch te bevestigen en zou een doorbraak kunnen betekenen. Het vinden van de locatie van de noodoproep, of het vaststellen van de situatie waarin ze op dat moment zaten, zal (met de huidige info) giswerk blijven en is zeker nog niet empirisch vast te stellen.
die rots ziet er mi uit alsof men daar wel vaker ff zit. En op die eerste donkere foto zie je een geul, blijkbaar heeft iemand er bela g bij dat het water afvloeit. Ieman wil dat daar niet op zijn terrein?
Aangezien die foto' kortvna elkaar gemaakt zijn krijg ik het idee dat iemand vaker op die plek vertoeft.
Het kan ook bijna niet anders of die plek is bekend bij op zn minst 1 a 2 locals. Ik vermoed bij wel meer. Maar niemand die zn mond open trekt.
pi_144459455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:58 schreef jackie12 het volgende:
Er staat idd op hun site dat ze niet willen dat de foto's getoond worden.

Aan de andere kant zoeken ze wel de media op en zamelen ze geld in op alle mogelijke manieren.

Ook zijn de foto's gelekt en iemand opperde (niet ik) dat dat misschien wel door de ouders zelf gedaan is om de zaak onder de aandacht te blijven houden.

Of de foto's nou wel of niet hier verwijderd worden maakt voor mij niet zoveel uit

Misschien om het zekere voor het onzekere te nemen ze dan toch maar verwijderen
Ben ik niet voor. Foto's gewoon in de OP. Het is belangrijke info in deze zaak.
Make my day!
pi_144459512
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:04 schreef agter het volgende:

[..]

of zet alles in spoiler zodat alleen leden kunnen zien. In dat geval zijn ze niet openbaar.
pi_144459554
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

die rots ziet er mi uit alsof men daar wel vaker ff zit. En op die eerste donkere foto zie je een geul, blijkbaar heeft iemand er bela g bij dat het water afvloeit. Ieman wil dat daar niet op zijn terrein?
Aangezien die foto' kortvna elkaar gemaakt zijn krijg ik het idee dat iemand vaker op die plek vertoeft.
Het kan ook bijna niet anders of die plek is bekend bij op zn minst 1 a 2 locals. Ik vermoed bij wel meer. Maar niemand die zn mond open trekt.
Het gebied is nogal groot en er loopt maar één pad. Wanneer die plek niet aan het pad ligt, dan verwacht ik niet dat die vaker wordt gebruikt om even lekker op te zitten. Noch dat locals die zo goed herkennen; het stikt van de rotsen daar.

Die geul die jij ziet lijkt mij niet door mensen te zijn gemaakt maar gewoon natuurlijke erosie. Links en rechts van die steen is ook aarde te zien en daar stroomt het water wel vanaf. Als er al mensen een afwateringsgoot willen maken daar dan doen ze dat in de aarde en niet in een stuk rots lijkt mij.
pi_144459653
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:04 schreef agter het volgende:

[..]

Over welke foto's gaat het nu?
pi_144459685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Over welke foto's gaat het nu?
Alle foto's volgens die familie, die op de camera of telefoon staan.
Make my day!
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:12:04 #165
28033 Pek
je moet wat
pi_144459695
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zijn nogal wat aannames en aantijgingen, daar stap ik voor het gemak even overheen. Mij intrigeert waarom je zoiets fotografeert. Als herkenningspunt, van hier zijn we al geweest, lijkt me overbodig, dat onthoud je wel, daar heb je geen foto voor nodig. En wat zijn die blauw/witte flubbertjes aan weerskanten van de tak op de rots?

Krijg er een "Blair Witch Project" gevoel bij :P
pi_144459705
er kwam vanmorgen al een foto langs die veel op die locatie leek ....weet niet meer wie hem postte sorry
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:12:44 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144459713
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het gebied is nogal groot en er loopt maar één pad. Wanneer die plek niet aan het pad ligt, dan verwacht ik niet dat die vaker wordt gebruikt om even lekker op te zitten. Noch dat locals die zo goed herkennen; het stikt van de rotsen daar.

Die geul die jij ziet lijkt mij niet door mensen te zijn gemaakt maar gewoon natuurlijke erosie. Links en rechts van die steen is ook aarde te zien en daar stroomt het water wel vanaf. Als er al mensen een afwateringsgoot willen maken daar dan doen ze dat in de aarde en niet in een stuk rots lijkt mij.
Dit is mi niet zomaar een rots, zier eruit alsof daar vaker iemand zit.

icm met die tweede foto, we weten niet wat daar is, waar de fotograaf staat, er kan een prima reden zijn om daar water weg te laten vloeien.
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:12:49 #168
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144459720
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:18 schreef SAJ het volgende:

[..]

Je zet het tussen aanhalingstekens alsof het een letterlijke uitspraak van Kremers is. Maar dat is het dus niet, zie je eigen bron. Zo krijgen we dus weer onjuiste conclusies!!
Aangezien hij het zelf in video anders formuleert, heeft journalist het niet goed weergegeven.
Precies. Wat Kremers wel letterlijk zegt is dat ze foto's "van elkaar" hebben genomen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144459724
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:11 schreef agter het volgende:

[..]

Alle foto's volgens die familie, die op de camera of telefoon staan.
Er staan al genoeg foto's in de OP dus nog meer is niet nodig.
pi_144459726
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:45 schreef jackie12 het volgende:

[..]

in het gebied waar de resten zijn gevonden (dus dan ook kunnen zijn verdwenen) staat zijn finca

Nogmaals beter inlezen
Ha, voor het gemak maak je 'het gebied' weer wat groter. Ik weet nu al dat je bewering van dat "F heeft ze als laatste gezien" over aantal dagen gaat veranderen in "F heeft ze als 1 van de laatsten gezien" omdat 'je aanwijzing' weer niet klopte.
pi_144459727
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat deze nachtfoto de sleutel is tot antwoorden. Van het moment van de eerste noodoproep weten we gewoon te weinig om echt iets zinnigs te zeggen. Ook is het lastig te zeggen wat we nodig hebben om die locatie of de situatie die de nood veroorzaakte toch te kunnen achterhalen.

De nachtfoto met plastic zakjes zegt veel. We zien een gefabriceerd object. We zien een flinke rots die geïdentificeerd kan worden, en we weten de temperatuur van het moment. En als we vast kunnen stellen dat het glinsteren water is, dan is deze locatie waarschijnlijk goed te vinden doormiddel van een gerichte expeditie.

Het vinden van die locatie valt dus empirisch te bevestigen en zou een doorbraak kunnen betekenen. Het vinden van de locatie van de noodoproep, of het vaststellen van de situatie waarin ze op dat moment zaten, zal (met de huidige info) giswerk blijven en is zeker nog niet empirisch vast te stellen.
Ik begrijp je volkomen.

Als je er inderdaad vanuit gaat dat K en L die foto's zelf hebben genomen en je er achter kunt komen waar die gemaakt zijn dan zegt dat ze op een bepaalde plek zijn geweest.

Ik zelf denk, maar dat is een persoonlijke mening,dat het flauwekul foto's zijn
Anders hadden ze denk ik ook wel in al die dagen daarvoor overdag een keer een foto gemaakt.

Maar je kunt idd door de locatie te achterhalen kijken of het dan ook logisch is ten opzichte van de gevonden spullen/resten

Het geeft echter dan ook geen enkele uitsluitsel waaraan ze zijn overleden.
pi_144459756
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:12 schreef ToniB het volgende:
er kwam vanmorgen al een foto langs die veel op die locatie leek ....weet niet meer wie hem postte sorry
[ afbeelding ]
En die dus aan de andere kant van het land is gemaakt.
Maar geeft wel aan hoe moeilijk het zoeken naar zo'n steen in de rivier of boven de rivier kan zijn.
pi_144459778
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En die dus aan de andere kant van het land is gemaakt.
Maar geeft wel aan hoe moeilijk het zoeken naar zo'n steen in de rivier of boven de rivier kan zijn.
ja het is heel moeilijk dat blijkt.
pi_144459781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er staan al genoeg foto's in de OP dus nog meer is niet nodig.
Spraakverwarring: dacht dat je vroeg welke foto's er weg moesten van internet van de familie.
Make my day!
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:16:23 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144459810
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:12 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat zijn nogal wat aannames en aantijgingen, daar stap ik voor het gemak even overheen. Mij intrigeert waarom je zoiets fotografeert. Als herkenningspunt, van hier zijn we al geweest, lijkt me overbodig, dat onthoud je wel, daar heb je geen foto voor nodig. En wat zijn die blauw/witte flubbertjes aan weerskanten van de tak op de rots?

Krijg er een "Blair Witch Project" gevoel bij :P
er wordt zo vaak gezegd dat die gidsen het gebied op hun duimpje kennen. En dan is er geen een die deze herkenbare plek herkent? Ligt ook nog eens aan het water.
Mij intrigeert het dan weer nauwelijks, waarom deze fotos zijn gemaakt. Denk ook niet dat ze door k en of l zijn gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')