abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144456245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:36 schreef Poekje01 het volgende:
omdat je aan de Boquete zijde van de CD ook niet overal mobiel bereik hebt, zou ik een kaart pakken en een cirkel trekken van 5 km (ca. 2,5 uur lopen)

a) rondom het centrale punt van de plek op de trail waar pa Kremers zei, hier geen mobiel bereik meer, dus met die spot als middelpunt, als passerpunt, en dan tot waar ze hadden kunnen lopen, 5 km
b) rondomhet centrale punt de mirador, en dan idemdito, met de mirador als passerpunt, 5km
Waarom?
Ik denk eerder aan 5 km vanaf het bergbeekje en dan alles waar je dan wel bereik hebt wegstrepen.
pi_144456247
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:16 schreef vronie het volgende:

[..]

Dan neem je toch een bikini mee en geen extra bh
En mss hebben ze dat topje juist wel aan. Weet jij veel... In de rugzak is 'ondergoed' gevonden. Daarmee kun je niet concluderen dat ze dus geen ondergoed aangehad hebben. :)
Make my day!
pi_144456263
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef agter het volgende:

[..]

En daar overheen dan nog een raster met de temperaturen. :)
Dat lijkt mij zinloos voor het vinden van het punt waarop de eerste noodoproep is gedaan.
pi_144456278
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:18 schreef SAJ het volgende:

[..]

Je zet het tussen aanhalingstekens alsof het een letterlijke uitspraak van Kremers is. Maar dat is het dus niet, zie je eigen bron. Zo krijgen we dus weer onjuiste conclusies!!
Aangezien hij het zelf in video anders formuleert, heeft journalist het niet goed weergegeven.
nou, in het artikel staan ze ook tussen " als "quote" als in "zijn letterlijke woorden",
maar dat kan natuurlijk, van die journalist
pi_144456321
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:20 schreef agter het volgende:

[..]

En mss hebben ze dat topje juist wel aan. Weet jij veel... In de rugzak is 'ondergoed' gevonden. Daarmee kun je niet concluderen dat ze dus geen ondergoed aangehad hebben. :)
Precies. Er worden hier conclusies getrokken waarvoor geen enkel bewijs is.
pi_144456326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:20 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij zinloos voor het vinden van het punt waarop de eerste noodoproep is gedaan.
Het was mij niet duidelijk dat het enkel om de eerste noodoproep ging.
Dacht meer aan het gebied waar ze heen gegaan zijn.
Make my day!
pi_144456350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:58 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Er wordt aan de ene kant gezegd dat de resultaten al lang bekend zijn en zelfs al bij de Nederlandse ambassadeur in Panama liggen.
Anderzijds wordt er gezegd dat het NFI nog niet klaar is.

Als ze nog niet klaar zijn dan kan het natuurlijk ook zo zijn, zonder sensatie te zoeken, dat ze wel iets gevonden hebben wat Panama niet heeft gevonden en dat het daarom zo lang duurt.

Het duurt namelijk wel erg lang en kan me niet voorstellen dat Nederland zo harteloos is om de ouders wegens "ambtenarij" zo onnodig lang te laten wachten
Het NFI is wel klaar maar het OM niet. Die miste toen nog verslagen van de politie over de verhoren van de jongens met wie de meiden contact hebben gehad.
pi_144456379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het NFI is wel klaar maar het OM niet. Die miste toen nog verslagen van de politie over de verhoren van de jongens met wie de meiden contact hebben gehad.
huh? Hierboven lees is dat het rapport al lang en breed aangeboden is aan de Panamese autoriteiten, maar dat het weer terug moest om vertaald te worden.

Het Om zegt overigens dat het rapport al lang en breed in Panama is, en dat de Panamese autoriteiten maar moeten bepalen wat ze ervan bekend maken.
Make my day!
pi_144456487
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dan vind dat denk ik positief. dat iig het Nederlandse OM alles grondig doorneemt
pi_144456711
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:23 schreef agter het volgende:

[..]

Het was mij niet duidelijk dat het enkel om de eerste noodoproep ging.
Dacht meer aan het gebied waar ze heen gegaan zijn.
Zoals al eerder gezegd vind ik dat voor het oplossen van het mysterie veel minder interessant.
Ik denk dat de sleutel zit in de locatie en de reden van de eerste noodoproep.

Een gedachte waar ik mee speel is dat ze niet het pad maar het bergbeekje gevolgd hebben. Dat zou kunnen verklaren waarom ze geen indianen zijn tegengekomen en waarom ze er zo lang over gedaan hebben om de rivier te bereiken. Ik begreep namelijk uit een plaatje dat het pad veel eerder bij de rivier komt dan het bergbeekje.. in looptijd. Maar waarom ze dat dan gedaan zouden hebben? :?
pi_144456749
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:24 schreef agter het volgende:

[..]

huh? Hierboven lees is dat het rapport al lang en breed aangeboden is aan de Panamese autoriteiten, maar dat het weer terug moest om vertaald te worden.

Het Om zegt overigens dat het rapport al lang en breed in Panama is, en dat de Panamese autoriteiten maar moeten bepalen wat ze ervan bekend maken.
Dat was oude info van mij. Dat vertaal verhaal had ik gemist en klinkt bijzonder kinderachtig.
pi_144456783
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd vind ik dat voor het oplossen van het mysterie veel minder interessant.

Een gedachte waar ik mee speel is dat ze niet het pad maar het bergbeekje gevolgd hebben. Dat zou kunnen verklaren waarom ze geen indianen zijn tegengekomen en waarom ze er zo lang over gedaan hebben om de rivier te bereiken. Ik begreep namelijk uit een plaatje dat het pad veel eerder bij de rivier komt dan het bergbeekje.. in looptijd. Maar waarom ze dat dan gedaan zouden hebben? :?
Ik heb het gelezen dat jij dat niet interessant vindt. Maar ik vind het wel. Omdat je dan kunt afleiden welke route ze genomen hebben.
Make my day!
pi_144457021
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:36 schreef agter het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen dat jij dat niet interessant vindt. Maar ik vind het wel. Omdat je dan kunt afleiden welke route ze genomen hebben.
En wat wil je daar aan af leiden? Welke toegevoegde waarde heeft dat in het ontrafelen van oorzaak van niet terugkeren en doodsoorzaak?
pi_144457075
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En wat wil je daar aan af leiden? Welke toegevoegde waarde heeft dat in het ontrafelen van oorzaak van niet terugkeren en doodsoorzaak?
Dan weten we in elk geval waar ze heen gegaan zijn.
Ik vind dat wel interessant. Mss kunnen we de route dan nalopen, en meer vinden wat licht op de zaak brengt. Aanwijzingen etc.
Make my day!
pi_144457181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat deze nachtfoto de sleutel is tot antwoorden. Van het moment van de eerste noodoproep weten we gewoon te weinig om echt iets zinnigs te zeggen. Ook is het lastig te zeggen wat we nodig hebben om die locatie of de situatie die de nood veroorzaakte toch te kunnen achterhalen.

De nachtfoto met plastic zakjes zegt veel. We zien een gefabriceerd object. We zien een flinke rots die geïdentificeerd kan worden, en we weten de temperatuur van het moment. En als we vast kunnen stellen dat het glinsteren water is, dan is deze locatie waarschijnlijk goed te vinden doormiddel van een gerichte expeditie.

Het vinden van die locatie valt dus empirisch te bevestigen en zou een doorbraak kunnen betekenen. Het vinden van de locatie van de noodoproep, of het vaststellen van de situatie waarin ze op dat moment zaten, zal (met de huidige info) giswerk blijven en is zeker nog niet empirisch vast te stellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geruisloos op 12-09-2014 15:57:00 ]
pi_144457216
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

nou, in het artikel staan ze ook tussen " als "quote" als in "zijn letterlijke woorden",
maar dat kan natuurlijk, van die journalist
Nee hoor, in artikel niet tussen aanhalingstekens.
pi_144457261
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat deze nachtfoto de sleutel is tot antwoorden. Van het moment van de eerste noodoproep weten we gewoon te weinig om echt iets zinnigs te zeggen. Ook is het lastig te zeggen wat we nodig hebben om die locatie of de situatie van het moment toch te kunnen achterhalen.

De nachtfoto met plastic zakjes zegt veel. We zien een fabricatie. We zien een flinke rots die geïdentificeerde kan worden, en we weten de temperatuur van het moment. En als we vast kunnen stellen dat het glinsteren water is, dan is deze locatie waarschijnlijk te vinden doormiddel van een gerichte expeditie.

Het vinden van die locatie valt dus empirisch te bevestigen en zou een doorbraak kunnen betekenen. Het vinden van de locatie van de noodoproep zal (met de huidige info) giswerk blijven en is op dit moment zeker niet empirisch vast te stellen.
Precies!
Op dit moment is gewoon alles interessant wat, tussen de laatste foto en de locatie van de botten/rugzak, gebeurd is.
Je kunt je niet veroorloven om te zeggen dat iets niet interessant is.

Ik zou heel graag de locatie van die foto willen weten.

[ Bericht 2% gewijzigd door agter op 12-09-2014 15:58:29 ]
Make my day!
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:51:42 #118
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144457297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:59 schreef SAJ het volgende:

[..]

Ik krijg bij die video steeds het gevoel dat de ouders nog extra informatie hebben, op basis waarvan het onlogisch zou zijn dat K&L verder zouden zijn doorgelopen. Informatie waarover wij niet beschikken. Hun beslissing om niet verder door te lopen richting rivier tot aan tijdstip van eerste noodoproep, of vanuit het dorp enkele dagen later nog een stuk van de route te lopen, blijft moeilijk te begrijpen.
Ik geloof niet dat de ouders extra (geheime) informatie hebben, maar zij hebben natuurlijk wel extra informatie die bestaat uit hun eigen ervaring dat ze daar ter plekke zijn geweest, in combinatie met het feit dat ze hun dochter heel goed kennen.

Hun (begrijpelijke) redenering is dan steeds in de trant van "Onze K. zou zoiets niet doen" of "Onze K. zou hier beslist zijn omgekeerd". enz.

De reconstructie-video maakt ook op geen enkele wijze duidelijk waarom K en L na het bereiken van de top zijn doorgelopen. Het enige wat hierover gezegd wordt, is dat je "op een mooie dag op 13.00 's middags zomaar kunt besluiten nog een stukje verder te lopen".

Dat begrijp ik niet goed. Niet altijd, maar meestal heeft een wandeling een vooraf bedacht doel. Het bereiken van de top, de Mirador, is in dit geval een logisch doel. Maar wetende dat er zich na die top nog tientallen kilometers lang een jungle bevindt, is het sowieso niet logisch om dan verder, doelloos, door te lopen.

Een andere manier van wandelen, die ik me ook nog wel voor kan stellen is: gegeven een beschikbaar tijd van N uur. Je loopt dat ½N uur in een bepaalde richting en keert dan om. Die methode zou nog wel passen binnen de gegevens die we hebben, geloof ik.

11.00 vertrokken
13.00 Mirador
14.00 laatste foto, hierna omgekeerd
17.00 verwachte terugkeer bij het beginpunt.

Dat is volgens mij de theorie die in de video wordt aangehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Kloothommel op 12-09-2014 17:24:27 ]
pi_144457334
Als het een niet vaststaand gegeven is dat je altijd bereik hebt op het Pianistapad dan denk ik juist dat het daar is misgegaan.
Op de terugweg op het Pianista misschien bij 1 van die finca's

Denk niet dat de meiden dachten in een "lus" te lopen om zo weer terug in Boquete te komen

Denk niet de meiden na de 1e quebrada om 1400 uur dachten van "ach, we lopen nog een stukje verder, kijken wat daar is?

En als ze dat wel dachten, waarom daar dan geen foto's gemaakt?

Het was 14 uur en moesten ze op dat moment wel teruggaan om precies voor het donker terug te zijn.

Tenzij ze niet alleen waren maar met mensen die ze vertrouwden en daar de weg kennen
pi_144457692
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat deze nachtfoto de sleutel is tot antwoorden. Van het moment van de eerste noodoproep weten we gewoon te weinig om echt iets zinnigs te zeggen. Ook is het lastig te zeggen wat we nodig hebben om die locatie of de situatie die de nood veroorzaakte toch te kunnen achterhalen.

De nachtfoto met plastic zakjes zegt veel. We zien een gefabriceerd object. We zien een flinke rots die geïdentificeerd kan worden, en we weten de temperatuur van het moment. En als we vast kunnen stellen dat het glinsteren water is, dan is deze locatie waarschijnlijk goed te vinden doormiddel van een gerichte expeditie.

Het vinden van die locatie valt dus empirisch te bevestigen en zou een doorbraak kunnen betekenen. Het vinden van de locatie van de noodoproep, of het vaststellen van de situatie waarin ze op dat moment zaten, zal (met de huidige info) giswerk blijven en is zeker nog niet empirisch vast te stellen.
Het klopt dat de locatie van die foto gemakkelijker is te vinden dan antwoorden over die eerste noodoproep. Al hoop ik juist dáár sporen aan te treffen die iets meer kunnen vertellen.

Maar wat zou de locatie van die foto aan antwoorden kunnen geven over het verdwijnen van de meiden en hun doodsoorzaak? Dat zie ik namelijk nog niet zo.

En die expeditie die hier wordt gepland voor volgend jaar gaat natuurlijk niets opleveren behalve de inschattingen van die mensen zelf. Kijk naar de foto's van dat bergbeekje: De natuur verandert al zo veel in een paar maanden.. dan ga je een jaar later echt geen antwoorden meer krijgen.
Het enige dat nu buiten de NFI info nog wat zou kunnen opleveren is het werkelijk uitkammen van die rivier en haar oevers. Als er nog resten te vinden zijn moeten we die dáár zoeken.
pi_144457735
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:50 schreef agter het volgende:

[..]

Precies!
Op dit moment is gewoon alles interessant wat, tussen de laatste foto en de locatie van de botten/rugzak, gebeurd is.
Je kunt je niet veroorloven om te zeggen dat iets niet interessant is.

Ik zou heel graag de locatie van die foto willen weten.
Ik ook, maar dat is meer nieuwsgierigheid dan dat ik denk dat het me iets verder naar een oplossing zou kunnen leiden.
pi_144457799
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het klopt dat de locatie van die foto gemakkelijker is te vinden dan antwoorden over die eerste noodoproep. Al hoop ik juist dáár sporen aan te treffen die iets meer kunnen vertellen.

Maar wat zou de locatie van die foto aan antwoorden kunnen geven over het verdwijnen van de meiden en hun doodsoorzaak? Dat zie ik namelijk nog niet zo.

En die expeditie die hier wordt gepland voor volgend jaar gaat natuurlijk niets opleveren behalve de inschattingen van die mensen zelf. Kijk naar de foto's van dat bergbeekje: De natuur verandert al zo veel in een paar maanden.. dan ga je een jaar later echt geen antwoorden meer krijgen.
Het enige dat nu buiten de NFI info nog wat zou kunnen opleveren is het werkelijk uitkammen van die rivier en haar oevers. Als er nog resten te vinden zijn moeten we die dáár zoeken.
Het NFI heeft 1.000 pagina's over die 2 telefoons.
Ik hoop dat daar een stukje meer instaat dan wij nu weten. :)
Make my day!
pi_144457992
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:09 schreef agter het volgende:

[..]

Ik ook. Buiten misschien nog een paar botten gaan we denk ik niet meer info krijgen. Of er moet wél een derde in het spel zijn die ooit zijn mond voorbij praat en dat dat bekend wordt gemaakt.
pi_144458012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

We weten vrijwel niets van hun locatie vanaf het moment dat ze de quebrada zijn gepasseerd. Als je de locatie van de nachtfoto's kunt lokaliseren, dan lijkt mij dit een enorme toevoeging. Ook bestaat er de mogelijkheid dat daar nog meer aanwijzingen liggen.

En die rots ligt er waarschijnlijk nog wel zo bij, dus deze moet vindbaar zijn. Helemaal als we met de data die we hebben een zoekgebied kunnen bepalen.

Het is in ieder geval een gericht plan, waarvan de resultaten empirisch zijn vast te stellen, om tot nieuwe feiten te komen.

Wat is jouw plan om de locatie van de noodoproep te identificeren? En hoe zorg je ervoor dat je resultaten kloppen?
pi_144458017
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:18 schreef Poolbal het volgende:

[..]

MIsschien in ieder geval ff in een spoiler zetten en eventueel verwijderen. Ik snap de familie, maar denk ook dat ze er eigenlijk baat bij hebben om ALLES in het openbaar te gooien. Misschien overmoedig, maar volgens mij zijn er door de mensen hier en op websleuth punten gemaakt die niet door de zoekteams en politie zijn bedacht. En als er meer info beschikbaar was was dat eerder gebeurd of nog (nog) betere inzichten.
de wens van de familie moet gerespecteerd worden. Foto's weghalen dus
pi_144458077
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:53 schreef jackie12 het volgende:
Als het een niet vaststaand gegeven is dat je altijd bereik hebt op het Pianistapad dan denk ik juist dat het daar is misgegaan.
Op de terugweg op het Pianista misschien bij 1 van die finca's

Denk niet dat de meiden dachten in een "lus" te lopen om zo weer terug in Boquete te komen

Denk niet de meiden na de 1e quebrada om 1400 uur dachten van "ach, we lopen nog een stukje verder, kijken wat daar is?

En als ze dat wel dachten, waarom daar dan geen foto's gemaakt?

Het was 14 uur en moesten ze op dat moment wel teruggaan om precies voor het donker terug te zijn.

Tenzij ze niet alleen waren maar met mensen die ze vertrouwden en daar de weg kennen
Die finca van F he?
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:18:53 #127
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144458116
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:09 schreef agter het volgende:

[..]

Daar zal heel veel in staan. Ook bv. het belgedrag van de dagen vóór de verdwijning. Misschien maakt dat het 'belschema' wel heel logisch.
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_144458130
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En ik doe hem echt niet uit als ik moet lopen, stijgen en dalen, klauteren en het is nog heet en vochtig ook. De sport bh bestaat ook niet voor niets. Het zweten en plakken in de lijn direct onder je borsten vind ik echt heel erg onplezierig.
en als je ligt te rusten of te slapen? dan doe je hem toch uit?
pi_144458425
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef SAJ het volgende:

[..]

Die finca van F he?
Het huis van F staat in Boquete
Zijn Finca bij de 4e kabelbrug

Zoals ik al eerder zei, lees je beter in
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:29:27 #130
28033 Pek
je moet wat
pi_144458492
Die moderne telefoons hebben toch allemaal GPS, beetje raar eigenlijk dat de coördinaten van een foto niet in de EXIF data worden opgeslagen, dat zou het zoeken naar lokaties een fluitje van een cent maken.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:30:41 #131
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144458524
De ouders van Lisanne zijn vandaag in Panama om de resten in ontvangst te nemen.
http://www.critica.com.pa/notas/1766840-vendran-restos-holandesa-

Het viel me al eerder op dat zij het beter met Pittí kunnen vinden dan de ouders van Kris.

De ouders van Kris Kremers weten overigens niets van het vrijgeven van de spullen:
http://www.vermistnl.nl/n(...)n-vrijgeven-spullen/

[ Bericht 1% gewijzigd door Domnivoor op 12-09-2014 22:28:40 ]
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_144458576
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:29 schreef Pek het volgende:
Die moderne telefoons hebben toch allemaal GPS, beetje raar eigenlijk dat de coördinaten van een foto niet in de EXIF data worden opgeslagen, dat zou het zoeken naar lokaties een fluitje van een cent maken.
Mss staat er ook wel gps-data op. Wij hebben hier geen foto's van hun telefoons.
Make my day!
pi_144458596
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:15 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Ach kom, ze lieten zelf foto's zien in die film van ze.
Make my day!
pi_144458635
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Het huis van F staat in Boquete
Zijn Finca bij de 4e kabelbrug

Zoals ik al eerder zei, lees je beter in
Dank voor je constatering, dus niet precies in het gebied waar ze verdwenen zoals je beweerde. Zijn we daar ook uit
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:34:35 #135
28033 Pek
je moet wat
pi_144458640
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef agter het volgende:

[..]

Mss staat er ook wel gps-data op. Wij hebben hier geen foto's van hun telefoons.
Die steen met tak en plastic zakjes komt niet van een van hun toestellen? :?
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:34:56 #136
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144458647
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef agter het volgende:

[..]

Die hebben we wel maar daar staan bijna geen EXIF-data in.
pi_144458683
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:33 schreef agter het volgende:

[..]

Ach kom, ze lieten zelf foto's zien in die film van ze.
Dus? :?
pi_144458699
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:30 schreef Domnivoor het volgende:
De ouders van Lisanne zijn vandaag in Panama om de resten in ontvangst te nemen.
http://www.critica.com.pa/notas/1766840-vendran-restos-holandesa-

Het viel me al eerder op dat zij het beter met Pittí kunnen vinden dan de ouders van Kris.

De ouders Kris Kremers weten niets van het vrijgeven van de spullen:
http://www.vermistnl.nl/n(...)n-vrijgeven-spullen/
Is eigenlijk bekend wat ongeveer de locatie is van de laatste vondsten van Lisanne? Kan het nergens vinden.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:37:58 #139
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144458728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:36 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Is eigenlijk bekend wat ongeveer de locatie is van de laatste vondsten van Lisanne? Kan het nergens vinden.
Nee, niet exact. En de berichten waren tegenstrijdig.
pi_144458761
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dus? :?
Ze hebben zelf die foto's in de media laten zien.
En doen dat nog.
Make my day!
pi_144458779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:34 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

dacht dat dat foto's van hun camera waren?
Ben ik fout?
Make my day!
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:41:29 #142
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144458834
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef agter het volgende:

[..]

dacht dat dat foto's van hun camera waren?
Ben ik fout?
De foto's in de OP zijn van de camera.
Maar er zijn een paar telefoonfoto's van vóór de verdwijning in de media opgedoken. Deze bijvoorbeeld:
http://www.hartvannederland.nl/wp-content/uploads/2014/04/6.jpg
http://www.hartvannederland.nl/wp-content/uploads/2014/04/12.jpg
Onze EXIF-specialist Perico heeft ernaar gekeken maar kon er weinig uit halen helaas.
pi_144458857
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:15 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Van wie moet dat? Van jou?
pi_144458878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:41 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De foto's in de OP zijn van de camera.
Maar er zijn een paar telefoonfoto's van vóór de verdwijning in de media opgedoken. Deze bijvoorbeeld:
http://www.hartvannederland.nl/wp-content/uploads/2014/04/6.jpg
http://www.hartvannederland.nl/wp-content/uploads/2014/04/12.jpg
Onze EXIF-specialist Perico heeft ernaar gekeken maar kon er weinig uit halen helaas.
Ah, okay!
Maar hopelijk staat er wel wat meer data op die telefoons.
Make my day!
pi_144458902
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:38 schreef agter het volgende:

[..]

Ze hebben zelf die foto's in de media laten zien.
En doen dat nog.

Welke foto's (meervoud) laat de familie Kremers in de media zien? Ik weet alleen van de laatste foto bij het beekje.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:44:49 #146
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144458937
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:10 schreef agter het volgende:

[..]

De Panamezen kunnen het niet zelf vertalen?
het is zuiverder om dat dichtbij de bron te vertalen
pi_144458953
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:34 schreef SAJ het volgende:

[..]

Dank voor je constatering, dus niet precies in het gebied waar ze verdwenen zoals je beweerde. Zijn we daar ook uit
in het gebied waar de resten zijn gevonden (dus dan ook kunnen zijn verdwenen) staat zijn finca

Nogmaals beter inlezen
pi_144458968
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:43 schreef BijDePinken het volgende:

[..]

Welke foto's (meervoud) laat de familie Kremers in de media zien? Ik weet alleen van de laatste foto bij het beekje.
Correct.
En ze hebben het over andere foto's.
Dan nog laten zij één foto zien, en eisen vervolgens dat wij alle foto's (dus ook die ene) weghalen. Ik zie niet in waarom. Ze laten zelf die foto zien.
Make my day!
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:46:24 #149
28033 Pek
je moet wat
pi_144458974
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:34 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Net m'n eigen foon foto's eens bekeken en het is inderdaad heel summier, die info. Grootte, datum en telefoontype, dat is het zo'n beetje. GPS coördinaten zouden toch een verrekte handige toevoeging zijn! Samsung, Apple, lezen jullie even mee?
pi_144459024
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:19 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

en als je ligt te rusten of te slapen? dan doe je hem toch uit?
Slapen wel, rusten niet. Ik weet echter niet zeker of ik hem wel uit zou doen als ik in de wildernis moest overnachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')