abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144454436
Ik denk ook dat ze meerdere bh's mee hadden. Wellicht waren ze van plan te gaan zwemmen en dan is een extra droge bh wel zo handig.
pi_144454470
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja dat kan. Ik formuleer het dan ook niet stellig.
"en ja, dan stop je hem in je tas..." is stellig geformuleerd, alsof er geen andere optie is. Een minder stellige formulering is "... en dan zou je hem in je tas kunnen stoppen". Maar ik begrijp nu dat je het niet stellig bedoelde, maar alleen stellig formuleerde. ;-)
pi_144454609
Anyway, het punt dat ik wilde maken is dat Hans Kremers geen logische reden kon bedenken waarom de bh's in de tas zaten. En dat vind ik slecht beredeneerd. Dus wat de ouders zeggen hoeft niet perse eerder te kloppen dankzij eventuele extra informatie waar ze over zouden beschikken.

In andere gevallen (zoals met de belgegevens) kan hun mening uiteraard wel zwaarder wegen. Ze hebben daarbij ook vermeld dat ze meer info hebben maar dit niet kunnen delen. Maar van extra info in de bh-discussie is geen sprake.

[ Bericht 13% gewijzigd door Geruisloos op 12-09-2014 14:24:10 ]
pi_144454794
Waren ze niet van plan te gaan zwemmen bij de waterval? Vandaar de extra bh's misschien?
pi_144455065
Even terug naar het belschema.

Ben t even vergeten maar is dit schema gemaakt met de gegevens van wat er tot nu toe naar buiten is gekomen van het NFI of zijn dit de gegevens van de eerste resultaten toen Panama de telefoons onderzocht?
pi_144455167
omdat je aan de Boquete zijde van de CD ook niet overal mobiel bereik hebt, zou ik een kaart pakken en een cirkel trekken van 5 km (ca. 2,5 uur lopen)

a) rondom het centrale punt van de plek op de trail waar pa Kremers zei, hier geen mobiel bereik meer, dus met die spot als middelpunt, als passerpunt, en dan tot waar ze hadden kunnen lopen, 5 km
b) rondomhet centrale punt de mirador, en dan idemdito, met de mirador als passerpunt, 5km
pi_144455192
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:36 schreef Poekje01 het volgende:
omdat je aan de Boquete zijde van de CD ook niet overal mobiel bereik hebt, zou ik een kaart pakken en een cirkel trekken van 5 km (ca. 2,5 uur lopen)

a) rondom het centrale punt van de plek op de trail waar pa Kremers zei, hier geen mobiel bereik meer, dus met die spot als middelpunt, als passerpunt, en dan tot waar ze hadden kunnen lopen, 5 km
b) rondomhet centrale punt de mirador, en dan idemdito, met de mirador als passerpunt, 5km
En daar overheen dan nog een raster met de temperaturen. :)
Make my day!
pi_144455196
Dit is de bron van de telefoontjes. Ik weet niet wat hun bron is.

Is het trouwens zeker dat een van de gevonden bh's daadwerkelijk strapless is?

Want als ik deze en deze foto's bekijk, lijken ze beide een bh met straps om te hebben. Dit zou dus kunnen betekenen dat er minstens 1 extra bh in het bezit was van de meiden.
pi_144455224
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:38 schreef Geruisloos het volgende:

Is het trouwens zeker dat een van de gevonden bh's strapless is?

Want als ik deze en deze foto's bekijk, lijken ze beide een bh met straps om te hebben. Dit zou dus betekenen dat er minstens 1 extra bh in bezit was van de meiden.
Het is in het spaans. Ik denk de Panameze resultaten.

Tuurlijk kan het vertaald zijn van Ned naar Spaans maar denk dat dit de Panamese versie is
pi_144455488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Het is in het spaans. Ik denk de Panameze resultaten.

Tuurlijk kan het vertaald zijn van Ned naar Spaans maar denk dat dit de Panamese versie is
Idd.
De klacht van de familie is juist dat het NFI haar resultaten niet naar buiten wil brengen.
Lijkt mij overigens een aanwijzing voor een scenario waarbij nog een derde partij betrokken is.
Make my day!
pi_144455569
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:38 schreef Geruisloos het volgende:

Is het trouwens zeker dat een van de gevonden bh's daadwerkelijk strapless is?

Want als ik deze en deze foto's bekijk, lijken ze beide een bh met straps om te hebben. Dit zou dus kunnen betekenen dat er minstens 1 extra bh in het bezit was van de meiden.
Ik heb me ook steeds afgevraagd waar de info vandaan komt dat 1 van de bh's strapless is.

Verder, over al dan niet extra bh's:
Ik zou me kunnen voorstellen dat L. en K. (zeker L., die bijv. ook een dagboek bijhield) voorafgaand aan hun reis een lijst hadden gemaakt met alles wat ze moesten meenemen op reis, en dat daar het aantal bh’s dat ze mee zouden nemen op vermeld staat. Dit lijstje zou, indien het ooit bestaan heeft en nog steeds bestaat, in vergelijking met de spullen die op de kamer zijn aangetroffen, uitsluitsel kunnen geven over de vraag of de bh’s in de tas extra bh’s waren óf de bh’s die ze bij de wandeling droegen. Wellicht is daarom bij de familie bekend dat dit de bh’s moeten zijn die ze aan hadden.
Dat is echter hier allemaal niet bekend en zelf kan ik het niet uit de foto’s opmaken. Ik ben weliswaar vrouw, maar geen lingerie-expert. Kan zelf niet eens zien of het bh's of bikinitopjes zijn. Overigens kunnen bh's die op bikinitopjes lijken, handig zijn als je wilt gaan zwemmen.
pi_144455632
verder blijf ik deze formulering vreemd vinden, t kwam al eerder eens ter sprake:

"dat er op de digitale camera een foto is aangetroffen waarop Kris en Lisanne vrolijk boven op de berg staan"

een, als in 1 dus, want hij zegt immers "een"
Kris EN Lisanne, dus samen op 1 foto dan?

Wie nam die dan?

bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1204216

en waarom als dat zo is, zou die foto dan niet gelekt zijn, of juist niet, omdat het mogelijk dader info is te weten dat die er zou zijn, plus tijdstip. En hebben de meiden van die persoon / personen ook een kiekje geschoten? Weten ze dan niet inmiddels wie dat is / zijn? Zet je die dan niet op de TV met hun kop?

Waarom is er, als het om doorlopen zou gaan & uitputting en overlijden, dan een reeks van de mirador die we niet te zien krijgen?

Als pa en ma Kremers alle foto's hebben gezien, (wij dus niet) en er zou een doodzieke op staan, of uitputting etc, dan ga je als ouders toch niet zeggen, "wij kunnen de conclusie van... niet trekken" dat zou er toch helemaal niet meer toe doen, dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 12-09-2014 15:02:50 ]
pi_144455673
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef agter het volgende:

[..]

Idd.
De klacht van de familie is juist dat het NFI haar resultaten niet naar buiten wil brengen.
Lijkt mij overigens een aanwijzing voor een scenario waarbij nog een derde partij betrokken is.
Er wordt aan de ene kant gezegd dat de resultaten al lang bekend zijn en zelfs al bij de Nederlandse ambassadeur in Panama liggen.
Anderzijds wordt er gezegd dat het NFI nog niet klaar is.

Als ze nog niet klaar zijn dan kan het natuurlijk ook zo zijn, zonder sensatie te zoeken, dat ze wel iets gevonden hebben wat Panama niet heeft gevonden en dat het daarom zo lang duurt.

Het duurt namelijk wel erg lang en kan me niet voorstellen dat Nederland zo harteloos is om de ouders wegens "ambtenarij" zo onnodig lang te laten wachten
pi_144455740
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:58 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Er wordt aan de ene kant gezegd dat de resultaten al lang bekend zijn en zelfs al bij de Nederlandse ambassadeur in Panama liggen.

Als ze nog niet klaar zijn dan kan het natuurlijk ook zo zijn, zonder sensatie te zoeken, dat ze wel iets gevonden hebben wat Panama niet heeft gevonden en dat het daarom zo lang duurt.

Het duurt namelijk wel erg lang en kan me niet voorstellen dat Nederland zo harteloos is om de ouders wegens "ambtenarij" zo onnodig lang te laten wachten
Dat kan ik me ook niet voorstellen inderdaad. En als het wél zo is, dan lijkt het me toch tijd worden dat EenVandaag (of een ander) eens een bezoekje brengt aan het NFI en wat kritische vragen stelt.
pi_144455814
quote:

[..]

Tuurlijk zijn de resultaten allang bekend.
Maar nog het NFI, nog de Panamese autoriteiten hoeven dat naar buiten te brengen. Juist als er mss toch aanwijzingen zijn dat het om een misdrijf gaat, lijkt me dit niet zo vreemd.

Ik vind het overigens nogal vreemd dat de familie klaagt dat zij de rapporten niet gekregen hebben. Hoe komen ze erbij dat ze daar recht op hebben?

"Volgens de familie houdt het Openbaar Ministerie in Nederland vol dat er gewacht wordt op een rapport van het NFI. Maar het OM laat via de media weten dat alle onderzoeksresultaten in augustus gebundeld naar Panama zijn gestuurd. 'Als daarvan iets openbaar kan worden, dan doet de onderzoeksrechter in Panama dat. Alles wat in Nederland was over de verdwijning van de vrouwen, ligt nu daar', aldus een woordvoerster van het OM."
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)nden-in-Panama.dhtml

Terecht lijkt mij.

[ Bericht 10% gewijzigd door agter op 12-09-2014 15:09:53 ]
Make my day!
pi_144455826
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:00 schreef BijDePinken het volgende:

[..]

Dat kan ik me ook niet voorstellen inderdaad. En als het wél zo is, dan lijkt het me toch tijd worden dat EenVandaag (of een ander) eens een bezoekje brengt aan het NFI en wat kritische vragen stelt.
:Y
pi_144455963
quote:

[..]

op WS werd tekst vertaald uit een PanamaAmerica artikel van 04/09 dat het Nederl. OM rapport (want het NFI rapporteert aan het OM, niet aan betrokkenen) werd aangereikt door de NL ambassadeur, aan de Panamezen, in het Nederlands. En dat het Panamese OM dat niet mocht accepteren, het moest aangeleverd worden i/h Spaans. Dus moet NL dat doen, en dat het nu wachfen daar op is, totdat dat klaar is.

post #461, zie daar voor de link
pi_144455994
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef roos85 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat de meiden, in de hitte/plakkerige weer, hun BH uit hebben gedaan.
Juist dan niet zeg ik als vrouw.
pi_144455996
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:09 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

op WS werd tekst vertaald uit een La Prensa artikel, dat het Nederl. OM rapport (want het NFI rapporteert aan het OM, niet aan betrokkenen) werd aangereikt door de NL ambassadeur, aan de Panamezen, in het Nederlands. En dat het Panamese OM dat niet mocht accepteren, het moest aangeleverd worden i/h Spaans. Dus moet NL dat doen, en dat het nu wachfen daar op is, totdat dat klaar is.
De Panamezen kunnen het niet zelf vertalen?
Make my day!
pi_144456010
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef agter het volgende:

[..]

Dat zegt toch niets? Mss hadden ze wel een extra bh bij zich. Is niet zo vreemd.
Wie neemt er een extra bh mee als je denkt 6 uur te gaan wandelen?
pi_144456035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wie neemt er een extra bh mee als je denkt 6 uur te gaan wandelen?
Omdat ze wilden zwemmen mss?
Make my day!
pi_144456123
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:21 schreef Meaghan het volgende:
Waren ze niet van plan te gaan zwemmen bij de waterval? Vandaar de extra bh's misschien?
In 10 cm diep water? :D
pi_144456158
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:12 schreef agter het volgende:

[..]

Omdat ze wilden zwemmen mss?
Dan neem je toch een bikini mee en geen extra bh
pi_144456195
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:32 schreef jackie12 het volgende:
Even terug naar het belschema.

Ben t even vergeten maar is dit schema gemaakt met de gegevens van wat er tot nu toe naar buiten is gekomen van het NFI of zijn dit de gegevens van de eerste resultaten toen Panama de telefoons onderzocht?
Van Panama. De gegevens van het NFI zijn zelfs in Panama nog steeds niet bekend. Althans, niet op het moment dat dit bericht naar buiten kwam.
pi_144456207
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:56 schreef Poekje01 het volgende:
verder blijf ik deze formulering vreemd vinden, t kwam al eerder eens ter sprake:

"dat er op de digitale camera een foto is aangetroffen waarop Kris en Lisanne vrolijk boven op de berg staan"

een, als in 1 dus, want hij zegt immers "een"
Kris EN Lisanne, dus samen op 1 foto dan?

Wie nam die dan?

bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1204216

en waarom als dat zo is, zou die foto dan niet gelekt zijn, of juist niet, omdat het mogelijk dader info is te weten dat die er zou zijn, plus tijdstip. En hebben de meiden van die persoon / personen ook een kiekje geschoten? Weten ze dan niet inmiddels wie dat is / zijn? Zet je die dan niet op de TV met hun kop?

Waarom is er, als het om doorlopen zou gaan & uitputting en overlijden, dan een reeks van de mirador die we niet te zien krijgen?

Als pa en ma Kremers alle foto's hebben gezien, (wij dus niet) en er zou een doodzieke op staan, of uitputting etc, dan ga je als ouders toch niet zeggen, "wij kunnen de conclusie van... niet trekken" dat zou er toch helemaal niet meer toe doen, dan?
Je zet het tussen aanhalingstekens alsof het een letterlijke uitspraak van Kremers is. Maar dat is het dus niet, zie je eigen bron. Zo krijgen we dus weer onjuiste conclusies!!
Aangezien hij het zelf in video anders formuleert, heeft journalist het niet goed weergegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')