Ja maar neuken kan ie niet meer, erg motiverendquote:Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Idd! Zat er aan te denken, topic te maken met foto's voor fitness motivaties. Dit stimuleert mij altijd heel erg, maar wist niet of anderen dit zouden waarderen. Hieronder ook een paar!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik myfitnesspall. staat vrijwel alles in, ook NL producten. Werkt prima. Let wel goed op de hoeveelheden die je invoert.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef nickhguitar het volgende:
Is er een site waar je een aantal artikelen (voeding) in kunt voeren en dat dan de voedingswaarden automatisch optellen?
Was klaar met m'n 5x 130 werkset en dacht fuck it ik ga mn 1rm doenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BOOOM! Ging wel vrij goed nog lijkt mij? Die 150 heb je zo.
Een deadlift wordt pas een beetje alpha vanaf de 250 kg imo.
Je vergeet 2014quote:
Daarom ook!!!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
Die zijn er niet want hij is DOOD!! Snap dat dan!
Wat, is ZetaOS dood?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
Die zijn er niet want hij is DOOD!! Snap dat dan!
Thx, zal er ff naar kijken!quote:Op donderdag 18 september 2014 08:43 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik gebruik myfitnesspall. staat vrijwel alles in, ook NL producten. Werkt prima. Let wel goed op de hoeveelheden die je invoert.
Dus +500 calorieën aanhouden t.o.v. m'n behoefte?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
Niet zo druk maken over dat buikvet, de zomer is toch al afgelopen. Bulken tot maart en als je met een sixpack over het strand wil lopen ga je dan beginnen met cutten. Als de rest van je lichaam groter wordt valt dat biafrabuikje ook weer in verhouding.
Lekker bezig BB.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Was klaar met m'n 5x 130 werkset en dacht fuck it ik ga mn 1rm doen150 kreeg ik net niet van de grond
@dima 1RM
Als ik mezelf maar alpha voel toch
Jeff Seid doet niet mee?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:20 schreef Eleiko het volgende:
OK, jongens: bijna Olympiaweekend. Wie gaat er winnen? Mijn voorspelling:
1. Phil Heath
2. Kai Greene
3. Dennis Wolf
4. Mamdouh Elssbiay
5. Shawn Rhoden
Trollen mag in het ONZ de GYM topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mwa, ik denk dat hij toch niet optimaal heeft kunnen trainen na dat ongeluk.quote:
Ik zou het ook leuk vinden als Kai wint, maar de heersende Mr. O heeft altijd een pre, dus het zal moeilijk worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:15 schreef Cataclyst het volgende:
Mijn lijstje is als volgt;
1. Kai Green
2. Phil Heath
3. Dennis Wolf
4. Big Ramy
5. Shawn Rhoden
Misschien dat Roelly nog wel ver komt ook, maar betwijfel top 5.
Wat ik qua physique pics heb gezien op reddit is dat Steve Cook en Sadik Hadzovic er echt bizar uit zien. Jeff seid komt daar totaal niet in de buurt :p.
Ik hoop dat het hem lukt. Kai inspireert mij meer dan Phil. Ik hoop overigens ook dat Dana Linn Bailey wint.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als Kai wint, maar de heersende Mr. O heeft altijd een pre, dus het zal moeilijk worden.
Wat is er gebeurt dan? Plaatst hij zich eindelijk in Olympia raakt ie geblesseerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat hij toch niet optimaal heeft kunnen trainen na dat ongeluk.
? Vorig jaar was ie 7de en 2012 deed ie ook mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dan? Plaatst hij zich eindelijk in Olympia raakt ie geblesseerd.
Ooh xD dan heb ik een artikel verkeerd gelezen ^^quote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
? Vorig jaar was ie 7de en 2012 deed ie ook mee.
Hij heeft zich inderdaad pas vrij laat geplaatst voor dit jaar. Ongeluk is al even geleden, maar het is natuurlijk geen ideale voorbereiding. Jay Cutler doet niet meer mee, volgens mij, maar die arabier gaat ook zeker stijgen, het wordt dus lastig denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dan? Plaatst hij zich eindelijk in Olympia raakt ie geblesseerd.
Probeer eerst +300 en kijk of je aankomt. Zo niet, verhogen tot je wel aankomt.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dus +500 calorieën aanhouden t.o.v. m'n behoefte?
Ik doe het zodra hij lijkt te falen. Dan heel lichtjes met de vingers helpen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Tevens: wanneer grijpen jullie in bij het spotten? De een grijpt in zodra hij lijkt te falen, de ander grijpt pas in als erom gevraagd wordt. Wat is het beste/de standaard?
Vragen aan degene die je spot.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Tevens: wanneer grijpen jullie in bij het spotten? De een grijpt in zodra hij lijkt te falen, de ander grijpt pas in als erom gevraagd wordt. Wat is het beste/de standaard?
eerst ff zelf laten werken natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
ja dat moet je dus eigenlijk niet doen. wanneer de bar aangeraakt wordt telt de rep niet. stel die gast is al een maand aan het trainen om deze nieuwe set te halen dan is het allemaal voor niets geweest.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik doe het zodra hij lijkt te falen. Dan heel lichtjes met de vingers helpen.
Dit klinkt best fout als je de context niet weet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
"KOMOP!" "HOP....DUWEN!" te fluisteren met je tanden op elkaar tegen de gene die ligt te pushen
Ik help natuurlijk alleen alstie echt vastzit. Dan ga ik niet gelijk de hele bar omhoog rukken, maar help ik hem lichtjes met mijn vingers. Als de bar omlaag gaat dan pak ik hem vast.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja dat moet je dus eigenlijk niet doen. wanneer de bar aangeraakt wordt telt de rep niet. stel die gast is al een maand aan het trainen om deze nieuwe set te halen dan is het allemaal voor niets geweest.
vuistregel bij mij is: blijf er helemaal vanaf tenzij hij zijn rep niet meer af kan maken en wanneer hij zijn rep niet kan afmaken dan trek je de hele bar terug in de rack, geen vingerwerk.
Ja, dat is in het ideale geval.quote:
Daar heb ik zo'n fucking hekel aan. Als ik de rep af zou kunnen maken, zou ik dat wel doen. Mijn kracht wordt niet magisch groter omdat iemand tegen me zit te schreeuwen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
eerst ff zelf laten werken natuurlijk.![]()
met squat kun je best wel ff tegen dat dooie punt aan zitten een seconden of 2, terwijl je er best nog doorheen komt al gaat het niet vanzelf....
als je dan al gaat helpen zou ik niet vrolijk worden.
Met bench ben je iets sneller van dood vallen naar echt falen, maar ook daar wel ff laten pushen. Genoeg om "KOMOP!" "HOP....DUWEN!" te fluisteren met je tanden op elkaar tegen de gene die ligt te pushen
en daarom staat er ook duiddelijk FLUISTEREN. Je kan best iemand een komopje geven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, dat is in het ideale geval.
[..]
Daar heb ik zo'n fucking hekel aan. Als ik de rep af zou kunnen maken, zou ik dat wel doen. Mijn kracht wordt niet magisch groter omdat iemand tegen me zit te schreeuwen.
Dat lijkt me riskant. Als de ander plots z'n kracht verliest/loslaat, sta je daar met je vingertjes. Beter zorg je dat, als je moet helpen, je meteen controle over de bar hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:33 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik help natuurlijk alleen alstie echt vastzit. Dan ga ik niet gelijk de hele bar omhoog rukken, maar help ik hem lichtjes met mijn vingers. Als de bar omlaag gaat dan pak ik hem vast.
Je snapt hopelijk wel dat je ook met je hand om de bar alleen met je vingers kunt helpen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat lijkt me riskant. Als de ander plots z'n kracht verliest/loslaat, sta je daar met je vingertjes. Beter zorg je dat, als je moet helpen, je meteen controle over de bar hebt.
beter van niet dus. Als je ergens iemand z'n schouders mee vergalt is het wel de bar uit iemand z'n handen rukken als hij het net niet meer red.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat lijkt me riskant. Als de ander plots z'n kracht verliest/loslaat, sta je daar met je vingertjes. Beter zorg je dat, als je moet helpen, je meteen controle over de bar hebt.
Dit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beter van niet dus. Als je ergens iemand z'n schouders mee vergalt is het wel de bar uit iemand z'n handen rukken als hij het net niet meer red.
Idd. gewoon 2 vingers onder de bar en heel ligt mee beginnen te helpen wanneer het niet lukken wil.
Aanmoediging voegt 5 kilo toe aan je lifts.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en daarom staat er ook duiddelijk FLUISTEREN. Je kan best iemand een komopje geven.
Dat werkt wel degelijk
Ik heb het nergens over schreeuwen
dan niet johquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Aanmoediging voegt 5 kilo toe aan je lifts.
[ afbeelding ]
ik merk het jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef Multiply het volgende:
[..]
Maar het lijkt me vrij duidelijk dat je dus moet vragen hoe iemand gespot wilt worden want er zijn hier in een paar posts al verschillende meningen..
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Aanmoediging voegt 5 kilo toe aan je lifts.
[ afbeelding ]
Natuurlijk moet je die baar niet in een keer uit z'n handen rukken. Maar er is een verschil tussen met je vingers meeduwen en die baar vastgrijpen en 'm rustig terug racken. En ja, er zijn figuren die 'm in 1x loslaten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beter van niet dus. Als je ergens iemand z'n schouders mee vergalt is het wel de bar uit iemand z'n handen rukken als hij het net niet meer red.
Idd. gewoon 2 vingers onder de bar en heel ligt mee beginnen te helpen wanneer het niet lukken wil. Als hij echt harder begint te falen heb je zo je handen om de bar zitten.
Hij laat niet in 1x los of zo. Als dat zou gebeuren dan ga jij (ook al sta je nog zo mooi klaar) vol mee naar beneden.
Dit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Idd. gewoon 2 vingers onder de bar en heel licht mee beginnen te helpen wanneer het niet lukken wil. Als hij echt harder begint te falen heb je zo je handen om de bar zitten.
Hij laat niet in 1x los of zo. Als dat zou gebeuren dan ga jij (ook al sta je nog zo mooi klaar) vol mee naar beneden.
Als dat voor jou werkt, is dat hartstikke mooi bro. Maar ik heb er een teringhekel aan. Als ik harder zou kunnen duwen, zou ik het wel doen. Als ik vraag om in te grijpen, dan moet je dat gewoon doen en niet eerst aanmoedigingen fluisteren.quote:
Welke debiel laat 'm nou in 1x los? Zo'n gast moet eerst de definitie van spotter nog maar eens opzoeken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je die baar niet in een keer uit z'n handen rukken. Maar er is een verschil tussen met je vingers meeduwen en die baar vastgrijpen en 'm rustig terug racken. En ja, er zijn figuren die 'm in 1x loslaten.
what everquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als dat voor jou werkt, is dat hartstikke mooi bro. Maar ik heb er een teringhekel aan. Als ik harder zou kunnen duwen, zou ik het wel doen. Als ik vraag om in te grijpen, dan moet je dat gewoon doen en niet eerst aanmoedigingen fluisteren.
Fluisterenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als dat voor jou werkt, is dat hartstikke mooi bro. Maar ik heb er een teringhekel aan. Als ik harder zou kunnen duwen, zou ik het wel doen. Als ik vraag om in te grijpen, dan moet je dat gewoon doen en niet eerst aanmoedigingen fluisteren.
Ja, vertel hun dat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke debiel laat 'm nou in 1x los? Zo'n gast moet eerst de definitie van spotter nog maar eens opzoeken.
Hint:
Een spotter is niet diegene die terwijl jij op een bankje ligt boven je staat te BOR-en.
Niet mijn woorden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fluisteren
Train je in een bibliotheek of zo?
gewoon tegen iemand zeggen hup, maar met fluisteren paar posts terug bedoelde ik dat zo, en niet als een leipo gaan lopen bleren zodat je met z'n tweeeen een heerlijk toneelstuk staat weg te gevenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fluisteren
Train je in een bibliotheek of zo?
als je nog kan vragen om in te grijpen push je niet hard genoeg imo...quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als ik vraag om in te grijpen, dan moet je dat gewoon doen en niet eerst aanmoedigingen fluisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |