Dus +500 calorieën aanhouden t.o.v. m'n behoefte?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
Niet zo druk maken over dat buikvet, de zomer is toch al afgelopen. Bulken tot maart en als je met een sixpack over het strand wil lopen ga je dan beginnen met cutten. Als de rest van je lichaam groter wordt valt dat biafrabuikje ook weer in verhouding.
Lekker bezig BB.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Was klaar met m'n 5x 130 werkset en dacht fuck it ik ga mn 1rm doen150 kreeg ik net niet van de grond
@dima 1RM
Als ik mezelf maar alpha voel toch
Jeff Seid doet niet mee?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:20 schreef Eleiko het volgende:
OK, jongens: bijna Olympiaweekend. Wie gaat er winnen? Mijn voorspelling:
1. Phil Heath
2. Kai Greene
3. Dennis Wolf
4. Mamdouh Elssbiay
5. Shawn Rhoden
Trollen mag in het ONZ de GYM topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mwa, ik denk dat hij toch niet optimaal heeft kunnen trainen na dat ongeluk.quote:
Ik zou het ook leuk vinden als Kai wint, maar de heersende Mr. O heeft altijd een pre, dus het zal moeilijk worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:15 schreef Cataclyst het volgende:
Mijn lijstje is als volgt;
1. Kai Green
2. Phil Heath
3. Dennis Wolf
4. Big Ramy
5. Shawn Rhoden
Misschien dat Roelly nog wel ver komt ook, maar betwijfel top 5.
Wat ik qua physique pics heb gezien op reddit is dat Steve Cook en Sadik Hadzovic er echt bizar uit zien. Jeff seid komt daar totaal niet in de buurt :p.
Ik hoop dat het hem lukt. Kai inspireert mij meer dan Phil. Ik hoop overigens ook dat Dana Linn Bailey wint.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als Kai wint, maar de heersende Mr. O heeft altijd een pre, dus het zal moeilijk worden.
Wat is er gebeurt dan? Plaatst hij zich eindelijk in Olympia raakt ie geblesseerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat hij toch niet optimaal heeft kunnen trainen na dat ongeluk.
? Vorig jaar was ie 7de en 2012 deed ie ook mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dan? Plaatst hij zich eindelijk in Olympia raakt ie geblesseerd.
Ooh xD dan heb ik een artikel verkeerd gelezen ^^quote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
? Vorig jaar was ie 7de en 2012 deed ie ook mee.
Hij heeft zich inderdaad pas vrij laat geplaatst voor dit jaar. Ongeluk is al even geleden, maar het is natuurlijk geen ideale voorbereiding. Jay Cutler doet niet meer mee, volgens mij, maar die arabier gaat ook zeker stijgen, het wordt dus lastig denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dan? Plaatst hij zich eindelijk in Olympia raakt ie geblesseerd.
Probeer eerst +300 en kijk of je aankomt. Zo niet, verhogen tot je wel aankomt.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dus +500 calorieën aanhouden t.o.v. m'n behoefte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |