Waarom niet gewoon die kuiten skippen op vrijdag? train gewoon een andere kleine spiergroep, zoveel verschil maakt dat ook niet + je kunt dan gewoon lekker volle bak met de voetbal.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef PlukvdP. het volgende:
Sinds twee weken ben ik ook begonnen aan een fullbody schema. Ik zit alleen met één klein probleempje: in het weekend krijg ik aan het einde van mijn wedstrijd (ik voetbal) last van kramp in mijn kuiten. Kan ik dit voorkomen door juist meer of minder calf oefeningen te doen? Of is er een andere oplossing? Ik fitness op vrijdagochtend en voetbal op zaterdagmiddag.
Ik gebruik deze. https://cronometer.com/ Staat al een hoop in maar is allemaal US. Maar je kan zelf alles invoeren. Volges mij is er geen programma waar alles al in zit, maar dat weet ik niet zeker. Nooit verder gekeken dan cronometer.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef nickhguitar het volgende:
Is er een site waar je een aantal artikelen (voeding) in kunt voeren en dat dan de voedingswaarden automatisch optellen?
Dit topic is in ieder geval niet bedoeld voor plaatjes. Een plaatje af en toe is geen probleem, maar we willen het niet volgespammed hebben metplaatjes.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Idd! Zat er aan te denken, topic te maken met foto's voor fitness motivaties. Dit stimuleert mij altijd heel erg, maar wist niet of anderen dit zouden waarderen. Hieronder ook een paar!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das kut. Slechte form of een fout balans momentje?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn rug die vorige week knak zei tijdens de deadlift
Ehm, moeilijk zeggen. De insteek was om de form goed te houden, maar zat waarschijnlijk net 5/10 kg. boven wat mijn rug goed kon stabiliseren, daardoor voelde ik een kleine buiging in m'n rug (midden in de beweging overigens) en toen was het al klaar. 2 dagen lang krom gelopen, nu gaat het weer. Sinds eergisteren weer begonnen met squats op 20kg gericht op form.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das kut. Slechte form of een fout balans momentje?
Thx, Ik ben totaal niet thuis in de voeding maar wil me toch even wat inlezen, heb nu het gevoel dat ik (met enkel een goed trainingsschema) maar half train.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gebruik deze. https://cronometer.com/ Staat al een hoop in maar is allemaal US. Maar je kan zelf alles invoeren. Volges mij is er geen programma waar alles al in zit, maar dat weet ik niet zeker. Nooit verder gekeken dan cronometer.
BOOOM! Ging wel vrij goed nog lijkt mij? Die 150 heb je zo.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Je had gelijk yuri, 145KG deadlift, alpha as fuck
Dankjequote:Op donderdag 18 september 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BOOOM! Ging wel vrij goed nog lijkt mij? Die 150 heb je zo.
Een deadlift wordt pas een beetje alpha vanaf de 250 kg imo.
Hoeveel sets/reps?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Je had gelijk yuri, 145KG deadlift, alpha as fuck
Een valsalva i.c.m. serieuze buikspieren (niet alleen je rectus, ook je obliques) helpt al veel. Daarnaast je lats aanspannen, dan heb je minder de neiging je heupen op te trekken zonder je schouders op te trekken.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ehm, moeilijk zeggen. De insteek was om de form goed te houden, maar zat waarschijnlijk net 5/10 kg. boven wat mijn rug goed kon stabiliseren, daardoor voelde ik een kleine buiging in m'n rug (midden in de beweging overigens) en toen was het al klaar. 2 dagen lang krom gelopen, nu gaat het weer. Sinds eergisteren weer begonnen met squats op 20kg gericht op form.
Als je trouwens je traps wilt ophalen, focus dan niet alleen op shruggs, maar ook op je middle en lower traps... Natuurlijk zijn goeie shurggs belangrijk maar met name goed ontwikkelde middle traps drukken je upper traps ook op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die traps zag je inderdaad echt goed in dat filmpje. Ik hoop na deze bulk ook enigzins fatsoenlijke traps te hebben.
Ja maar neuken kan ie niet meer, erg motiverendquote:Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Idd! Zat er aan te denken, topic te maken met foto's voor fitness motivaties. Dit stimuleert mij altijd heel erg, maar wist niet of anderen dit zouden waarderen. Hieronder ook een paar!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik myfitnesspall. staat vrijwel alles in, ook NL producten. Werkt prima. Let wel goed op de hoeveelheden die je invoert.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef nickhguitar het volgende:
Is er een site waar je een aantal artikelen (voeding) in kunt voeren en dat dan de voedingswaarden automatisch optellen?
Was klaar met m'n 5x 130 werkset en dacht fuck it ik ga mn 1rm doenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BOOOM! Ging wel vrij goed nog lijkt mij? Die 150 heb je zo.
Een deadlift wordt pas een beetje alpha vanaf de 250 kg imo.
Je vergeet 2014quote:
Daarom ook!!!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
Die zijn er niet want hij is DOOD!! Snap dat dan!
Wat, is ZetaOS dood?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
Die zijn er niet want hij is DOOD!! Snap dat dan!
Thx, zal er ff naar kijken!quote:Op donderdag 18 september 2014 08:43 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik gebruik myfitnesspall. staat vrijwel alles in, ook NL producten. Werkt prima. Let wel goed op de hoeveelheden die je invoert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |