Bij Ancilla gaat ie niet omhoog hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Bij Ancilla gaat het omhoog en bij Coosje omlaag
Geen zin inquote:Op donderdag 11 september 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Start even in KPD een topic over haar, daar is ook materiaal van.
Krijg jeuk aan je linkerkniequote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin!
Ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef NoNickOne het volgende:
Gaat er nu nog iemand naar huis of mogen ze blijven omdat Coosje weg is?
Ik kijk liever naar echte tettenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef friekin_ het volgende:
Wees blij dat je naar tetten kan kijken op je zolderkamer.
Neptetten zijn geen tetten, dat waren ze ooitquote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef friekin_ het volgende:
Wees blij dat je naar tetten kan kijken op je zolderkamer.
Wishful thinking hequote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar echte tetten
Het is niet echt uit verhouding bij haarquote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar echte tetten
Je kunt het op twee manieren opvatten.quote:
Oh ja, hoe was het?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het op twee manieren opvatten.
Ik had vanavond een date... had
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het op twee manieren opvatten.
Ik had vanavond een date... had
En daarom is dit mooie tvquote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zo overdreven, komen ze op dat 'hemel'-eiland gaan ze alsof ze 2 maanden niks te eten hebben gehad overdreven blij doen met wat daar staat. Kom op, je bent er net.
Ik ben niet geweest. Zij ook niet overigens, het was dus geen GGMM-stijlquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
als ik op het eiland zat had ik stiekem kokosnoten naar ferry gegooid elke keer als hij even niet kijkt, en dan de apen de schuld gegeven
Ik wilde nu iets hatelijks zeggen over wat voor een achterlijk plan dit is, alleen weet ik zeker dat Ferry er in zou trappen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
als ik op het eiland zat had ik stiekem kokosnoten naar ferry gegooid elke keer als hij even niet kijkt, en dan de apen de schuld gegeven
Dacht ik ookquote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zo overdreven, komen ze op dat 'hemel'-eiland gaan ze alsof ze 2 maanden niks te eten hebben gehad overdreven blij doen met wat daar staat. Kom op, je bent er net.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Ancilla gaat ie niet omhoog hoor
Doe maar eentje van de 'echtere' dames daar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zeg ik geen nee tegen![]()
Hebben jullie het verzet, of gaat het helemaal niet door?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest. Zij ook niet overigens, het was dus geen GGMM-stijl
Na zo'n dag met lichamelijk best zware proeven is het wel fijn om goed te kunnen overnachten en eten. En ze beseffen zich vast dat ze anders geen oog zouden dicht doen, dus ik zou ook heel blij zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
Jullie zijn dus allebei niet gekomen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest. Zij ook niet overigens, het was dus geen GGMM-stijl
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]FHM 500, Tess Milne op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zeg ik geen nee tegen
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
[..]Ze is wel echt gelovig met dat kruisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zeg ik geen nee tegen![]()
[..]Nou, dan zeg je toch geen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zeg ik geen nee tegen
Mij maakt het niet uit hoor![]()
Ik neuk niet op de eerste date.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie zijn dus allebei niet gekomen.
hihaho
Echtere dame zoals Coosje?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Ancilla gaat ie niet omhoog hoor
Doe maar eentje van de 'echtere' dames daar dan
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dan zeg je toch geen nee
Mij maakt het niet uit hoor
Ah, dus die sla je dan maar gelijk over?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neuk niet op de eerste date.
wordt verzet, datum is nog ter discussiequote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben jullie het verzet, of gaat het helemaal niet door?
Oei wat een eerlijkheid hier Mexicano.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neuk niet op de eerste date.
Mooi hoor.. Maar ik vind veel van die blonde vrouwen altijd zo hetzelfde/standaard (vind ik ook van mezelf hoor) en dat is best saai.quote:
Tja, dat kruis...quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ze is wel echt gelovig met dat kruis
Ze begonnen al voor de proef OOOAAHHHH te roepen bij het woord hangmatten.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Na zo'n dag met lichamelijk best zware proeven is het wel fijn om goed te kunnen overnachten en eten. En ze beseffen zich vast dat ze anders geen oog zouden dicht doen, dus ik zou ook heel blij zijn
Tourette tegenover een andere 'ziekte'quote:Op donderdag 11 september 2014 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een leuk idee voor volgend jaar... 16 Tourette-patienten op zo'n eiland
Politiek, sport. Ze kan alles.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze is ook voetbalanalyticus.
[ afbeelding ]
Is ze terminaal?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wordt verzet, datum is nog ter discussie
ze was nogal ziek, zodoende. Was al langer zo, dus geen excuus lijkt me
Pics van jouquote:Op donderdag 11 september 2014 21:47 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Mooi hoor.. Maar ik vind veel van die blonde vrouwen altijd zo hetzelfde/standaard (vind ik ook van mezelf hoor) en dat is best saai.
Leuk. Lachen.quote:
Of de tegenstander dan wint of verliest ze zijn altijd het kut kut KUT TEAM!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tourette tegenover een andere 'ziekte'
Had toch gekund, ik toon gewoon interesse.quote:
Stotteraars.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tourette tegenover een andere 'ziekte'
Ja, als je niet zo'n kampeerder bent...quote:Op donderdag 11 september 2014 21:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze begonnen al voor de proef OOOAAHHHH te roepen bij het woord hangmatten.
Eronder gemonteerdquote:
Dat kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |