Bij Ancilla gaat ie niet omhoog hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Bij Ancilla gaat het omhoog en bij Coosje omlaag
Geen zin inquote:Op donderdag 11 september 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Start even in KPD een topic over haar, daar is ook materiaal van.
Krijg jeuk aan je linkerkniequote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin!
Ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef NoNickOne het volgende:
Gaat er nu nog iemand naar huis of mogen ze blijven omdat Coosje weg is?
Ik kijk liever naar echte tettenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef friekin_ het volgende:
Wees blij dat je naar tetten kan kijken op je zolderkamer.
Neptetten zijn geen tetten, dat waren ze ooitquote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef friekin_ het volgende:
Wees blij dat je naar tetten kan kijken op je zolderkamer.
Wishful thinking hequote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar echte tetten
Het is niet echt uit verhouding bij haarquote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar echte tetten
Je kunt het op twee manieren opvatten.quote:
Oh ja, hoe was het?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het op twee manieren opvatten.
Ik had vanavond een date... had
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het op twee manieren opvatten.
Ik had vanavond een date... had
En daarom is dit mooie tvquote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zo overdreven, komen ze op dat 'hemel'-eiland gaan ze alsof ze 2 maanden niks te eten hebben gehad overdreven blij doen met wat daar staat. Kom op, je bent er net.
Ik ben niet geweest. Zij ook niet overigens, het was dus geen GGMM-stijlquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
als ik op het eiland zat had ik stiekem kokosnoten naar ferry gegooid elke keer als hij even niet kijkt, en dan de apen de schuld gegeven
Ik wilde nu iets hatelijks zeggen over wat voor een achterlijk plan dit is, alleen weet ik zeker dat Ferry er in zou trappen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
als ik op het eiland zat had ik stiekem kokosnoten naar ferry gegooid elke keer als hij even niet kijkt, en dan de apen de schuld gegeven
Dacht ik ookquote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zo overdreven, komen ze op dat 'hemel'-eiland gaan ze alsof ze 2 maanden niks te eten hebben gehad overdreven blij doen met wat daar staat. Kom op, je bent er net.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Ancilla gaat ie niet omhoog hoor
Doe maar eentje van de 'echtere' dames daar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zeg ik geen nee tegen![]()
Hebben jullie het verzet, of gaat het helemaal niet door?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest. Zij ook niet overigens, het was dus geen GGMM-stijl
Na zo'n dag met lichamelijk best zware proeven is het wel fijn om goed te kunnen overnachten en eten. En ze beseffen zich vast dat ze anders geen oog zouden dicht doen, dus ik zou ook heel blij zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
Jullie zijn dus allebei niet gekomen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest. Zij ook niet overigens, het was dus geen GGMM-stijl
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]FHM 500, Tess Milne op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zeg ik geen nee tegen
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
[..]Ze is wel echt gelovig met dat kruisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zeg ik geen nee tegen![]()
[..]Nou, dan zeg je toch geen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zeg ik geen nee tegen
Mij maakt het niet uit hoor![]()
Ik neuk niet op de eerste date.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie zijn dus allebei niet gekomen.
hihaho
Echtere dame zoals Coosje?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Ancilla gaat ie niet omhoog hoor
Doe maar eentje van de 'echtere' dames daar dan
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dan zeg je toch geen nee
Mij maakt het niet uit hoor
Ah, dus die sla je dan maar gelijk over?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neuk niet op de eerste date.
wordt verzet, datum is nog ter discussiequote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben jullie het verzet, of gaat het helemaal niet door?
Oei wat een eerlijkheid hier Mexicano.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neuk niet op de eerste date.
Mooi hoor.. Maar ik vind veel van die blonde vrouwen altijd zo hetzelfde/standaard (vind ik ook van mezelf hoor) en dat is best saai.quote:
Tja, dat kruis...quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ze is wel echt gelovig met dat kruis
Ze begonnen al voor de proef OOOAAHHHH te roepen bij het woord hangmatten.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Na zo'n dag met lichamelijk best zware proeven is het wel fijn om goed te kunnen overnachten en eten. En ze beseffen zich vast dat ze anders geen oog zouden dicht doen, dus ik zou ook heel blij zijn
Tourette tegenover een andere 'ziekte'quote:Op donderdag 11 september 2014 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een leuk idee voor volgend jaar... 16 Tourette-patienten op zo'n eiland
Politiek, sport. Ze kan alles.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze is ook voetbalanalyticus.
[ afbeelding ]
Is ze terminaal?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wordt verzet, datum is nog ter discussie
ze was nogal ziek, zodoende. Was al langer zo, dus geen excuus lijkt me
Pics van jouquote:Op donderdag 11 september 2014 21:47 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Mooi hoor.. Maar ik vind veel van die blonde vrouwen altijd zo hetzelfde/standaard (vind ik ook van mezelf hoor) en dat is best saai.
Leuk. Lachen.quote:
Of de tegenstander dan wint of verliest ze zijn altijd het kut kut KUT TEAM!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tourette tegenover een andere 'ziekte'
Had toch gekund, ik toon gewoon interesse.quote:
Stotteraars.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tourette tegenover een andere 'ziekte'
Ja, als je niet zo'n kampeerder bent...quote:Op donderdag 11 september 2014 21:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze begonnen al voor de proef OOOAAHHHH te roepen bij het woord hangmatten.
Eronder gemonteerdquote:
Dat kloptquote:
Niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Net als die muziek
Zit geen echt orkestje daar
Ancilla die ER wint, moet niet veel gekker wordenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:50 schreef Greys het volgende:
Ancilla is echt een teamnaaier en een egoïst.
Maar zo win je misschien wel ER
Ow, had verwacht van welquote:Op donderdag 11 september 2014 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Net als die muziek
Zit geen echt orkestje daar
Nah vind ik niet. Ze hadden geen afspraken gemaakt daarover. Of nouja wel, ze hadden in dat team gewoon gezegd: ''als je stemmen wilt halen moet je ze gewoon pakken''. Dus dan moeten ze nu niet zeiken.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:50 schreef Greys het volgende:
Ancilla is echt een teamnaaier en een egoïst.
Maar zo win je misschien wel ER
Dat zou geniaal zijn... dat er zo'n orkest met van die kikkers uit het moeras omhoog komt zoals in De Efteling bij de Indische waterleliesquote:
Je zorgt er mee dat degenen die na jou moeten geen enkele tijd hebben om stemmen te pakken.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nah vind ik niet. Ze hadden geen afspraken gemaakt daarover. Of nouja wel, ze hadden in dat team gewoon gezegd: ''als je stemmen wilt halen moet je ze gewoon pakken''. Dus dan moeten ze nu niet zeiken.
Ik had toen altijd een schijthekel aan het personage van nicolette van damquote:Op donderdag 11 september 2014 21:51 schreef Yaaar het volgende:
Dat meisje van Zoop is ook leuk en lief, altijd al gevonden toen ik vroeger Zoop keek
Hooray for boobies.quote:
Pom pom pom pahiejaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 september 2014 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn... dat er zo'n orkest met van die kikkers uit het moeras omhoog komt zoals in De Efteling bij de Indische waterlelies
Daar heb ik nog steeds een hekel aanquote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik had toen altijd een schijthekel aan het personage van nicolette van dam
Oh nee mag haar nu welquote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik nog steeds een hekel aan
Oja ik ook. Vond Taffie heel leukquote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Biondaquote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat was die punker toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:53 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oja ik ook. Vond Taffie heel leuk
Viviënne is veel leuker maar die is amper op tvquote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Zou wel weer typisch zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:54 schreef JimboSlice het volgende:
Ze gaan weer flashen. Eerst laten zien wie er uit zou vliegen, maar dan zeggen dat er niemand weg hoeft omdat Coosje naar huis is.
Die vind ik wel leukquote:Op donderdag 11 september 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Viviënne is veel leuker maar die is amper op tv
Ben bang dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 11 september 2014 21:54 schreef JimboSlice het volgende:
Ze gaan weer flashen. Eerst laten zien wie er uit zou vliegen, maar dan zeggen dat er niemand weg hoeft omdat Coosje naar huis is.
Dan vind ik ook gewoon dat diegene die nu weggaat ALSNOG naar huis moet..quote:Op donderdag 11 september 2014 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Zouden die mensen die extra stemmen inzetten nu niet snappen dat dit niet hoeft omdat Coosje is weggevallen
Die mensen zijn echt dom
Geen extra eiland dit jaar.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:55 schreef Yaaar het volgende:
Degene die eruit wordt gestemd, komt op zo'n eiland toch.
Ik ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vind ik ook gewoon dat diegene die nu weggaat ALSNOG naar huis moet..
Zou een groot gemis zijn voor het programma als ze er uit gaat.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ancilla ziet er hier heel lief en mooi uitze mag niet gaan
Nog niet misschienquote:Op donderdag 11 september 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou een groot gemis zijn voor het programma als ze er uit gaat.
Wat dom, je weet toch dat iedereen op haar gaat stemmen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:56 schreef Greys het volgende:
Wow, ze hebben alle extra stemmen ook tegen haar ingezet
Ze mag blijven natuurlijk ivm Coosje.quote:
Juist wel! Lekker alle extra stemmen verprutst.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef NoNickOne het volgende:
Je kan het niet maken om haar te laten blijven ivm extra stemmen die zijn ingezet
lelijke jaloerse vrouw gespot!quote:
Maar dat weet Ancilla niet toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze mag blijven natuurlijk ivm Coosje.
En let op: iedereen is zijn extra stemmen kwijt en zij heeft ze allemaal nog.
I like this scenarioquote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey ik gaf Ancilla net een complimentquote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kan het ook anders
Dan hadden ze dat nu toch wel al gezegd?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
hehehequote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kan het ook anders
Dan ben jij een toffe meid!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef Revanches het volgende:
[..]
Hey ik gaf Ancilla net een compliment
Ja hè.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Zouden die mensen die extra stemmen inzetten nu niet snappen dat dit niet hoeft omdat Coosje is weggevallen
Die mensen zijn echt dom
Nee, extra surprise als ze straks de Hel weer in komt lopenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat nu toch wel al gezegd?
Toe, bitches. Nooooooquote:Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, het moet nog gebeuren, TOE!
Dat valt dan weer mee jaquote:
pas over 4 wekenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:59 schreef Greys het volgende:
Die twist komt volgende week nog wel dan, toch?
Yessquote:
Vrouwen zoeken altijd eerst de mooiste uit om die dan helemaal kapot te maken.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een leuke meid die Ancilla.
De rest van dat kut team zijn allemaal naaiers! Ik haat ze vanaf nu.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie blijft kijken naar dat programma met Jan Kooijemans is een landverrader.
Ik haatte de muziek van Krystl al eeuwenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een leuke meid die Ancilla.
De rest van dat kut team zijn allemaal naaiers! Ik haat ze vanaf nu.
Er is nogal een verschil tussen "tof! hangmatten" en "ooooaaaaaaaah waaaauuwww yeaaaahhh!!!"quote:Op donderdag 11 september 2014 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als je niet zo'n kampeerder bent...
Dan zou ik ook gaan juichen bij hangmatten.
Als ze mensen daar niet heel blij mee zouden maken, zou die hele proef nergens meer op slaan en zou iedereen vrijwillig de Hel in duiken.
*zap* kom ik uit op gelul over moslims.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of de echte competitie is eigenlijk op dat eilandquote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Of ze houden het extra eiland dit keer ook echt buiten beeld
Blufquote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik CDs van haar had had ik die nu linea recta het raam uit gegooid.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik haatte de muziek van Krystl al eeuwen
Die Krystell is echt zo'n beetje die rare hippie one of the guys type maar die je toch wel zou doenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik haatte de muziek van Krystl al eeuwen
Had ze in het echt ook zulke grote tetters?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik zag Lone trouwens een paar dagen geleden en ze zag er bijzonder goed uit![]()
En ze ontplofte haast omdat ze niks mag zeggen haha. Ze deed het heel goed, dat niks verraden!
Dat vind ik zo'n kasthomoquote:
Volgens mij haal jij Waylon, Jan Kooijemans en Rick "heb je d'r haar op of niet" Brandsteder door elkaarquote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig heb ik nooit iets gehoord denk ikquote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik CDs van haar had had ik die nu linea recta het raam uit gegooid.
Volgens mij is ze best leukquote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Krystell is echt zo'n beetje die rare hippie one of the guys type maar die je toch wel zou doen
Tuuk. En puah natuah!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had ze in het echt ook zulke grote tetters?
Ik weet prima wie Jan Kooijemans is.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij Waylon, Jan Kooijemans en Rick "heb je d'r haar op of niet" Brandsteder door elkaar
Doe maar alsof, dat zal haar leren.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik CDs van haar had had ik die nu linea recta het raam uit gegooid.
Zullen we stoppen met kijken Paul? Gewoon boycotten.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een boze weblog.
Ik heb hem anders niet gezien. Of loop je nu previews van volgende week te spoilerenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet prima wie Jan Kooijemans is.
Volgens mij neukt ze je de ballen uit de broek.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Krystell is echt zo'n beetje die rare hippie one of the guys type maar die je toch wel zou doen
Kooijemans zit in het programma Bluf, wat op dit moment te zien is op RTL5.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem anders niet gezien. Of loop je nu previews van volgende week te spoilerenwant zodra er STRAKS of VOLGENDE WEEK komt zorg ik dat ik het niet hoor of zie.
Mooie vrouw he! Lijkt me ook echt een grappige vrouwquote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik zag Lone trouwens een paar dagen geleden en ze zag er bijzonder goed uit![]()
En ze ontplofte haast omdat ze niks mag zeggen haha. Ze deed het heel goed, dat niks verraden!
DIT. Waar blijven de tettenquote:
Bij het neuken doe ik meestal mijn broek(en) uit .. ik weet niet hoe jij het doet .. knip je dan een gat erin? Of je pik tussen je open rits door?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Volgens mij neukt ze je de ballen uit de broek.
Vreemde serie.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kooijemans zit in het programma Bluf, wat op dit moment te zien is op RTL5.
Nep, dus geen gemisquote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Die jetsers moeten we missen
Oke jij vind echt alles leuk en liefquote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Mooie vrouw he! Lijkt me ook echt een grappige vrouw
Zimraquote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef danos het volgende:
Ancilla is gewoon irritant, beetje als Koblenko, doen alsof ze heel intellectueel zijn maar hadden gewoon achter het raam of webcam moeten blijven.
Dan is Zimra veel normaler.
Ik had al spijt toen ik het schreef..quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij het neuken doe ik meestal mijn broek(en) uit .. ik weet niet hoe jij het doet .. knip je dan een gat erin? Of je pik tussen je open rits door?
Vind haar tieten te groot eigenlijk voor mijn smaak.. maar tochquote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Positief ingesteld noemt ze datquote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke jij vind echt alles leuk en lief
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik had al spijt toen ik het schreef..
Zijn tr. wel nep, al is dat niet te zien.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat niet juist de mensen die van binnen diep ongelukkig zijn en out of the blue (voor de rest) zelfmoord plegen?quote:
Dat zijn de bestequote:Op donderdag 11 september 2014 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zijn tr. wel nep, al is dat niet te zien.
Nee, ik vind die Nadia van Pownews op de vrouwelijke Jezus lijken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke jij vind echt alles leuk en lief
Ookquote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn dat niet juist de mensen die van binnen diep ongelukkig zijn en out of the blue (voor de rest) zelfmoord plegen?
Klote kinderen!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze had wel moeten trouwen dan was ze miljonair geweest.
Jezus was eigenlijk ook wel lief.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, ik vind die Nadia van Pownews op de vrouwelijke Jezus lijken bijvoorbeeld.
Da's makkelijkquote:Op donderdag 11 september 2014 22:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, ik vind mensen gewoon snel mooi en lief. Nou prima toch :p.
Die kinderen zijn de vrouw van Ruud de Wild en Horach Cohen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
Kijk die unabrow daar achter mike :d
Heb jij de 'happy chromosome' ?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, ik vind mensen gewoon snel mooi en lief. Nou prima toch :p.
wtf..quote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef opreis het volgende:
. (zou ik wel snappen want je hebt niets aan dat varken lijkt me)
Laat hem maar, sommige mensen praten zo over andere mensenquote:
Mee eens. Volgens mij voegt die ook niet veel toe.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef opreis het volgende:
Zonde dat Ancila er nu al uit is. Had Krystle meer terecht gevonden.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef Greys het volgende:
Trap er nou niet in mensonnnnn.
Er is met geen woord meer gerept over Coosje door de presentatoren en Ancilla ging veel te gemakkelijk. Daar komt nog wel wat, hoor.
Dat was vroeger altijd wel zo ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef Greys het volgende:
Trap er nou niet in mensonnnnn.
Er is met geen woord meer gerept over Coosje door de presentatoren en Ancilla ging veel te gemakkelijk. Daar komt nog wel wat, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |