TS doe je ding, laat de de rest lekker spastisch wezenquote:Op donderdag 11 september 2014 18:25 schreef Unites het volgende:
LIF / [Dieetclub] #629 Kip wegen
Ik word er zo moe van en op een of andere manier blijf ik dat topic maar opzoeken om m'n eetdagboekje te posten en die van andere door te lezen.
Maar de meeste mensen die daar zitten... Ik zou echt gillend gek worden als ik daar mee zou moeten samen leven. De meeste zijn allemaal mensen die zich vol hebben gepropt met alles wat God verboden heeft aan zoettig- en vettigheid en daardoor ook de nodige kilo's overgewicht hebben en nu compleet zijn omgedraaid en een overdreven gezonde levensstijl hanteren waarin elke zoettig- of vettigheid is verboden. Het 'Voedingscentrum' lijkt de enige God voor hen te zijn.
Echt iedere keer als ik daar iets post krijg ik kritiek op mijn afvalmethode; ik blijf gewoon dezelfde dingen eten die ik normaal ook zou eten, maar dan in mindere maten. Ja, ik ben dik. Ik ben met te veel eten opgegroeid, maar om het nu in eens uit m'n leven te gaan verbannen vind ik onrealistisch. Dus ik eet gewoon af en toe een koekje of een hamburger. En schijnbaar kunnen ze het ook nog niet eens hebben dat ik hierdoor wel een kilo of 12 ben afgevallen.
Als ze nou ooit eens een keer goede, opbouwende kritiek zouden geven... maar nee hoor, steeds als je een tegenargument geeft, is het huilen.
Klacht: Doorgedraaide mensen die aan het afvallen zijn.
Anti-klacht: -12 kilo (Ja, ik moet er even mee pronken)
Klacht: Nog steeds dik zijn
Daar zit ik ook op te wachten. Moet over een half uur weg namelijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
Gaat dit nog een leuke fittie worden of kan ik naar een ander topic gaan?
Ik heb net al een hele bijdehante opmerking geplaatst waar gewoon niet op ingegaan wordt. Niet eens een huillach.gif.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
Gaat dit nog een leuke fittie worden of kan ik naar een ander topic gaan?
ahwquote:Op donderdag 11 september 2014 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb net al een hele bijdehante opmerking geplaatst waar gewoon niet op ingegaan wordt. Niet eens een huillach.gif.
Ben echt een beetje teleurgesteld.
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt trouwens niet echt een betrouwbare weegschaal als je je hardop afvraagt of het nu 1 kilo was of 12 kilo dat je bent afgevallen.
Watquote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt trouwens niet echt een betrouwbare weegschaal als je je hardop afvraagt of het nu 1 kilo was of 12 kilo dat je bent afgevallen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:25 schreef Unites het volgende:
En schijnbaar kunnen ze het ook nog niet eens hebben dat ik hierdoor wel een kilo of 12 ben afgevallen.
Oké.quote:
Hij valt mij een beetje tegen.quote:
Ooohquote:Op donderdag 11 september 2014 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij valt mij een beetje tegen.
Ja dat.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Oooh.
Zoiets als wanneer de leukste stukjes in de preview laten zien en de rest van de serie/film geen KUT aan is
Jawel, maar iets minder. ...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.
Ik berg mijn popcorn maar weer op. Oh nee, ik mag geen popcorn, want fattie.
Nee joh, als ik niet low-carb, low-fat en low-proteïn doe, ga ik nooit afvallen.quote:
Terechte klacht wel, die mensen zijn altijd verkeerd bezig geweest vallen af en dan denken ze opeens beter dan andere te zijn. Overigens wat zij doen is flauwekul ze kunnen niet meer genieten eten alleen gezond houden dat een paar jaar vol en daarna missen ze de lekkere dingen. Je moet af en toe eens wat gebak kunnen pakken, er zijn zat mensen die gezond leven en een gezond gewicht hanteren maar ook eens wat snoepen. Probleem is dat deze mensen vaak geen enkele vorm van discipline hebben en daardoor alles door elkaar eten en dan gaat het mis. Je kunt niet en, en maar je kan zeker afvallen en af en toe nog wat snoepen.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:25 schreef Unites het volgende:
Ik word er zo moe van en op een of andere manier blijf ik dat topic maar opzoeken om m'n eetdagboekje te posten en die van andere door te lezen.
Maar de meeste mensen die daar zitten... Ik zou echt gillend gek worden als ik daar mee zou moeten samen leven. De meeste zijn allemaal mensen die zich vol hebben gepropt met alles wat God verboden heeft aan zoettig- en vettigheid en daardoor ook de nodige kilo's overgewicht hebben en nu compleet zijn omgedraaid en een overdreven gezonde levensstijl hanteren waarin elke zoettig- of vettigheid is verboden. Het 'Voedingscentrum' lijkt de enige God voor hen te zijn.
Echt iedere keer als ik daar iets post krijg ik kritiek op mijn afvalmethode; ik blijf gewoon dezelfde dingen eten die ik normaal ook zou eten, maar dan in mindere maten. Ja, ik ben dik. Ik ben met te veel eten opgegroeid, maar om het nu in eens uit m'n leven te gaan verbannen vind ik onrealistisch. Dus ik eet gewoon af en toe een koekje of een hamburger. En schijnbaar kunnen ze het ook nog niet eens hebben dat ik hierdoor wel een kilo of 12 ben afgevallen.
Als ze nou ooit eens een keer goede, opbouwende kritiek zouden geven... maar nee hoor, steeds als je een tegenargument geeft, is het huilen.
Klacht: Doorgedraaide mensen die aan het afvallen zijn.
Anti-klacht: -12 kilo (Ja, ik moet er even mee pronken)
Klacht: Nog steeds dik zijn
Ja, TS is niet meer teruggekomen.quote:
Verbaasd me niks van deze TSquote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, TS is niet meer teruggekomen.
Ken iemand die was eerst fucking dik en is nu skinny omdat hij veel snoofquote:Op donderdag 11 september 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
Gewoon speed snuiven tot je afgevallen bent.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ken iemand die was eerst fucking dik en is nu skinny omdat hij veel snoof
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Verbaasd me niks van deze TS
Waarom zo afgeven op ts?quote:
Altijd bazenadviezen deze manquote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De meest effectieve manier is gewoon gezond eten en hard sporten. Dus dat je je shirtje kunt uitwringen naderhand.
Voordeel daarvan is dat je ook direct aan je conditie werkt en je uitgezakte lichaam weer in model krijgt. En dan kun je ook gerust eens een koffiekoek of gebakje eten.
beste post van vandaag gr grquote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
zo iemand ken ik ook. Vroeger was zijn bijnaam Bolle ..., nu nog steeds, hij is alleen niet bol meer.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ken iemand die was eerst fucking dik en is nu skinny omdat hij veel snoof
thanks. Maar het is ook zo. Een dieet is een tijdelijke verandering van je eetpatroon. Je moet blijvend veranderen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo afgeven op ts?
[..]
Altijd bazenadviezen deze man![]()
Je kan je eetpatroon gezonder veranderen, dat heb ik wel gedaan waar ik eerder veel te vettig at doe ik dat nu steeds minder.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
thanks. Maar het is ook zo. Een dieet is een tijdelijke verandering van je eetpatroon. Je moet blijvend veranderen.
Mooi verwoordquote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Terechte klacht wel, die mensen zijn altijd verkeerd bezig geweest vallen af en dan denken ze opeens beter dan andere te zijn. Overigens wat zij doen is flauwekul ze kunnen niet meer genieten eten alleen gezond houden dat een paar jaar vol en daarna missen ze de lekkere dingen. Je moet af en toe eens wat gebak kunnen pakken, er zijn zat mensen die gezond leven en een gezond gewicht hanteren maar ook eens wat snoepen. Probleem is dat deze mensen vaak geen enkele vorm van discipline hebben en daardoor alles door elkaar eten en dan gaat het mis. Je kunt niet en, en maar je kan zeker afvallen en af en toe nog wat snoepen.
Bron: 15 kilo afgevallen en gewoon af en toe een koffiekoek gegeten etc.
Het kan ook met gezonder eten. Het belangrijkste is dat je het blijvend doet. Als je weer 3 keer per week gaat frituren en iedere avond bier drinken dan word je gewoon weer dik.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kan je eetpatroon gezonder veranderen, dat heb ik wel gedaan waar ik eerder veel te vettig at doe ik dat nu steeds minder.
Maar ik ben 15 kilo afgevallen met iets te sporten en minder bier te drinken en alle vettige hap achterwegen te laten niet iedere week frituren maar 1x in de 3 weken bijvoorbeeld of 1x in de 2, en dat gaat dan goed. Maar jij hebt zeker gelijk met sporten erbij gaat het veel beter. Ik moet de discipline weer opbrengen dat ik veel meer yoga ga doen.
Ik had wel even je post gekeken en wat me wel opviel is, dat je beter toch wat meer kan eten. De koekjes laten en havermout pakken of zo. Dit gewoon omdat het beter vult en betere waardes heeft en suiker kut is voor je bloedsuikerspiegel.quote:
Ja daar heb je zeer zeker gelijk mee. Ik ben echter nu wel weer gezonder bezig en voel me er beter bij alleen de discipline om iedere dag yoga te doen valt me zwaar heb jij dagen dat je niet naar de gym wilt?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het kan ook met gezonder eten. Het belangrijkste is dat je het blijvend doet. Als je weer 3 keer per week gaat frituren en iedere avond bier drinken dan word je gewoon weer dik.
Maar voel je je niet beter met een gezondere leefstijl?
Oh, ik bedoelde meer dat ik er een beter relletje van verwachtte. Da's alles.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo afgeven op ts?
Relletje? Het is gewoon een individu die zijn mening wilt ventileren, waar slecht mee wordt omgegaan in een ander topic. Dat is meer zelfreflectie voor die mensen in dat topic, dan dat het een relletje van de kant van ts is. Hij kon blijkbaar met zijn mening een poot tussen de deur zitten of niemand die hem fatsoenlijk te woord stond. Nee, nee laten we niet het woord relletje hanteren.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde meer dat ik er een beter relletje van verwachtte. Da's alles.
plsquote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Relletje? Het is gewoon een individu die zijn mening wilt ventileren, waar slecht mee wordt omgegaan in een ander topic. Dat is meer zelfreflectie voor die mensen in dat topic, dan dat het een relletje van de kant van ts is. Hij kon blijkbaar met zijn mening een poot tussen de deur zitten of niemand die hem fatsoenlijk te woord stond. Nee, nee laten we niet het woord relletje hanteren.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Relletje? Het is gewoon een individu die zijn mening wilt ventileren, waar slecht mee wordt omgegaan in een ander topic. Dat is meer zelfreflectie voor die mensen in dat topic, dan dat het een relletje van de kant van ts is. Hij kon blijkbaar met zijn mening een poot tussen de deur zitten of niemand die hem fatsoenlijk te woord stond. Nee, nee laten we niet het woord relletje hanteren.
quote:
Kom haten dan.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
TS moest even eten, dat jullie het weten. Komt zo wel weer, tenzij hij onderweg naar FOK! nog ergens een lekkernij vindt
Nah, ik heb liever chocolade.quote:
Waarom niet Hoink? En hou op waarmee?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou hier eens mee op Spongeboss. Je maakt er de wereld echt niet beter mee.
Toch wel minimaal 77% cacao?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb liever chocolade.
Deed hij in FOT ook niet, met z'n plannen. Volgens mij is hij het neefje van Iwanius.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, TS is niet meer teruggekomen.
Ja. Maar da's vooral omdat ik pure chocolade veel lekkerder vind.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom niet Hoink? En hou op waarmee?
[..]
Toch wel minimaal 77% cacao?
Ik maak in december m'n kombek in FOTquote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deed hij in FOT ook niet, met z'n plannen. Volgens mij is hij het neefje van Iwanius.
Met dat warrige gehuil over mensen in hun waarde laten. Ten eerste moet je kappen omdat het niet helpt en daarnaast is het ook nog eens irritant waardoor je zelf wordt gehaat.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom niet Hoink? En hou op waarmee?
Jazeker. Maar als ik me er eenmaal toe heb weten te zetten en ik ben er heb ik wel zin. Het is de stap om met je luie reet van de bank af te komen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik had wel even je post gekeken en wat me wel opviel is, dat je beter toch wat meer kan eten. De koekjes laten en havermout pakken of zo. Dit gewoon omdat het beter vult en betere waardes heeft en suiker kut is voor je bloedsuikerspiegel.
Dat is overigens geen kritiek jegens jou want je moet weten wat je zelf wilt doen. Maar cup a soup zou ik ook dumpen vieze rotzooi die ook nog eens slecht is, ik zou dan groene thee nemen met een stuk fruit dat is iets gezonder, of je kan een volkoren boterham of 2 pakken. Dingen met veel suiker zou ik laten.
Overigens hoef je dat maar even te doen als je weer op goeie gewicht zit kan je weer wat koeken pakken en meer eten, maar die kut beschuitjes zou ik dumpen een volkoren boterham is vaak veel gezonder en havermout is toch wel mijn favoriet persoonlijk. Maar nogmaals het is geen kritiek het is wat ik zou doen en jij bent mij niet.
Succes en good luck met afvallen. Je komt er wel, je komt er wel.
[..]
Ja daar heb je zeer zeker gelijk mee. Ik ben echter nu wel weer gezonder bezig en voel me er beter bij alleen de discipline om iedere dag yoga te doen valt me zwaar heb jij dagen dat je niet naar de gym wilt?
Benieuwd.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef Unites het volgende:
Ik maak in december m'n kombek in FOT!
Ik dacht laat ik maar eens verstandig zijn om me een tijdje niet te laten zien. Je moet ook gewoon een professional zijn en overal verstand van hebben in FOT wil je niet worden afgezeken. Daarom post ik alleen nog maar resultaat, vanaf december. Ik koop trouwens een Panasonic GH4.quote:
Toch is het zo, dat je mensen in hun waarde moet laten, of wil jij impliceren dat we beter elkaar allemaal kunnen haten, in plaats van samenwerken met ons allen aan positieve verandering? Jij hebt een verantwoordelijkheid, snap best dat mensen me gaat haten als ik zo spreek, maar dat is omdat ze niet mee willen doen en het hen te veel werk is.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met dat warrige gehuil over mensen in hun waarde laten. Ten eerste moet je kappen omdat het niet helpt en daarnaast is het ook nog eens irritant waardoor je zelf wordt gehaat.
Je kunt ook een goed lichaam hebben en hamburgers eten.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jazeker. Maar als ik me er eenmaal toe heb weten te zetten en ik ben er heb ik wel zin. Het is de stap om met je luie reet van de bank af te komen.
Wat me motiveert is dat ik weet dat ik dik word als ik niet ga. En ik merk gewoon dat je veel meer vrouwelijke aandacht krijgt als je een beetje gespierd bent.
Ik ben tot mijn 17e altijd een beetje mollig geweest. Had wel vriendinnetjes en zo maar moest wel wat meer moeite doen. Toen ging ik fanatiek fitnessen op mijn 18e/19e en een paar jaar later was ik gespierd. Ik wist niet wat ik meemaakte, chicks waar ik nooit op af durfde te stappen hosselde nu mij. Toen heb ik mezelf beloofd nooit meer dik te worden, een goed lichaam geeft meer genot dan die hamburger.
Wat ben jij toch godsgruwelijk irritant af en toe.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Toch is het zo, dat je mensen in hun waarde moet laten, of wil jij impliceren dat we beter elkaar allemaal kunnen haten, in plaats van samenwerken met ons allen aan positieve verandering? Jij hebt een verantwoordelijkheid, snap best dat mensen me gaat haten als ik zo spreek, maar dat is omdat ze niet mee willen doen en het hen te veel werk is.
Terecht wel dat is erg mooi, heb ook fanatiek aan de gewichten gezeten maar moeten stoppen wegens ziekte, mijn botten konden het niet maar aan terwijl mijn spieren het wel konden, yoga kan ik echter wel en misschien dat ik wel chicks kan hosselen met vreemde bewegingen waar niemand in kan komen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jazeker. Maar als ik me er eenmaal toe heb weten te zetten en ik ben er heb ik wel zin. Het is de stap om met je luie reet van de bank af te komen.
Wat me motiveert is dat ik weet dat ik dik word als ik niet ga. En ik merk gewoon dat je veel meer vrouwelijke aandacht krijgt als je een beetje gespierd bent.
Ik ben tot mijn 17e altijd een beetje mollig geweest. Had wel vriendinnetjes en zo maar moest wel wat meer moeite doen. Toen ging ik fanatiek fitnessen op mijn 18e/19e en een paar jaar later was ik gespierd. Ik wist niet wat ik meemaakte, chicks waar ik nooit op af durfde te stappen hosselde nu mij. Toen heb ik mezelf beloofd nooit meer dik te worden, een goed lichaam geeft meer genot dan die hamburger.
Je hebt hamburgers en hamburgers.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef Unites het volgende:
[..]
Je kunt ook een goed lichaam hebben en hamburgers eten.
Ik heb een nieuwe manier gevonden om te leven, en mensen vinden dat niet tof. De omgeving houdt me voor als irritant of dom, maar het is meer onwetendheid dan kwade opzet. Het belangrijkste voor mij is de dagelijkse praktijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ben jij toch godsgruwelijk irritant af en toe.
Helemaal fantastisch, jongen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe manier gevonden om te leven, en mensen vinden dat niet tof. De omgeving houdt me voor als irritant of dom, maar het is meer onwetendheid dan kwade opzet. Het belangrijkste voor mij is de dagelijkse praktijk.
Wees goed voor elkaar de rest komt vanzelf dat is wat de jedi predikt.
Bedankt Deadprezquote:Op donderdag 11 september 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch, jongen.
Het ligt inderdaad aan de buitenwereld.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:57 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb een nieuwe manier gevonden om te leven, en mensen vinden dat niet tof. De omgeving houdt me voor als irritant of dom, maar het is meer onwetendheid dan kwade opzet. Het belangrijkste voor mij is de dagelijkse praktijk.
Wees goed voor elkaar de rest komt vanzelf dat is wat de jedi predikt.
Hoinky toinky.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad aan de buitenwereld.
Gelukkig heb jij eigenlijk alleen last van vier zwijgzame muren, dus kunnen jouw woorden en daden niet beïnvloed worden door krachten van buitenaf.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoinky toinky.
Je omgeving bestemt je gedachten, je gedachten je woorden, je woorden bestemmen je daden en jouw daden weer de omgeving? Observeer dit, en hou je mond eens en denk eens na voor een paar seconde en vraag jezelf eens af wat die paar stille momenten uitmaken.
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij eigenlijk alleen last van vier zwijgzame muren, dus kunnen jouw woorden en daden niet beïnvloed worden door krachten van buitenaf.
dat klopt. Het zit hem in de mate waarin je het doet. Maar waarom zou je het doen, is het dan echt zo lekker?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef Unites het volgende:
[..]
Je kunt ook een goed lichaam hebben en hamburgers eten.
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:19 schreef James_R het volgende:
Zit daar nu al een tijdje mee te lezen, en volgens mij heb ik mijn ex er herkendZal ik het zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |