TS doe je ding, laat de de rest lekker spastisch wezenquote:Op donderdag 11 september 2014 18:25 schreef Unites het volgende:
LIF / [Dieetclub] #629 Kip wegen
Ik word er zo moe van en op een of andere manier blijf ik dat topic maar opzoeken om m'n eetdagboekje te posten en die van andere door te lezen.
Maar de meeste mensen die daar zitten... Ik zou echt gillend gek worden als ik daar mee zou moeten samen leven. De meeste zijn allemaal mensen die zich vol hebben gepropt met alles wat God verboden heeft aan zoettig- en vettigheid en daardoor ook de nodige kilo's overgewicht hebben en nu compleet zijn omgedraaid en een overdreven gezonde levensstijl hanteren waarin elke zoettig- of vettigheid is verboden. Het 'Voedingscentrum' lijkt de enige God voor hen te zijn.
Echt iedere keer als ik daar iets post krijg ik kritiek op mijn afvalmethode; ik blijf gewoon dezelfde dingen eten die ik normaal ook zou eten, maar dan in mindere maten. Ja, ik ben dik. Ik ben met te veel eten opgegroeid, maar om het nu in eens uit m'n leven te gaan verbannen vind ik onrealistisch. Dus ik eet gewoon af en toe een koekje of een hamburger. En schijnbaar kunnen ze het ook nog niet eens hebben dat ik hierdoor wel een kilo of 12 ben afgevallen.
Als ze nou ooit eens een keer goede, opbouwende kritiek zouden geven... maar nee hoor, steeds als je een tegenargument geeft, is het huilen.
Klacht: Doorgedraaide mensen die aan het afvallen zijn.
Anti-klacht: -12 kilo (Ja, ik moet er even mee pronken)
Klacht: Nog steeds dik zijn
Daar zit ik ook op te wachten. Moet over een half uur weg namelijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
Gaat dit nog een leuke fittie worden of kan ik naar een ander topic gaan?
Ik heb net al een hele bijdehante opmerking geplaatst waar gewoon niet op ingegaan wordt. Niet eens een huillach.gif.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
Gaat dit nog een leuke fittie worden of kan ik naar een ander topic gaan?
ahwquote:Op donderdag 11 september 2014 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb net al een hele bijdehante opmerking geplaatst waar gewoon niet op ingegaan wordt. Niet eens een huillach.gif.
Ben echt een beetje teleurgesteld.
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt trouwens niet echt een betrouwbare weegschaal als je je hardop afvraagt of het nu 1 kilo was of 12 kilo dat je bent afgevallen.
Watquote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt trouwens niet echt een betrouwbare weegschaal als je je hardop afvraagt of het nu 1 kilo was of 12 kilo dat je bent afgevallen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:25 schreef Unites het volgende:
En schijnbaar kunnen ze het ook nog niet eens hebben dat ik hierdoor wel een kilo of 12 ben afgevallen.
Oké.quote:
Hij valt mij een beetje tegen.quote:
Ooohquote:Op donderdag 11 september 2014 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij valt mij een beetje tegen.
Ja dat.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Oooh.
Zoiets als wanneer de leukste stukjes in de preview laten zien en de rest van de serie/film geen KUT aan is
Jawel, maar iets minder. ...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.
Ik berg mijn popcorn maar weer op. Oh nee, ik mag geen popcorn, want fattie.
Nee joh, als ik niet low-carb, low-fat en low-proteïn doe, ga ik nooit afvallen.quote:
Terechte klacht wel, die mensen zijn altijd verkeerd bezig geweest vallen af en dan denken ze opeens beter dan andere te zijn. Overigens wat zij doen is flauwekul ze kunnen niet meer genieten eten alleen gezond houden dat een paar jaar vol en daarna missen ze de lekkere dingen. Je moet af en toe eens wat gebak kunnen pakken, er zijn zat mensen die gezond leven en een gezond gewicht hanteren maar ook eens wat snoepen. Probleem is dat deze mensen vaak geen enkele vorm van discipline hebben en daardoor alles door elkaar eten en dan gaat het mis. Je kunt niet en, en maar je kan zeker afvallen en af en toe nog wat snoepen.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:25 schreef Unites het volgende:
Ik word er zo moe van en op een of andere manier blijf ik dat topic maar opzoeken om m'n eetdagboekje te posten en die van andere door te lezen.
Maar de meeste mensen die daar zitten... Ik zou echt gillend gek worden als ik daar mee zou moeten samen leven. De meeste zijn allemaal mensen die zich vol hebben gepropt met alles wat God verboden heeft aan zoettig- en vettigheid en daardoor ook de nodige kilo's overgewicht hebben en nu compleet zijn omgedraaid en een overdreven gezonde levensstijl hanteren waarin elke zoettig- of vettigheid is verboden. Het 'Voedingscentrum' lijkt de enige God voor hen te zijn.
Echt iedere keer als ik daar iets post krijg ik kritiek op mijn afvalmethode; ik blijf gewoon dezelfde dingen eten die ik normaal ook zou eten, maar dan in mindere maten. Ja, ik ben dik. Ik ben met te veel eten opgegroeid, maar om het nu in eens uit m'n leven te gaan verbannen vind ik onrealistisch. Dus ik eet gewoon af en toe een koekje of een hamburger. En schijnbaar kunnen ze het ook nog niet eens hebben dat ik hierdoor wel een kilo of 12 ben afgevallen.
Als ze nou ooit eens een keer goede, opbouwende kritiek zouden geven... maar nee hoor, steeds als je een tegenargument geeft, is het huilen.
Klacht: Doorgedraaide mensen die aan het afvallen zijn.
Anti-klacht: -12 kilo (Ja, ik moet er even mee pronken)
Klacht: Nog steeds dik zijn
Ja, TS is niet meer teruggekomen.quote:
Verbaasd me niks van deze TSquote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, TS is niet meer teruggekomen.
Ken iemand die was eerst fucking dik en is nu skinny omdat hij veel snoofquote:Op donderdag 11 september 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
Gewoon speed snuiven tot je afgevallen bent.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ken iemand die was eerst fucking dik en is nu skinny omdat hij veel snoof
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Verbaasd me niks van deze TS
Waarom zo afgeven op ts?quote:
Altijd bazenadviezen deze manquote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De meest effectieve manier is gewoon gezond eten en hard sporten. Dus dat je je shirtje kunt uitwringen naderhand.
Voordeel daarvan is dat je ook direct aan je conditie werkt en je uitgezakte lichaam weer in model krijgt. En dan kun je ook gerust eens een koffiekoek of gebakje eten.
beste post van vandaag gr grquote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
zo iemand ken ik ook. Vroeger was zijn bijnaam Bolle ..., nu nog steeds, hij is alleen niet bol meer.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ken iemand die was eerst fucking dik en is nu skinny omdat hij veel snoof
thanks. Maar het is ook zo. Een dieet is een tijdelijke verandering van je eetpatroon. Je moet blijvend veranderen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo afgeven op ts?
[..]
Altijd bazenadviezen deze man![]()
Je kan je eetpatroon gezonder veranderen, dat heb ik wel gedaan waar ik eerder veel te vettig at doe ik dat nu steeds minder.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
thanks. Maar het is ook zo. Een dieet is een tijdelijke verandering van je eetpatroon. Je moet blijvend veranderen.
Mooi verwoordquote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Terechte klacht wel, die mensen zijn altijd verkeerd bezig geweest vallen af en dan denken ze opeens beter dan andere te zijn. Overigens wat zij doen is flauwekul ze kunnen niet meer genieten eten alleen gezond houden dat een paar jaar vol en daarna missen ze de lekkere dingen. Je moet af en toe eens wat gebak kunnen pakken, er zijn zat mensen die gezond leven en een gezond gewicht hanteren maar ook eens wat snoepen. Probleem is dat deze mensen vaak geen enkele vorm van discipline hebben en daardoor alles door elkaar eten en dan gaat het mis. Je kunt niet en, en maar je kan zeker afvallen en af en toe nog wat snoepen.
Bron: 15 kilo afgevallen en gewoon af en toe een koffiekoek gegeten etc.
Het kan ook met gezonder eten. Het belangrijkste is dat je het blijvend doet. Als je weer 3 keer per week gaat frituren en iedere avond bier drinken dan word je gewoon weer dik.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kan je eetpatroon gezonder veranderen, dat heb ik wel gedaan waar ik eerder veel te vettig at doe ik dat nu steeds minder.
Maar ik ben 15 kilo afgevallen met iets te sporten en minder bier te drinken en alle vettige hap achterwegen te laten niet iedere week frituren maar 1x in de 3 weken bijvoorbeeld of 1x in de 2, en dat gaat dan goed. Maar jij hebt zeker gelijk met sporten erbij gaat het veel beter. Ik moet de discipline weer opbrengen dat ik veel meer yoga ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |