TS doe je ding, laat de de rest lekker spastisch wezenquote:Op donderdag 11 september 2014 18:25 schreef Unites het volgende:
LIF / [Dieetclub] #629 Kip wegen
Ik word er zo moe van en op een of andere manier blijf ik dat topic maar opzoeken om m'n eetdagboekje te posten en die van andere door te lezen.
Maar de meeste mensen die daar zitten... Ik zou echt gillend gek worden als ik daar mee zou moeten samen leven. De meeste zijn allemaal mensen die zich vol hebben gepropt met alles wat God verboden heeft aan zoettig- en vettigheid en daardoor ook de nodige kilo's overgewicht hebben en nu compleet zijn omgedraaid en een overdreven gezonde levensstijl hanteren waarin elke zoettig- of vettigheid is verboden. Het 'Voedingscentrum' lijkt de enige God voor hen te zijn.
Echt iedere keer als ik daar iets post krijg ik kritiek op mijn afvalmethode; ik blijf gewoon dezelfde dingen eten die ik normaal ook zou eten, maar dan in mindere maten. Ja, ik ben dik. Ik ben met te veel eten opgegroeid, maar om het nu in eens uit m'n leven te gaan verbannen vind ik onrealistisch. Dus ik eet gewoon af en toe een koekje of een hamburger. En schijnbaar kunnen ze het ook nog niet eens hebben dat ik hierdoor wel een kilo of 12 ben afgevallen.
Als ze nou ooit eens een keer goede, opbouwende kritiek zouden geven... maar nee hoor, steeds als je een tegenargument geeft, is het huilen.
Klacht: Doorgedraaide mensen die aan het afvallen zijn.
Anti-klacht: -12 kilo (Ja, ik moet er even mee pronken)
Klacht: Nog steeds dik zijn
Daar zit ik ook op te wachten. Moet over een half uur weg namelijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
Gaat dit nog een leuke fittie worden of kan ik naar een ander topic gaan?
Ik heb net al een hele bijdehante opmerking geplaatst waar gewoon niet op ingegaan wordt. Niet eens een huillach.gif.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
Gaat dit nog een leuke fittie worden of kan ik naar een ander topic gaan?
ahwquote:Op donderdag 11 september 2014 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb net al een hele bijdehante opmerking geplaatst waar gewoon niet op ingegaan wordt. Niet eens een huillach.gif.
Ben echt een beetje teleurgesteld.
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt trouwens niet echt een betrouwbare weegschaal als je je hardop afvraagt of het nu 1 kilo was of 12 kilo dat je bent afgevallen.
Watquote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt trouwens niet echt een betrouwbare weegschaal als je je hardop afvraagt of het nu 1 kilo was of 12 kilo dat je bent afgevallen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:25 schreef Unites het volgende:
LIF / [Dieetclub] #629 Kip wegen
En schijnbaar kunnen ze het ook nog niet eens hebben dat ik hierdoor wel een kilo of 12 ben afgevallen.
Oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |