Nooit gedaan. Is toch niet hetzelfde. Manga vind ik zo waardeloos. Daarnaast is er een kans dat het ooit weer verder gaat en wil ik het dus niet spoilen voor mezelf(of ik belazer mezelf en begint het gewoon nooit meer).quote:
Dat dacht ik ook van Highschool of the Dead.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef Nederturk het volgende:
Daarnaast is er een kans dat het ooit weer verder gaat
Ja maar dat is nou het enge van het verhaal. ONBEPAALDE tijd. Kan dus net zo goed 5 jaar zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef MAHL het volgende:
Het stopt maar tijdelijk hoor ze lassen enkel een pauze voor onbepaalde tijd in om de manga wat verder te laten lopen (ze zijn al bijna bij).
Sowieso, beter voor onbepaalde tijd stoppen dan doorgaan en afleveringen eindeloos rekken met onzin en kutte fillerarcs als One Piece
Schiet lekker op dan, aangezien dit al een (soort van) remake isquote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef MAHL het volgende:
Het stopt maar tijdelijk hoor ze lassen enkel een pauze voor onbepaalde tijd in om de manga wat verder te laten lopen (ze zijn al bijna bij).
zou ik zeker doen, mooie episode. Ik heb hunter x hunter pas ontdekt toen het bij episode 134 was(die vriend was ongelofelijk blij door episode 131 dat ik t een kans gaf). In 1 week was ik al bij.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:14 schreef hugecooll het volgende:
Verder wel een terechte klacht, gelijk 146 ff downen
Mensen die hun innerlijke nerd ontkennenquote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Catkiller het volgende:
Goed topic om de nerdjes van de coole jongens te scheiden deze.
Alsof Gon dat altijd kan. Is niet eens de kracht van Gon. Killua en elk andere nen-user zou dat in principe ook kunnen. Alleen kiezen ze er niet voor, omdat je dan zo verrot wordt als Gon was in het ziekenhuis. Killua vind ik veel genialer en ook qua karakter leuker. Gon heeft zijn leven te danken aan Killua:Pquote:Op woensdag 10 september 2014 23:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meeeh
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Aan Someonequote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Alsof Gon dat altijd kan. Is niet eens de kracht van Gon. Killua en elk andere nen-user zou dat in principe ook kunnen. Alleen kiezen ze er niet voor, omdat je dan zo verrot wordt als Gon was in het ziekenhuis. Killua vind ik veel genialer en ook qua karakter leuker. Gon heeft zijn leven te danken aan Killua:P
Ja ook someone ja. In het begin vond ik someone freaky, maar hij is best cute.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aan Someone
Maar Killua is ook wel baasje ja
Ik krijg zeker ruzie als ik zeg Dragonball Z hè? Of is het toegestaan om daar als eerste aan te denken bij het zien van die gif?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mensen die hun innerlijke nerd ontkennenGa maar lekker breezers drinken en geordie shore kijken swagboy.
Dat magquote:Op woensdag 10 september 2014 23:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik krijg zeker ruzie als ik zeg Dragonball Z hè? Of is het toegestaan om daar als eerste aan te denken bij het zien van die gif?
Hisoka is na Killua mijn favo. Wat een baas.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hisoka pakt iedereen makkelijk.
Duurt 1 aflevering niet 20 min of zo? Heb je geen school/leven of zo? Godverdomme man.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:16 schreef Nederturk het volgende:
[..]
zou ik zeker doen, mooie episode. Ik heb hunter x hunter pas ontdekt toen het bij episode 134 was(die vriend was ongelofelijk blij door episode 131 dat ik t een kans gaf). In 1 week was ik al bij.
Weet iemand of Hunter x hunter nog wel verder gaat of is dat niet zeker? Ik lees namelijk verschillende verhalen op internet en raak in de war.
Trouwens Killua >>>>>>>>>>> Gon
Zomervakantie was t volgens mij. Daarnaast is het echt bijna onmogelijk om te stoppen met kijken als je er eenmaal inzit. Net heroine :pquote:Op donderdag 11 september 2014 00:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Duurt 1 aflevering niet 20 min of zo? Heb je geen school/leven of zo? Godverdomme man.
Sword Art Online is echt heel slecht man. Damzel in distress en zo.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:01 schreef DonnyDarko het volgende:
De bedenker van Hunter x Hunter is helaas zeer zeer ziek, daardoor komen de manga's ook zeer onregelmatig uit.
Helaas nu al een maand geleden dat er een chapter uit kwam, daarnaast moet je er rekening mee houden dat het zeer zeer slecht gaat met de schrijver.
Er is dus een grote kans dat ze er voor kiezen de Anime na deze arc te stoppen in plaats van halverwege ergens te moeten stoppen en fans halverwege een verhaal moeten teleurstellen..
Als ik jou was zou ik een nieuwe serie zoals Sword Art Online of een complete serie zoals Katekyō Hitman Reborn kijken
En een hoofdpersoon die alles kan en overal goed in is en alle chicks krijgt ook al hoeft hij daar amper voor te werken...quote:Op donderdag 11 september 2014 10:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sword Art Online is echt heel slecht man. Damzel in distress en zo.
Erg vol met clichés.
quote:Op donderdag 11 september 2014 11:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
En een hoofdpersoon die alles kan en overal goed in is en alle chicks krijgt ook al hoeft hij daar amper voor te werken...
Desalniettemin een beetje een guilty pleasure.
KHRquote:Op donderdag 11 september 2014 10:01 schreef DonnyDarko het volgende:
Als ik jou was zou ik een nieuwe serie zoals Sword Art Online of een complete serie zoals Katekyō Hitman Reborn kijken
Easymodoquote:Op donderdag 11 september 2014 11:41 schreef Easymodo het volgende:
En de manga, dan? Er zijn nog 50 andere soortgelijke shows :'D.
Muh niggah Robin!quote:
Over een paar weken begint Psycho Pass 2, Log Horizon 2 en de remake van Fate Stay;night (door dezelfde studio die F;Z deed).quote:Op donderdag 11 september 2014 11:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Muh niggah Robin!
Nog leuke anime dit seizoen? Ik volg het niet meer zo, maar heb eigenlijk wel weer zin.
Row row fight da powaquote:
Dank je. Ugh, nog zoveel in te halen.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:45 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Over een paar weken begint Psycho Pass 2, Log Horizon 2 en de remake van Fate Stay;night (door dezelfde studio die F;Z deed).
Manga > Anime, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Row row fight da powa
Gisteren trouwens even Akame ga Kill gekuikt en eerste ep gezien. Beetje slecht maar dankzij alle gore en een verhaallijn die zichzelf niet zo serieus neemt kijkt het wel lekker weg
Helaas, ik zit in hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Muh niggah Robin!
Nog leuke anime dit seizoen? Ik volg het niet meer zo, maar heb eigenlijk wel weer zin.
Ik ben begonnen met Naruto. Ik ben nu bij episode 5. Een vriend vindt het zo leuk dat hij al weken elke dag zegt dat ik naruto moet kijken. Ik ga naruto een kans geven, maar het zal hxh sowieso niet kunnen vervangen.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:01 schreef DonnyDarko het volgende:
De bedenker van Hunter x Hunter is helaas zeer zeer ziek, daardoor komen de manga's ook zeer onregelmatig uit.
Helaas nu al een maand geleden dat er een chapter uit kwam, daarnaast moet je er rekening mee houden dat het zeer zeer slecht gaat met de schrijver.
Er is dus een grote kans dat ze er voor kiezen de Anime na deze arc te stoppen in plaats van halverwege ergens te moeten stoppen en fans halverwege een verhaal moeten teleurstellen..
Ik had begrepen dat de schrijver van hxh alles in zijn eentje doet?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef sweetlady-o het volgende:
De schrijver van hunter x hunter is beroemd om zijn pauzes. Hij heeft serieus 8 jaar gedaan over de mieren arc. Gewoon op zoek naar een andere anime. Voel wel je pijn hxh is een geweldige anime.
Aldnoah zero is een goeie anime Zankyou no terror ook. Ga die kijken, als je No game no life nog niet hebt gezien is ook tof en Mushishi seizoen 2.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:09 schreef Nederturk het volgende:
Ik kijk al een tijdje naar de anime Hunter x hunter. Vandaag kreeg ik van een vriend te horen dat het stopt over 2 afleveringen. Ik heb het net even gecheckt en het klopt. Ik ben nu helemaal depressief geworden pfff.
Klacht: Hunter x hunter, de beste anime ever, stopt ermee..
Ik ben best nieuw in the scene dus dat is dan wel een lichtpuntje. Ik heb tot nu toe alleen db,dbz,dbgt, hxh en death note gekeken. Nu begonnen met naruto en aangezien het ongeveer 400 episodes is excl fillers duurt het wel effe totdat ik met een nieuwe anime kan beginnen.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aldnoah zero is een goeie anime Zankyou no terror ook. Ga die kijken, als je No game no life nog niet hebt gezien is ook tof en Mushishi seizoen 2.
Alles dat ik heb aangeraden is erg goed, vind ik zelf.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:27 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik ben best nieuw in the scene dus dat is dan wel een lichtpuntje. Ik heb tot nu toe alleen db,dbz,dbgt, hxh en death note gekeken. Nu begonnen met naruto en aangezien het ongeveer 400 episodes is excl fillers duurt het wel effe totdat ik met een nieuwe anime kan beginnen.
Daar kijken ze naar rare animequote:Op donderdag 11 september 2014 17:26 schreef robin007bond het volgende:
Waarom zie ik super veel FOK!kers die anime kijken, maar die niet in het animetopic zijn te vinden?
Terecht, lolita's en zoquote:Op donderdag 11 september 2014 17:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar kijken ze naar rare anime
Niet waar.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nog veel anime proberen. Alleen wanneer ik met die vriend ben is het zoquote:Op donderdag 11 september 2014 17:28 schreef Spongeboss het volgende:
Jormungand is ook baas trouwens.
En dan is er nog Black lagoon die is ook baas.
[..]
Alles dat ik heb aangeraden is erg goed, vind ik zelf.
Ja maar dat is gewoon vervelend, ik vind naruto zelf vervelend erg veel fillers kijk het alleen omdat ik ermee ben begonnen toen hij pas uitwas. Dus meer jeugd sentiment zeg maar van toen ik 16 was.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:30 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nog veel anime proberen. Alleen wanneer ik met die vriend ben is het zo
- Hallo
+Hoe ver ben je met naruto?
- Hoe was je dag?
+ Wanneer ga je volgende episode nou kijken?!?!?!
- Oke ik ga naar huis
+ Vergeet geen naruto te kijken?!?!?!?!
Al weken gedraagt hij zich zo -.-
Dus na naruto ga ik ze een kans geven, ik noteer het ;p
Vreselijk is dat soort gedrag.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:30 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nog veel anime proberen. Alleen wanneer ik met die vriend ben is het zo
- Hallo
+Hoe ver ben je met naruto?
- Hoe was je dag?
+ Wanneer ga je volgende episode nou kijken?!?!?!
- Oke ik ga naar huis
+ Vergeet geen naruto te kijken?!?!?!?!
Al weken gedraagt hij zich zo -.-
Dus na naruto ga ik ze een kans geven, ik noteer het ;p
terechte klacht.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vreselijk is dat soort gedrag.
KLB / Series die door je strot worden geduwd
Ik ga dan ook 10 episodes kijken van naruto en daarna zeg ik hem dat ik naruto een kans heb gegeven en niets vond. Ik heb totaal geen zin in 400 episodes en iets wat qua genre op hxh lijkt.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vreselijk is dat soort gedrag.
KLB / Series die door je strot worden geduwd
Sword of the stranger ziet er goed uit!quote:Op donderdag 11 september 2014 17:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon vervelend, ik vind naruto zelf vervelend erg veel fillers kijk het alleen omdat ik ermee ben begonnen toen hij pas uitwas. Dus meer jeugd sentiment zeg maar van toen ik 16 was.
Verder zijn er ook wel toffe films, deze bijvoorbeeld:
Oh en:
Naruto is meer iets dat je moet kijken als je dat vroeger keek toen je nog 15 of zo was. Ik ben nu 22 ik kijk alleen omdat ik het al zo ver gevolgd heb en fillers sla ik over, maar het is meer nostalgie 1x per week.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:35 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik ga dan ook 10 episodes kijken van naruto en daarna zeg ik hem dat ik naruto een kans heb gegeven en niets vond. Ik heb totaal geen zin in 400 episodes en iets wat qua genre op hxh lijkt.
Zo'n film is zeer goed maar Berserk is zeer zeker ook erg goed.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:36 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Sword of the stranger ziet er goed uit!
En een nieuwe Gundam serie van de originale maker Tomino.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:45 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Over een paar weken begint Psycho Pass 2, Log Horizon 2 en de remake van Fate Stay;night (door dezelfde studio die F;Z deed).
Misschien omdat het verborgen is in het subforum: "Film, Tv & Radio". ik weet uit eigen ervaring dat het best moeilijk was om het te vinden.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:26 schreef robin007bond het volgende:
Waarom zie ik super veel FOK!kers die anime kijken, maar die niet in het animetopic zijn te vinden?
En Pokemon.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet alleen Dragon Ball Z hebben gezien.
Serieus? Daar heb ik wel verdomd veel zin in!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:45 schreef HexHunter het volgende:
[..]
De laatste gundams waren wel kut hoewel 00 nog wel goed was.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En een nieuwe Gundam serie van de originale maker Tomino.
Pfff Gundam Unicorn was geweldig man. Zeker bijna net zo goed als Gundam 00.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Serieus? Daar heb ik wel verdomd veel zin in!
[..]
De laatste gundams waren wel kut hoewel 00 nog wel goed was.
Gundam 00 en Unicorn.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Pfff Gundam Unicorn was geweldig man. Zeker bijna net zo goed als Gundam 00.
Maar die filler arcs zijn van epische proporties. De Foxy games voor fucks sake. Ach wat probeer ik nu, je hebt gewoon gelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef MAHL het volgende:
Sowieso, beter voor onbepaalde tijd stoppen dan doorgaan en afleveringen eindeloos rekken met onzin en kutte fillerarcs als One Piece
Au dat doet pijn aan mijn tisme.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:The Melancholy of Haruhi Suzumiya IIIII.III
Death Note IIII
Manga die ik niet ken IIIII.IIIII.
Neon Genesis Evangelion IIIII.IIIII.
Aldnoah.Zero IIIII.IIIII.III
Terra for Mars I
Free IIII
K-ON IIIII.IIIII.IIII
Girlz Und Pantzer I
Rail Wars IIIII.III
Attack on Titan IIIII.III
Zankyou no Terror IIIII
Hunter x Hunter IIIII.IIIII.II
Sword Art Online IIIII.IIIII.IIIII.II
Naruto IIIIII
Now and Then, Here and There I
Flag Breaks I
One Week Friends I
Akame ga Kill IIIII.III
Sabagebu III
Sidonia no Kishi IIIII.
One Piece IIIII.IIIII.II
Kill la Kill IIIII
Space Battleship Yamato IIIII.I
To Love Ru II
Love Stage II
Yama no Suzume I
Azumanga Daioh I
Nichijou II
Legend of the Galactic Heroes I
Cowboy Bebop I
Space Dandy IIIII.
Glasslip
Tokyo Ghoul IIII
Trinity seven I
Paprika III
Mahouka no Rettousei IIII
Soul Eater III
Haikyuu II
Barakamon IIII
HS Disciple Kenichi I
Rurouni Kenshin IIIII.II
Bokura wa minna Kawaisou II
Fate/Stay Night II
Prisma Illya I
Berserk I
Katawa Shoujo I
Aanbevelingen IIIII.III
Japanse levenstijl IIIII.
Japanse muziek IIIII.II
Ik koop spul IIIII.IIIII.IIIII.
Dubs IIIII.II
Help ze sluiten onze downloads af IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Romance of the Three Kingdoms IIIII.IIIII.
Netflix II
Kijken naar het volgende seizoen IIIII.IIIII.I
Kawaiisharkmemeshit III
Sad Panda IIIII.IIIII.
Die Foxy games zaten ook in de manga maar waren uitgebreid in de anime. Die "filler" was wel leuk ja. Ook die filler na Sky Island toen ze in een marine basis zaten was geniaalquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Maar die filler arcs zijn van epische proporties. De Foxy games voor fucks sake. Ach wat probeer ik nu, je hebt gewoon gelijk'' Fillers ''
![]()
Gewoon manga lezen jonk, scheelt veel struggles
Iedere keer dat ik er kijk gaat het over lolishit of drama/schoolgirl anime ongeinquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Au dat doet pijn aan mijn tisme.
Daarom een opsommigen van alle series en een paar arbitraire zij-onderwerpen waar we het over gehad hebben en hoeveel.
[..]
Is't zo? Kan mij niet herinneren wanneer dat voor het laatst was. Maar is wel waar ja, die users daar zijn allemaal pedo's.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik er kijk gaat het over lolishit of drama/schoolgirl anime ongein
Naja dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is't zo? Kan mij niet herinneren wanneer dat voor het laatst was. Maar is wel waar ja, die users daar zijn allemaal pedo's.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik er kijk gaat het over lolishit of drama/schoolgirl anime ongein
Series waarin loli's een prominente rol spelen zijn vetgedrukt. Series die om het middelbare schoolleven gaan zijn schuin geschreven en onderstreeptquote:The Melancholy of Haruhi Suzumiya IIIII.III
Death Note IIII
Manga die ik niet ken IIIII.IIIII.
Neon Genesis Evangelion IIIII.IIIII.
Aldnoah.Zero IIIII.IIIII.III
Terra for Mars I
Free IIII
K-ON IIIII.IIIII.IIII
Girlz Und Pantzer I
Rail Wars IIIII.III
Attack on Titan IIIII.III
Zankyou no Terror IIIII
Hunter x Hunter IIIII.IIIII.II
Sword Art Online IIIII.IIIII.IIIII.II
Naruto IIIII.I
Now and Then, Here and There I
Flag Breaks I
One Week Friends I
Akame ga Kill IIIII.III
Sabagebu III
Sidonia no Kishi IIIII.
One Piece IIIII.IIIII.II
Kill la Kill IIIII
Space Battleship Yamato IIIII.I
To Love Ru II
Love Stage II
Yama no Suzume I
Azumanga Daioh I
Nichijou II
Legend of the Galactic Heroes I
Cowboy Bebop I
Space Dandy IIIII.
Glasslip
Tokyo Ghoul IIII
Trinity seven I
Paprika III
Mahouka no Rettousei IIII
Soul Eater III
Haikyuu II
Barakamon IIII
HS Disciple Kenichi I
Rurouni Kenshin IIIII.II
Bokura wa minna Kawaisou II
Fate/Stay Night II
Prisma Illya I
Berserk I
Katawa Shoujo I
JA NOU MAG IK OOK SLECHTE TIMING HEBBEN OFNIE?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Series waarin loli's een prominente rol spelen zijn vetgedrukt. Series die om het middelbare schoolleven gaan zijn schuin geschreven en onderstreept
Van de posts die daadwerkelijk over anime gingen in de afgelopen drie draden gaat nog geen vierde over series met waarin loli"s voorkomen of middelbareschooldrama"s waar. Waarvan het grootste gedeelte nog plaatjesspam is.
... éhhmm jawel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JA NOU MAG IK OOK SLECHTE TIMING HEBBEN OFNIE?
Aldnoah.Zero IIIII.IIIII.IIIquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Waarvan het grootste gedeelte nog plaatjesspam is.
Dat spreekt toch voor zich? Als je in Nederland in een rechte lijn naar benden graaft kom je in China terecht en dan is onder opeens boven en boven onder en links is dan rechts en rechts is dan links..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die animeboekjes dan, snap er niks van. Moet je die op de kop lezen?
Je hoofd. Van een zielige autist die OH WACHT JE HOOFD EN ZIELIGE AUTIST IS EEN PLEONASMEquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef DoubleChoc het volgende:
Anime. Voor zielige autisten die geen contact met de buitenwereld hebben.
Narutoquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:38 schreef Hermanna het volgende:
Naruto Chuunin Examen >> Hunter Exam.
Lee is gewoon een baas.
Yu-Gi-Oh! >> HxHquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:33 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Naruto
Hxh is de beste anime in zijn genre
Om te huilen. Die film met Shiki lion ofzo was wel awesomequote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die Foxy games zaten ook in de manga maar waren uitgebreid in de anime. Die "filler" was wel leuk ja. Ook die filler na Sky Island toen ze in een marine basis zaten was geniaal
De rest van de fillers though... Rainbow island ofzo
Jaja dat zeiden ze ook met Bleach en inmiddels zijn we al 2 jaar verderquote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef MAHL het volgende:
Wees daar blij om, Bliets was al jarenlang om van te janken.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jaja dat zeiden ze ook met Bleach en inmiddels zijn we al 2 jaar verder
Helemaal nietquote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wees daar blij om, Bliets was al jarenlang om van te janken.
Ik raad je aan om niet scenes te kijken. Begin van episode 1 en je zult me dankbaar zijn dat ik je heb aangespoord hxh te kijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Helemaal niet
Hoe ze met supersonische speed konden rennen was helemaal leip net zoals die zwaarden en de transformaties al helemaal
Heb maar een en van HxH gezien en het leek me dus echt helemaal niks. Kinders van 5 jaar met superkrachten
Maarja ik kan hier nog geen goed oordeel over vellen omdat ik maar één ep gezien heb
Wacht maar totdat ze op het punt komen dat ze moeten blijven groeien als ubermensen ofwel besprongen worden door een homofiele clown.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kinders van 5 jaar met superkrachten
Nee man, Warsaw Shore!quote:Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mensen die hun innerlijke nerd ontkennenGa maar lekker breezers drinken en geordie shore kijken swagboy.
Ochja dat hebben de kijkertjes waarschijnlijk toch niet door...quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kun je nagaan...
http://www.mtv.nl/shows/1728-warsaw-shore
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |