Nooit gedaan. Is toch niet hetzelfde. Manga vind ik zo waardeloos. Daarnaast is er een kans dat het ooit weer verder gaat en wil ik het dus niet spoilen voor mezelf(of ik belazer mezelf en begint het gewoon nooit meer).quote:
Dat dacht ik ook van Highschool of the Dead.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef Nederturk het volgende:
Daarnaast is er een kans dat het ooit weer verder gaat
Ja maar dat is nou het enge van het verhaal. ONBEPAALDE tijd. Kan dus net zo goed 5 jaar zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef MAHL het volgende:
Het stopt maar tijdelijk hoor ze lassen enkel een pauze voor onbepaalde tijd in om de manga wat verder te laten lopen (ze zijn al bijna bij).
Sowieso, beter voor onbepaalde tijd stoppen dan doorgaan en afleveringen eindeloos rekken met onzin en kutte fillerarcs als One Piece
Schiet lekker op dan, aangezien dit al een (soort van) remake isquote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef MAHL het volgende:
Het stopt maar tijdelijk hoor ze lassen enkel een pauze voor onbepaalde tijd in om de manga wat verder te laten lopen (ze zijn al bijna bij).
zou ik zeker doen, mooie episode. Ik heb hunter x hunter pas ontdekt toen het bij episode 134 was(die vriend was ongelofelijk blij door episode 131 dat ik t een kans gaf). In 1 week was ik al bij.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:14 schreef hugecooll het volgende:
Verder wel een terechte klacht, gelijk 146 ff downen
Mensen die hun innerlijke nerd ontkennenquote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Catkiller het volgende:
Goed topic om de nerdjes van de coole jongens te scheiden deze.
Alsof Gon dat altijd kan. Is niet eens de kracht van Gon. Killua en elk andere nen-user zou dat in principe ook kunnen. Alleen kiezen ze er niet voor, omdat je dan zo verrot wordt als Gon was in het ziekenhuis. Killua vind ik veel genialer en ook qua karakter leuker. Gon heeft zijn leven te danken aan Killua:Pquote:Op woensdag 10 september 2014 23:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meeeh
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Aan Someonequote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Alsof Gon dat altijd kan. Is niet eens de kracht van Gon. Killua en elk andere nen-user zou dat in principe ook kunnen. Alleen kiezen ze er niet voor, omdat je dan zo verrot wordt als Gon was in het ziekenhuis. Killua vind ik veel genialer en ook qua karakter leuker. Gon heeft zijn leven te danken aan Killua:P
Ja ook someone ja. In het begin vond ik someone freaky, maar hij is best cute.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aan Someone
Maar Killua is ook wel baasje ja
Ik krijg zeker ruzie als ik zeg Dragonball Z hè? Of is het toegestaan om daar als eerste aan te denken bij het zien van die gif?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mensen die hun innerlijke nerd ontkennenGa maar lekker breezers drinken en geordie shore kijken swagboy.
Dat magquote:Op woensdag 10 september 2014 23:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik krijg zeker ruzie als ik zeg Dragonball Z hè? Of is het toegestaan om daar als eerste aan te denken bij het zien van die gif?
Hisoka is na Killua mijn favo. Wat een baas.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hisoka pakt iedereen makkelijk.
Duurt 1 aflevering niet 20 min of zo? Heb je geen school/leven of zo? Godverdomme man.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:16 schreef Nederturk het volgende:
[..]
zou ik zeker doen, mooie episode. Ik heb hunter x hunter pas ontdekt toen het bij episode 134 was(die vriend was ongelofelijk blij door episode 131 dat ik t een kans gaf). In 1 week was ik al bij.
Weet iemand of Hunter x hunter nog wel verder gaat of is dat niet zeker? Ik lees namelijk verschillende verhalen op internet en raak in de war.
Trouwens Killua >>>>>>>>>>> Gon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |