Niets mis met series volgen hoor, maar je hoeft niet elke dag te zeggen hoe leuk Serie X is en dat ik het moet kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
Onterechte klacht
Mensen die geen series volgen
Niet iedere serie is per definitie slecht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Socios het volgende:
Sowieso "series" _! Volslagen nep en nutteloos.
Waarom niet? Waarom kijk je niet eens iets wat mensen je aanraden en laat je postief verrassenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets mis met series volgen hoor, maar je hoeft niet elke dag te zeggen hoe leuk Serie X is en dat ik het moet kijken.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef TwentyFourr het volgende:
Volslagen overdreven topic, ga ergens anders over janken alsjeblieft
Zo af en toe doe ik dat wel hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom kijk je niet eens iets wat mensen je aanraden en laat je postief verrassen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedere serie is per definitie slecht.
Zo heb je zelfs een kinderserie die gaat over treintjes.
[ afbeelding ]
Ben je er pas achtergekomen dat ze fictie zijn ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht!
Sowieso "series"_! Volslagen nep en nutteloos.
In een ander topic deze discussie met socios ook al gevoerd. Zijn klacht is dat series nep zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je er pas achtergekomen dat ze fictie zijn ofzo?
Deze man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht!
Sowieso "series"_! Volslagen nep en nutteloos.
Een knappe film met BBC in de titel kan ik altijd wel waarderen ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man.
Series zijn waardeloos in mijn ogen, liever gewoon een knappe film.
Ook prima, BBC Documentaires zijn onderhoudend en gewaagd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een knappe film met BBC in de titel kan ik altijd wel waarderen ja.
Toch vond ik dat altijd wel geniaal vroeger.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedere serie is per definitie slecht.
Zo heb je zelfs een kinderserie die gaat over treintjes.
[ afbeelding ]
Dat is zo'n tijdloze serie. Is er een 60 jaar geloof ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch vond ik dat altijd wel geniaal vroeger.
Sowieso, beter dan die meuk op Discovery Channel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook prima, BBC Documentaires zijn onderhoudend en gewaagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |