Niets mis met series volgen hoor, maar je hoeft niet elke dag te zeggen hoe leuk Serie X is en dat ik het moet kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
Onterechte klacht
Mensen die geen series volgen
Niet iedere serie is per definitie slecht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Socios het volgende:
Sowieso "series" _! Volslagen nep en nutteloos.
Waarom niet? Waarom kijk je niet eens iets wat mensen je aanraden en laat je postief verrassenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets mis met series volgen hoor, maar je hoeft niet elke dag te zeggen hoe leuk Serie X is en dat ik het moet kijken.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef TwentyFourr het volgende:
Volslagen overdreven topic, ga ergens anders over janken alsjeblieft
Zo af en toe doe ik dat wel hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom kijk je niet eens iets wat mensen je aanraden en laat je postief verrassen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedere serie is per definitie slecht.
Zo heb je zelfs een kinderserie die gaat over treintjes.
[ afbeelding ]
Ben je er pas achtergekomen dat ze fictie zijn ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht!
Sowieso "series"_! Volslagen nep en nutteloos.
In een ander topic deze discussie met socios ook al gevoerd. Zijn klacht is dat series nep zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je er pas achtergekomen dat ze fictie zijn ofzo?
Deze man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht!
Een knappe film met BBC in de titel kan ik altijd wel waarderen ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man.
Series zijn waardeloos in mijn ogen, liever gewoon een knappe film.
Ook prima, BBC Documentaires zijn onderhoudend en gewaagd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een knappe film met BBC in de titel kan ik altijd wel waarderen ja.
Toch vond ik dat altijd wel geniaal vroeger.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedere serie is per definitie slecht.
Zo heb je zelfs een kinderserie die gaat over treintjes.
[ afbeelding ]
Dat is zo'n tijdloze serie. Is er een 60 jaar geloof ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch vond ik dat altijd wel geniaal vroeger.
Sowieso, beter dan die meuk op Discovery Channel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook prima, BBC Documentaires zijn onderhoudend en gewaagd.
Discovery wordt gekaapt door redneck-programma's.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso, beter dan die meuk op Discovery Channel.
Discovery is gedaald tot onder het niveau van SBS. Echt te triest voor woorden. Dat een zender zo laag kan zinken na jarenlang zulke topprogramma's te hebben uitgezondenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
Sowieso, beter dan die meuk op Discovery Channel.
Nee, maar anderen denken dat blijkbaar welquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je er pas achtergekomen dat ze fictie zijn ofzo?
Alleen als de film (gebaseerd is op) een waar gebeurd verhaal (is).quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man.
Series zijn waardeloos in mijn ogen, liever gewoon een knappe film.
Gebaseerd op wat? Ik denk dat iedereen hier wel het verschil tussen fictie en non-fictie weet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar anderen denken dat blijkbaar wel
Wat vervelend moet het zijn om zo fucking autistisch te zijn om 0.0 greintje fantasie te hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Alleen als de film (gebaseerd is op) een waar gebeurd verhaal (is).
Mwah, beetje fantasie mag ook wel, mits goed uitgewerkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Alleen als de film (gebaseerd is op) een waar gebeurd verhaal (is).
Niet van toepassingquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vervelend moet het zijn om zo fucking autistisch te zijn om 0.0 greintje fantasie te hebben.
Natuurlijk nietquote:
Serie X is leuk en je moet het kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets mis met series volgen hoor, maar je hoeft niet elke dag te zeggen hoe leuk Serie X is en dat ik het moet kijken.
Inderdaad, je kunt beter de hele dag treintjes kijken op het station.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht!
Heb je Planetes nou al gekeken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
hipsterquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:20 schreef pokkerdepok het volgende:
ik weiger breaking bad en game of thrones te kijken. hou vol, TS.
Ja zo praten mensen ook echtquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef robin007bond het volgende:
De manier van het aanraden maakt ook wel uit.
De vervelende manier:
"ZOMG, deze serie is zo goed! * Vertelt heel synopsis * JE MOET HET ECHT KIJKEN!"
De goede manier:
"Hé, Robin. Je vond Serie X toch goed? Dan vind je Serie Y denk ik ook wel leuk. Laat het me weten als je het een keer kijkt, ik ben benieuwd naar je mening."
Hahahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:22 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja man, daar wordt me baard vies van.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je Planetes nou al gekeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |