Gebaseerd op wat? Ik denk dat iedereen hier wel het verschil tussen fictie en non-fictie weet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar anderen denken dat blijkbaar wel
Wat vervelend moet het zijn om zo fucking autistisch te zijn om 0.0 greintje fantasie te hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Alleen als de film (gebaseerd is op) een waar gebeurd verhaal (is).
Mwah, beetje fantasie mag ook wel, mits goed uitgewerkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Alleen als de film (gebaseerd is op) een waar gebeurd verhaal (is).
Niet van toepassingquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vervelend moet het zijn om zo fucking autistisch te zijn om 0.0 greintje fantasie te hebben.
Natuurlijk nietquote:
Serie X is leuk en je moet het kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets mis met series volgen hoor, maar je hoeft niet elke dag te zeggen hoe leuk Serie X is en dat ik het moet kijken.
Inderdaad, je kunt beter de hele dag treintjes kijken op het station.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht!
Sowieso "series"_! Volslagen nep en nutteloos.
Heb je Planetes nou al gekeken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets mis met series volgen hoor, maar je hoeft niet elke dag te zeggen hoe leuk Serie X is en dat ik het moet kijken.
hipsterquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:20 schreef pokkerdepok het volgende:
ik weiger breaking bad en game of thrones te kijken. hou vol, TS.
Ja zo praten mensen ook echtquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef robin007bond het volgende:
De manier van het aanraden maakt ook wel uit.
De vervelende manier:
"ZOMG, deze serie is zo goed! * Vertelt heel synopsis * JE MOET HET ECHT KIJKEN!"
De goede manier:
"Hé, Robin. Je vond Serie X toch goed? Dan vind je Serie Y denk ik ook wel leuk. Laat het me weten als je het een keer kijkt, ik ben benieuwd naar je mening."
Hahahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:22 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja man, daar wordt me baard vies van.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je Planetes nou al gekeken?
Wist je dat 'me' geen bezittelijk voornaamwoord is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:22 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja man, daar wordt me baard vies van.
hipsters zeggen me. dat is hip.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wist je dat 'me' geen bezittelijk voornaamwoord is?
Nice.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:20 schreef pokkerdepok het volgende:
ik weiger breaking bad en game of thrones te kijken. hou vol, TS.
Uggh, ben jij er ook weer?quote:
Wat voor mbo-opleiding doe je nu?quote:
idd de eerste 5 minute van eerste aflevering waren best kut maar toen beste serie ooitquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
breaking bad was een kut serie zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |