Wist je dat 'me' geen bezittelijk voornaamwoord is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:22 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja man, daar wordt me baard vies van.
hipsters zeggen me. dat is hip.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wist je dat 'me' geen bezittelijk voornaamwoord is?
Nice.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:20 schreef pokkerdepok het volgende:
ik weiger breaking bad en game of thrones te kijken. hou vol, TS.
Uggh, ben jij er ook weer?quote:
Wat voor mbo-opleiding doe je nu?quote:
idd de eerste 5 minute van eerste aflevering waren best kut maar toen beste serie ooitquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
breaking bad was een kut serie zeg.
heb je je linkerhand al aan je moeder voorgesteldquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht!
Sowieso "series"_! Volslagen nep en nutteloos.
Zo saai en voorspelbaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idd de eerste 5 minute van eerste aflevering waren best kut maar toen beste serie ooit
een ding wat de serie niet is is voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo saai en voorspelbaar.
ha alles gezien. Hij verliest echt 2 keer zijn geld ofzo. maakt steeds dezelfde keuze'squote:Op zaterdag 6 september 2014 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een ding wat de serie niet is is voorspelbaar
jij heb egt maar 1 aflevering gezien
2e helft was juist veul beter dan de poep van de 1ste helft. vond het zelfs best een degelijke serie wordenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik raad je ten sterkste af om naar Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. te kijken.
Met name de 2e helft van seizoen 1 is sleeeecht :-)
alles gezien, dus ook 2de helft seizoen 5 en het een saaie serie noemenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ha alles gezien. Hij verliest echt 2 keer zijn geld ofzo. maakt steeds dezelfde keuze's
Hoogtepunt was Gustavo. Walt die het altijd voor die kut Jessie opneemt, maar hij verpest het weer.
Al vrij snel weet je dat hij maar 1 uitweg heeft en ja die neemt hij.
Ik was dan ook sarcastischquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
2e helft was juist veul beter dan de poep van de 1ste helft. vond het zelfs best een degelijke serie worden
[..]
alles gezien, dus ook 2de helft seizoen 5 en het een saaie serie noemen
5 seizoenen van n serie zien terwijl je t saai vind
oei sarcasme komt nie goei door door t beeldschermquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik was dan ook sarcastischCoulson
Ik wil hem toch afkijken. Misschien zou er vooruitgang zijn en dat was er wel een klein beetje met Gustavo, maar daarna.. mehquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
2e helft was juist veul beter dan de poep van de 1ste helft. vond het zelfs best een degelijke serie worden
[..]
alles gezien, dus ook 2de helft seizoen 5 en het een saaie serie noemen
5 seizoenen van n serie zien terwijl je t saai vind
Skye Bootyquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei sarcasme komt nie goei door door t beeldscherm
maar eerlijk gezegd begon ik alleen te kijken door skye, jezus wat een lekkr wijf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |