Is dat zo? Oh boy...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel vaker dat je in bed een beetje het tegenovergestelde bent van wat je normaal bent. Ik hoor het vaker iig.
quote:
Naja, het hoeft niet hoor.quote:
quote:
Het kan best kloppen nu ik er over nadenk. Al ben ik een vreemde vogel, bij mij hangt het echt van mijn bui afquote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet hoor.Als het niet zo is dan is het niet zo ... Maar mensen die irl bijvoorbeeld nogal controlfreak zijn, vinden het fijn om tussen de lakens die controle los te laten en zich over te geven aan de ander.
Ik herken mezelf er wel een beetje in. :$ De tegenstelling an sich bedoel ik dan.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet hoor.Als het niet zo is dan is het niet zo ... Maar mensen die irl bijvoorbeeld nogal controlfreak zijn, vinden het fijn om tussen de lakens die controle los te laten en zich over te geven aan de ander.
quote:
Je hebt ook mensen die afwisselen, dat noemen ze een 'switch'. Maar vaak heb je toch een voorkeur.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan best kloppen nu ik er over nadenk. Al ben ik een vreemde vogel, bij mij hangt het echt van mijn bui af
Wat ben jij dan? Want ik heb je niet lang genoeg te zien om dat al te kunnen gokken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken mezelf er wel een beetje in. :$ De tegenstelling an sich bedoel ik dan.
Jij bent Dommequote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken mezelf er wel een beetje in. :$ De tegenstelling an sich bedoel ik dan.
quote:
Die heb ik inderdaad wel, al uit ik die niet vaakquote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die afwisselen, dat noemen ze een 'switch'. Maar vaak heb je toch een voorkeur.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk onderdanig.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel, al uit ik die niet vaak
Hoezo niet? Je hebt alleen maar ''normale'' seks?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel, al uit ik die niet vaak
quote:
In het dagelijks leven ben ik niet zo overheersend, maar between the sheets wel meer. Eigenlijk zou ik er een anekdote ter ondersteuning in moeten gooien, maar dat is wel erg intiem.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Want ik heb je niet lang genoeg te zien om dat al te kunnen gokken.
Nee, binnen een relatie laat ik me echt gaan. Maar bij 'losse contacten' heb ik daar toch op de een of andere manier moeite mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt alleen maar ''normale'' seks?
Dat mag ook in mijn DM.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ben ik niet zo overheersend, maar between the sheets wel meer. Eigenlijk zou ik er een anekdote ter ondersteuning in moeten gooien, maar dat is wel erg intiem.
Ik denk dat zelfs een echte sub zich soms dominant kan voelen. Maar 50/50 zal het niet vaak zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan best kloppen nu ik er over nadenk. Al ben ik een vreemde vogel, bij mij hangt het echt van mijn bui af
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Hier eten we frietjes ja, en niet van die stomme patat
Ik zie jou niet echt voor me, seks hebbend.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ben ik niet zo overheersend, maar between the sheets wel meer. Eigenlijk zou ik er een anekdote ter ondersteuning in moeten gooien, maar dat is wel erg intiem.
Ben altijd dat dit soort uitspraken op FOK! bepaalde types op het idee brengt om te 'domineren' terwijl ze dat van nature niet hebben en het heul hard gaat falen.quote:
Beetje over je heen laten plassen ook zeker?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
Ik ben niet onderdanig, ik ben slaafs. Ik laat me gebruiken. Ja dat ben ik
Ik heb dat andersom. In het begin ben ik in een relatie wat terughoudender.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, binnen een relatie laat ik me echt gaan. Maar bij 'losse contacten' heb ik daar toch op de een of andere manier moeite mee.
Klopt. Soms heb je zo'n bui dat je even iets anders wil.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een echte sub zich soms dominant kan voelen. Maar 50/50 zal het niet vaak zijn.
Kwestie van wennen. Meer hosselen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, binnen een relatie laat ik me echt gaan. Maar bij 'losse contacten' heb ik daar toch op de een of andere manier moeite mee.
Oh, dat gebeurt vastquote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd dat dit soort uitspraken op FOK! bepaalde types op het idee brengt om te 'domineren' terwijl ze dat van nature niet hebben en het heul hard gaat falen.
Jij bent zo'n paardenmeisje. Daarvan stel ik me altijd voor dat ze ook maar een beetje liggen. Wachten op bereden te worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd dat dit soort uitspraken op FOK! bepaalde types op het idee brengt om te 'domineren' terwijl ze dat van nature niet hebben en het heul hard gaat falen.
Ik haat jou echt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie jou niet echt voor me, seks hebbend.
Meer toekijkend.
Ja, volgens mij falen veel mannen daar ook in.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Iets er tussenin of zo?quote:
Ik zie haar juist klappen uitdelen met de zweep.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n paardenmeisje. Daarvan stel ik me altijd voor dat ze ook maar een beetje liggen. Wachten op bereden te worden.
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje over je heen laten plassen ook zeker?
Dat de een de ander niet perse hoeft te overheersenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Iets er tussenin of zo?
Nou ja, wat ik al zei, bij mij zit het verschil vooral tussen wel of geen relatie.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een echte sub zich soms dominant kan voelen. Maar 50/50 zal het niet vaak zijn, je zal vast van nature een kant op neigen.
Dat is soms niet onverstandigquote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat andersom. In het begin ben ik in een relatie wat terughoudender.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kwestie van wennen. Meer hosselen.
Nou ja. Het hoeft niet altijd een dom - sub verhouding te zijn. Maar ik kick er heel erg op, dus als het helemaal niet zou voorkomen zou ik het wel gaan missen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat de een de ander niet perse hoeft te overheersen
Sorry, zusjequote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie haar juist klappen uitdelen met de zweep.
Assertief.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Iets er tussenin of zo?
Oh Fera, wij snappen elkaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Het hoeft niet altijd een dom - sub verhouding te zijn. Maar ik kick er heel erg op, dus als het helemaal niet zou voorkomen zou ik het wel gaan missen.Het maakt alles toch net wat geiler.
Ben jij al rim-ontmaagd, Chai?quote:
Tja een paar maanden geleden had je nog nooit losse contacten gehad als ik het me goed herinner. Dus je bent goed op weg hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik al zei, bij mij zit het verschil vooral tussen wel of geen relatie.
[..]
Dat is soms niet onverstandig
[..]Je weet tegen wie je het zegt he?
Raar. De techniek qua bekken en bekkenbodem beheersen ze waarschijnlijk beter dan gemiddeld.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n paardenmeisje. Daarvan stel ik me altijd voor dat ze ook maar een beetje liggen. Wachten op bereden te worden.
Het is dat we beiden subjes zijn, want anders ...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh Fera, wij snappen elkaar.
Ik heb katten die dat bij elkaar doenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij al rim-ontmaagd, Chai?
Doe dan worstelen om de dominantie ofzoquote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Het hoeft niet altijd een dom - sub verhouding te zijn. Maar ik kick er heel erg op, dus als het helemaal niet zou voorkomen zou ik het wel gaan missen.Het maakt alles toch net wat geiler.
Ik heb 0 ervaring daarmee, dus het is slechts een gevoel.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Raar. De techniek qua bekken en bekkenbodem beheersen ze waarschijnlijk beter dan gemiddeld.
Godverdomme.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
Meiden die 'sub' claimen te zijn maar als je ze een tik geeft boos wordenof 'waarom pak je me bij m'n keel
'
Maar een sub heeft geen behoefte aan dominant zijn, dus ja ...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe dan worstelen om de dominantie ofzo
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja een paar maanden geleden had je nog nooit losse contacten gehad als ik het me goed herinner. Dus je bent goed op weg hoorNog een paar en dan neuk je ze het licht uit de ogen, als de sloeries die ze zijn
Wat een mietjes.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
Meiden die 'sub' claimen te zijn maar als je ze een tik geeft boos wordenof 'waarom pak je me bij m'n keel
'
De tong hoeft er niet helemaal in.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb katten die dat bij elkaar doen.
Nee lijkt me niks, voelt denk ik net alsof ik wormen heb.
Ben je wel eens klaargekomen op zo'n zadel?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Raar. De techniek qua bekken en bekkenbodem beheersen ze waarschijnlijk beter dan gemiddeld.
Dit kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Fasquote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
De tong hoeft er niet helemaal in.
Voet op hun hoofdquote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
'
En dat je hetero bent, maar inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat we beiden subjes zijn, want anders ...
Zijn er genoeg die zo zijnquote:
Ik durf niet al te dominant te zijn, want dan ben ik bang dat ik te gewelddadig wordquote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een sub heeft geen behoefte aan dominant zijn, dus ja ...
Iedereen had het daar vroeger over maar mij lukte het nooit.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben je wel eens klaargekomen op zo'n zadel?
Sadoquote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik durf niet al te dominant te zijn, want dan ben ik bang dat ik te gewelddadig word
Die mogen zich niet voortplanten. Survival of the fittest. Dus ze moeten tegen een 'stootje' kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Je hoeft ze ook niet in elkaar te slaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik durf niet al te dominant te zijn, want dan ben ik bang dat ik te gewelddadig word
Dit bedoel ik dus.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahaha. Helemaal kapot raggenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet in elkaar te slaan.
Eng.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Die mogen zich niet voortplanten. Survival of the fittest. Dus ze moeten tegen een 'stootje' kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hier tegenover staat een paardpony in de wei. Zullen we het eens proberen?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen had het daar vroeger over maar mij lukte het nooit.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je over het algemeen op je kont zit, niet op je kut.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godver! Daar ging m'n bier.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]"AL DIE JAREN DAT JULLIE VROUWEN ME NEGEERDEN
*stoot vuist in anus
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
*stoot vuist in anus
Is volgens mij net zoiets als je lul in een grote flesopening stoppen, ja er is wrijving op ongeveer de juiste plaats, maar het is meer pijn dan fijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik een orgasme faken om jou een plezier te doen, laten we dat maar even laten.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier tegenover staat een paardpony in de wei. Zullen we het eens proberen?
Dus voorover leunen? Ik heb dat vroeger maar nooit geprobeerd, als man is dat erg pijnlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je over het algemeen op je kont zit, niet op je kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nouja als ze gaan miepen ben ik bang dat ik dan juist harder doorgaquote:Op woensdag 10 september 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet in elkaar te slaan.
Ahahahaquote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
*stoot vuist in anus
Hangt van de persoon af. Maar snap het welquote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als ze gaan miepen ben ik bang dat ik dan juist harder doorga(BEK HOUWE SLET!
![]()
)
Nah 'k weet nietKies er voor om me maar in te houden
Misschien ooit.... P
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dus voorover leunen? Ik heb dat vroeger maar nooit geprobeerd, als man is dat erg pijnlijk.Da's niet bepaald prettig. Niet voor jezelf, niet voor 't paard. Gewoon rechtop zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Haha ja zoietsquote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
*stoot vuist in anus
Herkenbaar, die grens is soms vaag. Misschien dat ik daarom onderscheid maak?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als ze gaan miepen ben ik bang dat ik dan juist harder doorga(BEK HOUWE SLET!
![]()
)
Misschien ooit.... P
Dan is je houding niet goedquote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was onwetend.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter een opblaasvrouw zoeken... Als je al je frustratie kwijt moet...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja zoietsDe frustratie eruit neuken
I know, ik zat tussen mijn 6e en 15e minimaal 1x per week in het zadelquote:Op woensdag 10 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's niet bepaald prettig. Niet voor jezelf, niet voor 't paard. Gewoon rechtop zitten.
Nee niet faken hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik een orgasme faken om jou een plezier te doen, laten we dat maar even laten.
Iets verder naar voren zitten, tegen die zadelknop aanquote:Op woensdag 10 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's niet bepaald prettig. Niet voor jezelf, niet voor 't paard. Gewoon rechtop zitten.
Seksquote:Op woensdag 10 september 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
Ok, het tattoo onderwerp is weer voorbij, waar hebben we het nu over?
Krijg je een schrale kut van.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets verder naar voren zitten, tegen die zadelknop aan
Dat geeft niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh daar doe ik niet aan voor het huwelijk.
Denk dat je het beter niet kunt nalezen. Jij deed 40 dagen nofap toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
Ok, het tattoo onderwerp is weer voorbij, waar hebben we het nu over?
40 dagen nofap?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat je het beter niet kunt nalezen. Jij deed 40 dagen nofap toch?
Ik?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat je het beter niet kunt nalezen. Jij deed 40 dagen nofap toch?
Goed bezig.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh daar doe ik niet aan voor het huwelijk.
Vind ik wel. Een vrouw die ook in bed laat zien wat ze wil kan heel erg geil zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje variatie is wel fijn.
Een man die niet weet wat ie wil, is daarentegen best wel een afknapper.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik wel. Een vrouw die ook in bed laat zien wat ze wil kan heel erg geil zijn
Kan ik me wel wat bij voorstellen ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een man die niet weet wat ie wil, is daarentegen best wel een afknapper.
This shit for realquote:Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Try new saddle you should [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij moet meer naar voren en een stukje schuin staan.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Try new saddle you should [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet het beste merk dat je kunt hebben, obviouslyquote:Op woensdag 10 september 2014 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet meer naar voren en een stukje schuin staan.
Communication is key.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
)
Misschien ooit.... P
Hop hop hop, paardje in galopquote:Op woensdag 10 september 2014 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet meer naar voren en een stukje schuin staan.
Kan. Maar ook gewoon praten is essentieel.quote:
Neuken?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen klaar nu met over seks praten? Fijn.
Je hebt gelijk, het doen is veel leuker dan er over praten.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen klaar nu met over seks praten? Fijn.
Ik ben slecht in rekenen, maar dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Het doen... Dat is alweer 2 jaar geleden
Dat lijkt me lastig met een volle mondquote:Op woensdag 10 september 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan. Maar ook gewoon praten is essentieel.
Niet tijdens. Voorafgaand aan.quote:
Ik krijg niet zozeer woorden over m'n lippen, het is meer gekreunquote:
En van de week wilde je niet. Nee nee, hier trap ik niet in.quote:
Go onquote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg niet zozeer woorden over m'n lippen, het is meer gekreun.
I wasn't ready.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En van de week wilde je niet. Nee nee, hier trap ik niet in.
"Hmm, die van m'n ex was toch dikker".quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja over werk, je moeder of je ex
'Zit hij er al in?'quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
"Hmm, die van m'n ex was toch dikker".
Gaat de tijd zo snel in Zwolle? Of lijkt een paar maanden snel jaren?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Het doen... Dat is alweer 2 jaar geleden
Ik ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg niet zozeer woorden over m'n lippen, het is meer gekreun.
en daarna "Altijd al eens willen zeggen"quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Opeens de verkeerde naam zeggenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Zit hij er al in?'
'Weet ik niet'
"Haha, m'n moeder dacht al dat je besneden was".quote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Zit hij er al in?'
'Weet ik niet'
Ik zeg dan: "Why am I not surprised?" en barst in tranen uit.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Of als reply: "Je bent zelf dik"quote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef STING het volgende:
[..]
en daarna "Altijd al eens willen zeggen"
Jij hebt het vaker gehoord?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeg dan: "Why am I not surprised?" en barst in tranen uit.
Of als je bezig bent: "ik voel me toch niet zo lekker. Sorry" *awkward silence gevolgd door het bijelkaar zoeken van kledingstukken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
"Haha, m'n moeder dacht al dat je besneden was".
Ik heb alles al gehoordquote:Op woensdag 10 september 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt het vaker gehoord?
Als hij zich boven je gezicht staat af te trekken dat zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of als je bezig bent: "ik voel me toch niet zo lekker. Sorry" *awkward silence gevolgd door het bijelkaar zoeken van kledingstukken.
Mijn naam vast nog nooitquote:
Hij geeft geen antwoord. Ik was zelf wel benieuwd namelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is Hep dan niet jaloers?
Klinkt serieus alsof je het meegemaakt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of als je bezig bent: "ik voel me toch niet zo lekker. Sorry" *awkward silence gevolgd door het bijelkaar zoeken van kledingstukken.
yasses kom je nu al weer over mijn gezichtquote:
Fixed.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
yatseflats kom je nu al weer over mijn gezicht
Agossiequote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Gelukkig niet. Hij is wel goed voor een teen drama of romcom van Ben Stiller.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij geeft geen antwoord. Ik was zelf wel benieuwd namelijk.
[..]
Klinkt serieus alsof je het meegemaakt.
Dat laatste zie ik wel voor me.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Gelukkig niet. Hij is wel goed voor een teen drama of romcom van Ben Stiller.
Daarom gewoon lekker een korte naam hebbenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
Yats zijn naam lijkt me serieus wel lastig roepen tijdens seks. Zoveel lettergrepen.
Rijmt op...quote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
Yats zijn naam lijkt me serieus wel lastig roepen tijdens seks. Zoveel lettergrepen.
quote:
Ik heb weleens gezegd: laten we maar stoppen, ik word toch niet nat. Srs.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik de stem Willemijn (die van Gooische Vrouwen) in m'n hoofd wanneer ik zijn naam hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
"Volgens mij heb ik het gas aan laten staan".quote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef Faxie het volgende:
Of probeer de altijd succesvolle 'Sorry, maar ik moet er toch echt een eind aan breien' of een variant daarop.
Mijn echte naam of mijn forumnaam? Die eerste klinkt wat dirty, die tweede is inderdaad te langquote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
Hard.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezegd: laten we maar stoppen, ik word toch niet nat. Srs.
Wat is wel een goede naam om te roepen/kreunen tijdens de seks? Welke naam bekt wel lekker?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
Whahahaha.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik de stem Willemijn (die van Gooische Vrouwen) in m'n hoofd wanneer ik zijn naam hoor.
Roy natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is wel een goede naam om te roepen/kreunen tijdens de seks? Welke naam bekt wel lekker?
Je echte naam is toch de lange?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn echte naam of mijn forumnaam? Die eerste klinkt wat dirty, die tweede is inderdaad te lang
Ik weet waar het op rijmt...:Dquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is wel een goede naam om te roepen/kreunen tijdens de seks? Welke naam bekt wel lekker?
Feer, feer, meer, meerquote:
Rare vraag wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij geeft geen antwoord. Ik was zelf wel benieuwd namelijk.
Ja, die met drie lettergrepenquote:
Dan zit er iets niet goed.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Wat ook kut is. Eerst porno moeten kijken voor je nat genoeg bent om te neuken met je vriend.
Ik bef gewoon met veel spuug. Er lekker op tuffen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Wat ook kut is. Eerst porno moeten kijken voor je nat genoeg bent om te neuken met je vriend.
Ai ai aiquote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ja dat lijkt me niet echt goed nee.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Jij bent niet zomaar een ander natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare vraag wel.
"Hep, zou je jaloers zijn als ik seks met een ander zou hebben?"
Denk dat hij denkt: wtf :S
Ik roep geen FOK!usernames tijdens de seks hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Feer, feer, meer, meerZoiets? Hhhep, hhep beter?
Ik vroeg het gewoon.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare vraag wel.
"Hep, zou je jaloers zijn als ik seks met een ander zou hebben?"
Denk dat hij denkt: wtf :S
Eh, dat is kut inderdaad. Gelukkig nooit meegemaakt, al is het op zijn tijd best een leuke 'opwarmer'quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ach, daar heb ik er ook een stuk of zes van. En hoe mensen er bij komen?quote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent niet zomaar een ander natuurlijk
Oké, dat is dus van tafelquote:Op woensdag 10 september 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vroeg het gewoon.Hij keek er niet van op, maar zei wel 'ja'.
Wie? En vooral waarom?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik de stem Willemijn (die van Gooische Vrouwen) in m'n hoofd wanneer ik zijn naam hoor.
Ik had het wel verwacht, maar ik vond het toch lief.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
[..]
Oké, dat is dus van tafel
Ach ja, dat wel. Maar ik werd gewoon echt niet meer nat van 'mquote:Op woensdag 10 september 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dat is kut inderdaad. Gelukkig nooit meegemaakt, al is het op zijn tijd best een leuke 'opwarmer'
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 september 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik roep geen FOK!usernames tijdens de seks hoor.
Het komt door je naam. Echt zo'n hockeyballen-naam. No offence.quote:
Niet? Ik wel altijd.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg het gewoon.Hij keek er niet van op, maar zei wel 'ja'.
Dit lijkt me ook best creepyquote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietomdat ik geen seks heb met Fok!sters
Roderick?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt door je naam. Echt zo'n hockeyballen-naam. No offence.
Volgens mij heeft haar gooische vrouwen zoon zelfs dezelfde naam.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft haar gooische vrouwen zoon zelfs dezelfde naam.
Mag ook wel aannemen dat voor je het bed induikt met een Fokster je in ieder geval haar echte (voor)naam weet.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietomdat ik geen seks heb met Fok!sters
De Sahara normaal of de Sahara toen ik er was (hint, 1 dag regen per 3 jaar en wie is er dan)?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, dat wel. Maar ik werd gewoon echt niet meer nat van 'm. Was wel een domper, altijd. De eerste keer ging prima omdat ik dus nat was van de porno. De tweede keer ging 'm niet worden, want 't was net de sahara
.
Eigenlijk niet eens de voornaamste reden.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
De Sahara normaal of de Sahara toen ik er was (hint, 1 dag regen per 3 jaar en wie is er dan)?
Maar dat is inderdaad klote. Ik neem aan dat dat een van de redenen is waarom het inmiddels een ex is?
Dat denkt iedereen, terwijl ik dat echt niet ben...Alhoewel ik vroeger wel aan hockey op hoog niveau deedquote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja daar ga je al he.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, terwijl ik dat echt niet ben...Alhoewel ik vroeger wel aan hockey op hoog niveau deed
Ik zal hem belonen volgende keer.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het wel verwacht, maar ik vond het toch lief.
*Gaat morgen naar de gemeente om zijn naam te veranderen*quote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft haar gooische vrouwen zoon zelfs dezelfde naam.
Mocht het ooit zo ver komen dan zal ik zeker haar echte naam vragen voordat we beide uit de kleren gaan, mits daar tijd voor is natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mag ook wel aannemen dat voor je het bed induikt met een Fokster je in ieder geval haar echte (voor)naam weet.
Snap ik, maar het speelt wel mee. Seks is nu eenmaal een belangrijk deel van een relatie.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens de voornaamste reden.
Ik vind 't fantastisch.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem vond ik dat best een grappige serie
Ik zeg ook niet dat je het bent. Het komt puur door je naam.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, terwijl ik dat echt niet ben...Alhoewel ik vroeger wel aan hockey op hoog niveau deed
Ik bevestig wel alle vooroordelen he? Tijd voor die tattoo en een motor dusquote:Op woensdag 10 september 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar ga je al he.
En dan ook nog rechten gestudeerd hebben.
Ik vond die Martin Morero altijd geweldig.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't fantastisch.
[..]
Ik zeg ook niet dat je het bent. Het komt puur door je naam.
Alleen 'Fascination' omdat het zo'n tof woord is om te zeggen.quote:
Dan bevestig je mid-life crisis vooroordelen.. ook niet handig.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bevestig wel alle vooroordelen he? Tijd voor die tattoo en een motor dus
Ik vertrouw je niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal hem belonen volgende keer.
Officieel is hij zelfs nog langer dan mijn facebooknaamquote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg ook niet dat je het bent. Het komt puur door je naam.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen 'Fascination' omdat het zo'n tof woord is om te zeggen.
Gaat niet helpen denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bevestig wel alle vooroordelen he? Tijd voor die tattoo en een motor dus
Wat een figuur was dat.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond die Martin Morero altijd geweldig.
En die is al langquote:Op woensdag 10 september 2014 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Officieel is hij zelfs nog langer dan mijn facebooknaam
Twee meter afstand tussen jullie. Viespeuken.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag er bij zijn als ik het doe.
Ja, geweldige ventquote:Op woensdag 10 september 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond die Martin Morero altijd geweldig.
Ja ik stiekem ook wel, maar dat kan ik niet toegeven natuurlijk, slecht voor mijn imagoquote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een figuur was dat.Ik vond die serie sowieso hilarisch.
Luidkeels als in het liedje van Alpha Beat (of hoe ze ook heten).quote:
Ach, je hebt zwaarden ter compensatie toch.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik stiekem ook wel, maar dat kan ik niet toegeven natuurlijk, slecht voor mijn imago
Tja...Vooral in Belgie en Engeland levert het soms leuke situaties op.quote:
Mijn vader keek het ook. Die vond het geweldig. Terwijl hij normaal gesproken geen type voor is. Maar die humor was echt leuk.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik stiekem ook wel, maar dat kan ik niet toegeven natuurlijk, slecht voor mijn imago
Jij bent de meest vieze van ons drie.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee meter afstand tussen jullie. Viespeuken.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, dat wel. Maar ik werd gewoon echt niet meer nat van 'm. Was wel een domper, altijd. De eerste keer ging prima omdat ik dus nat was van de porno. De tweede keer ging 'm niet worden, want 't was net de sahara
.
En tatoeages.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, je hebt zwaarden ter compensatie toch.
Ik denk serieus dat Hep dat is.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de meest vieze van ons drie.
Ja ik dus ook niet, keek het mee met mijn ex.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader keek het ook. Die vond het geweldig. Terwijl hij normaal gesproken geen type voor is. Maar die humor was echt leuk.
De mannen zijn het daar niet mee eens... Tenminste, in mijn ervaring dan.quote:
Misschien een beetje intiem.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorbeelden, geef voorbeelden
Die moet ik ook nog zien!quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
Wilde De Marathon kijken, maar zonder ondertiteling krijg ik de helft niet mee.
Dm.quote:
Ik wacht nog steeds op jouw anekdote.quote:
Ja. Er zijn ook dingen die tussen mij en Hep blijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestaat die grens nog tussen ons, van te intiem?
Wat is heel nat?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
1 keer wel een heel natte meegemaakt. Ze had een leren bank gelukkig.
Nee hoor, ik heb liever ook niet te nat. Al is compleet droog ook geen aanraderquote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mannen zijn het daar niet mee eens... Tenminste, in mijn ervaring dan.
Oh, dat zal ik denk ik niet snel doen. Sorry Fasquote:Op woensdag 10 september 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen 'Fascination' omdat het zo'n tof woord is om te zeggen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik word over het algemeen wel heel nat. En dat is nog altijd heel goed ontvangenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb liever ook niet te nat. Al is compleet droog ook geen aanrader
Ze zullen ook niet gauw vragen of je even wilt deppen met een handdoekje omdat ze anders te weinig voelen in die windtunnel van je.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik word over het algemeen wel heel nat. En dat is nog altijd heel goed ontvangen.
Dat lijkt mij geil om een keer mee te makenquote:
Nommmquote:Op woensdag 10 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik word over het algemeen wel heel nat. En dat is nog altijd heel goed ontvangen.
Is het ookquote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geil om een keer mee te maken
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt wel jaquote:Op woensdag 10 september 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
1 keer wel een heel natte meegemaakt. Ze had een leren bank gelukkig.
Jezus.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zullen ook niet gauw vragen of je even wilt deppen met een handdoekje omdat ze anders te weinig voelen in die windtunnel van je.
Wel meegemaaktquote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geil om een keer mee te maken
Misschien eens proberen of mijn vriendin dat ook kanquote:
In mijn ervaring ook niet maar vind het zelf soms wel vervelend.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel meegemaaktmet goed handwerk wel goed te doen
probeer maar eens bij je vrouwtje.
Ok, genoeg internet voor mij.....quote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zullen ook niet gauw vragen of je even wilt deppen met een handdoekje omdat ze anders te weinig voelen in die windtunnel van je.
Nou, da's ook niet aardigquote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat dus ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Tell me about itquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn ervaring ook niet maar vind het zelf soms wel vervelend.
Nee joh, is geil. Het is niet cool als het zo nat is en het een 'windtunnel' is om bij Chai's woorden te blijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eigenlijk. Maar volgens mij wordt 't bij mij geen windtunnelquote:Op woensdag 10 september 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat er een man is die zo denkt.
Jij squirt toch? Dat kun je inderdaad 'heel nat' noemen. Dat lijkt me overigens wel een aparte ervaringquote:Op woensdag 10 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat er niet veel mannen zijn die dat niet geil vinden eigenlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Jij squirt toch? Dat kun je inderdaad 'heel nat' noemen. Dat lijkt me overigens wel een aparte ervaring
Pussy struggles.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik heb me wel eens flink geschaamd.
Dan moet ik jullie ook maar geen toegang verschaffen tot kaneel.rarquote:Op woensdag 10 september 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Er zijn ook dingen die tussen mij en Hep blijven.
Ik moet opeens aan regenpijp denken, maar dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eigenlijk. Maar volgens mij wordt 't bij mij geen windtunnel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |