Kan ik me wel wat bij voorstellen ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een man die niet weet wat ie wil, is daarentegen best wel een afknapper.
This shit for realquote:Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Try new saddle you should [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij moet meer naar voren en een stukje schuin staan.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Try new saddle you should [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet het beste merk dat je kunt hebben, obviouslyquote:Op woensdag 10 september 2014 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet meer naar voren en een stukje schuin staan.
Communication is key.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als ze gaan miepen ben ik bang dat ik dan juist harder doorga(BEK HOUWE SLET!
![]()
)
Nah 'k weet nietKies er voor om me maar in te houden
Misschien ooit.... P
Hop hop hop, paardje in galopquote:Op woensdag 10 september 2014 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet meer naar voren en een stukje schuin staan.
Kan. Maar ook gewoon praten is essentieel.quote:
Neuken?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen klaar nu met over seks praten? Fijn.
Je hebt gelijk, het doen is veel leuker dan er over praten.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen klaar nu met over seks praten? Fijn.
Ik ben slecht in rekenen, maar dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Het doen... Dat is alweer 2 jaar geleden
Dat lijkt me lastig met een volle mondquote:Op woensdag 10 september 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan. Maar ook gewoon praten is essentieel.
Niet tijdens. Voorafgaand aan.quote:
Ik krijg niet zozeer woorden over m'n lippen, het is meer gekreunquote:
En van de week wilde je niet. Nee nee, hier trap ik niet in.quote:
Go onquote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg niet zozeer woorden over m'n lippen, het is meer gekreun.
I wasn't ready.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En van de week wilde je niet. Nee nee, hier trap ik niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |