Ze zullen ook niet gauw vragen of je even wilt deppen met een handdoekje omdat ze anders te weinig voelen in die windtunnel van je.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik word over het algemeen wel heel nat. En dat is nog altijd heel goed ontvangen.
Dat lijkt mij geil om een keer mee te makenquote:
Nommmquote:Op woensdag 10 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik word over het algemeen wel heel nat. En dat is nog altijd heel goed ontvangen.
Is het ookquote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geil om een keer mee te maken
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt wel jaquote:Op woensdag 10 september 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
1 keer wel een heel natte meegemaakt. Ze had een leren bank gelukkig.
Jezus.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zullen ook niet gauw vragen of je even wilt deppen met een handdoekje omdat ze anders te weinig voelen in die windtunnel van je.
Wel meegemaaktquote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geil om een keer mee te maken
Misschien eens proberen of mijn vriendin dat ook kanquote:
In mijn ervaring ook niet maar vind het zelf soms wel vervelend.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mannen zijn het daar niet mee eens... Tenminste, in mijn ervaring dan.
Goed ideequote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel meegemaaktmet goed handwerk wel goed te doen
probeer maar eens bij je vrouwtje.
Ok, genoeg internet voor mij.....quote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zullen ook niet gauw vragen of je even wilt deppen met een handdoekje omdat ze anders te weinig voelen in die windtunnel van je.
Nou, da's ook niet aardigquote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat dus ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Tell me about itquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn ervaring ook niet maar vind het zelf soms wel vervelend.
Nee joh, is geil. Het is niet cool als het zo nat is en het een 'windtunnel' is om bij Chai's woorden te blijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eigenlijk. Maar volgens mij wordt 't bij mij geen windtunnelquote:Op woensdag 10 september 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat er een man is die zo denkt.
Jij squirt toch? Dat kun je inderdaad 'heel nat' noemen. Dat lijkt me overigens wel een aparte ervaringquote:Op woensdag 10 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat er niet veel mannen zijn die dat niet geil vinden eigenlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Jij squirt toch? Dat kun je inderdaad 'heel nat' noemen. Dat lijkt me overigens wel een aparte ervaring
Pussy struggles.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik heb me wel eens flink geschaamd.
Dan moet ik jullie ook maar geen toegang verschaffen tot kaneel.rarquote:Op woensdag 10 september 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Er zijn ook dingen die tussen mij en Hep blijven.
Ik moet opeens aan regenpijp denken, maar dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eigenlijk. Maar volgens mij wordt 't bij mij geen windtunnel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |