Is dat zo? Oh boy...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel vaker dat je in bed een beetje het tegenovergestelde bent van wat je normaal bent. Ik hoor het vaker iig.
quote:
Naja, het hoeft niet hoor.quote:
quote:
Het kan best kloppen nu ik er over nadenk. Al ben ik een vreemde vogel, bij mij hangt het echt van mijn bui afquote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet hoor.Als het niet zo is dan is het niet zo ... Maar mensen die irl bijvoorbeeld nogal controlfreak zijn, vinden het fijn om tussen de lakens die controle los te laten en zich over te geven aan de ander.
Ik herken mezelf er wel een beetje in. :$ De tegenstelling an sich bedoel ik dan.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet hoor.Als het niet zo is dan is het niet zo ... Maar mensen die irl bijvoorbeeld nogal controlfreak zijn, vinden het fijn om tussen de lakens die controle los te laten en zich over te geven aan de ander.
quote:
Je hebt ook mensen die afwisselen, dat noemen ze een 'switch'. Maar vaak heb je toch een voorkeur.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan best kloppen nu ik er over nadenk. Al ben ik een vreemde vogel, bij mij hangt het echt van mijn bui af
Wat ben jij dan? Want ik heb je niet lang genoeg te zien om dat al te kunnen gokken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken mezelf er wel een beetje in. :$ De tegenstelling an sich bedoel ik dan.
Jij bent Dommequote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken mezelf er wel een beetje in. :$ De tegenstelling an sich bedoel ik dan.
quote:
Die heb ik inderdaad wel, al uit ik die niet vaakquote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die afwisselen, dat noemen ze een 'switch'. Maar vaak heb je toch een voorkeur.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk onderdanig.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel, al uit ik die niet vaak
Hoezo niet? Je hebt alleen maar ''normale'' seks?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel, al uit ik die niet vaak
quote:
In het dagelijks leven ben ik niet zo overheersend, maar between the sheets wel meer. Eigenlijk zou ik er een anekdote ter ondersteuning in moeten gooien, maar dat is wel erg intiem.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Want ik heb je niet lang genoeg te zien om dat al te kunnen gokken.
Nee, binnen een relatie laat ik me echt gaan. Maar bij 'losse contacten' heb ik daar toch op de een of andere manier moeite mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt alleen maar ''normale'' seks?
Dat mag ook in mijn DM.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ben ik niet zo overheersend, maar between the sheets wel meer. Eigenlijk zou ik er een anekdote ter ondersteuning in moeten gooien, maar dat is wel erg intiem.
Ik denk dat zelfs een echte sub zich soms dominant kan voelen. Maar 50/50 zal het niet vaak zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan best kloppen nu ik er over nadenk. Al ben ik een vreemde vogel, bij mij hangt het echt van mijn bui af
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Hier eten we frietjes ja, en niet van die stomme patat
Ik zie jou niet echt voor me, seks hebbend.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ben ik niet zo overheersend, maar between the sheets wel meer. Eigenlijk zou ik er een anekdote ter ondersteuning in moeten gooien, maar dat is wel erg intiem.
Ben altijd dat dit soort uitspraken op FOK! bepaalde types op het idee brengt om te 'domineren' terwijl ze dat van nature niet hebben en het heul hard gaat falen.quote:
Beetje over je heen laten plassen ook zeker?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
Ik ben niet onderdanig, ik ben slaafs. Ik laat me gebruiken. Ja dat ben ik
Ik heb dat andersom. In het begin ben ik in een relatie wat terughoudender.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, binnen een relatie laat ik me echt gaan. Maar bij 'losse contacten' heb ik daar toch op de een of andere manier moeite mee.
Klopt. Soms heb je zo'n bui dat je even iets anders wil.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een echte sub zich soms dominant kan voelen. Maar 50/50 zal het niet vaak zijn.
Kwestie van wennen. Meer hosselen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, binnen een relatie laat ik me echt gaan. Maar bij 'losse contacten' heb ik daar toch op de een of andere manier moeite mee.
Oh, dat gebeurt vastquote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd dat dit soort uitspraken op FOK! bepaalde types op het idee brengt om te 'domineren' terwijl ze dat van nature niet hebben en het heul hard gaat falen.
Jij bent zo'n paardenmeisje. Daarvan stel ik me altijd voor dat ze ook maar een beetje liggen. Wachten op bereden te worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd dat dit soort uitspraken op FOK! bepaalde types op het idee brengt om te 'domineren' terwijl ze dat van nature niet hebben en het heul hard gaat falen.
Ik haat jou echt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie jou niet echt voor me, seks hebbend.
Meer toekijkend.
Ja, volgens mij falen veel mannen daar ook in.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Iets er tussenin of zo?quote:
Ik zie haar juist klappen uitdelen met de zweep.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n paardenmeisje. Daarvan stel ik me altijd voor dat ze ook maar een beetje liggen. Wachten op bereden te worden.
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje over je heen laten plassen ook zeker?
Dat de een de ander niet perse hoeft te overheersenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Iets er tussenin of zo?
Nou ja, wat ik al zei, bij mij zit het verschil vooral tussen wel of geen relatie.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een echte sub zich soms dominant kan voelen. Maar 50/50 zal het niet vaak zijn, je zal vast van nature een kant op neigen.
Dat is soms niet onverstandigquote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat andersom. In het begin ben ik in een relatie wat terughoudender.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kwestie van wennen. Meer hosselen.
Nou ja. Het hoeft niet altijd een dom - sub verhouding te zijn. Maar ik kick er heel erg op, dus als het helemaal niet zou voorkomen zou ik het wel gaan missen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat de een de ander niet perse hoeft te overheersen
Sorry, zusjequote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie haar juist klappen uitdelen met de zweep.
Assertief.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Iets er tussenin of zo?
Oh Fera, wij snappen elkaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Het hoeft niet altijd een dom - sub verhouding te zijn. Maar ik kick er heel erg op, dus als het helemaal niet zou voorkomen zou ik het wel gaan missen.Het maakt alles toch net wat geiler.
Ben jij al rim-ontmaagd, Chai?quote:
Tja een paar maanden geleden had je nog nooit losse contacten gehad als ik het me goed herinner. Dus je bent goed op weg hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik al zei, bij mij zit het verschil vooral tussen wel of geen relatie.
[..]
Dat is soms niet onverstandig
[..]Je weet tegen wie je het zegt he?
Raar. De techniek qua bekken en bekkenbodem beheersen ze waarschijnlijk beter dan gemiddeld.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n paardenmeisje. Daarvan stel ik me altijd voor dat ze ook maar een beetje liggen. Wachten op bereden te worden.
Het is dat we beiden subjes zijn, want anders ...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh Fera, wij snappen elkaar.
Ik heb katten die dat bij elkaar doenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij al rim-ontmaagd, Chai?
Doe dan worstelen om de dominantie ofzoquote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Het hoeft niet altijd een dom - sub verhouding te zijn. Maar ik kick er heel erg op, dus als het helemaal niet zou voorkomen zou ik het wel gaan missen.Het maakt alles toch net wat geiler.
Ik heb 0 ervaring daarmee, dus het is slechts een gevoel.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Raar. De techniek qua bekken en bekkenbodem beheersen ze waarschijnlijk beter dan gemiddeld.
Godverdomme.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
Meiden die 'sub' claimen te zijn maar als je ze een tik geeft boos wordenof 'waarom pak je me bij m'n keel
'
Maar een sub heeft geen behoefte aan dominant zijn, dus ja ...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe dan worstelen om de dominantie ofzo
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja een paar maanden geleden had je nog nooit losse contacten gehad als ik het me goed herinner. Dus je bent goed op weg hoorNog een paar en dan neuk je ze het licht uit de ogen, als de sloeries die ze zijn
Wat een mietjes.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
Meiden die 'sub' claimen te zijn maar als je ze een tik geeft boos wordenof 'waarom pak je me bij m'n keel
'
De tong hoeft er niet helemaal in.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb katten die dat bij elkaar doen.
Nee lijkt me niks, voelt denk ik net alsof ik wormen heb.
Ben je wel eens klaargekomen op zo'n zadel?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Raar. De techniek qua bekken en bekkenbodem beheersen ze waarschijnlijk beter dan gemiddeld.
Dit kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Fasquote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
De tong hoeft er niet helemaal in.
Voet op hun hoofdquote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
'
En dat je hetero bent, maar inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat we beiden subjes zijn, want anders ...
Zijn er genoeg die zo zijnquote:
Ik durf niet al te dominant te zijn, want dan ben ik bang dat ik te gewelddadig wordquote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een sub heeft geen behoefte aan dominant zijn, dus ja ...
Iedereen had het daar vroeger over maar mij lukte het nooit.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben je wel eens klaargekomen op zo'n zadel?
Sadoquote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik durf niet al te dominant te zijn, want dan ben ik bang dat ik te gewelddadig word
Die mogen zich niet voortplanten. Survival of the fittest. Dus ze moeten tegen een 'stootje' kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Je hoeft ze ook niet in elkaar te slaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik durf niet al te dominant te zijn, want dan ben ik bang dat ik te gewelddadig word
Dit bedoel ik dus.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahaha. Helemaal kapot raggenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet in elkaar te slaan.
Eng.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Die mogen zich niet voortplanten. Survival of the fittest. Dus ze moeten tegen een 'stootje' kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hier tegenover staat een paardpony in de wei. Zullen we het eens proberen?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen had het daar vroeger over maar mij lukte het nooit.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je over het algemeen op je kont zit, niet op je kut.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godver! Daar ging m'n bier.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]"AL DIE JAREN DAT JULLIE VROUWEN ME NEGEERDEN
*stoot vuist in anus
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
*stoot vuist in anus
Is volgens mij net zoiets als je lul in een grote flesopening stoppen, ja er is wrijving op ongeveer de juiste plaats, maar het is meer pijn dan fijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik een orgasme faken om jou een plezier te doen, laten we dat maar even laten.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier tegenover staat een paardpony in de wei. Zullen we het eens proberen?
Dus voorover leunen? Ik heb dat vroeger maar nooit geprobeerd, als man is dat erg pijnlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je over het algemeen op je kont zit, niet op je kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nouja als ze gaan miepen ben ik bang dat ik dan juist harder doorgaquote:Op woensdag 10 september 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet in elkaar te slaan.
Ahahahaquote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
*stoot vuist in anus
Hangt van de persoon af. Maar snap het welquote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als ze gaan miepen ben ik bang dat ik dan juist harder doorga(BEK HOUWE SLET!
![]()
)
Nah 'k weet nietKies er voor om me maar in te houden
Misschien ooit.... P
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dus voorover leunen? Ik heb dat vroeger maar nooit geprobeerd, als man is dat erg pijnlijk.Da's niet bepaald prettig. Niet voor jezelf, niet voor 't paard. Gewoon rechtop zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Haha ja zoietsquote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
*stoot vuist in anus
Herkenbaar, die grens is soms vaag. Misschien dat ik daarom onderscheid maak?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als ze gaan miepen ben ik bang dat ik dan juist harder doorga(BEK HOUWE SLET!
![]()
)
Nah 'k weet nietKies er voor om me maar in te houden
Misschien ooit.... P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |