Julie en Hermanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef mjh487 het volgende:
Zo'n 10 jaar geleden was er op Ned2 een (arthouse) film, het heette iets van Herman & <meisjesnaam>, waarbij Herman een leraar is van het meisje, en op een gegeven moment had dat meisje zichzelf vastgebonden in het huis van die leraar.
Iemand misschien een idee?
Thanx! Volgens google is het alleen zeer lastig om deze film nog te bemachtigenquote:
Seven Waves Awayquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Gatsby het volgende:
Een tijdje geleden was er een film op tv waarbij een groot schip geraakt werd door een ijsberg. Daarna begon dit schip langzaam te zinken. Sorry, niet heel erg duidelijke omschrijving, maar misschien iemand een idee welke film dit is?
Titanic.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Gatsby het volgende:
Een tijdje geleden was er een film op tv waarbij een groot schip geraakt werd door een ijsberg. Daarna begon dit schip langzaam te zinken. Sorry, niet heel erg duidelijke omschrijving, maar misschien iemand een idee welke film dit is?
Batoru rowaiaru (2000) - IMDbquote:Op maandag 16 februari 2015 01:56 schreef lol123 het volgende:
heey ik zoek een film over een soort survivalkiller game dat 10 mensen elkaar moeten vermoorden tot de laatste over is
en die wint dan geld maar de moordenaas hebben ook een soort chip of het is een bom en als ze niet dood willen of weg lopen ontploffen ze
en eentje wil wraak ofzo iets op die game makers
ik hoop dat jullie weten welke film die is
alvast bedankt
The Condemnedquote:Op maandag 16 februari 2015 01:56 schreef lol123 het volgende:
heey ik zoek een film over een soort survivalkiller game dat 10 mensen elkaar moeten vermoorden tot de laatste over is
en die wint dan geld maar de moordenaas hebben ook een soort chip of het is een bom en als ze niet dood willen of weg lopen ontploffen ze
alvast bedankt
of miss wel, je weet het niet...quote:Op maandag 16 februari 2015 01:56 schreef lol123 het volgende:
alvast bedankt
quote:A wrongly convicted man must try to survive a public execution gauntlet staged as a game show.
Frantic..?quote:Op maandag 16 februari 2015 03:36 schreef lol123 het volgende:
ik ben ook nog op zoek naar een andere film het gaat zo een vrouw en een man gaan naar het zieken huis en ineens zakt de vrouw of man in en dat wordt de man of vrouw wakker en dan is die vrouw of man haar man of vrouw kwijt dus hij of zij vraagt het aan de receptionist weet u waar mijn man of vrouw is zoiets gaat dat net als de film unkown ongeveer dan
alvast bedankt
yeee eindelijk gevonden het heet The Tournament'quote:Op maandag 16 februari 2015 01:56 schreef lol123 het volgende:
alvast bedankt
Johnny got his gun? Fragmenten daarvan zitten in de videoclip van One van Metallica:quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:19 schreef Mirel het volgende:
Een docent van me omschreef een oude film die hij ooit keek maar zich de naam niet meer kan herinneren.
Over een WO1 soldaat die gebonden is aan een bed en niks meer kan, geen zintuigen meer heeft. Totdat een zuster hem wast en hij een erectie krijgt wanneer ze bij z'n penis komt. Dan blijkt dat hij al die tijd bij bewustzijn was maar niks kon doen.
Iemand enig idee?
Ik zal het doorsturenquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Johnny got his gun? Fragmenten daarvan zitten in de videoclip van One van Metallica:
Er is ook een versie uit 2008 van deze film.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:31 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zal het doorsturenIk kan alleen niks vinden over het masturberen. Schijnbaar was dat hét moment dat ze merkten dat die man nog bewust was ipv coma. In de omschrijvingen van deze film is dat met MORS code. Ik stuur het door iig
thanks!
Reindeer games?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:37 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zoek een film die ik lang geleden heb gezien, en met lang geleden bedoel ik zeker 10 jaar geleden. Het was een film waarvan ik altijd dacht dat 't met Ben Affleck was, maar nu twijfel ik daar aan.
Het gaat op een aantal mensen bij elkaar die ergens van een overval, of oplichting of weet ik veel wat, een flinke som geld buit maken. Gedeeld door het aantal mensen in de groep levert dat X per persoon op.
Echter, alle mensen in de film hadden onderling met elkaar plannetjes afgesproken om zoveel mogelijk geld voor zichzelf te krijgen, dus eigenlijk bedonderde iedereen elkaar.
De titel van de film is me ontschoten maar iets met Fidelity, of Trust, of iets in die richting. Iemand die me kan helpen?
Nee die is t nietquote:
En Snatch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee die is t niet
Of toch... Maar in mn hoofd had de film een titel bestaande uit 1 woord.
Weet je het toevallig al? Ik ben nu ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee die is t niet
Of toch... Maar in mn hoofd had de film een titel bestaande uit 1 woord.
Ik heb Reindeer Games gisteren met mn vriendin gekeken en nee, dit was m niet. In de film die ik bedoel hebben de teamleden echt allemaal onderling hun plannetjes met elkaar, en in deze film is dat niet zo. Nee dit was 'm echt niet maar welke t dan wel is....ik weet t niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Weet je het toevallig al? Ik ben nu ook wel benieuwd
Armored misschien?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb Reindeer Games gisteren met mn vriendin gekeken en nee, dit was m niet. In de film die ik bedoel hebben de teamleden echt allemaal onderling hun plannetjes met elkaar, en in deze film is dat niet zo. Nee dit was 'm echt niet maar welke t dan wel is....ik weet t niet.
Doet me een beetje aan deze denken: Steal (ook bekend als Riders). Hoewel ik me niet meer kan herinneren of de teamleden allemaal plannetjes hadden.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb Reindeer Games gisteren met mn vriendin gekeken en nee, dit was m niet. In de film die ik bedoel hebben de teamleden echt allemaal onderling hun plannetjes met elkaar, en in deze film is dat niet zo. Nee dit was 'm echt niet maar welke t dan wel is....ik weet t niet.
Die is het ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan deze denken: Steal (ook bekend als Riders). Hoewel ik me niet meer kan herinneren of de teamleden allemaal plannetjes hadden.
Riders (2002) - IMDb
Wellicht een aflevering van Surviving the cut? Is niet Nederlandsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:09 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Een aantal jaar geleden kwam er een programma op TV (geen idee of het een eenmalige aflevering/docu was, of echt een aantal) over het Franse Vreemdelingenlegioen, om te kijken of ze het eind van de maand konden halen (?). Veel weet ik er niet meer van, ik weet bv nog wel dat als ze straf kregen in een betonnen hok moesten zitten voor het stelen van eten. Ik geloof ook dat ze ook nog 10 rondjes een heuvel op, en af moesten rennen in de hitte.
Ik dacht dat het gewoon in het Nederlands was.
Ik had het er net over, alleen kan ik het nergens meer vinden.
Dat is Snatch natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2015 00:49 schreef Zolder het volgende:
Hoe heet die film waarin in antwerpen een overval plaatsvind door mannen verkleed als orthodoxe terwijl ze onderweg heel droog over geloof praten? De rest van die film speelt zich niet in antwerpen af
Michiel Rampaart uit Spoorloos verdwenen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:26 schreef Sarah_jah het volgende:
Wie o wie weet het volgende: de ober uit de KFC reklame heeft ooit in een nederlandse misdaad serie gespeeld. Hij was daar de wereldvreemde computer nerd. Welke serie is dit. Ik heb me suf gegoogled en dat levert niets op.
Het gaat om deze acteur:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt voor alle hulp .
Jep, moet ie zijn!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Michiel Rampaart uit Spoorloos verdwenen?
Iets van Fievel wellicht?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Mubassie het volgende:
Oude tekenfilm.. Ik denk van Disney.
Dacht eerst aan de Reddertjes maar dat is ie niet geloof ik.
Gaat ook over muizen (denk ik)..
Een scène is in een speelgoed fabriek en iets anders wat ik me kan heugen is een scène in een vliegtuigje?? bij een kerkklok.
Escape to the Legion met Bear Grylls??quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:09 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Een aantal jaar geleden kwam er een programma op TV (geen idee of het een eenmalige aflevering/docu was, of echt een aantal) over het Franse Vreemdelingenlegioen, om te kijken of ze het eind van de maand konden halen (?). Veel weet ik er niet meer van, ik weet bv nog wel dat als ze straf kregen in een betonnen hok moesten zitten voor het stelen van eten. Ik geloof ook dat ze ook nog 10 rondjes een heuvel op, en af moesten rennen in de hitte.
Ik dacht dat het gewoon in het Nederlands was.
Ik had het er net over, alleen kan ik het nergens meer vinden.
Volgensmij was dat hem niet helaas, toch bedankt voor de moeite! Excuses voor de late reactie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wellicht een aflevering van Surviving the cut? Is niet Nederlands
Dat lijkt er wel heel veel op inderdaad, volgensmij was dat hem! Hoe kom ik er in hemelsnaam bij dat het in het Nederlands was? Erg vreemdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:50 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Escape to the Legion met Bear Grylls??
Escape to the Legion (TV Series 2005– ) - IMDb
Bedankt maar dat is hem niet helaasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets van Fievel wellicht?
http://en.wikipedia.org/wiki/Fievel%27s_American_Tails
Law abiding citizenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef KaleOssan het volgende:
Een film uit misschien 2008-2012 ?
Het gaat over een spion die in de gevangenis komt te zitten, of volgens mij zich eerder gevangen laat nemen?
Vanuit hier, moord hij langszaam alles uit politie, advocaten enz. Alles had hij al opgezet.
Opgeven moment ontsnapt hij ook
Was met een bekendere acteur? weet niet meer wie, russel crowe maybe?
Bloodline?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:09 schreef Onufriev het volgende:
Ik zoek een nieuwe serie, waar een tijdje terug reclame voor werd gemaakt op TV. Ik dacht dat ik Dominic Pursell herkende als een van de hoofdrolspelers, maar via hem vind ik niks. Iemand weet welke serie ik bedoel?
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik zoek de naam van een Nederlands programma dat ik gekeken heb ergens 2005-2009.
Het kwam volgens mij op Nederland 3 of 1 en ging over een groep middelbare scholieren (stuk of 20?) die naar een 'ouderwetse' (ik denk jaren 50?) school gaan. Dus waar veel zwaarder gedisciplineerd werd als tegenwoordig en met traditionele schoolbanken en pen met inkt. Het was een kostschool dus ze hadden ook een slaapzaal voor de jongens en voor de meiden.
De opzet was een (sociaal?) experiment, dus niet zo'n amerikaans achtig 'stuur deze probleem kinderen naar een strenge school'. De scholieren hadden zich geloof ik vrijwillig opgegeven voor het programma.
Het was meerdere afleveringen lang en in de finale hadden ze dus één school jaar afgemaakt. Als ik me niet vergis, waren ze ook daadwerkelijk een jaar naar die school gegaan. Het was dus niet geacteerd!
Kan me ook herinneren dat ze in een van de laatste afleveringen een traditioneel schoolbal hadden en dus ook dansles kregen. (mannen in pak, dames in een jurk)
Wie heeft de gouden tip?
quote:
thanks guys!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook op uit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dat_zal_ze_leren!_(Nederland)
The Flash misschien? Ik zie dat hij daar een rolletje in gaat spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:09 schreef Onufriev het volgende:
Ik zoek een nieuwe serie, waar een tijdje terug reclame voor werd gemaakt op TV. Ik dacht dat ik Dominic Pursell herkende als een van de hoofdrolspelers, maar via hem vind ik niks. Iemand weet welke serie ik bedoel?
Leuk dat Wentworth Miller ook in de lijst staat van acteurs :pquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:17 schreef Karina het volgende:
[..]
The Flash misschien? Ik zie dat hij daar een rolletje in gaat spelen.
The Flash (TV Series 2014– ) - Full Cast & Crew - IMDb
Had ik niet eens gezien, ik ben inmiddels al afgehaakt van The Flash maar dan ga ik misschien nog eens even kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Leuk dat Wentworth Miller ook in de lijst staat van acteurs :p
Zal de trailer even bekijken zo.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:07 schreef Luxuria het volgende:
Nu is het programma foute vrienden op tv, maar er is zo'n programma al eens eerder op geweest alleen die heette anders. Niet Belgisch maar Nederlands. Ik weet nog dat het volgens mij 3 mannen en 1 meid waren.
Iemand weet welk programma ik bedoel?
Is het geen aflevering van Penoza?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:04 schreef Take2 het volgende:
Misschien kunnen jullie mij helpen, ik zoek de naam van een korte film(volgens mij)
T gaat over een jeugdgevangenis, wat ik 100% zeker weet is dat Stijn Taverne meespeelt en op een gegeven moment hebben ze wiskundeles( in de gevangenis) en probeert Stijn een geo-driehoek in z'n mouw te stoppen, de leraar ziet dat, hij ontkent maar als de leraar op de panic-knop drukt geeft hij alsnog toe en zegt de leraar tegen de aangekomen bewakers dat het een misverstand was.
Klinkt nogal vaag, maar misschien is er iemand die het herkent? Op imdb kan ik niks terugvinden op de pagina van Stijn maar daar ontbreken wel vaker dingen.
Anger managementquote:Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef stephano1990 het volgende:
Zeg, uit welke film was deze scene ook alweer?
[ afbeelding ]
Lost Horizon (1937) - IMDbquote:Op donderdag 2 april 2015 23:31 schreef MrSpiritus001 het volgende:
Ik zoek de titel, (of wat dan ook), van een film die eind 50-iger jaren op de Nederlandse tv werd uitgezonden.
Een klein, militair vliegtuig stort neer, in de bergen tijdens een noodweer. De piloot loopt door sneeuw, terwijl het hard waait en vind de ingang/spellonk in een berg. Daar is een soort vrouwen-gemeenschap, die vrouwen worden niet ouder. (een romance natuurlijk); maar toch gaat hij later naar de 'bewoonde wereld'. En aan het einde van de film, (kort stukje) gaat hij weer terug, op zoek naar die vrouwengemeenschap. (Hoewel het perspectief van die zoektocht is vanuit wat vrienden uit de bewoonde wereld.)
Het is niet ''A Matter of Live and Death'' 1946; hoewel de acteur op David Niven lijkt. (Een soortgelijk snorretje en karakter-rol.)
Niemand?quote:Op zondag 29 maart 2015 08:03 schreef Max23 het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die wat langer geleden gemaakt is, minstens 25 jaar terug, misschien wel 40 jaar zelfs. Zelf staat me bij dat het iets van Monthy Python is, maar nu ik eraan terugdenk, was het verhaal helemaal niet grappig. Dus zal het wel niet van hun zijn. Gaat over een groep mensen die op zoek naar iets is(plaats of voorwerp, weet niet meer precies). Op gegeven moment komen ze in een grot met wat hindernissen. Bij één van die hinderssen moeten ze langs van die grote mesbladen die snel heen en weer gaan. De moeder van één van de hoofdpersonen offert zich daar op door zich in zo'n mesblad te laten zetten, waardoor die dingen stoppen en de rest van de groep door kan.
Jammer, op hem had ik mijn hoop gevestigdquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb het aan niemand gevraagd maar die weet het ook niet...
Off Centre?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:59 schreef 1elegast8x het volgende:
Hi,
Ik zoek ook de titel van een serie. Ik weet enkel nog dat ik dit in 2011 keek en het een amerikaanse serie was. Het zag er een beetje late 90s uit. Het was een soort reality volgensmij een soort men at work maar dan 90s de hoofdpersonages waren een blanke brit, een amerikaan, een afro amerikaan en nog eentje geloof ik. Ze waren allemaal zo rond de 30 en de amerikaan was duidelijk nog wat jonger dan de andere. Ze woonden dacht ik ook bij elkaar in een appartement. Ik weet alleen nog dat de brit een keer in een aflevering in een bar het liedje uptown girl heeft gezongen. Het ging erom dat de amerikaan brits ging praten om zo vrouwtjes te verzieren en de brit vond dit beledigend. Toen gingen ze naar een bar waar voetbal fans zaten en verder zou ik t niet meer weten. Ik laad nog wel weten als me nog iets te binnen schiet.
Geniale serie was datquote:
Detochki (2013) - IMDbquote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef raptorix het volgende:
Ik hoorde hier enige tijd terug over op radio
-Film gaat over russische kinderen in weeshuis die blind zijn
-Kinderen vormen een soort maffia achtige groep
Veel meer weet ik me niet te herinneren, lijkt mij toffe film.
Ik denk het niet, maar bedanktquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:26 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Krull?
Grot met hindernissen? vanaf 1:22:00
Dat lijkt hem inderdaad, dat blind, had ik kennelijk zelf verzonnenquote:
Niemand?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:05 schreef Patvs het volgende:
M'n vriendin vraagt:
Ik zoek een film:
Het is een Amerikaanse film. Er is een scene tussen een Aziatische jongedame en een man (ook Aziatisch meen ik). Hij is haar mentor of iets in die richting en uiteindelijk wint hij en vraagt of ze een snelle dood wil. En zij antwoordt iets van "nee, ik wil langzaam en pijnlijk sterven zodat ik weet hoe het voelt om te leven." moderne tijd speelt het zich af btw... 10 jaar geleden gezien op tv
Iemand een idee welke film ze bedoeld?
The Tribe een film uit Oekraine, en niet over kinderen die blind zijn maar doof. Film is ook compleet in gebarentaal opgenomenquote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef raptorix het volgende:
Ik hoorde hier enige tijd terug over op radio
-Film gaat over russische kinderen in weeshuis die blind zijn
-Kinderen vormen een soort maffia achtige groep
Veel meer weet ik me niet te herinneren, lijkt mij toffe film.
Super die zocht ik dus.quote:Op dinsdag 14 april 2015 03:11 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
The Tribe een film uit Oekraine, en niet over kinderen die blind zijn maar doof. Film is ook compleet in gebarentaal opgenomenEn ook pas sinds 2 maanden uit dus zou het heel goed kunnen zijn, en een erg goede film.
Deaf mute Sergey enters a specialized boarding school for deaf-and-dumb. In this new place, he needs to find his way through the hierarchy of the school's network dealing with crime and prostitution, The Tribe. By taking part of several robberies, he gets propelled higher into the organization. Then he meets one of the Chief's concubines Anna, and unwillingly breaks all the unwritten rules of the tribe.
Plemya (2014) - IMDb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |