abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151316558
Ik zoek de titel, (of wat dan ook), van een film die eind 50-iger jaren op de Nederlandse tv werd uitgezonden.

Een klein, militair vliegtuig stort neer, in de bergen tijdens een noodweer. De piloot loopt daarna alleen door de sneeuw, terwijl het hard waait en sneeuwt en vind een ingang/spellonk in een berg. Daar is een soort vrouwen-gemeenschap, (alleen vrouwen) die vrouwen worden daar niet ouder. (een romance natuurlijk); maar toch gaat hij later naar de 'bewoonde wereld'. En aan het einde van de film, (kort stukje) gaat hij weer terug, op zoek naar die vrouwengemeenschap. (Hoewel het perspectief van die zoektocht is vanuit wat vrienden uit de bewoonde wereld.)
Het is niet ''A Matter of Live and Death'' 1946; hoewel de acteur op David Niven lijkt. (Een soortgelijk snorretje en karakter-rol.)

Ook niet lost horizon; In de film is de piloot alleen naar die vrouwen-gemeenschap gegaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door MrSpiritus001 op 03-04-2015 06:43:08 ]
pi_151317495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:31 schreef MrSpiritus001 het volgende:
Ik zoek de titel, (of wat dan ook), van een film die eind 50-iger jaren op de Nederlandse tv werd uitgezonden.

Een klein, militair vliegtuig stort neer, in de bergen tijdens een noodweer. De piloot loopt door sneeuw, terwijl het hard waait en vind de ingang/spellonk in een berg. Daar is een soort vrouwen-gemeenschap, die vrouwen worden niet ouder. (een romance natuurlijk); maar toch gaat hij later naar de 'bewoonde wereld'. En aan het einde van de film, (kort stukje) gaat hij weer terug, op zoek naar die vrouwengemeenschap. (Hoewel het perspectief van die zoektocht is vanuit wat vrienden uit de bewoonde wereld.)
Het is niet ''A Matter of Live and Death'' 1946; hoewel de acteur op David Niven lijkt. (Een soortgelijk snorretje en karakter-rol.)
Lost Horizon (1937) - IMDb
Veni, vidi, vodka.
pi_151319151
quote:
Helaas ik zoek niet Lost Horizon 1937, (overigens ik ga em wel kijken), bedankt.
pi_151339913
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 08:03 schreef Max23 het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die wat langer geleden gemaakt is, minstens 25 jaar terug, misschien wel 40 jaar zelfs. Zelf staat me bij dat het iets van Monthy Python is, maar nu ik eraan terugdenk, was het verhaal helemaal niet grappig. Dus zal het wel niet van hun zijn. Gaat over een groep mensen die op zoek naar iets is(plaats of voorwerp, weet niet meer precies). Op gegeven moment komen ze in een grot met wat hindernissen. Bij één van die hinderssen moeten ze langs van die grote mesbladen die snel heen en weer gaan. De moeder van één van de hoofdpersonen offert zich daar op door zich in zo'n mesblad te laten zetten, waardoor die dingen stoppen en de rest van de groep door kan.
Niemand? :{
pi_151339982
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:42 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik heb het aan niemand gevraagd maar die weet het ook niet... -O-
pi_151340710
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik heb het aan niemand gevraagd maar die weet het ook niet... -O-
Jammer, op hem had ik mijn hoop gevestigd :N
pi_151451278
Hi,
Ik zoek ook de titel van een serie. Ik weet enkel nog dat ik dit in 2011 keek en het een amerikaanse serie was. Het zag er een beetje late 90s uit. Het was een soort reality volgensmij een soort men at work maar dan 90s de hoofdpersonages waren een blanke brit, een amerikaan, een afro amerikaan en nog eentje geloof ik. Ze waren allemaal zo rond de 30 en de amerikaan was duidelijk nog wat jonger dan de andere. Ze woonden dacht ik ook bij elkaar in een appartement. Ik weet alleen nog dat de brit een keer in een aflevering in een bar het liedje uptown girl heeft gezongen. Het ging erom dat de amerikaan brits ging praten om zo vrouwtjes te verzieren en de brit vond dit beledigend. Toen gingen ze naar een bar waar voetbal fans zaten en verder zou ik t niet meer weten. Ik laad nog wel weten als me nog iets te binnen schiet.
lol
pi_151451409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:59 schreef 1elegast8x het volgende:
Hi,
Ik zoek ook de titel van een serie. Ik weet enkel nog dat ik dit in 2011 keek en het een amerikaanse serie was. Het zag er een beetje late 90s uit. Het was een soort reality volgensmij een soort men at work maar dan 90s de hoofdpersonages waren een blanke brit, een amerikaan, een afro amerikaan en nog eentje geloof ik. Ze waren allemaal zo rond de 30 en de amerikaan was duidelijk nog wat jonger dan de andere. Ze woonden dacht ik ook bij elkaar in een appartement. Ik weet alleen nog dat de brit een keer in een aflevering in een bar het liedje uptown girl heeft gezongen. Het ging erom dat de amerikaan brits ging praten om zo vrouwtjes te verzieren en de brit vond dit beledigend. Toen gingen ze naar een bar waar voetbal fans zaten en verder zou ik t niet meer weten. Ik laad nog wel weten als me nog iets te binnen schiet.
Off Centre?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 7 april 2015 @ 20:25:51 #284
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151461414
Denk het ook :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_151463251
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:25 schreef Mark het volgende:
Denk het ook :Y
Geniale serie was dat _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151466706
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 16:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Off Centre?
OMG JIJ BENT MIJN HELD XXXX
lol
pi_151483022
Ik zoek de naam van een tekenfilmserie dat ergens laat in de jaren '90 werd uitgezonden op een tv-zender. Ik weet niet meer welke TV-zender. Ik kan me nog twee namen herinneren van de serie: 'Mauritio' en 'Nepomuk'. De eerste is een goudbruine kat, vergezeld door een paarse vogel. Wie of wat de tweede naam droeg weet ik niet meer. De namen zijn Nederlands nagesynchroniseerd, dus het kan zijn dat de karakters in de originele run van de serie andere namen dragen.

Iemand?
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 8 april 2015 @ 14:34:04 #288
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_151483124
Wunschpunsch ^O^
pi_151484153
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:34 schreef Mubassie het volgende:
Wunschpunsch ^O^
_O_ Dankjewel!
Google is your friend, abuse your friends
pi_151495573
k hoorde van een buurman dat er vorige week een programma op de tv was over de problemen die jong volwassenen met een lichte beperking ondervinden in het werk.Het ging met name over bedrijven die er op zijn ingericht om deze groep mensen intensief te begeleiden en te blijven begeleiden tijdens hun werk. Ik heb al terug gezocht en het was niet zembla van 1 april jl.
In de doc die ik bedoel worden echt jongeren gevolgd tijdens hun werk.
Ik hoop dat iemand het hier gezien heeft.
Groet, en dank
Kelly
pi_151521015
Ik hoorde hier enige tijd terug over op radio

-Film gaat over russische kinderen in weeshuis die blind zijn
-Kinderen vormen een soort maffia achtige groep

Veel meer weet ik me niet te herinneren, lijkt mij toffe film.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_151573038
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:42 schreef Max23 het volgende:

[..]

Krull?

Grot met hindernissen? vanaf 1:22:00
  zaterdag 11 april 2015 @ 11:39:25 #293
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151573433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef raptorix het volgende:

Detochki (2013) - IMDb
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151574105
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 11:26 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Krull?

Grot met hindernissen? vanaf 1:22:00
Ik denk het niet, maar bedankt :)
pi_151582310
quote:
Dat lijkt hem inderdaad, dat blind, had ik kennelijk zelf verzonnen :)
pi_151645340
OK, ik ben benieuwd of er iemand is die dit weet:

Midden jaren 80 uitgezonden op de NL televisie: film waarbij een geleerde met veel kennis ergens over koste wat kost beschermd moet worden tegen kwaadwillenden die hem willen ombrengen. De protagonist krijgt de opdracht de geleerde in leven te houden. Op een gegeven moment wordt er een handgranaat richting de geleerde gegooid, waarop iemand zich stort om hem in leven te houden. Er gebeuren nog meer van dat soort spannende zaken totdat de geleerde op het einde van de film een hartaanval krijgt en alle moeite voor niets is geweest.

Wie oh wie?
pi_151668998
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:05 schreef Patvs het volgende:
M'n vriendin vraagt:

Ik zoek een film:

Het is een Amerikaanse film. Er is een scene tussen een Aziatische jongedame en een man (ook Aziatisch meen ik). Hij is haar mentor of iets in die richting en uiteindelijk wint hij en vraagt of ze een snelle dood wil. En zij antwoordt iets van "nee, ik wil langzaam en pijnlijk sterven zodat ik weet hoe het voelt om te leven." moderne tijd speelt het zich af btw... 10 jaar geleden gezien op tv

Iemand een idee welke film ze bedoeld?
Niemand?
pi_151669047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef raptorix het volgende:

The Tribe een film uit Oekraine, en niet over kinderen die blind zijn maar doof. Film is ook compleet in gebarentaal opgenomen :) En ook pas sinds 2 maanden uit dus zou het heel goed kunnen zijn, en een erg goede film.

Deaf mute Sergey enters a specialized boarding school for deaf-and-dumb. In this new place, he needs to find his way through the hierarchy of the school's network dealing with crime and prostitution, The Tribe. By taking part of several robberies, he gets propelled higher into the organization. Then he meets one of the Chief's concubines Anna, and unwillingly breaks all the unwritten rules of the tribe.

Plemya (2014) - IMDb
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_151670343
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 03:11 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

The Tribe een film uit Oekraine, en niet over kinderen die blind zijn maar doof. Film is ook compleet in gebarentaal opgenomen :) En ook pas sinds 2 maanden uit dus zou het heel goed kunnen zijn, en een erg goede film.

Deaf mute Sergey enters a specialized boarding school for deaf-and-dumb. In this new place, he needs to find his way through the hierarchy of the school's network dealing with crime and prostitution, The Tribe. By taking part of several robberies, he gets propelled higher into the organization. Then he meets one of the Chief's concubines Anna, and unwillingly breaks all the unwritten rules of the tribe.

Plemya (2014) - IMDb
Super die zocht ik dus.
pi_151851606
Iemand een idee waar deze Gif uit komt;

http://www.geenstijl.nl/archives/images/blijfttoegestaan.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')