Lost Horizon (1937) - IMDbquote:Op donderdag 2 april 2015 23:31 schreef MrSpiritus001 het volgende:
Ik zoek de titel, (of wat dan ook), van een film die eind 50-iger jaren op de Nederlandse tv werd uitgezonden.
Een klein, militair vliegtuig stort neer, in de bergen tijdens een noodweer. De piloot loopt door sneeuw, terwijl het hard waait en vind de ingang/spellonk in een berg. Daar is een soort vrouwen-gemeenschap, die vrouwen worden niet ouder. (een romance natuurlijk); maar toch gaat hij later naar de 'bewoonde wereld'. En aan het einde van de film, (kort stukje) gaat hij weer terug, op zoek naar die vrouwengemeenschap. (Hoewel het perspectief van die zoektocht is vanuit wat vrienden uit de bewoonde wereld.)
Het is niet ''A Matter of Live and Death'' 1946; hoewel de acteur op David Niven lijkt. (Een soortgelijk snorretje en karakter-rol.)
Niemand?quote:Op zondag 29 maart 2015 08:03 schreef Max23 het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die wat langer geleden gemaakt is, minstens 25 jaar terug, misschien wel 40 jaar zelfs. Zelf staat me bij dat het iets van Monthy Python is, maar nu ik eraan terugdenk, was het verhaal helemaal niet grappig. Dus zal het wel niet van hun zijn. Gaat over een groep mensen die op zoek naar iets is(plaats of voorwerp, weet niet meer precies). Op gegeven moment komen ze in een grot met wat hindernissen. Bij één van die hinderssen moeten ze langs van die grote mesbladen die snel heen en weer gaan. De moeder van één van de hoofdpersonen offert zich daar op door zich in zo'n mesblad te laten zetten, waardoor die dingen stoppen en de rest van de groep door kan.
Jammer, op hem had ik mijn hoop gevestigdquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb het aan niemand gevraagd maar die weet het ook niet...
Off Centre?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:59 schreef 1elegast8x het volgende:
Hi,
Ik zoek ook de titel van een serie. Ik weet enkel nog dat ik dit in 2011 keek en het een amerikaanse serie was. Het zag er een beetje late 90s uit. Het was een soort reality volgensmij een soort men at work maar dan 90s de hoofdpersonages waren een blanke brit, een amerikaan, een afro amerikaan en nog eentje geloof ik. Ze waren allemaal zo rond de 30 en de amerikaan was duidelijk nog wat jonger dan de andere. Ze woonden dacht ik ook bij elkaar in een appartement. Ik weet alleen nog dat de brit een keer in een aflevering in een bar het liedje uptown girl heeft gezongen. Het ging erom dat de amerikaan brits ging praten om zo vrouwtjes te verzieren en de brit vond dit beledigend. Toen gingen ze naar een bar waar voetbal fans zaten en verder zou ik t niet meer weten. Ik laad nog wel weten als me nog iets te binnen schiet.
Geniale serie was datquote:
Detochki (2013) - IMDbquote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef raptorix het volgende:
Ik hoorde hier enige tijd terug over op radio
-Film gaat over russische kinderen in weeshuis die blind zijn
-Kinderen vormen een soort maffia achtige groep
Veel meer weet ik me niet te herinneren, lijkt mij toffe film.
Ik denk het niet, maar bedanktquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:26 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Krull?
Grot met hindernissen? vanaf 1:22:00
Dat lijkt hem inderdaad, dat blind, had ik kennelijk zelf verzonnenquote:
Niemand?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:05 schreef Patvs het volgende:
M'n vriendin vraagt:
Ik zoek een film:
Het is een Amerikaanse film. Er is een scene tussen een Aziatische jongedame en een man (ook Aziatisch meen ik). Hij is haar mentor of iets in die richting en uiteindelijk wint hij en vraagt of ze een snelle dood wil. En zij antwoordt iets van "nee, ik wil langzaam en pijnlijk sterven zodat ik weet hoe het voelt om te leven." moderne tijd speelt het zich af btw... 10 jaar geleden gezien op tv
Iemand een idee welke film ze bedoeld?
The Tribe een film uit Oekraine, en niet over kinderen die blind zijn maar doof. Film is ook compleet in gebarentaal opgenomenquote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef raptorix het volgende:
Ik hoorde hier enige tijd terug over op radio
-Film gaat over russische kinderen in weeshuis die blind zijn
-Kinderen vormen een soort maffia achtige groep
Veel meer weet ik me niet te herinneren, lijkt mij toffe film.
Super die zocht ik dus.quote:Op dinsdag 14 april 2015 03:11 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
The Tribe een film uit Oekraine, en niet over kinderen die blind zijn maar doof. Film is ook compleet in gebarentaal opgenomenEn ook pas sinds 2 maanden uit dus zou het heel goed kunnen zijn, en een erg goede film.
Deaf mute Sergey enters a specialized boarding school for deaf-and-dumb. In this new place, he needs to find his way through the hierarchy of the school's network dealing with crime and prostitution, The Tribe. By taking part of several robberies, he gets propelled higher into the organization. Then he meets one of the Chief's concubines Anna, and unwillingly breaks all the unwritten rules of the tribe.
Plemya (2014) - IMDb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |