abonnement Unibet Coolblue
pi_144398291
Vorig topic: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 45

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!


De volgende vraag staat nog open:

Meest recente vragen lijken allemaal opgelost.
  roze woensdag 10 september 2014 @ 19:58:56 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144398850
Laatst zocht een vriendin van mij een film.. ik had gezegd tegen haar dat ik het hier voor haar zal plaatsen. Ze weet niet veel meer ervan maar wat ze nog weet (of denkt te weten) is het volgende:

- Oude film
- Kinderen die een Frans dorpje overnemen
- Ze dacht dat er een frietraket ofzo in zat

Dat is meteen alles wat ze erover weet :+
Your beauty never ever scared me.
pi_144415490
Hoi, ik zoek de ttel van een film

Ging over een gezin die naar een idyllisch dorpje verhuisde vanwege werk vader, maar het werd eng toen er menen verdwenen die problemen hadden. Hun hond werd de stembanden doorgesneden en blijkbaar hadden ze camera's in huis. Het is geen recente film. Kan maar niet op de titel komen. En internet werkt ook niet echt mee qua trefwoorden.

Het is geen stepford wives.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_144415614
Ik zoek een film die gaat over een jongen die in de problemen is geraakt (kattenkwaad geloof ik) en als soort van taakstraf bij de houtzagerij moet gaan werken. Daar leert hij de baas kennen, een oudere man die er ook allemaal niet veel zin in lijkt te hebben. Ik kan mij herinneren dat het een Scandinavische film was, maar het kan ook Frans zijn ofzo.

In de film wordt extreem weinig tot helemaal niet gesproken.

Bedankt!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:41:10 #5
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_144426796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een jongen die in de problemen is geraakt (kattenkwaad geloof ik) en als soort van taakstraf bij de houtzagerij moet gaan werken. Daar leert hij de baas kennen, een oudere man die er ook allemaal niet veel zin in lijkt te hebben. Ik kan mij herinneren dat het een Scandinavische film was, maar het kan ook Frans zijn ofzo.

In de film wordt extreem weinig tot helemaal niet gesproken.

Bedankt!
Ik kan me zo'n film herinneren. Wat ik me kan herinneren kon de baas (kan volgens mij ook meubelmaker zijn) de afstanden en maten en lengtes erg nauwkeurig schatten zonder ze te meten. Zat dat ook in deze film?
pi_144437842
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:16 schreef paddy het volgende:
Hoi, ik zoek de ttel van een film

Ging over een gezin die naar een idyllisch dorpje verhuisde vanwege werk vader, maar het werd eng toen er menen verdwenen die problemen hadden. Hun hond werd de stembanden doorgesneden en blijkbaar hadden ze camera's in huis. Het is geen recente film. Kan maar niet op de titel komen. En internet werkt ook niet echt mee qua trefwoorden.

Het is geen stepford wives.
The Amityville Horror?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_144438617
In begin jaren 90 was er een buitenlandse kinderserie (volgens mij op Telekids ) dat ging over kinderen die een soort van amulet hadden.

Als dat amulet (of iets) van kleur veranderde kwamen er langharige monsters uit de zee het strand op.

Die monsters leken wel een beetje op een ghillie suit.


Die kinderen en een oude man reden volgens mij ook altijd in zo'n buggy rond.




Die monsters hebben toen als kleine bengel zo'n indruk op mij gemaakt, dat het me leuk lijkt het nog eens terug te zien.

Iemand een idee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gloorbek op 11-09-2014 22:37:58 ]
pi_144440268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:16 schreef paddy het volgende:
Hoi, ik zoek de ttel van een film

Ging over een gezin die naar een idyllisch dorpje verhuisde vanwege werk vader, maar het werd eng toen er menen verdwenen die problemen hadden. Hun hond werd de stembanden doorgesneden en blijkbaar hadden ze camera's in huis. Het is geen recente film. Kan maar niet op de titel komen. En internet werkt ook niet echt mee qua trefwoorden.

Het is geen stepford wives.
Ik weet wat je bedoelt en dat is een aflevering van een serie geloof ik. Het ligt op het puntje van m'n tong. :@
  donderdag 11 september 2014 @ 23:02:41 #9
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_144440430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een jongen die in de problemen is geraakt (kattenkwaad geloof ik) en als soort van taakstraf bij de houtzagerij moet gaan werken. Daar leert hij de baas kennen, een oudere man die er ook allemaal niet veel zin in lijkt te hebben. Ik kan mij herinneren dat het een Scandinavische film was, maar het kan ook Frans zijn ofzo.

In de film wordt extreem weinig tot helemaal niet gesproken.

Bedankt!
Le fils (2002)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_144441836
quote:
geweldig, bedankt!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_144442243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

The Amityville Horror?
Nee, jammer genoeg niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 12 september 2014 @ 00:09:55 #12
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144442635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:21 schreef Gloorbek het volgende:
In begin jaren 90 was er een buitenlandse kinderserie (volgens mij op Telekids ) dat ging over kinderen die een soort van amulet hadden.

Als dat amulet (of iets) van kleur veranderde kwamen er langharige monsters uit de zee het strand op.

Die monsters leken wel een beetje op een ghillie suit.
[ afbeelding ]

Die kinderen en een oude man reden volgens mij ook altijd in zo'n buggy rond.

[ afbeelding ]


Die monsters hebben toen als kleine bengel zo'n indruk op mij gemaakt, dat het me leuk lijkt het nog eens terug te zien.

Iemand een idee?
Hoogst waarschijnlijk deze serie: http://en.wikipedia.org/wiki/Under_the_Mountain_(TV_miniseries)

Klassieker in dit topic.
pi_144442939
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 00:09 schreef Tweek het volgende:

[..]

Hoogst waarschijnlijk deze serie: http://en.wikipedia.org/wiki/Under_the_Mountain_(TV_miniseries)

Klassieker in dit topic.
Geweldig dat is hem! *O* Ik had niet verwacht zo snel antwoord te krijgen :D
Super bedankt ^O^
Net ff snel gekeken op youtube, was best scary voor een kinderprogramma!
  vrijdag 12 september 2014 @ 00:24:00 #14
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144442974
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 00:22 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Geweldig dat is hem! *O* Ik had niet verwacht zo snel antwoord te krijgen :D
Super bedankt ^O^
Net ff snel gekeken op youtube, was best scary voor een kinderprogramma!
Volgens mij heeft iedereen tussen de 25-30 daar nachtmerries aan overgehouden.
pi_144443041
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 00:24 schreef Tweek het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen tussen de 25-30 daar nachtmerries aan overgehouden.
ik wel iedergeval, heel leuk weer eens terug te zien ^O^
  vrijdag 12 september 2014 @ 00:42:53 #16
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144443373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 00:26 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

ik wel iedergeval, heel leuk weer eens terug te zien ^O^
Hm is blijkbaar een film van gemaakt in 2009, nou eens kijken of ik dat wil zien of de nostalgie in eren wil houden.
pi_144443551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 00:42 schreef Tweek het volgende:

[..]

Hm is blijkbaar een film van gemaakt in 2009, nou eens kijken of ik dat wil zien of de nostalgie in eren wil houden.
Leuk ga ik ook even regelen, maar niet eerder dan dat ik alle oude afleveringen heb gezien *)

Die kop van deze vent ook, nare dromen van gehad vroeger _O-

pi_144467649
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:21 schreef Gloorbek het volgende:
In begin jaren 90 was er een buitenlandse kinderserie (volgens mij op Telekids ) dat ging over kinderen die een soort van amulet hadden.

Als dat amulet (of iets) van kleur veranderde kwamen er langharige monsters uit de zee het strand op.

Die monsters leken wel een beetje op een ghillie suit.
[ afbeelding ]

Die kinderen en een oude man reden volgens mij ook altijd in zo'n buggy rond.

[ afbeelding ]


Die monsters hebben toen als kleine bengel zo'n indruk op mij gemaakt, dat het me leuk lijkt het nog eens terug te zien.

Iemand een idee?
Was er ook niet iets met tunnels?
pi_144467856
Ik ben op zoek naar een film volgens mij uit de jaren 80, het gaat over twee oude mannen ex mafia volgens mij die terug in de samenleving komen. Na gevangenis straf.
En te maken krijgen met de nieuwe criminelen, die zij vervolgens op de oude manier een lesje leren

Volgens mij doen ze ook een treinroof
pi_144471846
Dag mensen,

Ik ben op zoek naar een film die mij opeens in het geheugen kwam van vroeger. Volgens mij werd het uitgezonden bij Villa Achterwerk ofzo, in elk geval op (toen nog) Nederland 3.
Het ging over een jongen die gepest werd op school. Een professor knipte een pluk haar van hem af voor zijn kloon-experiment.. dan staat de kloon opeens voor zijn neus en dan wordt de jongen geholpen door zijn kloon zodat hij niet meer gepest wordt. Wie o wie helpt me aan deze titel?
  zaterdag 13 september 2014 @ 00:52:35 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_144476150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:29 schreef amigez het volgende:
Ik ben op zoek naar een film volgens mij uit de jaren 80, het gaat over twee oude mannen ex mafia volgens mij die terug in de samenleving komen. Na gevangenis straf.
En te maken krijgen met de nieuwe criminelen, die zij vervolgens op de oude manier een lesje leren

Volgens mij doen ze ook een treinroof
Tough guys?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_144481157
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef amigez het volgende:

[..]

Was er ook niet iets met tunnels?
:Y klopt, was in de laatste aflevering..

pi_144538663
Ik ben voor een vriend opzoek naar twee films van meer dan 10-15 jaar oud.
In de eerste gaat het over een robot met zelfbewustzijn die samen met haar eigenaar op zoek gaat naar de antagonist (de man achter het bedrijf van de robots?). De robots waren bedoeld voor seks.

Nummer twee ging over een aantal kinderen op de vlucht voor criminelen. Ergens in een huis word in eem scène een aantal kinderen neergemaaid met een automatisch geweer (een AK47 oid?)

Alvast bedankt!
Extremistisch gematigd.
  maandag 15 september 2014 @ 00:23:34 #24
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144539027
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 00:12 schreef P8 het volgende:
Ik ben voor een vriend opzoek naar twee films van meer dan 10-15 jaar oud.
In de eerste gaat het over een robot met zelfbewustzijn die samen met haar eigenaar op zoek gaat naar de antagonist (de man achter het bedrijf van de robots?). De robots waren bedoeld voor seks.

Cherry 2000 (1987) - IMDb of "The Outer Limits" Valerie 23 (TV Episode 1995) - IMDb
pi_144539508
quote:
Thanks, maar die aflevering is het zeer zeker niet. Het is Cherry 2000 ws ook niet, maar die moet eerst gezien worden om het met zekerheid te kunnen zeggen. Snelle reactie trouwens ^O^
Extremistisch gematigd.
  maandag 15 september 2014 @ 00:52:11 #26
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144539852
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef P8 het volgende:

[..]

Thanks, maar die aflevering is het zeer zeker niet. Het is Cherry 2000 ws ook niet, maar die moet eerst gezien worden om het met zekerheid te kunnen zeggen. Snelle reactie trouwens ^O^
Cherry 2000 komt het dichtsbij van wat je zoekt. Anders nog Teknolust, Bladerunner en je zou hier tussen kunnen kijken: http://en.wikipedia.org/w(...)e_robots_and_cyborgs
pi_144658073
Ik ben op zoek naar de titel van een serie, volgens mij een oude tekenfilm.
In het nummer Soulsister - The way to your heart zit een trombone solo vanaf 2:20.


Die solo doet mij denken aan een openingstune van een serie/tekenfilm.

Wie kan mij uit de brand helpen?!? Wie weet wat ik bedoel?
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_144659361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:15 schreef Pino_666 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een serie, volgens mij een oude tekenfilm.
In het nummer Soulsister - The way to your heart zit een trombone solo vanaf 2:20.


Die solo doet mij denken aan een openingstune van een serie/tekenfilm.

Wie kan mij uit de brand helpen?!? Wie weet wat ik bedoel?
Heb je niet iets meer info?
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_144661605
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:15 schreef Pino_666 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een serie, volgens mij een oude tekenfilm.
In het nummer Soulsister - The way to your heart zit een trombone solo vanaf 2:20.


Die solo doet mij denken aan een openingstune van een serie/tekenfilm.

Wie kan mij uit de brand helpen?!? Wie weet wat ik bedoel?
Lijkt hier een beetje op, maar dit is geen openingstune van iets voor zover ik weet...
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_144674754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:16 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Lijkt hier een beetje op, maar dit is geen openingstune van iets voor zover ik weet...
Dat is hem wel ! Thanks. Kronkel in m'n hoofd dat ik dacht dat het een serie/tekenfilm was.
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_144767994
Ik zoek een film met volgens mij Samuel L. Jackson. In het begin van de film komt hij te wonen in een afgelegen huis in het bos. 's Nachts wordt er bij hem binnen geschenen en zijn de telefoonleidingen doorgesneden. Weet er verder weinig nog van. Niet bepaald een recente film.
pi_144768729
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:47 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een film met volgens mij Samuel L. Jackson. In het begin van de film komt hij te wonen in een afgelegen huis in het bos. 's Nachts wordt er bij hem binnen geschenen en zijn de telefoonleidingen doorgesneden. Weet er verder weinig nog van. Niet bepaald een recente film.
Black Snake Moan (2006) - IMDb

Deze misschien? Ik weet niet meer precies hoe hij begint maar Samuel woont iig wel in een afgelegen huis in het bos...
pi_144777182
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:47 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een film met volgens mij Samuel L. Jackson. In het begin van de film komt hij te wonen in een afgelegen huis in het bos. 's Nachts wordt er bij hem binnen geschenen en zijn de telefoonleidingen doorgesneden. Weet er verder weinig nog van. Niet bepaald een recente film.
Anders deze wellicht.
The Long Kiss Goodnight (1996) - IMDb
pi_144777403
Menson!

Ik zoek een serie en het gaat ongeveer als volgt?

Vrouw wordt door een vrouw vermoord. Zij lijken heel erg op elkaar. De vrouw wordt vermoord omdat zij over veel geld zou beschikken. De moordenaar gaat naar het huis van het slachtoffer om dat geld op te halen. Hier komt zij er achter dat zij erg op elkaar lijken. Het slachtoffer werkte bij de politie oid en wordt gebeld door haar collega's waar ze blijft. Als ze op haar 'werk' aankomt zien ze niet dat het een ander is.

Misschien een beetje een kutomschrijving maar ik hoop dat iemand weet welke serie ik bedoel :D
pi_144777451
quote:
17s.gif Op maandag 22 september 2014 00:31 schreef weekendalex het volgende:
Menson!

Ik zoek een serie en het gaat ongeveer als volgt?

Vrouw wordt door een vrouw vermoord. Zij lijken heel erg op elkaar. De vrouw wordt vermoord omdat zij over veel geld zou beschikken. De moordenaar gaat naar het huis van het slachtoffer om dat geld op te halen. Hier komt zij er achter dat zij erg op elkaar lijken. Het slachtoffer werkte bij de politie oid en wordt gebeld door haar collega's waar ze blijft. Als ze op haar 'werk' aankomt zien ze niet dat het een ander is.

Misschien een beetje een kutomschrijving maar ik hoop dat iemand weet welke serie ik bedoel :D
Klinkt als Orphan Black
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144777669
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 00:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Klinkt als Orphan Black
Ja dat is 'm, thnx :D
pi_144835921
War of the worlds.

Maar dan een vervolg...al niet officieel?
volgens mij was dit een B film ofzo... vandaar is hij lasting te vinden..

Of misschien was het niet het letterlijke vervolg maar iets wat er heel erg op lijkt..

Release datum zal ergens tussen 2006-2012 liggen.

Weet iemand het?
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:48:31 #38
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_144836039
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_144836089
Aahh sorry! kreeg geen piratebay results vandaar dacht ik dat die non existant was...
Dankje.
pi_144977926
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoelt en dat is een aflevering van een serie geloof ik. Het ligt op het puntje van m'n tong. :@
Was geen serie. Het ging over een gezin waar de man bij een bedrijf kwam te werken. Ze de kans kregen naar een prachtig dorp te verhuizen waar geen criminaliteit was. Het was geen horor. Het bedrijf had heel wat geheimen te verbergen, maar ik weet niet meer wat. Het dorp werd zo enorm gecontroleerd. Er mocht weinig. Alles in het belang van de rust en veiligheid. De hond werd zonder toestemming de stembanden doorgesneden. Ik wil de film nog een keer zien maar kan gewoon niet op de titel komen. Al op google geprobeerd met kernwoorden, maar stond er niet tussen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 28 september 2014 @ 12:31:55 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144978346
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:11 schreef paddy het volgende:

[..]

Was geen serie. Het ging over een gezin waar de man bij een bedrijf kwam te werken. Ze de kans kregen naar een prachtig dorp te verhuizen waar geen criminaliteit was. Het was geen horor. Het bedrijf had heel wat geheimen te verbergen, maar ik weet niet meer wat. Het dorp werd zo enorm gecontroleerd. Er mocht weinig. Alles in het belang van de rust en veiligheid. De hond werd zonder toestemming de stembanden doorgesneden. Ik wil de film nog een keer zien maar kan gewoon niet op de titel komen. Al op google geprobeerd met kernwoorden, maar stond er niet tussen
The Colony misschien Padsel?
Laffe huichelaar
pi_144978593
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

The Colony misschien Padsel?
Heb gekeken . Lijken me (beide) mooie films, maar nee. Helaas niet wat ik zoek. . -O- Bedankt voor het mee zoeken :*

De vrouw had het als eerste door. grrr. ik zit te graven of ik er nog meer over kan vertellen.

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 28-09-2014 12:59:21 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Boks-Chick zondag 28 september 2014 @ 13:03:38 #43
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_144979142
volgens mij heb ik die film ook gezien. jaren 80 in mijn herinnering, maar totaal geen clue meer hoe hij heet of wie er in speelden.
lolwut
pi_145023906
Haai!
Ik zoek een film over roodkapje uit de jaren 90. Het is een aparte verfilming in stadsgebied. De wolf is een echte wolf, die spreekt tegen roodkapje en terwijl zen tanden laat zien. Hij praat op een rustige gecontroleerde manier. Roodkapje draagt een lammetje bij haar. Het heeft een goeie soundtrack. Ik vind deze film echt nergens meer terug, niet op wikipedia, niet op youtube, niet op imdb. Iemand een idee?
Thanks!
  maandag 29 september 2014 @ 16:50:49 #45
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_145024111
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:44 schreef Filou het volgende:
Haai!
Ik zoek een film over roodkapje uit de jaren 90. Het is een aparte verfilming in stadsgebied. De wolf is een echte wolf, die spreekt tegen roodkapje en terwijl zen tanden laat zien. Hij praat op een rustige gecontroleerde manier. Roodkapje draagt een lammetje bij haar. Het heeft een goeie soundtrack. Ik vind deze film echt nergens meer terug, niet op wikipedia, niet op youtube, niet op imdb. Iemand een idee?
Thanks!
http://en.m.wikipedia.org(...)ttle_Red_Riding_Hood

Misschien hiertussen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_145024297
Nope, merci maar heb de lijst al overlopen maar staat er niet tussen jammer genoeg
pi_145024980
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:56 schreef Filou het volgende:
Nope, merci maar heb de lijst al overlopen maar staat er niet tussen jammer genoeg
Waarschijnlijk niet maar Bye bye chaperon rouge?

pi_145025311
Dees is em! Thanks Feeeeeeeble!!!
pi_145025383
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:33 schreef Filou het volgende:
Dees is em! Thanks Feeeeeeeble!!!
Graag gedaan Fiiiloooouuuuuu :)
pi_145155191
Ik weet niet of ik hier juist ben . Maar ik kijk op RTL crime naar Pablo Escobar de drugslord
Nu hoor ik een paar dagen bij de ontvoederde mensen/journalisten als ze met elkaar praten en bij flasback een werkelijk voor mij dan mooie muziek spaans gezongen. Weet iemand van jullie hoe dat nummer heet en van wie het is. Bvd
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:14:29 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_145155265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:12 schreef maril het volgende:
Ik weet niet of ik hier juist ben . Maar ik kijk op RTL crime naar Pablo Escobar de drugslord
Nu hoor ik een paar dagen bij de ontvoederde mensen/journalisten als ze met elkaar praten en bij flasback een werkelijk voor mij dan mooie muziek spaans gezongen. Weet iemand van jullie hoe dat nummer heet en van wie het is. Bvd
Geen idee sorry. Maar misschien kun je het ook hier vragen:
MUZ / Help, ik zoek... #355
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:58:02 #52
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_145156480
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:12 schreef maril het volgende:
Ik weet niet of ik hier juist ben . Maar ik kijk op RTL crime naar Pablo Escobar de drugslord
Nu hoor ik een paar dagen bij de ontvoederde mensen/journalisten als ze met elkaar praten en bij flasback een werkelijk voor mij dan mooie muziek spaans gezongen. Weet iemand van jullie hoe dat nummer heet en van wie het is. Bvd
Zoek effe op:
Escobar, el patrón del mal music

En wellicht op de referentiesites van
http://en.wikipedia.org/wiki/Escobar,_el_Patr%C3%B3n_del_Mal
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_145158192
Ik heb het al gevonden Yuri Buenaventura is zijn naam. echt mooie nummers.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_145228527
hoi ik ben op zoek naar een matige horror film met een man die (ooit een bijna dood ongeluk had en) geesten kan zien en samen in het begin van de film mensen oplicht. en mensen hadden zo'n nummer op hun voorhoofd en in die volghorde gaan ze dood door zo'n slechte geest (die iedereen wil uitroeien ? )
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:43:35 #55
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_145228637
The Frighteners
pi_145229239
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef Mubassie het volgende:
The Frighteners
yup dat is hem ik dank je hartelijk :D percies waar ik naar op zoek ben
pi_145402326
Een tekenfilm of cartoon of zo over een zeer hoge school met allemaal gekke leerlingen en docenten. Werd uitgezonden op Jetix geloof ik. Meer weet ik eigenlijk niet, iemand een idee?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:43:14 #58
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_145403766
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:53 schreef Rezania het volgende:
Een tekenfilm of cartoon of zo over een zeer hoge school met allemaal gekke leerlingen en docenten. Werd uitgezonden op Jetix geloof ik. Meer weet ik eigenlijk niet, iemand een idee?
Wayside?
pi_145403932
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:43 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wayside?
Yes. _O_ Zie nu wel dat het op Nickelodeon wordt uitgezonden in plaats van Jetix. :') In ieder geval bedankt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:18:58 #60
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_145404949
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes. _O_ Zie nu wel dat het op Nickelodeon wordt uitgezonden in plaats van Jetix. :') In ieder geval bedankt.
Graag gedaan :)
pi_145432722
Ik zoek de titel van een film.

Gaat over een vrachtschip waarop Chinezen verstopt zitten die als illegale immigranten zo het Westen willen bereiken. Onderweg vindt onverwacht een inspectie van het schip plaatst door havenpolitie. Voordat die inspectie kan plaatsvinden, maken ze al die Chinezen dood en gooien ze overboord.

Een meisje weet vlak daarvoor te ontsnappen, en houdt zich schuil in de keuken van het schip.
De kok vindt haar later, maar gezien zij alleen Chinees spreekt en hij niet, leidt dat tot mega communicatie probleem.

(geen idee over acteurs, jaartal etc. volgens mij is de film Engelstalig, het schip zou Russisch of Scandinavisch kunnen zijn) Het is NIET Wake of Death.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patvs op 11-10-2014 18:35:53 ]
pi_145435468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:05 schreef Patvs het volgende:
Ik zoek de titel van een film.
Gaat over een vrachtschip waarop Chinezen verstopt zitten die als illegale immigranten zo het Westen willen bereiken. Onderweg vindt onverwacht een inspectie van het schip plaatst door havenpolitie. Voordat die inspectie kan plaatsvinden, maken ze al die Chinezen dood en gooien ze overboord.
Een meisje weet vlak daarvoor te ontsnappen, en houdt zich schuil in de keuken van het schip.
De kok vindt haar later, maar gezien zij alleen Chinees spreekt en hij niet, leidt dat tot mega communicatie probleem.
(geen idee over acteurs, jaartal etc. volgens mij is de film Engelstalig, het schip zou Russisch of Scandinavisch kunnen zijn) Het is NIET Wake of Death.
Deadly Voyage?
pi_145436418
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:05 schreef Patvs het volgende:
Ik zoek de titel van een film.
Gaat over een vrachtschip waarop Chinezen verstopt zitten die als illegale immigranten zo het Westen willen bereiken. Onderweg vindt onverwacht een inspectie van het schip plaatst door havenpolitie. Voordat die inspectie kan plaatsvinden, maken ze al die Chinezen dood en gooien ze overboord.
Een meisje weet vlak daarvoor te ontsnappen, en houdt zich schuil in de keuken van het schip.
De kok vindt haar later, maar gezien zij alleen Chinees spreekt en hij niet, leidt dat tot mega communicatie probleem.
(geen idee over acteurs, jaartal etc. volgens mij is de film Engelstalig, het schip zou Russisch of Scandinavisch kunnen zijn) Het is NIET Wake of Death.
Nog even verder gezocht; chinezen/meisje dus misschien True North?
pi_145438145
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Nog even verder gezocht; chinezen/meisje dus misschien True North?
Bedankt!
M'n vriendin kwam met die filmomschrijving. Ik denk inderdaad dat ze die film bedoelde! :)

Edit: bevestiging, ja die bedoelde ze!
pi_145447940
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 21:20 schreef Patvs het volgende:
[..]
Bedankt!
M'n vriendin kwam met die filmomschrijving. Ik denk inderdaad dat ze die film bedoelde! :)
Edit: bevestiging, ja die bedoelde ze!
Graag gedaan :)
  maandag 13 oktober 2014 @ 18:31:23 #66
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_145500439
Ik keek de 5e aflevering van Expeditie Robinson en hoorde een lied dat ik van een film kende. Van welke film kan ik dit herkennen?

http://www.rtlxl.nl/#!/ex(...)04-a3a5-c252e80adbc1

Het begint op 8:40
pi_145500792
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:31 schreef bartje01 het volgende:
Ik keek de 5e aflevering van Expeditie Robinson en hoorde een lied dat ik van een film kende. Van welke film kan ik dit herkennen?
http://www.rtlxl.nl/#!/ex(...)04-a3a5-c252e80adbc1
Het begint op 8:40
99% zeker van het van Pirates of the Caribbean is. Niet de main theme, wel van de soundtrack.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145575365
Het kan ook van The Rock zijn.
Maar dat is inderdaad (zo goed als het zelfde als) pirates, is ook zelfde componist.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:18:06 #69
242879 Onnoman
The On And Only
pi_145684064
Vorige week.. volgens mij zondag.. is een nieuwe serie van start gegaan op de commerciele.. (dacht rtl / net 5 ofzo?)

weet iemand de titel?

Of begint die toevallig pas deze week?

Alvast bedankt
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_145685262
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef Onnoman het volgende:
Vorige week.. volgens mij zondag.. is een nieuwe serie van start gegaan op de commerciele.. (dacht rtl / net 5 ofzo?)

weet iemand de titel?

Of begint die toevallig pas deze week?

Alvast bedankt
Even op tvgids.nl kijken?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:48:42 #71
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_145685586
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef Onnoman het volgende:
Vorige week.. volgens mij zondag.. is een nieuwe serie van start gegaan op de commerciele.. (dacht rtl / net 5 ofzo?)

weet iemand de titel?

Of begint die toevallig pas deze week?

Alvast bedankt
weet je iets over de serie qua inhoud of acteurs? Nederlandse serie? Wellicht Nieuwe Buren? die is al wel iets langer bezig.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 19 oktober 2014 @ 00:04:53 #72
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_145686370
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef Onnoman het volgende:
Vorige week.. volgens mij zondag.. is een nieuwe serie van start gegaan op de commerciele.. (dacht rtl / net 5 ofzo?)

weet iemand de titel?

Of begint die toevallig pas deze week?

Alvast bedankt
Resurrection?

Op maandag is dat.
  zondag 19 oktober 2014 @ 10:34:47 #73
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_145693044
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef Onnoman het volgende:
Vorige week.. volgens mij zondag.. is een nieuwe serie van start gegaan op de commerciele.. (dacht rtl / net 5 ofzo?)

weet iemand de titel?

Of begint die toevallig pas deze week?

Alvast bedankt
The last ship begint/begon ook rond deze tijd op zondag. Op veronica.
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:02:29 #74
242879 Onnoman
The On And Only
pi_145693361
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:48 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

weet je iets over de serie qua inhoud of acteurs? Nederlandse serie? Wellicht Nieuwe Buren? die is al wel iets langer bezig.
volgens mij was het een beetje sci fi.. maar kan me vergissen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:37:32 #75
242879 Onnoman
The On And Only
pi_145693953
quote:
2s.gif Op zondag 19 oktober 2014 10:34 schreef bioloogje het volgende:
The last ship
Ja.. denk dat deze het is.. thanx
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_145702389
Ik ben op zoek naar de titel van een serie die zich afspeelt in de toekomst. Het heeft in ieder geval drie afleveringen die niets met elkaar te maken hebben, lijkt het.
De één gaat over mensen die in een soort flat gevangen zitten en daar de hele dag op een hometrainer zitten te fietsen en tv te kijken en daar krijgen ze punten/geld voor. Bij een x bedrag kunnen ze een ticket kopen om aan een talentenshow mee te doen zodat ze uit die flat kunnen komen. Een zwarte man helpt een vrouw aan het geld om te zingen in deze talentenshow, ze eindigt uiteindelijk als prostituee ipv zangeres. Daarna komt die zwarte man vrij door heel dramatisch aan die talentenshow mee te doen.
De tweede aflevering ging over een minister president die een varken moest neuken op nationale televisie.
De derde aflevering ben ik vergeten.
Kan iemand mij hiermee helpen?
  zondag 19 oktober 2014 @ 16:30:26 #77
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_145702620
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 16:22 schreef Aaap het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een serie die zich afspeelt in de toekomst. Het heeft in ieder geval drie afleveringen die niets met elkaar te maken hebben, lijkt het.
De één gaat over mensen die in een soort flat gevangen zitten en daar de hele dag op een hometrainer zitten te fietsen en tv te kijken en daar krijgen ze punten/geld voor. Bij een x bedrag kunnen ze een ticket kopen om aan een talentenshow mee te doen zodat ze uit die flat kunnen komen. Een zwarte man helpt een vrouw aan het geld om te zingen in deze talentenshow, ze eindigt uiteindelijk als prostituee ipv zangeres. Daarna komt die zwarte man vrij door heel dramatisch aan die talentenshow mee te doen.
De tweede aflevering ging over een minister president die een varken moest neuken op nationale televisie.
De derde aflevering ben ik vergeten.
Kan iemand mij hiermee helpen?
"Black Mirror" The National Anthem (TV Episode 2011) - IMDb
?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_145702728
quote:
Yes dat is hem, dankjewel :) !!
  zondag 19 oktober 2014 @ 16:34:30 #79
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_145702734
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 16:34 schreef Aaap het volgende:

[..]

Yes dat is hem, dankjewel :) !!
Het was de eerste hit op de term "Fuck a pig national television series". :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_145703093
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 16:34 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Het was de eerste hit op de term "Fuck a pig national television series". :')
Haha :D in ieder geval bedankt ^O^
pi_146076766
Ik zoek de naam van een (mini)serie denk ik die ik gezien heb als kind eind jaren 70/ begin jaren 80.
Het heeft nogal wat indruk gemaakt want ik herinner me enkele enge scenes...

De volgende flarden... Volgens mij was het een serie aangezien een paar weken achter elkaar terug kwam. Het was volgens mij een engelse serie. Centraal was een huis waar mensen woonden ik denk in een stad. Het speelde zich af in de tegenwoordige tijd.
Ik herinner me dat er een rond licht op de vloer van de kamer verscheen en dat dat dan de aanzet was voor paranormale gebeurtenissen. Dat ronde licht bewoog op de vloer door de kamer heen.
In dat huis verschenen dan ook flarden van situaties van vroeger (de riddertijd). Zo liepen geesten van ridders in het trapportaal naar boven. En was er een enge scene waarin een oud vrouwtje van achteren werd benaderd en bij het omdraaien er heel eng uit zag.

Is natuurlijk heel weinig om iets op te baseren maar misschien herkent iemand het wel.
Hoop het!
pi_146081419
Dat klinkt eigenlijk als de film Poltergeist ! (1ste film)
Precies dat gebeurd er.

Vage ridders en zo en andere 'doden' zie je de trap af gaan.
Ook dat oude vrouwtje.

Toevallig ook een kamer met rondzwevend speelgoed ?
Enge scene met tv.
(echt waar, het geluid/stem geeft me na meer dan 20 jaar nog steeds letterlijk kippenvel !)

Zeker een film die nog steeds de moeite waard is.
Maar das Spielberg wel toevertrouwd.
pi_146161385
He sffan. Nee dat was hem niet. Dit speelde zich echt af in Engeland en het was een terugkerend programma. Volgens mij een miniserie.
Wel een aardige suggestie trouwens

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:12 schreef sffan het volgende:
Dat klinkt eigenlijk als de film Poltergeist ! (1ste film)
Precies dat gebeurd er.

Vage ridders en zo en andere 'doden' zie je de trap af gaan.
Ook dat oude vrouwtje.

Toevallig ook een kamer met rondzwevend speelgoed ?
Enge scene met tv.
(echt waar, het geluid/stem geeft me na meer dan 20 jaar nog steeds letterlijk kippenvel !)

Zeker een film die nog steeds de moeite waard is.
Maar das Spielberg wel toevertrouwd.
pi_146229404
Het gaat om een Franse film waarbij een aantal lui zich huisvesten in een soort schroothoop. Het doel van die mensen is om een wapenfabriek te saboteren.
pi_146253137
quote:
Ik zoek de naam van een (mini)serie denk ik die ik gezien heb als kind eind jaren 70/ begin jaren 80.
Het heeft nogal wat indruk gemaakt want ik herinner me enkele enge scenes...

De volgende flarden... Volgens mij was het een serie aangezien een paar weken achter elkaar terug kwam. Het was volgens mij een engelse serie. Centraal was een huis waar mensen woonden ik denk in een stad. Het speelde zich af in de tegenwoordige tijd.
Ik herinner me dat er een rond licht op de vloer van de kamer verscheen en dat dat dan de aanzet was voor paranormale gebeurtenissen. Dat ronde licht bewoog op de vloer door de kamer heen.
In dat huis verschenen dan ook flarden van situaties van vroeger (de riddertijd). Zo liepen geesten van ridders in het trapportaal naar boven. En was er een enge scene waarin een oud vrouwtje van achteren werd benaderd en bij het omdraaien er heel eng uit zag.

Is natuurlijk heel weinig om iets op te baseren maar misschien herkent iemand het wel.
Hoop het!
Deze misschien?
  maandag 3 november 2014 @ 23:33:39 #86
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_146277352
Hallo!

Ik zoek de titel van een serie:

Het gaat om een (mogelijk Australische) tienerserie en speelt zich af bij/in een surfwinkel. Vermoedelijk eind jaren 90 maar ik kan er enorm naast zitten.

Mijn vriendin zingt: 'Under the sun, come one with me, you want to stay, you want to be, under the sun"?

Het is in ieder geval niet:
California dreams
Saved by the bell
Summerland
Blue Water High
Heartbreak High

Tevens levert mijn vriendin de vooralsnog enige bron:
http://forum.telefonino.net/showpost.php?p=17303456&postcount=28

Kan iemand hier iets mee?
  † In Memoriam † maandag 3 november 2014 @ 23:44:44 #87
21636 Feestkabouter
pi_146277756
Paradise Beach
Met Cassy/Cassie, Sean, Lori of Tori......... en nog een paar
http://en.wikipedia.org/wiki/Paradise_Beach
  maandag 3 november 2014 @ 23:48:57 #88
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_146277891
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:44 schreef Feestkabouter het volgende:
Paradise Beach
Met Cassy/Cassie, Sean, Lori of Tori......... en nog een paar
Held! _O_

Hadden deze geluisterd en het afgeschreven:


[ Bericht 3% gewijzigd door jercovski op 03-11-2014 23:56:19 ]
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2014 @ 10:02:25 #89
21636 Feestkabouter
pi_146283916
Er zat ook een roodharige meid in, lijkt sprekend op die rode overbuurvrouw in de huidige serie '2 guys, a girl...'

[ Bericht 1% gewijzigd door Feestkabouter op 04-11-2014 11:51:09 ]
  dinsdag 4 november 2014 @ 16:30:30 #90
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_146295759
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:02 schreef Feestkabouter het volgende:
Er zat ook een roodharige meid in, lijkt sprekend op die rode overbuurvrouw in de huidige serie '2 guys, a girl...'
Isla Fisher :9
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2014 @ 17:38:09 #91
21636 Feestkabouter
pi_146298226
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:30 schreef jercovski het volgende:
Isla Fisher
ook lekker, maar niet degene die ik bedoel (Fisher speelde slechts enkele afleveringen mee helaas).





zeg het maar: hoeveel verschillende dames zijn dit?
en wie is wie?
  dinsdag 4 november 2014 @ 18:26:20 #92
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_146299797
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef henkregen het volgende:
Het gaat om een Franse film waarbij een aantal lui zich huisvesten in een soort schroothoop. Het doel van die mensen is om een wapenfabriek te saboteren.
Micmacs Micmacs à tire-larigot (2009) - IMDb
pi_146337484
Hallo iedereen, ik zoek de naam van een tekenserie die op tv was/is. Het gaat over zo'n verwende prins, en dan heb je ook nog zo'n slechte heks die toverdrankjes maakt. Hoofdpersoon heeft wel iets weg van alladin.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:02:52 #94
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_146338310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef oliverqueen het volgende:
Hallo iedereen, ik zoek de naam van een tekenserie die op tv was/is. Het gaat over zo'n verwende prins, en dan heb je ook nog zo'n slechte heks die toverdrankjes maakt. Hoofdpersoon heeft wel iets weg van alladin.
Keizer kuzco. The emperors new groove. De film is trouwens leuker.
pi_146345313
Ik zoek de naam van een film.

De film ging over mannen die een hoed droegen. Alleen als ze een hoed droegen konden ze een plek in hun gedachten nemen, en als ze een deur openden zouden ze bij de plek terecht komen die ze in gedachten hadden.

De film heb ik een jaar of drie geleden gezien... meer kan ik niet zeggen.
  woensdag 5 november 2014 @ 20:52:29 #96
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_146345443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef rakzso het volgende:
Ik zoek de naam van een film.

De film ging over mannen die een hoed droegen. Alleen als ze een hoed droegen konden ze een plek in hun gedachten nemen, en als ze een deur openden zouden ze bij de plek terecht komen die ze in gedachten hadden.

De film heb ik een jaar of drie geleden gezien... meer kan ik niet zeggen.
The Adjustment Bureau?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_146345667
quote:
The Adjustment Bureau?
DANKJE!!! Ik zocht de film al maanden!
pi_146345873
quote:
Yep. Had 'm uiteindelijk zelf ook al gevonden. Toch bedankt voor je hulp!
pi_146346632
Het werd vroeger uitgezonden op Zappelin,
het gaat over die chinees allesinds een aziaat die een soort van klein boomhut-achtig huisje had en vanalles vertelde. Dan waren er ook 12 honden dacht ik ? als het niet minder waren met een cijfer en ik weet dat hond nummer 7 heel meisjesachtig was en haar getal 7 was roze met glitters. Natuurlijk waren dit geen echte honden maar mensen in een hondenpak. Iemand die nog weet hoe dit noemt ??!!!
  woensdag 5 november 2014 @ 21:52:15 #100
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_146348771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:56 schreef rakzso het volgende:

[..]

DANKJE!!! Ik zocht de film al maanden!
http://lmgtfy.com/?q=put+on+hats+and+open+doors+movie
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 5 november 2014 @ 22:56:08 #101
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_146352231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef voxupus het volgende:
Het werd vroeger uitgezonden op Zappelin,
het gaat over die chinees allesinds een aziaat die een soort van klein boomhut-achtig huisje had en vanalles vertelde. Dan waren er ook 12 honden dacht ik ? als het niet minder waren met een cijfer en ik weet dat hond nummer 7 heel meisjesachtig was en haar getal 7 was roze met glitters. Natuurlijk waren dit geen echte honden maar mensen in een hondenpak. Iemand die nog weet hoe dit noemt ??!!!
Nu is nu :)
pi_146360178
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:02 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Keizer kuzco. The emperors new groove. De film is trouwens leuker.
Thanks!
pi_146477843
Kent iemand een tekenserie met als hoofdpersoon ene "titus" ofzo?
  zondag 9 november 2014 @ 23:05:11 #104
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_146483747
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef oliverqueen het volgende:
Kent iemand een tekenserie met als hoofdpersoon ene "titus" ofzo?
http://en.wikipedia.org/wiki/Titeuf ?

And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 9 november 2014 @ 23:15:56 #105
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_146484158
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef oliverqueen het volgende:
Kent iemand een tekenserie met als hoofdpersoon ene "titus" ofzo?
Rocket Power :Y

Oom Titus
pi_146493940
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Rocket Power :Y

Oom Titus
Tito.
  maandag 10 november 2014 @ 12:04:17 #107
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_146494046
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:59 schreef Vak113 het volgende:

[..]

Tito.
Verrek ja :D
pi_146517333
quote:
Jaa thanks!
  dinsdag 11 november 2014 @ 13:26:32 #109
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_146531207
Ik zoek geen specifieke fim, maar eerder een scene dat ik wil gebruiken. Ik zoek een (Disney) tekenfilm waarin een scene zit van ongeveer 30 secondes waarbij je een venster of zo ziet en je silhouetten voorbij ziet komen van 1 of meerdere dans paren. Het liefst met een warm geel licht...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_146618881
Ik zoek een actie film, dat er een kale man, als soort (huur) moordenaar een aantal mensen vermoord.
Volgens mij zit er een bekende acteur in, ik dacht zelf aan keanu reeves , maar dat is dus niet het geval heb ik gekeken op imdb.

verder weet ik niet veel meer over de film, ik denk dat hij een jaar of 5-6 jaar oud is.

ik hoop dat iemand mij kan helpen ondanks de weinige informatie.
  donderdag 13 november 2014 @ 18:06:32 #111
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_146619021
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een actie film, dat er een kale man, als soort (huur) moordenaar een aantal mensen vermoord.
Volgens mij zit er een bekende acteur in, ik dacht zelf aan keanu reeves , maar dat is dus niet het geval heb ik gekeken op imdb.

verder weet ik niet veel meer over de film, ik denk dat hij een jaar of 5-6 jaar oud is.

ik hoop dat iemand mij kan helpen ondanks de weinige informatie.
Parker? Met Jason Statham...?
pi_146619062
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een actie film, dat er een kale man, als soort (huur) moordenaar een aantal mensen vermoord.
Volgens mij zit er een bekende acteur in, ik dacht zelf aan keanu reeves , maar dat is dus niet het geval heb ik gekeken op imdb.

verder weet ik niet veel meer over de film, ik denk dat hij een jaar of 5-6 jaar oud is.

ik hoop dat iemand mij kan helpen ondanks de weinige informatie.
Hitman? Gebaseerd op de game...

Hitman (2007) - IMDb
pi_146619199
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:26 schreef Hallahan het volgende:
Ik zoek geen specifieke fim, maar eerder een scene dat ik wil gebruiken. Ik zoek een (Disney) tekenfilm waarin een scene zit van ongeveer 30 secondes waarbij je een venster of zo ziet en je silhouetten voorbij ziet komen van 1 of meerdere dans paren. Het liefst met een warm geel licht...
Home Alone 1? :D
Mokkel met stuntstok
pi_146619399
Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
pi_146619794
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:06 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Parker? Met Jason Statham...?
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:07 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Hitman? Gebaseerd op de game...

Hitman (2007) - IMDb
Nee beide niet.
Wat ik me vaag herinner is dat er in de film iets gebeurd dat die kale man dan in een buis zit die vol met water zit. En mijn gevoel zegt dat dit beeld ook op de voorkant van de dvd hoes staat.
  donderdag 13 november 2014 @ 19:09:31 #116
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_146621144
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:31 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]


[..]

Nee beide niet.
Wat ik me vaag herinner is dat er in de film iets gebeurd dat die kale man dan in een buis zit die vol met water zit. En mijn gevoel zegt dat dit beeld ook op de voorkant van de dvd hoes staat.
Ook niet Crank 1 of 2?
pi_146636399
Ik ben op zoek naar een Nederlandse serie van zo'n 25jaar geleden.
Was op Nederland1 en ging over een blond meisje wat elke week op de fiets naar dr opa ging. Die opa vertelde dan verhalen volgens mij
pi_146636462
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 07:15 schreef MrNiles het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nederlandse serie van zo'n 25jaar geleden.
Was op Nederland1 en ging over een blond meisje wat elke week op de fiets naar dr opa ging. Die opa vertelde dan verhalen volgens mij
c

Madelief?
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:18:00 #119
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_146636756
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
Ik weet niet hoe oud je bent, dus lang geleden is nogal relatief.
Clockstoppers?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_146636821
Ben op zoek naar een film waarin pratende honden in een asiel terechtkomen, ontsnappen en dan aan een tocht naar huis beginnen. Aan het begin van te film is te zien dat ze op een soort van ranch leven dacht ik, speelt zich volgens mij in amerika of australië af
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:25:32 #121
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146636841
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 07:15 schreef MrNiles het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nederlandse serie van zo'n 25jaar geleden.
Was op Nederland1 en ging over een blond meisje wat elke week op de fiets naar dr opa ging. Die opa vertelde dan verhalen volgens mij
Volgens mij bedoel je http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Help_%28NCRV%29
Help



Met dank aan deze reeks, uit 2011. :P
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:27:47 #122
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_146636868
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:23 schreef Zolder het volgende:
Ben op zoek naar een film waarin pratende honden in een asiel terechtkomen, ontsnappen en dan aan een tocht naar huis beginnen. Aan het begin van te film is te zien dat ze op een soort van ranch leven dacht ik, speelt zich volgens mij in amerika of australië af
The Incredible Journey
Homeward Bound: The Incredible Journey (1993) - IMDb
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:29:54 #123
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146636896
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:23 schreef Zolder het volgende:
Ben op zoek naar een film waarin pratende honden in een asiel terechtkomen, ontsnappen en dan aan een tocht naar huis beginnen. Aan het begin van te film is te zien dat ze op een soort van ranch leven dacht ik, speelt zich volgens mij in amerika of australië af
Homeward Bound: The Incredible Journey (1993) - IMDb

Homeward Bound
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 november 2014 @ 08:37:03 #124
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146636992
Ik ben op zoek naar een TV-serie, werd een jaar of 10/15 (?) geleden uitgezonden in Nederland, zender zou ik niet meer weten. Het gaat om een team onderzoekers in een observatorium midden in een (Australische) woestijn. Nogal beknopte info, maar dit is wel de kern die ik me kan herinneren :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:49:50 #125
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146637155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben op zoek naar een TV-serie, werd een jaar of 10/15 (?) geleden uitgezonden in Nederland, zender zou ik niet meer weten. Het gaat om een team onderzoekers in een observatorium midden in een (Australische) woestijn. Nogal beknopte info, maar dit is wel de kern die ik me kan herinneren :)
Was het niet een film over een team bij een grote radiotelescoop die de beelden van de Apollo landing opvingen en doorgaven?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 november 2014 @ 08:52:03 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146637189
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was het niet een film over een team bij een grote radiotelescoop die de beelden van de Apollo landing opvingen en doorgaven?
Dat weet ik dus niet, ken alleen de globale hoofdlijnen nog :{ Was volgens mij wel één van de hoofdpersonen die een serieuze (Britse?) onderzoeker was die daar naartoe werd gestuurd terwijl er daar alleen maar laidback aussies zaten die het allemaal niet zo serieus namen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:52:11 #127
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_146637190
Vroeger heb ik wel eens een tekenfilm serie gezien ( volgens mij japans ) en dat ging over een soort superheld. Zodra hij een sterretje voor zijn voorhoofd hield veranderde hij in deze superheld.
Vaag I know, maar wie weet weet iemand wat ik bedoel :s)
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:52:54 #128
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146637203
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben op zoek naar een TV-serie, werd een jaar of 10/15 (?) geleden uitgezonden in Nederland, zender zou ik niet meer weten. Het gaat om een team onderzoekers in een observatorium midden in een (Australische) woestijn. Nogal beknopte info, maar dit is wel de kern die ik me kan herinneren :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Supernova_(TV_series)
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:56:25 #129
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146637260
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:52 schreef jpg97 het volgende:
Vroeger heb ik wel eens een tekenfilm serie gezien ( volgens mij japans ) en dat ging over een soort superheld. Zodra hij een sterretje voor zijn voorhoofd hield veranderde hij in deze superheld.
Vaag I know, maar wie weet weet iemand wat ik bedoel :s)
Guyver?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 november 2014 @ 08:59:49 #130
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146637322
quote:
Supernova (TV Series 2005–2006) - IMDb

Dat is em volgens mij ja, dank u *O*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 14 november 2014 @ 09:53:50 #131
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_146638299
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:56 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Guyver?
Ziet er ook vet uit, maar dat is hem niet.
Het personage haalde (zover ik me kan herinneren) een sterretje uit zijn broekzak en hield dit voor zijn voorhoofd en veranderde dan in een superheld ofzoiets :P
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 14 november 2014 @ 10:28:03 #132
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146639080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ziet er ook vet uit, maar dat is hem niet.
Het personage haalde (zover ik me kan herinneren) een sterretje uit zijn broekzak en hield dit voor zijn voorhoofd en veranderde dan in een superheld ofzoiets :P
Sailor Moon? Battle of the Planets?

Kijk anders hier effe tussen?
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/PowerCrystal
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 14 november 2014 @ 10:42:53 #133
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_146639360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ziet er ook vet uit, maar dat is hem niet.
Het personage haalde (zover ik me kan herinneren) een sterretje uit zijn broekzak en hield dit voor zijn voorhoofd en veranderde dan in een superheld ofzoiets :P
Mss deze? Is wel een vrouw., Dawnstar uit League of Superheroes

pi_146639381
quote:
19s.gif Op zondag 28 september 2014 13:03 schreef BrandX het volgende:
volgens mij heb ik die film ook gezien. jaren 80 in mijn herinnering, maar totaal geen clue meer hoe hij heet of wie er in speelden.
Was een vrouw met een soort van boline (donker haar) twee kinderen en een hond.Meisje en jongen. Een oom die ze uiteindelijk gered heeft. Denk ook jaren 80
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_146640215
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:18 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, dus lang geleden is nogal relatief.
Clockstoppers?
Nee is m niet. Ik herinner me echt nog specifiek klokken in beeld. Inclusief wijzers die dan langzamer of sneller gingen tikken.
Lang geleden: ~15 tot 20 jaar terug :)
pi_146645700
quote:
Bedankt :D
  vrijdag 14 november 2014 @ 15:46:18 #138
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_146648745
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
primer (2004)? zal wel niet maar is het enige wat in me opkomt.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_146719842
Zoals de meeste verloren herinneringen naar films uit de jeugd is deze herinnering ook heel vaag.

Het was een film over apen, gorilla's eigenlijk. Het zou zelfs een van die oude "planet of the apes" films kunnen zijn. Wat ik mij ervan herinner is dat er mensen waren die met deze apen/gorilla's te maken kregen. Er waren ook enkele gorilla's met een witte vacht, deze schenen sterker en specialer te zijn. Er was wel een sfeer waaruit duidelijk werd dat de apen de macht hadden of een dreiging waren. Of dat de normale apen goed waren en de witte apen slecht.... Een hele vage herinnering, kan iemand dit ophelderen?
  zondag 16 november 2014 @ 19:51:10 #140
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_146720037
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Zoals de meeste verloren herinneringen naar films uit de jeugd is deze herinnering ook heel vaag.

Het was een film over apen, gorilla's eigenlijk. Het zou zelfs een van die oude "planet of the apes" films kunnen zijn. Wat ik mij ervan herinner is dat er mensen waren die met deze apen/gorilla's te maken kregen. Er waren ook enkele gorilla's met een witte vacht, deze schenen sterker en specialer te zijn. Er was wel een sfeer waaruit duidelijk werd dat de apen de macht hadden of een dreiging waren. Of dat de normale apen goed waren en de witte apen slecht.... Een hele vage herinnering, kan iemand dit ophelderen?
Congo?

Congo (1995) - IMDb
pi_146720470
quote:
Jaa wauw je bent een held! Ik wou nog zeggen dat ik laserstralen herinnerde, maar ik was bang dat dat star wars herinneringen waren haha.
pi_146753701
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]


[..]

primer (2004)? zal wel niet maar is het enige wat in me opkomt.
Nop ;)
  maandag 17 november 2014 @ 21:55:53 #143
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146757795
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nop ;)
Wat is voor jou heel, heel lang geleden? Van wanneer is deze film ongeveer?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Boks-Chick maandag 17 november 2014 @ 22:12:36 #144
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_146758531
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
Momo (1986) - IMDb ?
lolwut
pi_146759376
quote:
5s.gif Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat is voor jou heel, heel lang geleden? Van wanneer is deze film ongeveer?
Dat ik m zag was 15 - 20 jaar terug, maar of de film ook van die periode is... :@

quote:
Helaas...
Ik weet eerlijk gezegd niet eens of het wel een film was, kon ook een serie of kinderserie zijn geweest, geen idee...
pi_146802840
quote:
Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
House of Clocks?
  woensdag 19 november 2014 @ 11:34:52 #147
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146802937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
Vloek van Woestewolf?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146814924
Hmmm.

Het is niet voor mij bedoelt, maar het zou misschien wel eens kunnen.
Ik weet er eigenlijk niks meer van, was denk ik te jong.
Maar het was wel spannend, en er staat me wel iets bij van klokken uit die tijd.
(maar dat zou ook het eerder genoemde saffier and steel kunnen zijn)

Enige wat ik nog weet is volgens mij een bepaald kasteel dat opeens verschijnt of zo.
(dacht in de titel rol)
Das echt oud (voor mij)
:)
pi_146815009
Ik zag net wat op internet, het muziekje klinkt bekend !
Maar kan me eigenlijk niet herinneren dat het getekend was.
:?
pi_146820227
quote:
Nop :N

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vloek van Woestewolf?
Nop :N
  donderdag 20 november 2014 @ 14:55:54 #151
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_146841906
Ik ben op zoek naar een Britse real life serie a la Rondkomen in de Schilderswijk.
Het gaat over een straat in een achterbuurt van een Engelse stad en hoe de mensen daar wonen. Het is een grote tokkie toestand, maar wel hilarisch om te zien. Iemand enig idee?

Edit gevonden: Benefit Street
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')