Nu is nuquote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef voxupus het volgende:
Het werd vroeger uitgezonden op Zappelin,
het gaat over die chinees allesinds een aziaat die een soort van klein boomhut-achtig huisje had en vanalles vertelde. Dan waren er ook 12 honden dacht ik ? als het niet minder waren met een cijfer en ik weet dat hond nummer 7 heel meisjesachtig was en haar getal 7 was roze met glitters. Natuurlijk waren dit geen echte honden maar mensen in een hondenpak. Iemand die nog weet hoe dit noemt ??!!!
Thanks!quote:Op woensdag 5 november 2014 18:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Keizer kuzco. The emperors new groove. De film is trouwens leuker.
http://en.wikipedia.org/wiki/Titeuf ?quote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef oliverqueen het volgende:
Kent iemand een tekenserie met als hoofdpersoon ene "titus" ofzo?
Rocket Powerquote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef oliverqueen het volgende:
Kent iemand een tekenserie met als hoofdpersoon ene "titus" ofzo?
Jaa thanks!quote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Titeuf ?
[ afbeelding ]
Parker? Met Jason Statham...?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een actie film, dat er een kale man, als soort (huur) moordenaar een aantal mensen vermoord.
Volgens mij zit er een bekende acteur in, ik dacht zelf aan keanu reeves , maar dat is dus niet het geval heb ik gekeken op imdb.
verder weet ik niet veel meer over de film, ik denk dat hij een jaar of 5-6 jaar oud is.
ik hoop dat iemand mij kan helpen ondanks de weinige informatie.
Hitman? Gebaseerd op de game...quote:Op donderdag 13 november 2014 18:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een actie film, dat er een kale man, als soort (huur) moordenaar een aantal mensen vermoord.
Volgens mij zit er een bekende acteur in, ik dacht zelf aan keanu reeves , maar dat is dus niet het geval heb ik gekeken op imdb.
verder weet ik niet veel meer over de film, ik denk dat hij een jaar of 5-6 jaar oud is.
ik hoop dat iemand mij kan helpen ondanks de weinige informatie.
Home Alone 1?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:26 schreef Hallahan het volgende:
Ik zoek geen specifieke fim, maar eerder een scene dat ik wil gebruiken. Ik zoek een (Disney) tekenfilm waarin een scene zit van ongeveer 30 secondes waarbij je een venster of zo ziet en je silhouetten voorbij ziet komen van 1 of meerdere dans paren. Het liefst met een warm geel licht...
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:06 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Parker? Met Jason Statham...?
Nee beide niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hitman? Gebaseerd op de game...
Hitman (2007) - IMDb
Ook niet Crank 1 of 2?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
[..]
Nee beide niet.
Wat ik me vaag herinner is dat er in de film iets gebeurd dat die kale man dan in een buis zit die vol met water zit. En mijn gevoel zegt dat dit beeld ook op de voorkant van de dvd hoes staat.
cquote:Op vrijdag 14 november 2014 07:15 schreef MrNiles het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nederlandse serie van zo'n 25jaar geleden.
Was op Nederland1 en ging over een blond meisje wat elke week op de fiets naar dr opa ging. Die opa vertelde dan verhalen volgens mij
Ik weet niet hoe oud je bent, dus lang geleden is nogal relatief.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
Volgens mij bedoel je http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Help_%28NCRV%29quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:15 schreef MrNiles het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nederlandse serie van zo'n 25jaar geleden.
Was op Nederland1 en ging over een blond meisje wat elke week op de fiets naar dr opa ging. Die opa vertelde dan verhalen volgens mij
The Incredible Journeyquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:23 schreef Zolder het volgende:
Ben op zoek naar een film waarin pratende honden in een asiel terechtkomen, ontsnappen en dan aan een tocht naar huis beginnen. Aan het begin van te film is te zien dat ze op een soort van ranch leven dacht ik, speelt zich volgens mij in amerika of australië af
Homeward Bound: The Incredible Journey (1993) - IMDbquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:23 schreef Zolder het volgende:
Ben op zoek naar een film waarin pratende honden in een asiel terechtkomen, ontsnappen en dan aan een tocht naar huis beginnen. Aan het begin van te film is te zien dat ze op een soort van ranch leven dacht ik, speelt zich volgens mij in amerika of australië af
Was het niet een film over een team bij een grote radiotelescoop die de beelden van de Apollo landing opvingen en doorgaven?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben op zoek naar een TV-serie, werd een jaar of 10/15 (?) geleden uitgezonden in Nederland, zender zou ik niet meer weten. Het gaat om een team onderzoekers in een observatorium midden in een (Australische) woestijn. Nogal beknopte info, maar dit is wel de kern die ik me kan herinneren
Dat weet ik dus niet, ken alleen de globale hoofdlijnen nogquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was het niet een film over een team bij een grote radiotelescoop die de beelden van de Apollo landing opvingen en doorgaven?
http://en.wikipedia.org/wiki/Supernova_(TV_series)quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben op zoek naar een TV-serie, werd een jaar of 10/15 (?) geleden uitgezonden in Nederland, zender zou ik niet meer weten. Het gaat om een team onderzoekers in een observatorium midden in een (Australische) woestijn. Nogal beknopte info, maar dit is wel de kern die ik me kan herinneren
Guyver?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:52 schreef jpg97 het volgende:
Vroeger heb ik wel eens een tekenfilm serie gezien ( volgens mij japans ) en dat ging over een soort superheld. Zodra hij een sterretje voor zijn voorhoofd hield veranderde hij in deze superheld.
Vaag I know, maar wie weet weet iemand wat ik bedoel
Supernova (TV Series 2005–2006) - IMDbquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Supernova_(TV_series)
Ziet er ook vet uit, maar dat is hem niet.quote:
Sailor Moon? Battle of the Planets?quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ziet er ook vet uit, maar dat is hem niet.
Het personage haalde (zover ik me kan herinneren) een sterretje uit zijn broekzak en hield dit voor zijn voorhoofd en veranderde dan in een superheld ofzoiets
Mss deze? Is wel een vrouw., Dawnstar uit League of Superheroesquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ziet er ook vet uit, maar dat is hem niet.
Het personage haalde (zover ik me kan herinneren) een sterretje uit zijn broekzak en hield dit voor zijn voorhoofd en veranderde dan in een superheld ofzoiets
Was een vrouw met een soort van boline (donker haar) twee kinderen en een hond.Meisje en jongen. Een oom die ze uiteindelijk gered heeft. Denk ook jaren 80quote:Op zondag 28 september 2014 13:03 schreef BrandX het volgende:
volgens mij heb ik die film ook gezien. jaren 80 in mijn herinnering, maar totaal geen clue meer hoe hij heet of wie er in speelden.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Help_%28NCRV%29
Help
[ afbeelding ]
Met dank aan deze reeks, uit 2011.
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34
Nee is m niet. Ik herinner me echt nog specifiek klokken in beeld. Inclusief wijzers die dan langzamer of sneller gingen tikken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, dus lang geleden is nogal relatief.
Clockstoppers?
Bedanktquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
The Incredible Journey
Homeward Bound: The Incredible Journey (1993) - IMDb
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
primer (2004)? zal wel niet maar is het enige wat in me opkomt.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Congo?quote:Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Zoals de meeste verloren herinneringen naar films uit de jeugd is deze herinnering ook heel vaag.
Het was een film over apen, gorilla's eigenlijk. Het zou zelfs een van die oude "planet of the apes" films kunnen zijn. Wat ik mij ervan herinner is dat er mensen waren die met deze apen/gorilla's te maken kregen. Er waren ook enkele gorilla's met een witte vacht, deze schenen sterker en specialer te zijn. Er was wel een sfeer waaruit duidelijk werd dat de apen de macht hadden of een dreiging waren. Of dat de normale apen goed waren en de witte apen slecht.... Een hele vage herinnering, kan iemand dit ophelderen?
Jaa wauw je bent een held! Ik wou nog zeggen dat ik laserstralen herinnerde, maar ik was bang dat dat star wars herinneringen waren haha.quote:
Nopquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
[..]
primer (2004)? zal wel niet maar is het enige wat in me opkomt.
Wat is voor jou heel, heel lang geleden? Van wanneer is deze film ongeveer?quote:
Momo (1986) - IMDb ?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Dat ik m zag was 15 - 20 jaar terug, maar of de film ook van die periode is...quote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is voor jou heel, heel lang geleden? Van wanneer is deze film ongeveer?
Helaas...quote:
House of Clocks?quote:Heel, heel lang geleden als klein kind ooit eens een film op TV gezien en nooit kunnen achterhalen welke film het nou was. Het enige wat ik me er nog van herinner waren een soort gigantische klokken in beeld waarna er steeds met de tijd werd gespeeld. Dus het ene moment ging de tijd letterlijk achteruit en dan weer opeens heel snel of heel langzaam etc. Wie weet meer?
Vloek van Woestewolf?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef GlenSpey het volgende:
Nopquote:
Nopquote:
Dat is wel heel specifiek hoor, wat je nu vraagt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:04 schreef Dennis.M het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar een programma over moord/misdaad. Het is een soort van docu achtig en werdt dacht ik uitgezonden op Net 5. Het i te vergelijken met de programma's die TLC uitzend.
De hoek van het plafond deed me denken aan Insidious.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:53 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zag eens een film over paranormale dingen en/of geesten enzo.
Denk aan Paranormal Activity, te Grudge etc.
Op een gegeven moment zag een van de personages een soort van zwarte rook in de hoek van het plavond, wat dus een geest of zo iets was.
Als ik het mij goed herinner kon behalve een bepaald personage niemand anders deze zien.
Weet wat je bedoeld denk ik..quote:Op maandag 24 november 2014 18:01 schreef P8 het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma dat ik op de basisschool (ongeveer 20 jaar geleden) keek. Waarschijnlijk werd het uitgezonden door SchoolTV. Het ging over het leven van de pre-historische mens. Een aantal mensen leefden schijnbaar echt zo en met een voice-over werd er gedaan alsof het zoeen natuurdocu was. Ik weet nog dat mijn leraar destijds vertelde dat het was opgenomen in de begindagen van de flevopolder, maar dit lijkt mij achteraf onzin, omdat er in mijn herinnering genoeg bomen waren te zien. Het waren volgens mij blanke mensen in een gematigd klimaat.
Volgens mij was het een puur didactisch programma, zonder drama-verhaallijnen.quote:Op maandag 24 november 2014 18:15 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Weet wat je bedoeld denk ik..
Was dat met zo'n blank joch met blond lang haar? Werd ook verliefd gaandeweg in de serie
Biker mice from Mars.quote:Op zondag 30 november 2014 03:27 schreef oliverqueen het volgende:
TekenProgramma van foxkids jaartje of 8 geleden, ging over een groep muizen op motoren. Zou zelf iets van motormuizen kunnen heten. Iemand die de naam weet?
quote:ik zoek een (kinder)film. Enige wat ik me er nog kan herineren is dat er een meisje was en die zong om trollen (uit hun eieren?) wakker te maken. Een van die trollen schilderde ook altijd een deur waar ze door ontsnapte. Ik en mijn zus zijn ons hoofd er over aan het kraken maar kan er niet opkomen!!
Die zou ik ook graag weer eens zienquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek een sketch van Boobytrap waar ze iemand te grazen hebben genomen door hem per ongeluk een legerbasis op te laten lopen, en vertellen dat hij dat giftige gassen heeft ingeademd die hallunicaties veroorzaken. Hij werd ondervraagd en ondertussen liepen er mensen de kamer binnen die allemaal gekke bewegingen maken. De ondervrager deed alsof hij ze niet zag.
Jacqueline Kingquote:
Geen idee maar met Google Translate waren we een aantal titels, waaronder deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mourir_d%27aimerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:53 schreef BB-Pieter het volgende:
Ik zoek een film uit de zelfde tijd (ongeveer) dat 'The Wave' opgenomen is. (jaren 80 dus)
In die jaren werd op de politie-opleiding een film afgespeeld die in het Nederlands iets van 'Brullend sterven' heet.
Het is een Franse film, en dus ergens uit de jaren 70/ 80. het zal ook vergelijkbare kwaliteit hebben.![]()
De inhoud heeft iets met een verkrachting te maken, waarna het leven van het meisje daarna helemaal kapot gaat.
Iemand een idee?
Nope, het is echt een verkrachting. De vrouw wordt door 2 mannen verkracht, het politie-onderzoek gaat niet goed en uiteindelijk gaat het ook tussen haar en haar man (en kind?) niet goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:57 schreef Mirel het volgende:
[..]
Geen idee maar met Google Translate waren we een aantal titels, waaronder deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mourir_d%27aimer
Irréversible?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:01 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
Nope, het is echt een verkrachting. De vrouw wordt door 2 mannen verkracht, het politie-onderzoek gaat niet goed en uiteindelijk gaat het ook tussen haar en haar man (en kind?) niet goed.
If I Stayquote:Op zondag 11 januari 2015 00:32 schreef appelen het volgende:
Ik zag laatst een trailer van een film, het ging over een man en een vrouw die onzichtbaar waren, en de vrouw rende weg over een brug(?) terwijl ze iets zei in de trant van 'it's too late'
Wie kan iets met dit kleine stukje film?
Hmmm, bij deze beschrijving denk ik aan Anacondas-the hunt for the blood orchid... Vast niet de film die je zoektquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:27 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben op zoek naar een tekenfilm, ik zie soms flitsen in mijn hoofd maar weet er vrij weinig over te vertellen.
Ik weet wel nog dat ze op zoek gingen naar een geneeskrachtige plant die iemand beter moest maken. En deze stond op een hoge rotsachtige berg.
Zo'n 15 jaar geleden keek ik deze tekenfilm, hij zal vast nog ouder zijn, dat weet ik niet.
Ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel.
Ja volgens mij is die het! Thnx!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:38 schreef Mubassie het volgende:
Once upon a forest misschien?
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=4749
Triple Dogquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:29 schreef zedman het volgende:
ik zocht een tiener film over een groep meiden die "durven of waarheid" spelen, dat is het enige wat ik me kan herinneren. was 6 jaar terug of zo iets.
wie kan me daarbij helpen?
Doet me een beetje aan Frailty (2001) - IMDb denken...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:32 schreef DKUp het volgende:
Ik zoek een Amerikaanse film (thriller of horror), hij is uitgekomen in de periode 1999-2005.
Het verhaal gaat over christelijke broers die de duivel willen uitdrijven. Ik weet alleen niet zeker dat ze mensen gingen vermoorden, maar ik dacht van wel.
De locatie is ergens op het platteland bij graanvelden.
Nu komt het 'vage' gebeuren, ze moesten naar de plek waar de zon door de wolken kwam. Ze eindigen in een loods of boederij.
De poster bevat volgens mij een kruis.
De cast bestaat in ieder geval uit één bekende acteur.
Sorry dat ik vaag ben, maar het is al een tijdje geleden.
Dat is hemquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:27 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Frailty (2001) - IMDb denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |