Ik moest denken aan de opmerking jaren terug van Ssserpente; de geur van rotte sloot. Dus vaak douchen in de kraam is wel nodig.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Dnd, was niet zo bedoeld trouwens hoor, ik vond dat spoelen in de douche gewoon echt ideaaldouche zelf ook ff naspoelen en de kraam maakt de douche iedere dag schoon.
dat bedoelde ik niet hoor. Gewoon alle verhalen bij elkaar. Die van mij gaat gewoon plop doen en de hele kraamweek ruik ik naar versgebakken appeltaart en warme choco!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Donkere joggingbroek of wat wijder vallende positiespijkerbroek vanaf dag 3 ofzo vond ik trouwens het fijnst. In wat dikkere stof en donkere kleur valt dat dikke kraamverband minder op mocht je dat ivm bezoek een fijner idee vinden.
Dnd, was niet zo bedoeld trouwens hoor, ik vond dat spoelen in de douche gewoon echt ideaaldouche zelf ook ff naspoelen en de kraam maakt de douche iedere dag schoon.
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de opmerking jaren terug van Ssserpente; de geur van rotte sloot. Dus vaak douchen in de kraam is wel nodig.
gevondenOUD / Bevallingsverhalen deel 11
Er was blijkbaar wel een dergelijk topic (meer een 'dingen die je meemaakt rondom bevallingen maar waar je niemand irl mee wil confronteren' topicquote:Op woensdag 10 september 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Willen de reeds ervaren moeders hun horrorverhalen nog hèèl even voor zich houden?![]()
Misschien een idee voor een topic, "dingen die je eigenlijk niet wil weten, maar waar je toch achter komt"
Ja, maar wel veel minder (als je geluk hebt)..quote:Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Met een ks heb je toch ook 'gewoon' kraamzuivering?
smelt snif snif!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:20 schreef lily het volgende:
who cares, jullie hebben straks zo'n heerlijk ruikend, wriemelend, kirrend baby'tje in je bed liggen.
Natuurlijk kun je gewoon random kiezen, maar als je bijv een organisatie wil waarbij je gegarandeerd een week dezelfde persoon krijgt en niet het risico wil lopen op elke twee dagen een ander, loont het wel om dat even uit te zoeken (bellen?)quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef Risu het volgende:
Eeh, dat kraamzorg he... Kan ik niet gewoon random eentje pakken? Ik vind het maar een gedoe hoor, waar moet ik in godsnaam op letten, ze zijn op hun websites natuurlijk allemaal geweldig..
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef Risu het volgende:
Eeh, dat kraamzorg he... Kan ik niet gewoon random eentje pakken? Ik vind het maar een gedoe hoor, waar moet ik in godsnaam op letten, ze zijn op hun websites natuurlijk allemaal geweldig..
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de opmerking jaren terug van Ssserpente; de geur van rotte sloot. Dus vaak douchen in de kraam is wel nodig.
gevondenOUD / Bevallingsverhalen deel 11
Och nee, we gaan morgen massaal met verlof.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
voel me vandaag zo'n pussy! doe al heel weinig, en als ik dan wat doe krijg ik een harde buik. en dan op mijn kop van mijn man. k moet rustiger aan doen. maar ik doe al bijna niks! en anderen van mijn termijn werken nog gewoon!
het einde is in zicht enzo, maar voel me zo schuldig dat mijn man straks na zijn werk eerst met mij boodschappen moet gaan doen. en hij doet het zonder zeuren enzo, de lieverd. maar voel me zo'n oud wijf!!!!
sorry voor de zeikpost!
Werk jij morgen nog of is vandaag jouw laatste dag?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Och nee, we gaan morgen massaal met verlof.
Ik mocht 4 dagen na mijn keizersnede naar huis, maaar alleen als ik ontlasting had gehad. Dus daar werd iedere dag naar gevraagdquote:Op woensdag 10 september 2014 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens maak ik me niet veel zorgen over het plassen na de bevalling.
Poepen, da's een heel ander verhaal
Vandaag de laatste dagquote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Werk jij morgen nog of is vandaag jouw laatste dag?
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik mocht 4 dagen na mijn keizersnede naar huis, maaar alleen als ik ontlasting had gehad. Dus daar werd iedere dag naar gevraagd
- En al ontlasting gehad?
- Nee
- Nu al ontlasting gehad?
- Nee![]()
- En nu?
- Nee![]()
- Nu dan?
- Nee![]()
- Dan moeten we straks even een klysma zetten
-
Prompt kwam er spontaan voor 4 dagen aan poep uit
Visuelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik mocht 4 dagen na mijn keizersnede naar huis, maaar alleen als ik ontlasting had gehad. Dus daar werd iedere dag naar gevraagd
- En al ontlasting gehad?
- Nee
- Nu al ontlasting gehad?
- Nee![]()
- En nu?
- Nee![]()
- Nu dan?
- Nee![]()
- Dan moeten we straks even een klysma zetten
-
Prompt kwam er spontaan voor 4 dagen aan poep uit
Ik begin wel pas 3 uur hèquote:Op woensdag 10 september 2014 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Visuelen.
Skittles, tot half elf!
Maar dan ben ik dus echt de hekkensluiter, ik mag morgen nog fysiek aanwezig zijn op kantoor
Maar ik ga lunchen en midgetgolfen met mijn collega's dus dat is leuk
dat heb ik stiekem ook wel hoor. ben doordat ik fok al een tijd lang volg er goed op de hoogte van alles. we waren vorige week bij een info avond van de verlos en dat was toch saai!!! we wisten alles al.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:11 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh heerlijk, die bevallingsverhalenmerk dat ik het juist fijn vind om alle bevallingstopics door te lezen zodat ik weet wat ik kan verwachten en dan ook met name in de kraamtijd
Begin er ook steeds minder tegen op te zien, 't gaat zoals 't gaat, en ik laat alles lekker over me heen komen!
Volgens mij krijg ik bijna een streep op m'n buikbij m'n navel wat gekke bruine plekjes die een streep lijken te vormen, hahah
Ik doe al 8 weken niets en als ik m'n middagdutje mis heb ik echt van alle pijntjes wat..quote:Op woensdag 10 september 2014 13:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
voel me vandaag zo'n pussy! doe al heel weinig, en als ik dan wat doe krijg ik een harde buik. en dan op mijn kop van mijn man. k moet rustiger aan doen. maar ik doe al bijna niks! en anderen van mijn termijn werken nog gewoon!
het einde is in zicht enzo, maar voel me zo schuldig dat mijn man straks na zijn werk eerst met mij boodschappen moet gaan doen. en hij doet het zonder zeuren enzo, de lieverd. maar voel me zo'n oud wijf!!!!
sorry voor de zeikpost!
Ja, da's waarquote:Op woensdag 10 september 2014 14:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik begin wel pas 3 uur hèIk zet gewoon iedereen om 7 uur aan de advocaatjes met slagroom, wijn en bier. Iedereen vroeg naar bed en hop avonddienst voorbij
![]()
Mja morgen sta ik in principe 'on call' mocht er een collega rollend in de kots aankomen ofzo, maar ik denk niet dat ze me nog zullen bellen voor een korte ochtend.
Midgetgolf is wel vet, na werktijd of lekker dagje met collega's weg?
daar heb je gelijk in, maar het klinkt wel heel gek... hoog zwanger... dat kan nog helemaal niet!!quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik doe al 8 weken niets en als ik m'n middagdutje mis heb ik echt van alle pijntjes wat..
Dus laat je gewoon verwennen! Je bent hoogzwanger!
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's waarBejaarden
Nee gewoon onder werktijd, we hebben een midgetgolfbaan naast kantoor!
Ja, och, commercieel bedrijf, dan mag datquote:
bij mijn ervaring niet. alleen een hele zere foefquote:Op woensdag 10 september 2014 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, och, commercieel bedrijf, dan mag dat
Horen menstruatie-achtige krampen trouwens bij indalen?
Dat soort krampen kunnen horen bij indalen maar ook 'gewoon' voorbereiding zijn. Je bent tenslotte al hoogzwanger! Als je het niet vertrouwt even bellen maar ik herken het wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan wel idd. Heb ze ook regelmatig, en as we speak ook.nee echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Neeje! Dat was een flauw grapje omdat ik het zelf een beetje zo vond overkomen. Gelukkig nog niet!quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan wel idd. Heb ze ook regelmatig, en as we speak ook.Sommige vrouwen hebben zelfs zogenaamde indalingsweeën, dit zijn licht pijnlijke harde buiken die met enige regelmaat komen, maar na een paar uur weer stoppen. <--SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die?
Ja nou, je weet maar nooitquote:Op woensdag 10 september 2014 14:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat t overduidelijk was![]()
oh nee, ik vertrouw het wel hoor, maar zal inderdeed wel voorwerk zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 14:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat soort krampen kunnen horen bij indalen maar ook 'gewoon' voorbereiding zijn. Je bent tenslotte al hoogzwanger! Als je het niet vertrouwt even bellen maar ik herken het wel.
Je kunt van het indalen pijn hebben; stekende pijn in je vagina, pijn in je liezen en een kramperig gevoel in je onderbuik. Sommige vrouwen hebben zelfs zogenaamde indalingsweeën, dit zijn licht pijnlijke harde buiken die met enige regelmaat komen, maar na een paar uur weer stoppen. <-- http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/indalen
Ik ben 36 weken, zelfs mijn gevoel voor sarcasme begint wat krassen te vertonenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat t overduidelijk was![]()
heb ik eerder gehoord. en ook in de categorie "voorwerk". je gaat over een paar weken je bevalling in met 3 cmquote:Op woensdag 10 september 2014 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan dat niet een beetje bij elkaar horen? volgens mij had ik dat ergens gelezen. daarom denk ik ook dat de mijne laatst zo rustig was. en hij ligt nu helemaal ingedaaldquote:Op woensdag 10 september 2014 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, ik vertrouw het wel hoor, maar zal inderdeed wel voorwerk zijn
Maak me meer zorgen om dat rustige kint, maar zo te horen ben ik niet de enige, dat scheelt alweer
Ja, ik ga er maar vanuit! Mijn buik leek ook kleiner vanmorgen, en in plaats van een bult rechts had ik nu een bult in het midden. Dus ze is zeker anders gaan liggen!quote:Op woensdag 10 september 2014 14:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
kan dat niet een beetje bij elkaar horen? volgens mij had ik dat ergens gelezen. daarom denk ik ook dat de mijne laatst zo rustig was. en hij ligt nu helemaal ingedaald
done!quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef klumsy het volgende:
Zal ik ook maar in de openingspost gaan?
11 mei
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef klumsy het volgende:
Zal ik ook maar in de openingspost gaan?
11 mei
leuk he, dat wachten...quote:Op woensdag 10 september 2014 15:36 schreef klumsy het volgende:
En was het maar vast 2 oktober! Ben zo benieuwd naar de echo
Hebben jullie eigenlijk een geslachtsbepaling laten doen? En met hoeveel weken?
heb gisteren mijn eerste zkh echo gehad maar heb denk ik mazzel gehad. was vriendelijk en liet dingen gezien. werd alleen verrast met inwendige echo.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:47 schreef klumsy het volgende:
Eigenlijk geen idee vanaf hoeveel weken het kan![]()
Bij Lola was ik precies 18 weken, deze keer wil ik het zeker ook weer laten doen!
Al is het alleen al omdat zo een echo bij een bureau veel leuker is dan een medische echo in het zkh waar je toch een soort van nummer bent
blijft dat ook zo je zwangerschap lang of ga je overgedragen worden aan een verlos? anders lijkt me sowieso een pretecho erbij veel leuker!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:08 schreef klumsy het volgende:
Het verschilt in het zkh ook heel erg hoor, maar ik moet elke week voor
Een inwendige echo en het loopt vaak toch wel uit waardoor ze even snel alles meten en dan mag de volgende weer...
ik steek mijn vingers weer in mijn oren hoor! maar dat was ook wat ik dacht, er gaat nog zat naar binnen de komende tijd. en alleen maar medisch snif snifquote:Op woensdag 10 september 2014 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Oh een inwendige met 36 weken, dat verwacht je idd niet
Ach, is alvast oefenen voor de handen die er straks in verdwijnen
jep, helemaal nu hij heeft gezien dat hoofdje helemaal is ingedaald. je kon op de echo heel mooi zien dat hij tegen de bmm aan ligt. kleine aap is nu al slecht voor mijn seksleven!!!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Echt niet? Is ie bang dat ie de baby tegen het hoofd beukt?
mannenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
jep, helemaal nu hij heeft gezien dat hoofdje helemaal is ingedaald. je kon op de echo heel mooi zien dat hij tegen de bmm aan ligt. kleine aap is nu al slecht voor mijn seksleven!!!
fijn!!! opgelucht?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, Henka is eindelijk goed wakker. Mijn tieten dansen weer
Ja, ik ben er nog.. Bedanktquote:Op woensdag 10 september 2014 15:58 schreef twist02 het volgende:
Ligt dus niet aan mij dat de tijd langzaam gaat...
Had hier al vaker gelezen dat de eerste weken zoveel langer lijken te duren, maar nu merk ik het pas echt zelfEn zelfs fulltime werken helpt niet, want 23 september lijkt nog steeds een eeuwigheid weg...
@Vlindur (mocht je dit lezen): ik duim ook heel hard voor je!
goed om te lezenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, Henka is eindelijk goed wakker. Mijn tieten dansen weer
vandaag 6 weken..quote:Op woensdag 10 september 2014 16:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
hoever ben je nu vlinder?
En da's nummer 1!quote:Op woensdag 10 september 2014 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
Henka wakker en krijgerrtje een sticker!
Mijn verlof is begonnenOMG...
1 keer per week, dat is vaker dan ik normaal heb als ik geen bevruchting probeer te bewerkstelligenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:03 schreef AwayTL het volgende:
stickers en dansende Henka!
Verder: geachte team bats, ik ben over gestapt naar the dark side. 1x per week. Ik ben te moe grmzl.
Verder ben ik bang. We hebben de kleur brazillie geel uitgezocht voor op de babykamer.. Vriend mocht kiezen, want ik heb V zn kamer bepaald. Ben benieuwd!
Lolquote:Op woensdag 10 september 2014 17:24 schreef AwayTL het volgende:
Oh haha, hm leeftijd weet ik niet, jij bent ooit 25 geweest. Ik nog geen in de 30.
Ik denk trouwens dat de meeste het sowieso flop gaan vinden. Wij hebben niet die styliste touch die jullie hebben
. Er komen diertjes stickers op de muren.
(Zal de leeftijd nog wel zijn)
En mocht het nou helemaal niet werken met brazillie geel gooi ik er een aantal flamingo's tegenaan en gaan we voor een carnaval in rio thema.
hier ook geen stylist hoor. Wij hangen foto's van jonge diertjes op. En alles net effe anders. Bruine meubels enzo. Misschien post ik nog wel een foto als wel klaar zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:24 schreef AwayTL het volgende:
Oh haha, hm leeftijd weet ik niet, jij bent ooit 25 geweest. Ik nog geen in de 30.
Ik denk trouwens dat de meeste het sowieso flop gaan vinden. Wij hebben niet die styliste touch die jullie hebben
. Er komen diertjes stickers op de muren.
(Zal de leeftijd nog wel zijn)
En mocht het nou helemaal niet werken met brazillie geel gooi ik er een aantal flamingo's tegenaan en gaan we voor een carnaval in rio thema.
quote:Op woensdag 10 september 2014 17:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hier ook geen stylist hoor. Wij hangen foto's van jonge diertjes op. En alles net effe anders. Bruine meubels enzo. Misschien post ik nog wel een foto als wel klaar zijn.
dit. kan iemand me vertellen wat ik zojuist allemaal gelezen heb? ik ben zo moe dat ik nog geen letter onthouden heb geloof ikquote:
die energie is geen garantie kan ik je vertellenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Risu het volgende:
Kan ik ooit nog een hele dag wakker blijven zonder daarna van ellende in te storten om half 9 's avonds? 2e trimester energie, waar blijf je nou!?
6 weken geleden bevallen en ik wacht er ook nog opquote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Risu het volgende:
Kan ik ooit nog een hele dag wakker blijven zonder daarna van ellende in te storten om half 9 's avonds? 2e trimester energie, waar blijf je nou!?
Dat is ook duidelijk! gewoon t tegenovergestelde dusquote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoef jij niet te werken Risu, dat je al kunt dutten?
Dutjes worden hier eigenlijk steeds vaker een must maar ik weet altijd wel iets leukers of nuttigers te doen in de tijd dat dreumes slaapt.
Dus laag tempo it is, meestal
Chinese geslachtskalender is fantastisch, heeft t bij mij pas twee keer fout gehad!
over een dolfijn of een kat plassen toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
de enige betrouwbare manier is zout in je plas gooien natuurlijk.
nee dat was om te weten of je zwanger bent toch? Zout is voor geslachtsbepalingquote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
over een dolfijn of een kat plassen toch?
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat was om te weten of je zwanger bent toch? Zout is voor geslachtsbepalingSchuimt het, krijg je een jongen, zakt het, dan krijg je een meisje!
mits gecastreerde kater, toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
En als je over je kat zeikt en hij vindt het lekker, dan ben je zwanger
de kattentest of de zouttest?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef AwayTL het volgende:
, moet zo toch plassen ga even testen hoor
.
Taart 2 van 2 staat in de oven. Nu wel last van mn rug
.
Komt er iemand appeltaart eten?!
Pis ff over je appeltaart? Dan weet je t geboortegewicht, schijnt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef AwayTL het volgende:
, moet zo toch plassen ga even testen hoor
.
Taart 2 van 2 staat in de oven. Nu wel last van mn rug
.
Komt er iemand appeltaart eten?!
Kan ik die direct serveren tijdens de kraamweekquote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Pis ff over je appeltaart? Dan weet je t geboortegewicht, schijnt.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Pis ff over je appeltaart? Dan weet je t geboortegewicht, schijnt.
Deel je je bevindingen ook even?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef AwayTL het volgende:
Zout.. Denk niet dat mijn hello kitty shirt het überhaupt erg vindt dat ik er over ga plassen.
Ik daarentegen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.phpquote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef DJMO het volgende:
iemand een link naar die geslachtskalender?
Google.nl... er zijn er miljoenen. Bij mij ook 2x mis btw.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef DJMO het volgende:
iemand een link naar die geslachtskalender?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
als ik goed zit (terug) te rekenen, klopt het bij alledrie m'n kinderen .. en zou ik nu een meisje moeten krijgen ..quote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.php
En alles wat op zwangerschapspagina staat is soberso waar.
Tip: doe de weegschaal de deur uitquote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef krijgerrtje het volgende:
Het is ook nooit goed trouwenseerst zitten balen omdat ik zoveel aankomt, nu maak ik me weer druk omdat ik de afgelopen weken juist niet meer ben aangekomen
![]()
Hormonen jongeh
Ons hele huis staat vol met verplaatsbare toilet mogelijkheden, weet je tochquote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ga je op het potje, ATL? De spanning!!!
hehehe, klopt jaquote:Op woensdag 10 september 2014 20:32 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ons hele huis staat vol met verplaatsbare toilet mogelijkheden, weet je toch.
Ja, ben vorig jaar september ergens mijn baan kwijtgeraakt. Was maar 12 uur, maar toch. Jammer wel, als ik weer ontzwangert ben, ga ik wellicht freelance vertaalwerk doen of iets. Maar vooralsnog gaat het op solosalaris ook prima. En dat is erg fijn, geeft minder stress nu.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoef jij niet te werken Risu, dat je al kunt dutten?
Dutjes worden hier eigenlijk steeds vaker een must maar ik weet altijd wel iets leukers of nuttigers te doen in de tijd dat dreumes slaapt.
Dus laag tempo it is, meestal
Chinese geslachtskalender is fantastisch, heeft t bij mij pas twee keer fout gehad!
Nee joh! Maar hij is ook (nog netquote:Op woensdag 10 september 2014 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, klopt ja
Schiet het ook al een beetje op?
Forumhomiesknuffelquote:Op woensdag 10 september 2014 20:42 schreef Loj het volgende:
Ff confronterend...
Ik was bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes en van de 7 vriendinnen die bij de dreumes een geboortekaartje hebben gekregen zijn er maar 3 overgebleven (en niemand bij gekomen....)
Voel me ff koos vriendloos zonder vriendinnen, zonder babyshower, zonder kraamvisite......
Zo zelfmedelijden status uit....
En we gaan weer strijken![]()
zwangerschapsdementie, hormonen, ik heb t allemaal![]()
oh, dan heeft ie nog evenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:43 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee joh! Maar hij is ook (nog net) geen twee en een jongen ennnn lekker gemiddeld met alles. Maar we hebben ook een 'verschoonschaap' knuffel met een mega luier wat op een coltrui lijkt (tijd voor de kleine luiers!!) en hij snapt dat als schaap op het potje is geweest de luier uit kan
.
Er naakt op zitten is eng trouwens.
#verkaptewachtmaarpost
+1, maar dat heb ik ook altijd als m'n vriend rijdt want dan heb ik zelf geen controle over de autoquote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben op de weg ook banger nu, dat een ander en ongeluk veroorzaakt of mij aanrijdt vooral.pussy.
oh ik ben dus nietde enige? Gelukkig maar. Rot is dat hè... dan zit je maar te wachten en in je hoofd word het dan steeds erger... Michael bay taferelen enzo!quote:Op donderdag 11 september 2014 03:29 schreef Loj het volgende:
Dank je AWay, SQ en Helio...
Hij kwam ff hard binnen...
En verder geen pussy, alleen als vriendje laat is, want help --> ongeluk --> ik kan dit niet alleen
En nog meer verlof!
quote:Op donderdag 11 september 2014 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge! Omg voorlopig laatste keer wekker om 7 uur!
( de wachtmaars mogen achterwege blijven, dat regelt mijn collega zo nog wel)
Mijn kind slaapt altijd tot een uur of 9 hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge! Omg voorlopig laatste keer wekker om 7 uur!
( de wachtmaars mogen achterwege blijven, dat regelt mijn collega zo nog wel)
vast niet de eerste maandenquote:Op donderdag 11 september 2014 08:14 schreef Cwen het volgende:
[..]
Mijn kind slaapt altijd tot een uur of 9 hoor.
ja ik zal wel moeten, enige met een rijbewijsquote:Op donderdag 11 september 2014 08:15 schreef Zoë23 het volgende:
Veel dames met verlofdeze week! Fijn!
Vandaag ook mijn laatste dagZometeen een afrondend gesprek en dan krijg ik te horen of ik mijn 200+ uren na mijn verlof mag gebruiken (of ik moet ze laten uitbetalen)
Ik slaap niet zo goed en dat heeft echt effect op mijn bekkenAuw
Loj
En ver autorijden (verder dan 5-10min) doe ik al een hele tijd niet meer ivm duizeligheid en erge vermoeidheid. Gaat nu wel beter maar met drukke buikbabys is autorijden ook niet echt easy. Dus alleen als t moet (boodschappen of met S ergens naar toe)
Lekker kwakzOr
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ik zal wel moeten, enige met een rijbewijsdit weekend weer naar Hilversum en terug, en een paar keer naar Leiden enzo...
J zijn rij-examen is gepland: 21 oktoberdas 1 dag voor mijn UD
neuh, ik zeg toch alleen dat ik dat gevoel een beetje krijg? niet persé van hier alleen hoor. op mijn werk mag ik ook al weken aanhoren dat een eerste zwangerschap zo enorm relaxt is en dat ik er maar van moet genieten dat ik niet al een kleintje heb lopen.. (van die gesprekken als "hoe gaat het met je nu, ben je nog fit?" "nou, gaat wel goed, ik slaap alleen slechter en krijg wat last van mijn heup""jaaaaa, nou, gelukkig heb je nog geen kinderen, dan is het pas zwaar / ik heb geen tijd om last van mijn heup te hebben, hahaha, mijn dochter houdt me wel wakker, hahaha/ nou je mag niet klagen [sic] want je hebt nog alle tijd om uit te slapen". mijn moeder doet net zo hard mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zegt ergens iemand dat dat niet mag dan?
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:25 schreef klumsy het volgende:
Je moet altijd genieten!
Dat gaat straks met een kleintje echt niet minder worden, alleen geniet je van andere dingennee uitslapen zit er niet meer bij, maar ik ga zo lekker met Lola op de fiets naar de markt ( wat ik hiervoor nooit deed omdat ik dan werkte ) dan lopen we even de markt over, halen we een kaasstengel, gaan we die bij de "vijver" oppeuzelen en daarna terug naar huis en bij elke speeltuin die we tegen komen even stoppen en spelen
nou als dat geen genieten is
Ja hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast niet de eerste maandenen daarna kan dat ook niet trouwens, want dan moet ik weer werken
Naja, ik kan er een paar weken van genieten
ja precies, lolquote:Op donderdag 11 september 2014 08:41 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja hoor. Vanaf 't begin. Ze is alleen óók drie keer wakker 's nachts, dat wel
.
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Wacht maar! Tot je na de bevalling voor het eerst in die kraaloogjes kijkt
Wacht maar! Tot je die fantastische zuchtjes hoort als ze na een voeding voldaan in slaap vallen
Wacht maar! Tot ze je voor het eerst met een lach begroeten als je ze uit bed haalt
Wacht maar! Tot ze alleen maar tegen jou willen liggen als ze niet lekker zijn
Wacht maar! Tot ze je voor het eerst een kus lik geven
Wacht maar! Tot je straks naar de stad loopt en iedereen van jouw kind smelt (of ja, dat denk je dan)
Wacht maar! Tot ze je voor het eerst trots aankijken omdat ze een blokje hebben gestapeld
Wacht maar! (Deze is al ooit voorbij gekomen, voor de oplettende lezer) tot je met je dreun es highfivet omdat je een koekje hebt gescoord op de markt
Wacht maar! Tot ze voor het eerst 'mama knuffelen' zeggen
Okee, mijn inspiratie is op. Maar jullie snappen mn punt
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Wacht maar! Tot je na de bevalling voor het eerst in die kraaloogjes kijkt
Wacht maar! Tot je die fantastische zuchtjes hoort als ze na een voeding voldaan in slaap vallen
Wacht maar! Tot ze je voor het eerst met een lach begroeten als je ze uit bed haalt
Wacht maar! Tot ze alleen maar tegen jou willen liggen als ze niet lekker zijn
Wacht maar! Tot ze je voor het eerst een kus lik geven
Wacht maar! Tot je straks naar de stad loopt en iedereen van jouw kind smelt (of ja, dat denk je dan)
Wacht maar! Tot ze je voor het eerst trots aankijken omdat ze een blokje hebben gestapeld
Wacht maar! (Deze is al ooit voorbij gekomen, voor de oplettende lezer) tot je met je dreumes highfivet omdat je een koekje hebt gescoord op de markt
Wacht maar! Tot ze voor het eerst 'mama knuffelen' zeggen
Okee, mijn inspiratie is op. Maar jullie snappen mn punt
lolquote:Op donderdag 11 september 2014 09:05 schreef Fee-nix het volgende:
Spees, lieve 'wacht maars'. Heb daar zo'n zin in.
En bij een trots kijkend kindje, moest ik meteen aan dit filmpje denken. (Ok het is geen baby... Het is mijn oudste die aan het oefenen was met losse stap
Ben jij gewoon al 36 weken??quote:Op donderdag 11 september 2014 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vrees dat wij over een paar weken net zo zijn
Oh, dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 11 september 2014 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vrees dat wij over een paar weken net zo zijn
Nee dus. Misschien een keer een dag minder om iets gezelligs te gaan doen, maar alleen als ik dat trek.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mama's met reeds kinderen, halen jullie je oudsten dan van het kdv als jullie verlof hebben?
Zie editquote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mama's met reeds kinderen, halen jullie je oudsten dan van het kdv als jullie verlof hebben?
Nee precies, het leek mij ook niet heel handig!quote:Op donderdag 11 september 2014 09:59 schreef Skoap het volgende:
@SQ ik zou dat niet doen. Misschien af en toe eens een half dagje ofzo. Maar ik zou Luc niet uit zijn normale ritme willen halen. En ik zou stiekem de rust ook wel fijn vinden, mijn dikke buik zat mij erg in de weg op het eind. Niet handig als je de hele dag druk bent met een peuter/dreumes
Maar nu eerst maar eens ff zwanger worden
Die van mij gaat nu juist sinds mijn verlof naar het kdvquote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
oh, wat heerlijk ontaard!quote:Op donderdag 11 september 2014 10:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die van mij gaat nu juist sinds mijn verlof naar het kdv. 1 dag per week. Het is echt even een dag rustig aan doen.
Nou, aangezien hij daar vandaag voor de derde keer is en ik hem vandaag weer nogal verdrietig en mamaaaaaaaaaaaa roepend achter heb gelaten, voelt het wel een beetje zoquote:
Awwquote:Op donderdag 11 september 2014 10:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, aangezien hij daar vandaag voor de derde keer is en ik hem vandaag weer nogal verdrietig en mamaaaaaaaaaaaa roepend achter heb gelaten, voelt het wel een beetje zo
Al weet ik ook wel dat dat soort dingen snel overgaan.
Wacht maar! Dat moederhart
Ik had geen KDV tijdens verlof van de jongste en ik vond het echt onwijs zwaar. Je stopt juist met werken omdat het gewoon teveel en te zwaar wordt enzo maar dan zit je dus 4 of 6 weken fulltime thuis met een kind wat alle zorg en aandacht nodig heeft enzo. En in mijn geval zorg en aandacht die je nauwelijks kunt bieden pfff...quote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens de leidsters heel wisselend, hij laat zich troosten, gaat dan buiten met de kindjes rennen en spelen en dan ineens ziet hij iets dat hem aan thuis doet denken en dan moet hij huilen en vraagt hij naar ons. En dat herhaalt zich dan steeds. Het zal wel een tijdje wennen zijn en tot die tijd laat ik op de dagen thuis steeds foto's zien van het kdv en probeer met hem te praten over de zandbak daar en de andere kindjes enzoquote:Op donderdag 11 september 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aww![]()
Heeft ie het wel naar zijn zin daar als je eenmaal weg bent?
Kan me voorstellen dat het moeilijk is!
een heuse videotour! Leuk zegquote:Op donderdag 11 september 2014 10:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
https://db.tt/O4ArtZQn
ik denk de hele dag aan de wacht maar tot hij in dat bedje ligt
En daarom duurt een zwabberschap 40 weken en geen 36, zodat je straks denkt what the hell doe me die bevalling ook maar als ik maar van die buik af ben en mn baby heb xDquote:Op donderdag 11 september 2014 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
Ik.wil.mijn.baby![]()
Maar.nog.niet.bevallen
Thanks wat liefquote:Op donderdag 11 september 2014 10:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Rady, ik word altijd instant vrolijk van jouw posts! Humeuroppeppend
![]()
Blaar doet niet zo'n pijn gelukkig, mits wijde kleding.
Dat was mijn idee ook. Misschien opa en oma de eerste 2 weken niet maar kdv wel door laten gaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij gaan het zo hetzelfde mogelijk houden voor S, Soesa. Dus een dag in de week naar opa en oma en een dag naar het kdv. Er is al genoeg verandering en hij vindt t geweldig bij o&o. Het kdv dan nog niet echtmaar ik wil niet dat ie straks helemaal opnieuw moet wennen.
Denk dat ik t zelf ook wel fijn vind, twee dagen alleen met baby.
ik had een gastouder en ik was verplicht nog 1 dag in de week uren af te nemen. Dat was tamelijk irritant omdat ik eigenlijk niet meer wilde auto rijden. Maar goed, anders was ik mijn plaatsje kwijt.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Kolere wat een blij stuiterende bijleespostquote:
Zilveren Kruis Achmea toevallig?quote:Op donderdag 11 september 2014 10:50 schreef Zolena het volgende:
Mijn kraampakket was veel ongezelliger. Gewoon een doos met spul er ingetiefd, echt ingetiefd, dikke chaos en zoek het zelf maar uit. En oja, een boekje welke ik de vorige keer ook al gekregen had....
Mijn dreumes gaat trouwens echt enthousiast naar het kdv ook hoor. Vanmorgen nog man en ik dik slaaphoofd want vroeg dreumesauto kindjes jaaaaaaaa
vertaling "Gaan we NU met de auto naar de kindjes" met juichhoofd, op de vroege morgen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nohh BuufTieners, toch?
Thnxquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 11:35 schreef Skittles het volgende:
Zilveren Kruis Achmea toevallig?Hier lagen de kraamverbanden bovenop en geen knuffeltje in het pakket die de pijn verzacht.
![]()
Rady, heb je al wel genoeg gejompeld vandaag?quote:Op donderdag 11 september 2014 10:42 schreef Radyhyn het volgende:
Krijgerrtjevoor je sticker!
W000ttt Kwak met verlof!
(owja.. en ik zag dat hertenkussentje wat je leuk vond voorbij komen in de Xenos folder voor lekker goeiekoop)
Away die kleur geel is in elk geval heel vrolijk! Wordt vast leuk!En klinkt lekker die appeltaart!!
Skittels met verloffff Jeeejjhhh!
En Zoë ook al laatste dag!
SQ jij ook succes met jullie laatste 'werk'dag! En wel winnen bij het minigolfen hé
Hilmo ook een sticker van de VK
Oei Razz met je buik in de panEn nu een blaar.. brrrr.. Lijkt me geen pretje.. en al helemaal niet met een strak-staande-laatste-loodtjes-buik. Doet het ook zeer?
*knuf* voor Loj![]()
Fee wat goed dat je toch nog naar de echo gaat om nog een 2e bevestiging te krijgen van de ligging van de placenta! En de 22ste al de datum van de ks horen! Spannend joh!
Spees zit ik hier emo met tranen in mijn ogen op kantoor om jouw "wacht maar" post
Crump wat een schattige reactie van je beeb op het zingen envoor het leegmaken van de babykamer!
Meiden.. die filmpjes ga ik later thuis nog ff bekijken.. tenzij mijn collega in mijn kamer straks nog ff opzout tussendoor
Helio fijn dat de kraamzorg is geweest. Nu gaat het dichtbij komen hoor
Ik had gisteren ook een 'nu-komt-het-dichtbij-momentje' toen de kraamdoos binnen was gekomen.
Doen ze bij CZ heel subtiel hoor.. doos open en dan ligt er een super schattig girafknuffeltje bovenop.. en daaronder een wikkeldoek.. en daaronder een brief en daaronder een groot kartonnen-inleg-blad wat de rest van de inhoud verbergt... Op het inlegblad staat dan zoiets als 'hieronder vind je de items van het kraampakket bladiebla en omschrijving wat alles is'.. en dan haal je dat inlegblad eraf en dan is het gedaan met het feest
Gelukkig hebben ze ook aan mijn man gedacht... flesje alcohol 70%
noh!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Jaja, twee rasechte pubers en een 'ukkie' van 10.
Nee joh! Achtstegroeper en alles.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
noh!
jouw "kleinste" was in mijn gedachten nog steeds 6 ofzo
het kussen is ongeveer 67x45 en de ccommode 110x60 dus nou je het zegt inderdaad vrij groot. Maar wel fijn zo. Er komt nog een plankje boven te hangen maar daar ga ik niet makkelijk bij kunnen. Dus is het voor mij handiger om het op de commode te hebben staan.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Rady, heb je al wel genoeg gejompeld vandaag?![]()
DnD, lief kamertje zeg![]()
ik vind overigens mijn verschoningskussen van 70x50 echt een bakbeest lijken in vergelijking met wat ik overal op foto's zie.. is jouw commode gewoon heel groot? of is een kleiner verschoningskussen ook nog een optie?
Lurker leest weer eens mee en ik zie toevallig jouw post. Ik ben twee dagen voor jou uitgerekend en herken je post! Mijn peuter wil rennen, stoeien, klimmen (bij voorkeur op mij) en vooral heel druk doen. Hij gaat 1 dag naar het kdv en die dag is voor mij echt bijkomen.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nog even spuit elven misschien maar ik vind de dagen dat E nu thuis is loodzwaar. Zij heeft energie voor 10 en ik voor 0. Gelukkig gaat ze ook nog 2 dagen naar het kdv en een dagje naar oma, anders zou ik.het niet trekken denk ik
. Oh en ze vindt het zowel op het kdv als bij oma (die woont in het bos) helemaal geweldig. Dat scheelt ook!
Een vraagje, wat doen jullie met je dreumes/peuter na de bevalling? Ik lees dat Moppert ze 3 weken thuis hield... Hoe gaan jullie dat doen?
Oh en bij deze een meld
jij hebt toch geen officiële commode? Zo'n Ikea ladenkast is namelijk een stuk ondieperquote:Op donderdag 11 september 2014 12:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Rady, heb je al wel genoeg gejompeld vandaag?![]()
DnD, lief kamertje zeg![]()
ik vind overigens mijn verschoningskussen van 70x50 echt een bakbeest lijken in vergelijking met wat ik overal op foto's zie.. is jouw commode gewoon heel groot? of is een kleiner verschoningskussen ook nog een optie?
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Lurker leest weer eens mee en ik zie toevallig jouw post. Ik ben twee dagen voor jou uitgerekend en herken je post! Mijn peuter wil rennen, stoeien, klimmen (bij voorkeur op mij) en vooral heel druk doen. Hij gaat 1 dag naar het kdv en die dag is voor mij echt bijkomen.
Gelukkig is het nu weer wat beter weer waardoor we in ieder geval weer lekker naar buiten kunnen. Was echt een jammerlijk toeval: zodra mijn verlof begon begon ook het slechtere weer. Op gegeven moment wist ik ook echt niet meer wat nu nog te doen met hem en voelde ik me ook vre-se-lijk schuldig. Heb een helpwhatsappje m'n familieapp in gestuurd en nu is er elke week een dag geweest dat mijn moeder langs kwam of een van m'n zussen. Gewoon het gevoel dat je er niet alleen voor staat helpt voor mij al zoveel! Misschien dat jij ook zoiets kunt organiseren?
En verder ben ik een stuk minder consequent met de tv, zonder tv zou ik helemaal niet meer weten hoe ik de dag door kwam![]()
O ja en on a different note: hema mensen, fantastisch kraampakket met echt leuke spullen erin (dekentje, pakje, rompertje, mutsje, slofjes, babyshampoo/bodylotion/badspul)
klopt ja, maar hij zit nog in de doos hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt toch geen officiële commode? Zo'n Ikea ladenkast is namelijk een stuk ondieper
Einz!1!111!!!quote:Op donderdag 11 september 2014 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Gewonnen! Like an endboss! Einz!
Ahwquote:Op donderdag 11 september 2014 14:26 schreef Zo�23 het volgende:
Want mijn leidinggevende had een 'crisis'situatie op de afdeling.. Gelukkig waren ze bij de ouderen psychiatrie (waar ik vervangend werk doe) mega lief. Kreeg allemaal complimentjes en op een gegeven moment kwamen de cliënten op mijn kantoor. Kreeg een mooie tekening van ze zo lief.
Drie zelfgehaakte met van die simpele katoenen basisdekentjes van de Prenatal gecombineerdquote:Op donderdag 11 september 2014 14:55 schreef Zoë23 het volgende:
Ben niet zo snel emo maar kreeg toch wel een brok in mijn keelhet is een pittige doelgroep maar ook een hele lieve. Hoop er ooit te kunnen werken.
Leuk idee AwayTL!
Vandaag eigenlijk maar omdat er iets tussendoor kwam bij mijn leidinggevende hebben we de afspraak verschoven naar volgende week. In mijn eigen tijd dus maar dat vind ik niet zo'n ramp. Kan ik bepaalde collega's toch nog even zien.
GO SQ![]()
Wat voor babydekens hebben jullie? Vind de meeste zo dik en stug![]()
Ik heb 2 zachtere ledikant dekens. Maar die zijn wel fleeceachtig. Weet niet of een pasgeboren baby daar al onder mag.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:02 schreef Zoë23 het volgende:
zelfgehaakt
Helaas kan ik dat niet
Voor S had mijn moeder een dekentje gemaakt van een grotere fleecedeken (voor in de kinderwagen en stokke wiegje)
Dit keer gebruiken we geen wieg maar gelijk het ledikant..en die ledikantdekens zijn zo grooten stug. Zit ook een groot deel van de deken onder het matras zegmaar.
Mijn moeder gaat weer 2 dekentjes maken maar ik ben bang dat het niet warm genoeg is..
Dubbelvouwen een optie?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:02 schreef Zoë23 het volgende:
zelfgehaakt
Helaas kan ik dat niet
Voor S had mijn moeder een dekentje gemaakt van een grotere fleecedeken (voor in de kinderwagen en stokke wiegje)
Dit keer gebruiken we geen wieg maar gelijk het ledikant..en die ledikantdekens zijn zo grooten stug. Zit ook een groot deel van de deken onder het matras zegmaar.
Mijn moeder gaat weer 2 dekentjes maken maar ik ben bang dat het niet warm genoeg is..
2 van Meyco, katoenen fleece. Vind ze wel lekker zacht, en mooiquote:Wat voor babydekens hebben jullie? Vind de meeste zo dik en stug![]()
Strijken werkt ookquote:Op donderdag 11 september 2014 15:51 schreef kwakz0r het volgende:
Nu wil ik ook een droger... Ik wil geen bordkartonnen kleertjes/dekentjes
quote:
Succes!quote:Op donderdag 11 september 2014 15:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dan weet ik wat me te doen staat
morgen ga ik aan de was beginnen! vandaag is prio 1 en enige: babydekentje afhaken! Ben bijna klaar (vanavond laat dus waarschijnlijk)
droger kopen?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dan weet ik wat me te doen staat
morgen ga ik aan de was beginnen! vandaag is prio 1 en enige: babydekentje afhaken! Ben bijna klaar (vanavond laat dus waarschijnlijk)
valt reuze mee kwak. Wij hebben ook geen droger maar ook geen karton hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:51 schreef kwakz0r het volgende:
Nu wil ik ook een droger... Ik wil geen bordkartonnen kleertjes/dekentjes
helaas kan onze badkamervloer (hout, krakend, hier en daar rot, met zeil eroverheen) dat gewicht niet aan... anders had ik er al lang een.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |