Ik moest denken aan de opmerking jaren terug van Ssserpente; de geur van rotte sloot. Dus vaak douchen in de kraam is wel nodig.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Dnd, was niet zo bedoeld trouwens hoor, ik vond dat spoelen in de douche gewoon echt ideaaldouche zelf ook ff naspoelen en de kraam maakt de douche iedere dag schoon.
dat bedoelde ik niet hoor. Gewoon alle verhalen bij elkaar. Die van mij gaat gewoon plop doen en de hele kraamweek ruik ik naar versgebakken appeltaart en warme choco!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Donkere joggingbroek of wat wijder vallende positiespijkerbroek vanaf dag 3 ofzo vond ik trouwens het fijnst. In wat dikkere stof en donkere kleur valt dat dikke kraamverband minder op mocht je dat ivm bezoek een fijner idee vinden.
Dnd, was niet zo bedoeld trouwens hoor, ik vond dat spoelen in de douche gewoon echt ideaaldouche zelf ook ff naspoelen en de kraam maakt de douche iedere dag schoon.
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de opmerking jaren terug van Ssserpente; de geur van rotte sloot. Dus vaak douchen in de kraam is wel nodig.
gevondenOUD / Bevallingsverhalen deel 11
Er was blijkbaar wel een dergelijk topic (meer een 'dingen die je meemaakt rondom bevallingen maar waar je niemand irl mee wil confronteren' topicquote:Op woensdag 10 september 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Willen de reeds ervaren moeders hun horrorverhalen nog hèèl even voor zich houden?![]()
Misschien een idee voor een topic, "dingen die je eigenlijk niet wil weten, maar waar je toch achter komt"
Ja, maar wel veel minder (als je geluk hebt)..quote:Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Met een ks heb je toch ook 'gewoon' kraamzuivering?
smelt snif snif!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:20 schreef lily het volgende:
who cares, jullie hebben straks zo'n heerlijk ruikend, wriemelend, kirrend baby'tje in je bed liggen.
Natuurlijk kun je gewoon random kiezen, maar als je bijv een organisatie wil waarbij je gegarandeerd een week dezelfde persoon krijgt en niet het risico wil lopen op elke twee dagen een ander, loont het wel om dat even uit te zoeken (bellen?)quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef Risu het volgende:
Eeh, dat kraamzorg he... Kan ik niet gewoon random eentje pakken? Ik vind het maar een gedoe hoor, waar moet ik in godsnaam op letten, ze zijn op hun websites natuurlijk allemaal geweldig..
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef Risu het volgende:
Eeh, dat kraamzorg he... Kan ik niet gewoon random eentje pakken? Ik vind het maar een gedoe hoor, waar moet ik in godsnaam op letten, ze zijn op hun websites natuurlijk allemaal geweldig..
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de opmerking jaren terug van Ssserpente; de geur van rotte sloot. Dus vaak douchen in de kraam is wel nodig.
gevondenOUD / Bevallingsverhalen deel 11
Och nee, we gaan morgen massaal met verlof.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
voel me vandaag zo'n pussy! doe al heel weinig, en als ik dan wat doe krijg ik een harde buik. en dan op mijn kop van mijn man. k moet rustiger aan doen. maar ik doe al bijna niks! en anderen van mijn termijn werken nog gewoon!
het einde is in zicht enzo, maar voel me zo schuldig dat mijn man straks na zijn werk eerst met mij boodschappen moet gaan doen. en hij doet het zonder zeuren enzo, de lieverd. maar voel me zo'n oud wijf!!!!
sorry voor de zeikpost!
Werk jij morgen nog of is vandaag jouw laatste dag?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Och nee, we gaan morgen massaal met verlof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |