Ik moest denken aan de opmerking jaren terug van Ssserpente; de geur van rotte sloot. Dus vaak douchen in de kraam is wel nodig.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Dnd, was niet zo bedoeld trouwens hoor, ik vond dat spoelen in de douche gewoon echt ideaaldouche zelf ook ff naspoelen en de kraam maakt de douche iedere dag schoon.
dat bedoelde ik niet hoor. Gewoon alle verhalen bij elkaar. Die van mij gaat gewoon plop doen en de hele kraamweek ruik ik naar versgebakken appeltaart en warme choco!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Donkere joggingbroek of wat wijder vallende positiespijkerbroek vanaf dag 3 ofzo vond ik trouwens het fijnst. In wat dikkere stof en donkere kleur valt dat dikke kraamverband minder op mocht je dat ivm bezoek een fijner idee vinden.
Dnd, was niet zo bedoeld trouwens hoor, ik vond dat spoelen in de douche gewoon echt ideaaldouche zelf ook ff naspoelen en de kraam maakt de douche iedere dag schoon.
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de opmerking jaren terug van Ssserpente; de geur van rotte sloot. Dus vaak douchen in de kraam is wel nodig.
gevondenOUD / Bevallingsverhalen deel 11
Er was blijkbaar wel een dergelijk topic (meer een 'dingen die je meemaakt rondom bevallingen maar waar je niemand irl mee wil confronteren' topicquote:Op woensdag 10 september 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Willen de reeds ervaren moeders hun horrorverhalen nog hèèl even voor zich houden?![]()
Misschien een idee voor een topic, "dingen die je eigenlijk niet wil weten, maar waar je toch achter komt"
Ja, maar wel veel minder (als je geluk hebt)..quote:Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Met een ks heb je toch ook 'gewoon' kraamzuivering?
smelt snif snif!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:20 schreef lily het volgende:
who cares, jullie hebben straks zo'n heerlijk ruikend, wriemelend, kirrend baby'tje in je bed liggen.
Natuurlijk kun je gewoon random kiezen, maar als je bijv een organisatie wil waarbij je gegarandeerd een week dezelfde persoon krijgt en niet het risico wil lopen op elke twee dagen een ander, loont het wel om dat even uit te zoeken (bellen?)quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef Risu het volgende:
Eeh, dat kraamzorg he... Kan ik niet gewoon random eentje pakken? Ik vind het maar een gedoe hoor, waar moet ik in godsnaam op letten, ze zijn op hun websites natuurlijk allemaal geweldig..
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef Risu het volgende:
Eeh, dat kraamzorg he... Kan ik niet gewoon random eentje pakken? Ik vind het maar een gedoe hoor, waar moet ik in godsnaam op letten, ze zijn op hun websites natuurlijk allemaal geweldig..
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de opmerking jaren terug van Ssserpente; de geur van rotte sloot. Dus vaak douchen in de kraam is wel nodig.
gevondenOUD / Bevallingsverhalen deel 11
Och nee, we gaan morgen massaal met verlof.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
voel me vandaag zo'n pussy! doe al heel weinig, en als ik dan wat doe krijg ik een harde buik. en dan op mijn kop van mijn man. k moet rustiger aan doen. maar ik doe al bijna niks! en anderen van mijn termijn werken nog gewoon!
het einde is in zicht enzo, maar voel me zo schuldig dat mijn man straks na zijn werk eerst met mij boodschappen moet gaan doen. en hij doet het zonder zeuren enzo, de lieverd. maar voel me zo'n oud wijf!!!!
sorry voor de zeikpost!
Werk jij morgen nog of is vandaag jouw laatste dag?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Och nee, we gaan morgen massaal met verlof.
Ik mocht 4 dagen na mijn keizersnede naar huis, maaar alleen als ik ontlasting had gehad. Dus daar werd iedere dag naar gevraagdquote:Op woensdag 10 september 2014 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens maak ik me niet veel zorgen over het plassen na de bevalling.
Poepen, da's een heel ander verhaal
Vandaag de laatste dagquote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Werk jij morgen nog of is vandaag jouw laatste dag?
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik mocht 4 dagen na mijn keizersnede naar huis, maaar alleen als ik ontlasting had gehad. Dus daar werd iedere dag naar gevraagd
- En al ontlasting gehad?
- Nee
- Nu al ontlasting gehad?
- Nee![]()
- En nu?
- Nee![]()
- Nu dan?
- Nee![]()
- Dan moeten we straks even een klysma zetten
-
Prompt kwam er spontaan voor 4 dagen aan poep uit
Visuelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik mocht 4 dagen na mijn keizersnede naar huis, maaar alleen als ik ontlasting had gehad. Dus daar werd iedere dag naar gevraagd
- En al ontlasting gehad?
- Nee
- Nu al ontlasting gehad?
- Nee![]()
- En nu?
- Nee![]()
- Nu dan?
- Nee![]()
- Dan moeten we straks even een klysma zetten
-
Prompt kwam er spontaan voor 4 dagen aan poep uit
Ik begin wel pas 3 uur hèquote:Op woensdag 10 september 2014 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Visuelen.
Skittles, tot half elf!
Maar dan ben ik dus echt de hekkensluiter, ik mag morgen nog fysiek aanwezig zijn op kantoor
Maar ik ga lunchen en midgetgolfen met mijn collega's dus dat is leuk
dat heb ik stiekem ook wel hoor. ben doordat ik fok al een tijd lang volg er goed op de hoogte van alles. we waren vorige week bij een info avond van de verlos en dat was toch saai!!! we wisten alles al.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:11 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh heerlijk, die bevallingsverhalenmerk dat ik het juist fijn vind om alle bevallingstopics door te lezen zodat ik weet wat ik kan verwachten en dan ook met name in de kraamtijd
Begin er ook steeds minder tegen op te zien, 't gaat zoals 't gaat, en ik laat alles lekker over me heen komen!
Volgens mij krijg ik bijna een streep op m'n buikbij m'n navel wat gekke bruine plekjes die een streep lijken te vormen, hahah
Ik doe al 8 weken niets en als ik m'n middagdutje mis heb ik echt van alle pijntjes wat..quote:Op woensdag 10 september 2014 13:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
voel me vandaag zo'n pussy! doe al heel weinig, en als ik dan wat doe krijg ik een harde buik. en dan op mijn kop van mijn man. k moet rustiger aan doen. maar ik doe al bijna niks! en anderen van mijn termijn werken nog gewoon!
het einde is in zicht enzo, maar voel me zo schuldig dat mijn man straks na zijn werk eerst met mij boodschappen moet gaan doen. en hij doet het zonder zeuren enzo, de lieverd. maar voel me zo'n oud wijf!!!!
sorry voor de zeikpost!
Ja, da's waarquote:Op woensdag 10 september 2014 14:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik begin wel pas 3 uur hèIk zet gewoon iedereen om 7 uur aan de advocaatjes met slagroom, wijn en bier. Iedereen vroeg naar bed en hop avonddienst voorbij
![]()
Mja morgen sta ik in principe 'on call' mocht er een collega rollend in de kots aankomen ofzo, maar ik denk niet dat ze me nog zullen bellen voor een korte ochtend.
Midgetgolf is wel vet, na werktijd of lekker dagje met collega's weg?
daar heb je gelijk in, maar het klinkt wel heel gek... hoog zwanger... dat kan nog helemaal niet!!quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik doe al 8 weken niets en als ik m'n middagdutje mis heb ik echt van alle pijntjes wat..
Dus laat je gewoon verwennen! Je bent hoogzwanger!
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's waarBejaarden
Nee gewoon onder werktijd, we hebben een midgetgolfbaan naast kantoor!
Ja, och, commercieel bedrijf, dan mag datquote:
bij mijn ervaring niet. alleen een hele zere foefquote:Op woensdag 10 september 2014 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, och, commercieel bedrijf, dan mag dat
Horen menstruatie-achtige krampen trouwens bij indalen?
Dat soort krampen kunnen horen bij indalen maar ook 'gewoon' voorbereiding zijn. Je bent tenslotte al hoogzwanger! Als je het niet vertrouwt even bellen maar ik herken het wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan wel idd. Heb ze ook regelmatig, en as we speak ook.nee echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Neeje! Dat was een flauw grapje omdat ik het zelf een beetje zo vond overkomen. Gelukkig nog niet!quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan wel idd. Heb ze ook regelmatig, en as we speak ook.Sommige vrouwen hebben zelfs zogenaamde indalingsweeën, dit zijn licht pijnlijke harde buiken die met enige regelmaat komen, maar na een paar uur weer stoppen. <--SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die?
Ja nou, je weet maar nooitquote:Op woensdag 10 september 2014 14:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat t overduidelijk was![]()
oh nee, ik vertrouw het wel hoor, maar zal inderdeed wel voorwerk zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 14:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat soort krampen kunnen horen bij indalen maar ook 'gewoon' voorbereiding zijn. Je bent tenslotte al hoogzwanger! Als je het niet vertrouwt even bellen maar ik herken het wel.
Je kunt van het indalen pijn hebben; stekende pijn in je vagina, pijn in je liezen en een kramperig gevoel in je onderbuik. Sommige vrouwen hebben zelfs zogenaamde indalingsweeën, dit zijn licht pijnlijke harde buiken die met enige regelmaat komen, maar na een paar uur weer stoppen. <-- http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/indalen
Ik ben 36 weken, zelfs mijn gevoel voor sarcasme begint wat krassen te vertonenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat t overduidelijk was![]()
heb ik eerder gehoord. en ook in de categorie "voorwerk". je gaat over een paar weken je bevalling in met 3 cmquote:Op woensdag 10 september 2014 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |