SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 10-09-2014 11:22:24 ]![]()
Daarover gesproken, Devv, in de WLWW mag je bij de bovenste neerzetten dat ik 12 km ga lopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Quoi het volgende:
Jeutje wat staat die WLWW vol! Fanatiekelingen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben nu al volop bezig mijn agenda voor 2015 te plannenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Quoi het volgende:
Jeutje wat staat die WLWW vol! Fanatiekelingen.
![]()
Iemand die zijn licht hierover kan laten schijnen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:42 schreef xzaz het volgende:
Vandaag weer een tempo training gedaan maar er is iets raars aan mijn schema.
Bij mijn tempotraining vandaag loop ik 6,04 km terwijl ik bij mijn duurloopjes loop ik nog geen 6k. Loop ik nu te snel bij mijn tempotrainingen of moet ik gewoon mijn duurloopjes verlengen? Of een combinatie van?![]()
Hier ook al plannetjes voor de volgende loopjes. Ik denk:
Een 10 in oktober
7 heuvelen
13/12 ameland hm
En misschien groet uit schoorl in feb (hm)
En dan vast nog wel ergens een 5 tussendoor.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het is hartstikke goed dat je je duurloop veel langzamer doet dan je tempo loopjes! En aangezien dat goed gaat, zou ik rustig proberen de lengte van je duurloop elke week iets te verhogen..quote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef xzaz het volgende:
Iemand die zijn licht hierover kan laten schijnen?
[..]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan kan je met je duurloopjes verder denk ikquote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef xzaz het volgende:
[..]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Eerlijk gezegd heb ik weinig behoefte daaraan, ik ga toch niet opnemen of appjes lezen tijdens het lopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:26 schreef pijll het volgende:
[..]
De Suunto Ambit3 (wat een geweldig klokje!) heeft Bluetooth, en dus kun je nu al een melding krijgen op je horloge dat je gebeld wordt of een berichtje krijgt op je foon.
Kan ook niet echt voordelig zijn voor de bedrijfstijd van de accu, bluetooth.
Voor mij hoeven die smartwatches niet zo..
Ik zou er alleen een gaan gebruiken als ik The Dash zou gaan gebruiken.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is ook niet waar ik 'm voor gekocht heb. Maar het kan! Wat fantastisch dat het allemaal mogelijk is.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik weinig behoefte daaraan, ik ga toch niet opnemen of appjes lezen tijdens het lopen.
Kan ook niet echt voordelig zijn voor de bedrijfstijd van de accu, bluetooth.
Voor mij hoeven die smartwatches niet zo..
Ik zou er alleen een gaan gebruiken als ik The Dash zou gaan gebruiken.
Ik voel me nu net Chriet Titulaer.![]()
Vanavond mag ik weer!zojuist een rondje uitgestippeld, ik vrees dat ik iets te enthousiast ben (10k rondje) maar we zullen het zien
![]()
![]()
Met stemmingshorlogesquote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar ik 'm voor gekocht heb. Maar het kan! Wat fantastisch dat het allemaal mogelijk is.
Ik voel me nu net Chriet Titulaer.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ChrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 12:41:58 ]![]()
wat is je doel eigenlijk met je schema?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:33 schreef xzaz het volgende:
Mm, hou dit schema dus gewoon aan en langzamerhand blijf ik mijn LDL verlengen.![]()
Ja, maar op andere vlakken doe je wél concessies, toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sinds ik toch geen NK ga winnen, boeit dit me dus ook weinig meer.![]()
kan geen kwaad toch. Het gaat niet altijd om de kilometer maar ook om de tijd die je rent.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar met tempo lopen ben ik minuten eerder klaar. Het is niet voor niets een tempo loop
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
PR Lopen op de 5k, snelheid opbouwen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
wat is je doel eigenlijk met je schema?Qua definitie klopt het ja. Maar aan de andere kant, wat is een LDL als die even lang is als de tempoloop :pquote:Op woensdag 10 september 2014 12:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan geen kwaad toch. Het gaat niet altijd om de kilometer maar ook om de tijd die je rent.
Ik heb hetzelfde, maar met tempo lopen ben ik minuten eerder klaar. Het is niet voor niets een tempo loop![]()
Ja, maar concessies doen is altijd een kosten/baten-afweging. En helemaal niet drinken vind ik een te grote kost tov de baat.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar op andere vlakken doe je wél concessies, toch?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon een noten likeurtje dat heft elkaar dan weer mooi op.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar concessies doen is altijd een kosten/baten-afweging. En helemaal niet drinken vind ik een te grote kost tov de baat.![]()
de eerste kilometers zitten weer in de benen na de HM
5,5 km gelopen, in 3 stukkies (ivm fysio, daarheen lopen, daar lopen en naar huis lopen), meeste zo rond de 6.30 a 7 min/km.
De benen vinden het allemaal prima. Het lijf is nog wat moe. Maar dat vind ik niet erg.
Fysio vond het leuk dat ik hem had uitgelopen en we gaan nu wat dingetjes aan mijn loophouding proberen aan te passen zodat ik wat minder snel blessures oploop. zitten blijkbaar ook een paar ruggewervels vast waardoor ik zo zwabber met mijn armen. dus daar heeft ie er een van gefixt ofzo.
het zwabberbeen moet ik beter optillen en dan niet vergeten het andere been ook op te blijven tillen. Het zwabberen van het been zelf aanpakken wordt hem waarschijnlijk niet omdat hij verwacht dat het dan weer andere problemen oplevert.
Samenvatting: murmeli is een tevreden en blij mens
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ldl staat voor langzame duurloop en niet voor lange duurloopquote:Op woensdag 10 september 2014 13:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
PR Lopen op de 5k, snelheid opbouwen.
[..]
Qua definitie klopt het ja. Maar aan de andere kant, wat is een LDL als die even lang is als de tempoloop :p
Trek eens aan mijn vinger?
Frangelicoquote:Op woensdag 10 september 2014 13:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Gewoon een noten likeurtje dat heft elkaar dan weer mooi op.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo sta ik er ook in ja. Ik drink wel echt minder sinds ik fanatieker loop, maar stoppen lijkt me niet nodig hiervoor. Evenals stoppen met pizza, kapsalon, patat en snoep etenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar concessies doen is altijd een kosten/baten-afweging. En helemaal niet drinken vind ik een te grote kost tov de baat.
Allemaal te lekker en echt snel word ik toch nooit. Trouwens, voor mijn eigen gevoel en volgens mijn eigen meetlat ben ik al onwijs snel
Heerlijk om weer de spierpijn van het lopen te voelen. Je zou er bijna steeds weer terug bij af voor beginnen (want later voel je die niet meer zo).![]()
Dat ligt maar net aan het soort training...quote:Op woensdag 10 september 2014 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk om weer de spierpijn van het lopen te voelen. Je zou er bijna steeds weer terug bij af voor beginnen (want later voel je die niet meer zo).
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Haha, dat is zeker zo. Maar ik bedoel die pijn aan de voorkant van je bovenbenen. Die is volgens mij echt alleen bij beginners.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan het soort training...![]()
Mijn zwabber is natuurlijk niet jouw zwabber, maar de tip om de knie van je voorste been naar voren te duwen vind ik nog altijd een van de betere looptips.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef Murmeli het volgende:
...
het zwabberbeen moet ik beter optillen en dan niet vergeten het andere been ook op te blijven tillen.![]()
Of gaan schaatsen! Mijn schaatstrainer is altijd heel streng op zwabberbenen. Een mooie bijhaal moet je hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijn zwabber is natuurlijk niet jouw zwabber, maar de tip om de knie van je voorste been naar voren te duwen vind ik nog altijd een van de betere looptips.
Sowieso krijg je van schaatsen hele sterke enkels en knieen en dat is dan weer goed voor hardlopen. Wel op hoge noren uiteraard!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En dan het liefste op natuurijs. Van schaatsen op de baan word je enigzins asymmetrisch.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of gaan schaatsen! Mijn schaatstrainer is altijd heel streng op zwabberbenen. Een mooie bijhaal moet je hebben.
Sowieso krijg je van schaatsen hele sterke enkels en knieen en dat is dan weer goed voor hardlopen. Wel op hoge noren uiteraard!![]()
Je benen naar voren duwen is totaal in tegenspraak met het concept van de natuurlijke valbeweging proberen na te streven?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijn zwabber is natuurlijk niet jouw zwabber, maar de tip om de knie van je voorste been naar voren te duwen vind ik nog altijd een van de betere looptips.
De vraag die blijft is welke oefeningen je kunt doen om een nieuwe loopbeweging aan te leren. Je kunt er wel de hele tijd op letten, maar ik denk niet dat het zo werkt. Het moet in je spiergeheugen terechtkomen.![]()
Dan moet je af en toe ook de andere kant op rijden. Daar krijg je ook goede reflexen van (en de andere schaatsers ook).quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan het liefste op natuurijs. Van schaatsen op de baan word je enigzins asymmetrisch.![]()
Jero, mag ik je medaille lenen van de strongmanrun?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, of je moet de baan voor jezelf hebben en af en toe tegen de richting in gaan a la Bob de Jongquote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan het liefste op natuurijs. Van schaatsen op de baan word je enigzins asymmetrisch.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat is een bijhaal?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of gaan schaatsen! Mijn schaatstrainer is altijd heel streng op zwabberbenen. Een mooie bijhaal moet je hebben.Mocht ik ooit het schaatsen weer oppikken dan dacht ik eigenlijk aan van die fijne lage kunsttoffen combi-norenquote:Sowieso krijg je van schaatsen hele sterke enkels en knieen en dat is dan weer goed voor hardlopen. Wel op hoge noren uiteraard!![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat is een bijhaal?
[..]
Mocht ik ooit het schaatsen weer oppikken dan dacht ik eigenlijk aan van die fijne lage kunsttoffen combi-noren
Dit stuk van de beweging, waarbij je na je afzet je been weer recht voor je probeert te krijgen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dikke kans dat bij mijn achterzwaai de punt van de schaats naar buiten staatquote:Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit stuk van de beweging, waarbij je na je afzet je been weer recht voor je probeert te krijgen.![]()
![]()
Bij mij zwabbert met name mijn rechterbeen ook altijd.
Als ik foto's van mezelf zie, wijst mijn voet altijd naar buiten. Loop ook teveel met mijn voeten in een V vorm in plaats van parallel.![]()
Dat valt volgens mij wel mee. Je knie naar voren duwen doe je niet door af te zetten. Het gaat immers om het been dat in de lucht is, en juist niet om je afzetbeen. En er zitten ook wel een paar dingetjes in die je ook terug ziet in alles in de trant van "lopen is gecontroleerd vallen". Zie bijvoorbeeld pose running. Als je het goed doet land je vanzelf onder je zwaartepunt en wordt bijvoorbeeld overstriding erg lastig.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je benen naar voren duwen is totaal in tegenspraak met het concept van de natuurlijke valbeweging proberen na te streven?Dat ben ik met je eens. Daarom moet je volgens mij ook niet je hele LDL alleen maar op je techniek letten, maar hooguit tien minuten. En daarnaast wat loopscholingsoefeningen. En 1 ding tegelijk, dus niet en de armzwaai en een pendelpas en je knie-inzet en de fotoduimpjes allemaal tegelijk oefenen.quote:De vraag die blijft is welke oefeningen je kunt doen om een nieuwe loopbeweging aan te leren. Je kunt er wel de hele tijd op letten, maar ik denk niet dat het zo werkt. Het moet in je spiergeheugen terechtkomen.![]()
Maar wat doe je precies bij het naar voren duwen van de knie? Oefen je dat met de befaamde knieheffingen?![]()
Die fotoduimpjes die zijn echt lastig om dat goed te doen. Vooral in combinatie met een zweefmoment erg lastig.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee. Je knie naar voren duwen doe je niet door af te zetten. Het gaat immers om het been dat in de lucht is, en juist niet om je afzetbeen. En er zitten ook wel een paar dingetjes in die je ook terug ziet in alles in de trant van "lopen is gecontroleerd vallen". Zie bijvoorbeeld pose running. Als je het goed doet land je vanzelf onder je zwaartepunt en wordt bijvoorbeeld overstriding erg lastig.
[..]
Dat ben ik met je eens. Daarom moet je volgens mij ook niet je hele LDL alleen maar op je techniek letten, maar hooguit tien minuten. En daarnaast wat loopscholingsoefeningen. En 1 ding tegelijk, dus niet en de armzwaai en een pendelpas en je knie-inzet en de fotoduimpjes allemaal tegelijk oefenen.![]()
Bij een kniehef til je je knie op. Als je je knie naar voren duwt moet je juist proberen je knie horizontaal te bewegen, dus op dezelfde hoogte te houden. Dat lukt alleen als je je zwaartepunt ook naar voren brengt. Dat kan maar een klein stukje waarna je vanzelf je voet neerzet, als het goed is mooi onder het zwaartepunt. Je kan het eerst vanuit stilstand oefenen.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar wat doe je precies bij het naar voren duwen van de knie? Oefen je dat met de befaamde knieheffingen?![]()
Maar. wat kunnen we hier aan doen? Of is het behalve lelijk niet erg?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:57 schreef Arquero het volgende:
Bij mij zwabbert met name mijn rechterbeen ook altijd.
Als ik foto's van mezelf zie, wijst mijn voet altijd naar buiten. Loop ook teveel met mijn voeten in een V vorm in plaats van parallel.Ik merk zelf dat ik wat minder voorover hel zodra ik moe word.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bij een kniehef til je je knie op. Als je je knie naar voren duwt moet je juist proberen je knie horizontaal te bewegen, dus op dezelfde hoogte te houden. Dat lukt alleen als je je zwaartepunt ook naar voren brengt. Dat kan maar een klein stukje waarna je vanzelf je voet neerzet, als het goed is mooi onder het zwaartepunt. Je kan het eerst vanuit stilstand oefenen.![]()
Ik vermoed dat de blaren die ik iedere keer had bij lopen van boven de 20 km daardoor veroorzaakt worden. Ik had ze iedere keer op dezelfde plaats.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar. wat kunnen we hier aan doen? Of is het behalve lelijk niet erg?
Doordat mijn voet bij de landing naar buiten wijst, schuurt mijn grote teen tegen de binnenrand van mijn schoen aan.
Dus nu probeer ik mezelf aan te leren m'n voeten recht neer te zetten.![]()
Deze man is al weer een paar dagen niet meer genoemd:quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan het liefste op natuurijs. Van schaatsen op de baan word je enigzins asymmetrisch.
Dat is misschien wel onmogelijk. Ga eens stilstaan en zwaai dan je rechterbeen naar achteren. Dan zie je waarschijnlijk al dat die poot naar buiten gaat wijzen.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:19 schreef Arquero het volgende:
Dus nu probeer ik mezelf aan te leren m'n voeten recht neer te zetten.![]()
Kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 14:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is misschien wel onmogelijk. Ga eens stilstaan en zwaai dan je rechterbeen naar achteren. Dan zie je waarschijnlijk al dat die poot naar buiten gaat wijzen.
Voor m'n gevoel loopt het ook helemaal niet lekker dan. Dus ik blijf lekker zwabberen en maak er het beste van![]()
![]()
Poot recht zetten is wel te doen. Been recht houden voor mij niet.
Toch denk ik wel dat jij beter kunt worden als je er met een fysio mee aan de slag gaat. Een kleine verbetering is ook al fijn!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Probleem is dat ik mijn hele leven al zo loop. Ook als ik gewoon wandel.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:38 schreef Murmeli het volgende:
Poot recht zetten is wel te doen. Been recht houden voor mij niet.
Toch denk ik wel dat jij beter kunt worden als je er met een fysio mee aan de slag gaat. Een kleine verbetering is ook al fijn!
Ik zou dus naar de fysio gaan omdat foto's die van voren en van achteren genomen worden er beter uitzien als ik de achterzwaai recht weet te houden. Dit kan ik niet uitleggen aan kindertjes in Afrika met honger.![]()
*zwabberboks*quote:Op woensdag 10 september 2014 14:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Probleem is dat ik mijn hele leven al zo loop. Ook als ik gewoon wandel.
Ik zou dus naar de fysio gaan omdat foto's die van voren en van achteren genomen worden er beter uitzien als ik de achterzwaai recht weet te houden. Dit kan ik niet uitleggen aan kindertjes in Afrika met honger.
Bij mij schijnt het te komen doordat mijn ene been net iets langer is. Het commentaar: "Als je geen klachten hebt moet je er niets aan veranderen. Je lichaam is je hele leven al gewend om dit te corrigeren". Dus laat ik het maar zo...![]()
Zo denk ik er ook een beetje over.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:46 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
*zwabberboks*
Bij mij schijnt het te komen doordat mijn ene been net iets langer is. Het commentaar: "Als je geen klachten hebt moet je er niets aan veranderen. Je lichaam is je hele leven al gewend om dit te corrigeren". Dus laat ik het maar zo...
Ik kwam pas een spastische meneer tegen, aan het hardlopen. Die zal aardig wat last hebben van zijn linkerknie, bedacht ik me. Maar misschien is die linkerknie wel geweldig gespierd omdat hij zijn hele leven al scheef loopt.
Goed nieuws Murmeli![]()
![]()
maandag gaat de fysio m'n looptechniek kritisch bekijken bij een looptest. Wellicht doe ik iets 'raars' wat de pijn in m'n knie veroorzaakt.. en vanuit daar dan oefeningen eventueel om de looptechniek aan te passen (dat lijkt me best wel hel eigenlijk.. nadenken bij elke stap)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dit wilde ik ook zeggen. If it ain't broke, don't fix it!quote:Op woensdag 10 september 2014 14:46 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
*zwabberboks*
Bij mij schijnt het te komen doordat mijn ene been net iets langer is. Het commentaar: "Als je geen klachten hebt moet je er niets aan veranderen. Je lichaam is je hele leven al gewend om dit te corrigeren". Dus laat ik het maar zo...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, is heel storendquote:Op woensdag 10 september 2014 15:21 schreef E.T. het volgende:
maandag gaat de fysio m'n looptechniek kritisch bekijken bij een looptest. Wellicht doe ik iets 'raars' wat de pijn in m'n knie veroorzaakt.. en vanuit daar dan oefeningen eventueel om de looptechniek aan te passen (dat lijkt me best wel hel eigenlijk.. nadenken bij elke stap)
Maar wel beter!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben zo blij met lopen momenteelHet doel is helder en haalbaar, en als ik genoeg mijn best doe dan weet ik dat ik uiteindelijk blij zal zijn met het resultaat. Dat is een stuk meer dan ik over mijn dagelijkse PhD bezigheden kan zeggen nu..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Godnondeju. Heuveltraining/trailen in de volle zon is toch best wel heel zwaar. Na 3km afgetaaid om op m'n logeeradres wat te drinken te halen, en dan zo nog een of 2 rondjes, maar dan maar zonder de megabult. Opdat ik na m'n vakantie maar weer groot en sterk ben.![]()
Daarom is hardlopen tijdens die periode erg lekkerquote:Op woensdag 10 september 2014 15:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben zo blij met lopen momenteelHet doel is helder en haalbaar, en als ik genoeg mijn best doe dan weet ik dat ik uiteindelijk blij zal zijn met het resultaat. Dat is een stuk meer dan ik over mijn dagelijkse PhD bezigheden kan zeggen nu..
ik ben niet voor niks ook toen begonnen![]()
![]()
Moet je eens kijken hoe makkelijk die baantrainingen gaan als je straks weer in Nederland bent. Jezelf afbeulen in de heuvels/bergen loont!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:00 schreef hatsaflats het volgende:
Godnondeju. Heuveltraining/trailen in de volle zon is toch best wel heel zwaar. Na 3km afgetaaid om op m'n logeeradres wat te drinken te halen, en dan zo nog een of 2 rondjes, maar dan maar zonder de megabult. Opdat ik na m'n vakantie maar weer groot en sterk ben.![]()
Oeh lekker ldl gelopen hier. 8 km in 57 minuten. Dat doe ik in nl ook, alleen heb ik dan geen heuvels. Zo maar ff het zwembad induikenTrek eens aan mijn vinger?
Ik heb vandaag voor het eerst met mijn verjaardagscadeau gelopen. Ik had helaas een exemplaar wat niet werkte, maar die kon ik omruilen.
Vandaag dus met mijn witte Suunto Ambit3 gelopen. Fijn ding hoor.
En ik heb me bij het Endomondo aangemeld :-D.
Ideaal, al mijn loopjes gaan automatisch naar Runkeeper en Endomondo :-D![]()
Daar doe ik het ook deels voor. Ik wil graag weer redelijk mee kunnen komen met de groep straks, en als het even kan wat vaker op zaterdag mee de duinen in. En dan ben ik voor ik het weet weer op m'n oude niveauquote:Op woensdag 10 september 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe makkelijk die baantrainingen gaan als je straks weer in Nederland bent. Jezelf afbeulen in de heuvels/bergen loont!![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
Even aan daywalk3r vragen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben lekker op vakantie in Duitsland. Nog niet eens gelopen hier trouwens, wel veel gewandeld/hiked. Erg mooi hier!
Quoi feli met je werkdingetjes , hoop dat het allemaal goed loopt!
Voor de rest geen idee meer wat er allemaal was gebeurd![]()
![]()
Aah dankjequote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Even aan daywalk3r vragen danIk ben lekker op vakantie in Duitsland. Nog niet eens gelopen hier trouwens, wel veel gewandeld/hiked. Erg mooi hier!
Quoi feli met je werkdingetjes , hoop dat het allemaal goed loopt!
Voor de rest geen idee meer wat er allemaal was gebeurd
Jij viel spass daar!![]()
Vanavond weer geen training, maar verstandig nog wat extra rust. Kan geen kwaad
En dan kan ik misschien na 3 jaar uitstellen eindelijk eens aan de slag met mn afstudeergebeuren
F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 17:37 schreef YUR het volgende:
Vanavond weer geen training, maar verstandig nog wat extra rust. Kan geen kwaad
En dan kan ik misschien na 3 jaar uitstellen eindelijk eens aan de slag met mn afstudeergebeurenAls ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat het afstuderen na 3 jaar niks doen toch wel handig is op een gegeven moment.quote:Jullie kunnen het!
Weer een heerlijk rondje gedaan, mijn mini-schema ri. de Damloop gaat voorlopig best aardig, ik heb in ieder geval deze maand al even veel gelopen als de afgelopen 3 maanden samen.
Jack does it in real time...![]()
Had ik de afgelopen 2 jaar maar niks gedaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat het afstuderen na 3 jaar niks doen toch wel handig is op een gegeven moment.Jullie kunnen het!
Weer een heerlijk rondje gedaan, mijn mini-schema ri. de Damloop gaat voorlopig best aardig, ik heb in ieder geval deze maand al even veel gelopen als de afgelopen 3 maanden samen.![]()
Het is maar HBO he, dus eigenlijk is het vergelijkbaar met een zwartepietendiploma.F means you're fucked![]()
Ben ik de enige die afstuderen best leuk vond? Hoefde ik tenminste niks uit mijn hoofd te leren en alleen te lezen wat ik interessant vond. En het heeft een begin en een eind, daar hou ik van!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
HBO is niet 'maar'.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef YUR het volgende:
Het is maar HBO he, dus eigenlijk is het vergelijkbaar met een zwartepietendiploma.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je hebt nu in ieder geval vakantie, dat is iets!quote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Had ik de afgelopen 2 jaar maar niks gedaan.![]()
Ik heb als een no-lifer in 4/5 weken m'n scriptie geschreven in juli / augustus, terwijl al m'n vrienden op vakantie gingen.En het afstuderen zelf viel mij nog best mee, het beginnen was vooral het probleem bij mij.
On-topic: dat Strava nu automatisch alle runs gewoon importeert werkt echt wel heel nice.
Wat voor schema heb jij? En waar train je voor?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:55 schreef GotC het volgende:
Ik moet ook aan de studie vanavond. Gelukkig vanmiddag wel al een overheerlijke HIIT gedaan
Haal jezelf eens niet naar beneden jaquote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef YUR het volgende:
Het is maar HBO he, dus eigenlijk is het vergelijkbaar met een zwartepietendiploma.![]()
![]()
Volgens mij heeft mijn afstuderen geen eindquote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef Murmeli het volgende:
Ben ik de enige die afstuderen best leuk vond? Hoefde ik tenminste niks uit mijn hoofd te leren en alleen te lezen wat ik interessant vond. En het heeft een begin en een eind, daar hou ik van!tentamens zijn over zodra je het hebt ingeleverd, en met de bachelor was het vaak genoeg om 2 dagen van tevoren eens wat te gaan lezen en de powerpoint in je hoofd te stampen om een 8 te halen. En daarvoor 7,5 week biertjes drinken. Fijne tijd was dat. En nu papers en papers en papers en nog meer papers
en een scriptie
Maar het onderzoek zelf was wel leuk om te doen.
Ik heb alvast wel een goede instelling om straks misschien met een PhD te beginnen trouwens![]()
![]()
Universiteit wordt ook schromelijk overschat.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef YUR het volgende:
Het is maar HBO he, dus eigenlijk is het vergelijkbaar met een zwartepietendiploma.![]()
Een PhD is echt voor masochisten, dat is nog erger dan ultrarunnen zo ongeveer.
Al ben ik op vrijdag afgestudeerd en op maandag met m'n nieuwe master begonnen, dat was ook lekkere timing.
Ja, omdat ik echt een pauze nodig had omdat ik dagen alleen maar aan het huilie huilie wasquote:Op woensdag 10 september 2014 17:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je hebt nu in ieder geval vakantie, dat is iets!![]()
Ik heb als een no-lifer in 4/5 weken m'n scriptie geschreven in juli / augustus, terwijl al m'n vrienden op vakantie gingen.En het afstuderen zelf viel mij nog best mee, het beginnen was vooral het probleem bij mij.
On-topic: dat Strava nu automatisch alle runs gewoon importeert werkt echt wel heel nice., en zodat ik straks weer als een no-lifer aan de slag kan om het af te maken.
[/zelfmedelijden]![]()
Is de rest van die heuvelrepeats nu al gelopen? Als die zeer genoeg doen, dan valt de pijn van deze problematiek gelijk weer mee!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, omdat ik echt een pauze nodig had omdat ik dagen alleen maar aan het huilie huilie was, en zodat ik straks weer als een no-lifer aan de slag kan om het af te maken.
[/zelfmedelijden]
En dat.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Universiteit wordt ook schromelijk overschat.![]()
Ik kom nu uit mijn pauze. Afstuderen is prima te combineren met een nieuwe functie, 3 andere vakinhoudelijke examens, 2 technische trainingen, marathontraining, en oh ja, ook nog een gezinquote:Op woensdag 10 september 2014 18:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, omdat ik echt een pauze nodig had omdat ik dagen alleen maar aan het huilie huilie was :,), en zodat ik straks weer als een no-lifer aan de slag kan om het af te maken.
[/zelfmedelijden]
Maar ik maak het mezelf graag moeilijk... Anders is er helemaal nix aanF means you're fucked![]()
Ik heb ergens aan het eind van het vorig millenium mijn studie onderbroken voor een baan bij een internetpionier/startup, maar nooit meer hervat ...
* ..-._---_-.- zou het wel leuk vinden om weer te gaan studerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb ergens aan het eind van het vorig millenium mijn studie onderbroken voor een baan bij een internetpionier/startup, maar nooit meer hervat ...
* ..-._---_-.- zou het wel leuk vinden om weer te gaan studerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...![]()
Allang al! Al was het een beetje kansloos. Vanuit huis heb ik hier een mooi rondje van 700 meter: eerst een stuk omlaag, en daarna fijn door lang gras en tractorsporen weer omhoog. Of een ander en iets langer rondje met een stuk vlak lang gras, maar singletrail en een stuk steiler omhoog. Ik heb het rondje van 700 meter 4x gedaan, en het andere rondje 2 keer. Volgens mij ben ik ongeveer wel masochistisch genoeg voor een PhD. Vrijdag mag ik voor een heuvelachtige, maar geasfalteerde, duurloop!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is de rest van die heuvelrepeats nu al gelopen? Als die zeer genoeg doen, dan valt de pijn van deze problematiek gelijk weer mee!![]()
Misschien had ik grwoon mazzel met mijn afstudeerbegeleiders ofzo. Ik heb van de ene per hoofdstuk van mijn scriptie 1x commentaar gehad en daarna vond ze t wel best. De andere zn commentaar heb ik nooit gehad, hij vond het ook niet zo belangrijk want het ging maar om details. En de ander zag ik elke dag (op mijn stage) dus die had het wel gevolgd en vond het goed.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, omdat ik echt een pauze nodig had omdat ik dagen alleen maar aan het huilie huilie was, en zodat ik straks weer als een no-lifer aan de slag kan om het af te maken.
[/zelfmedelijden]
Toen mijn onderzoek zelf klaar was heb ik een week of 5 gestatistiekt en geschreven en toen was het af. Ik had wel tussendoor de eerste helft van de scriptie al geschreven en laten nakijken.
Was echt appeltje eitje dus.
Oi! Je hebt ons helemaal nog niet ingelicht over je nieuwe functie! Leuk! Hopelijk heb je het hier dan straks beter naar je zinquote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kom nu uit mijn pauze. Afstuderen is prima te combineren met een nieuwe functie, 3 andere vakinhoudelijke examens, 2 technische trainingen, marathontraining, en oh ja, ook nog een gezin
Maar ik maak het mezelf graag moeilijk... Anders is er helemaal nix aanEn klinkt goed haalbaar ja
![]()
![]()
Net een 8 km op wedstrijdtempo gerend.
Het idee dat ik nu nog maar 3 loopjes heb voor m'n HM doet me beseffen dat 't toch wel dichtbij komt...
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ik vond studeren![]()
Ik ga het overigens weer doen vanaf 1 oktober. Studiebelasting 8-10 uur pw
Idd: nieuwe functie Yur?![]()
Mensen die een PhD
..
..
Verzonden vanaf mijn iPad vanaf een tweedaagse onderzoeksconferentie.Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
Ik wil mijn medaille best even in een bubbelenveloppe sturen als je dat wil, als je hem dan daarna ook weer terug wil sturen. Of je moet 'm op willen halen, maar volgens mij woon je een eindje van Nijverdal af. Of je moet in Apeldoorn wonen.. daar werk ik namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Met de huidige staat van de postbezorging in NL zou ik dat niet zomaar aandurvenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wil mijn medaille best even in een bubbelenveloppe sturen als je dat wil, als je hem dan daarna ook weer terug wil sturen. Of je moet 'm op willen halen, maar volgens mij woon je een eindje van Nijverdal af. Of je moet in Apeldoorn wonen.. daar werk ik namelijk.er zijn te vaak dingen "weg" geraakt…
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga je studeren?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:15 schreef Quoi het volgende:
Ik vond studeren![]()
Idd: nieuwe functie Yur?![]()
Ik volg braaf wat m'n instructeur zegtquote:Op woensdag 10 september 2014 17:57 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wat voor schema heb jij? En waar train je voor?
[..]
Haal jezelf eens niet naar beneden ja
Maar ik doe maandag HIIT (2wkn kracht, 2wkn conditie), dinsdag rustig hardlopen met mini versnellingen, woensdag core groepsles, donderdag intervaltraining, vrijdag power-yoga en in het weekend duurloop
Waar ik voor train? Gezond lichaam+gewicht te bereiken met hopelijk wat hardloopdoelen![]()
![]()
Ik moet een sollicitatiebrief schrijven
Geen zin
Ik ben er nogal slecht in om mezelf te verkopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Herkenbaar, al word ik er steeds beter in. Als je hulp nodig hebt DM gerust.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:35 schreef Murmeli het volgende:
Ik moet een sollicitatiebrief schrijven
Geen zin
Ik ben er nogal slecht in om mezelf te verkopen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Herkenbaar, al word ik er steeds beter in. Als je hulp nodig hebt DM gerust.dank je wel!!
Nog nooit problemen mee gehad. En mocht hij kwijt raken kan ik vast een andere medaille regelen. Ik ken er wel wat van de organisatie.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met de huidige staat van de postbezorging in NL zou ik dat niet zomaar aandurvener zijn te vaak dingen "weg" geraakt…
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Idem, Murmeli!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Herkenbaar, al word ik er steeds beter in. Als je hulp nodig hebt DM gerust.
Gogo: schrijversacademie.nl
Oja, en hardlopen: mijn spierpijntjes zijn foetsie!![]()
quote:Helpende handjes gevraagd!
Met redelijke spoed is de Vredesloop Den Haag op zoek naar een groep van 10 vrijwilligers die ons kunnen ondersteunen op een verzorgingspost langs het parcours.
Ken jij een groep of ben je zelf enthousiast geworden om ons te komen helpen? Mail dan naar vrijwilligers@like2run.nl Alvast bedankt!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hardlopen in Rotorua... leuk al die geisers maar het is wel even zoeken om een route te vinden waarmee je de rotte eierenlucht kan ontlopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
You can't, moehahaha!!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hardlopen in Rotorua... leuk al die geisers maar het is wel even zoeken om een route te vinden waarmee je de rotte eierenlucht kan ontlopen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
True....zelfs IN het hotel hangt die rioolluchtquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
True....zelfs IN het hotel hangt die rioollucht
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo. Dat was het traditionele kutloopje van de woensdag weer.
On a positive note: het was de laatste keer 12km op woensdag. Komende weken de woensdag afbouwen met 10, 8 en niks meer
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef mosselmossel het volgende:
On a positive note: het was de laatste keer 12km op woensdag. Komende weken de woensdag afbouwen met 10, 8 en niks meerGa je je LDL's ook alweer afbouwen? Time flies.
K*&^! Zie ik die beelden van Boston weer op TV. Kut man, al die mensen met die kms in de benen en dan zo'n bom![]()
![]()
Braaf volgen = makkelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 18:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik volg braaf wat m'n instructeur zegt
Maar ik doe maandag HIIT (2wkn kracht, 2wkn conditie), dinsdag rustig hardlopen met mini versnellingen, woensdag core groepsles, donderdag intervaltraining, vrijdag power-yoga en in het weekend duurloop
Waar ik voor train? Gezond lichaam+gewicht te bereiken met hopelijk wat hardloopdoelen![]()
Best pittig schema denk ik of niet? Vroeg me af of je ook naar een bepaald hardloopdoel aan het trainen was![]()
![]()
Het valt wel mee opzich, merk al wat lichamelijke veranderingen wat het de moeite waard maaktquote:Op woensdag 10 september 2014 19:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Braaf volgen = makkelijk![]()
Best pittig schema denk ik of niet? Vroeg me af of je ook naar een bepaald hardloopdoel aan het trainen was
Een hardloopdoel.. Vredesloop 5 km en CPC 10 km. Verder weinig![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:27 schreef hatsaflats het volgende:
Count me in for the CPC, die wil ik nog een keer doen. En dan minder warm aubquote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Het valt wel mee opzich, merk al wat lichamelijke veranderingen wat het de moeite waard maakt
Een hardloopdoel.. Vredesloop 5 km en CPC 10 km. Verder weinig![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]Data miningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On topic: ik train nu richting 10km, welke afstand LDL is dan optimaal?
Edit: ik bedoel tot welke afstand kan ik het best mn LDL afstand uitbreiden. Ver boven de 10km of niet?
[ Bericht 4% gewijzigd door RunnerAdd op 10-09-2014 19:49:07 ]![]()
Haha, inderdaad ja!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef Serinde het volgende:
[..]
Count me in for the CPC, die wil ik nog een keer doen. En dan minder warm aub![]()
Zaterdag nog 35km door de duinen kachelen, maar daarna afbouwen ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:18 schreef Quoi het volgende:
[..]Ga je je LDL's ook alweer afbouwen? Time flies.
K*&^! Zie ik die beelden van Boston weer op TV. Kut man, al die mensen met die kms in de benen en dan zo'n bomZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou doen wat comfortabel is en waar je tijd voor hebt. In principe komen de echte duurloop-mechanismen pas op gang na 70-90 minuten, maar dat wil niet zeggen dat je geen 10km kan lopen als je duurloop slechts 8km is.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:43 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Data mining
On topic: ik train nu richting 10km, welke afstand LDL is dan optimaal?
Edit: ik bedoel tot welke afstand kan ik het best mn LDL afstand uitbreiden. Ver boven de 10km of niet?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oi! Je hebt ons helemaal nog niet ingelicht over je nieuwe functie! Leuk! Hopelijk heb je het hier dan straks beter naar je zinEn klinkt goed haalbaar ja
Ik zat al een hele tijd niet op mijn plek...en toen ben ik na gaan denken over wat voor type werk in wat voor omgeving mij nou in mijn carrière het beste waren bevallen. Oftewel: Waar had ik het nou wel naar mijn zin?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:15 schreef Quoi het volgende:
Ik vond studeren![]()
Idd: nieuwe functie Yur?
Het antwoord kwam vrij snel: Als IT'er op een technische afdeling in de IT-infrastructuurhoek heb ik het het meest naar mijn zin gehad. Leuke club mensen, leuk werk. En een onderdeel van mijn leidinggevende functie die ik daar ooit heb gehad vond ik net zo leuk (het bedrijfsmatige deel, niet het HR-deel).
Dus ik heb een balletje opgegooid bij mijn oude afdeling, en het bleek dat ik daar terecht kon. En het mooiste is dat ik in mijn nieuwe functie het technische werk kan combineren met een coördinerende rol. Best of both worlds, in de leukste omgeving!
Pluspuntje: Mijn afdeling wordt tevens onderdeel van mijn afstudeeronderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
12 graden, zuchtje wind, bewolkt..quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef Serinde het volgende:
[..]
Count me in for the CPC, die wil ik nog een keer doen. En dan minder warm aub![]()
![]()
We kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef mosselmossel het volgende:
Ik deed vanavond 4x2000p1000 en zelden ging die training zo moeizaam.
De reden: mijn rechterpoot wilde niet. Stijve kuit. Geen enkele kracht. Ik kon maar met moeite de beoogde intervalsnelheden lopen. Ik beschouw het maar als een training doorzetten, want ik heb 'm wel volledig voltooid volgens de voorschriften. Of die poot nou slecht was door de val van zondag of doordat ik vandaag weinig gedronken heb, geen idee, maar het was wel driewerf kut in het kwadraat.![]()
Wheeeeee![]()
![]()
Ik dacht overenthousiast geweest te zijn met m'n uitgestippelde rondje van ruim 10k, maar toch gegaan onder het motto we zien het wel. De eerste 8 km gingen eigenlijk top, daarna begon m'n linkerknie een beetje te protesteren maar het ging nog steeds best prima.. Uiteindelijk was m'n rondje top en de afstand top en ik voel me top en nu ben ik hyper![]()
11.10 km in 1:08:19
Eerste keer meer dan een uur achter elkaar gelopeneerste keer 10 km
lekker loopje op een comfortabel tempo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Daph_ het volgende:
Wheeeeee![]()
![]()
Ik dacht overenthousiast geweest te zijn met m'n uitgestippelde rondje van ruim 10k, maar toch gegaan onder het motto we zien het wel. De eerste 8 km gingen eigenlijk top, daarna begon m'n linkerknie een beetje te protesteren maar het ging nog steeds best prima.. Uiteindelijk was m'n rondje top en de afstand top en ik voel me top en nu ben ik hyper![]()
Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In mijn geval zou ik dan dus idealiter richting een LDL van 11-15km moeten gaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou doen wat comfortabel is en waar je tijd voor hebt. In principe komen de echte duurloop-mechanismen pas op gang na 70-90 minuten, maar dat wil niet zeggen dat je geen 10km kan lopen als je duurloop slechts 8km is.
Klinkt behapbaar.
Welke mechanismen bedoel je precies?![]()
Vandaag begonnen op 6m/km. Die zou ik op HR 160 moeten kunnen lopen, maar na 2KM hartslag al te hoog. Tempo omlaag en doorlopen. En het werd weer een blegh rondje. De zoveelste de laatste maanden. En na een KM of 3.5 dacht ik "fuck die hartslag" en ben ik lekker gaan lopen. Vervolgens liep ik nog 3KM op 5:45m/km. Hartslag door het plafond, dus m'n conditie is en blijft volkomen kut, maar ik liep eindelijk weer eens lekker.![]()
Gewoon even (tijdelijk) niet met hartslag trainen, maar focussen op lekker lopen?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag begonnen op 6m/km. Die zou ik op HR 160 moeten kunnen lopen, maar na 2KM hartslag al te hoog. Tempo omlaag en doorlopen. En het werd weer een blegh rondje. De zoveelste de laatste maanden. En na een KM of 3.5 dacht ik "fuck die hartslag" en ben ik lekker gaan lopen. Vervolgens liep ik nog 3KM op 5:45m/km. Hartslag door het plafond, dus m'n conditie is en blijft volkomen kut, maar ik liep eindelijk weer eens lekker.![]()
Ja heb ook geen idee waarom conditie zo kut blijft eigenlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gewoon even (tijdelijk) niet met hartslag trainen, maar focussen op lekker lopen?![]()
Ik wilde vandaag misschien even wat versnellingkjes doen. Even een beetje aanvoelen wat ik als HM race-tempo wil gaan uitproberen binnenkort. Maar toen ik eenmaal ging versnellen liep het zo lekker, dat ik er maar een tempo-loopje van gemaakt heb. Heerlijk over wat trails gevlogen.
En volgens endomondo heb ik zelfs een bekertje op de 10km... oeps!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Na anderhalve week druk, stress, ziek, zwak en misselijk eindelijk weer eens gelopen. Intervallen 3x2000, en het ging eigenlijk best lekker. De snelheid was er en dat geeft hoop voor mijn HM over anderhalve week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En... ik heb een persoonlijke haas weten te scoren die me over anderhalve week bij de Halve van Hoogland naar een nieuw PR wil sleuren![]()
Het plan is weg te gaan op 5:05/km om uiteindelijk rond de 1:47:30 uit te komen.
Spannend![]()
![]()
![]()
Gevarieerde trainen?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja heb ook geen idee waarom conditie zo kut blijft eigenlijk.![]()
Daphgaaf!!!!!!
Eerste 10km en eerste uur zijn echt zo vet gaaf!
Sweet memories
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Daph_ het volgende:
Wheeeeee![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje gebrek aan ontspanning tijdens lopen? Of gebrek aan ontspanning in het dagelijks leven? Mijn hartslag was de laatste tijd bij 7:00/km net zo hoog als dat het een paar maanden daarvoor op 6:00/km was. HRM eerst alleen nog even voor analyse en nu in de kast geflikkerd tot ik weer lekker loop, en dat voelt al iets beter.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had dat ook na mijn M van vorig jaar. Na een tijdje sukkelen heb ik mijn pootjes eens een maand helemaal stil gehouden, goed gegeten, goed geslapen, weinig alcohol. Daarna heel rustig weer begonnen. Af en toe had ik het idee dat ik weer helemaal opnieuw moest beginnen met conditie opbouwen maar uiteindelijk is het weer helemaal goed gekomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zag de laatste tijd dat mijn HS een stuk lager lag dan voorheen. Niet dat het iets uitmaakt, ook bij lagere waardes gaat het gewoon kut.![]()
Dat doe ik.quote:Ik ben ambtenaar. Ik heb lopen nodig om wakker te blijvenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Beetje gebrek aan ontspanning tijdens lopen? Of gebrek aan ontspanning in het dagelijks leven? Mijn hartslag was de laatste tijd bij 7:00/km net zo hoog als dat het een paar maanden daarvoor op 6:00/km was. HRM eerst alleen nog even voor analyse en nu in de kast geflikkerd tot ik weer lekker loop, en dat voelt al iets beter.Maar misschien heb ik wel teveel verwachtingen.
Dat goed eten, slapen en weinig alcohol doe ik allemaal alquote:Op woensdag 10 september 2014 21:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had dat ook na mijn M van vorig jaar. Na een tijdje sukkelen heb ik mijn pootjes eens een maand helemaal stil gehouden, goed gegeten, goed geslapen, weinig alcohol. Daarna heel rustig weer begonnen. Af en toe had ik het idee dat ik weer helemaal opnieuw moest beginnen met conditie opbouwen maar uiteindelijk is het weer helemaal goed gekomen.Kan alleen het stoppen met lopen proberen.
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:20 schreef Murmeli het volgende:
Daphgaaf!!!!!!
Eerste 10km en eerste uur zijn echt zo vet gaaf!
Sweet memoriesik heb echt een hele tijd zitten stuiteren nog xD runners high!
![]()
![]()
Niets in dit aardse tranendal blijft ons bespaard zwabbert.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zag de laatste tijd dat mijn HS een stuk lager lag dan voorheen. Niet dat het iets uitmaakt, ook bij lagere waardes gaat het gewoon kut.![]()
Gelukkig hebben we elkaar nog.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niets in dit aardse tranendal blijft ons bespaard zwabbert.![]()
Mits we finishen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog.![]()
Moet je eerst uberhaupt de start halen.
sorry zwabbert...
Zwab en swets: niet mokken, lopen met die handel! Minder nadenken
Wolve lekker bezig en
@swets: wil je mijn baan? Ramdruk, toch ambtenaar
@daph: gewoon lekker stuiteren! Ik stuiter soms dagenlang na een goede loop. Ik ben echt mijn best aan het doen om het zo min mogelijk over zondag te hebben op bijv facebook
Dus gewoon mee doorgaan!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik wou antwoorden dat ik soms niet eens de start haal, maar dat kreng uit Barnsley was me voor.quote:Aldus het meisje met de knie.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:48 schreef Murmeli het volgende:
Zwab en swets: niet mokken, lopen met die handel! Minder nadenken
Swets en ik lopen én mokken.![]()
Ik heb mijn uren wel gemaakt in het verleden. Tot ik na 12 jaar trouwe dienst als oud vuil werd afgedankt. Ik vind het wel bestquote:Op woensdag 10 september 2014 21:52 schreef Murmeli het volgende:
@swets: wil je mijn baan? Ramdruk, toch ambtenaar
Overigens vinden diverse mensen het bij ons ook echt druk. Alleen mijn perceptie van 'druk' is anders![]()
![]()
Hetgeen de reden van mijn opmerking was.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik wou antwoorden dat ik soms niet eens de start haalPrecies. Voor, tijdens en na het lopen.quote:Swets en ik lopen én mokken.![]()
Liefde
Gezellig hier![]()
Ik ben hardloopgerelateerd bezig geweest, maar dan voor het clubsuffertje. Ook leukMét wijn.
@Yur: goed verhaal![]()
je moet eens met mijn meneer praten, zitten jullie niet in 'dezelfde hoek'?![]()
Ik heb misschien binnenkort ook een andere functie, maar doe hetzelfde (functieomschrijving klopt niet met werkzaamheden)![]()
Ik ging vandaag even multitasken.. aangezien mijn roeiers nog niet zo hard gaan (2e training ooit) kon ik het nog wel hardlopend coachen. Wel een hele gekke intervaltraining haha.
http://app.endomondo.com/workouts/406409179/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goeie test qua hartslag Als je te hard gaat kun je geen instructies meer roepenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ging vandaag even multitasken.. aangezien mijn roeiers nog niet zo hard gaan (2e training ooit) kon ik het nog wel hardlopend coachen. Wel een hele gekke intervaltraining haha.
http://app.endomondo.com/workouts/406409179/11367364
Coach je een mannen-8?![]()
Terug van een lekkere woensdagavondtraining, een climaxduurloop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaar maar wel een van mijn favoriete trainingen (30mDL1, 20mDL2, 20mDL3 en 10mDL4). Het laatste tempo zou dan HM-tempo moeten zijn maar het is pittig om daar een beetje bij in de buurt te komen.
Nu eens kijken wat ik vanavond hier gemist heb![]()
Ik heb spierpijn daar waar je muffintop zit.![]()
Vanavond de Bruggenloop gedaan. Twijfelde of het verstandig was om te lopen omdat ik de afgelopen drie dagen al had gelopen en van gisteren toch best wat spierpijn had. Dus maar gestart met de bedoeling het als een spierenlosschudloopje te zien.
Maar het ging hartstikke lekker en ik liep best wat mensen voorbij zonder er moeite voor te doen (ik was ook wel helemaal achterin begonnen). Blijkt nu mijn tweede beste tijd te zijn.![]()
Gelukkig voelen mijn benen goed. Nu twee dagen rust en alles eruit masseren.
Wat is eigenlijk nou het nut van trainen op hartslag? Is dat voor het onderscheid tussen vetverbranding en conditieopbouw?
Ik loop er zelf ook mee rond, maar dat is alleen monitoring van vooral herstelduur naar rusthartslag (dat duurt bij mij heel lang.) Maar ik loop eigenlijk altijd op gevoel en ademhaling.![]()
Wat houdt dit in? Zijn het 4 intervallen van 2000 meter met tussendoor (p van pauze) 1000 meter dribbelen?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik deed vanavond 4x2000p1000
Is het misschien handig om in de OP wat termen en afkortingen op te nemen?![]()
Het is niet nodig om ze in de OP op te nemen, want je kunt ze blijkbaar prima ontcijferenquote:Op donderdag 11 september 2014 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat houdt dit in? Zijn het 4 intervallen van 2000 meter met tussendoor (p van pauze) 1000 meter dribbelen?
Is het misschien handig om in de OP wat termen en afkortingen op te nemen?
Grappig, ik liep daar ook hard rond die tijdquote:Op woensdag 10 september 2014 22:43 schreef La_Tramposa het volgende:
http://app.endomondo.com/workouts/406409179/11367364
Nee, ze leren roeien in een C-4, een lompe 4 mans boot met kielbalk die gelukkig niet zo hard gaatquote:Op woensdag 10 september 2014 22:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goeie test qua hartslag Als je te hard gaat kun je geen instructies meer roepen
Coach je een mannen-8?Mannen acht gaat met een duurtraining toch al gauw onder de 4 minuten/km dus dat is redelijk aanpoten..
I see. Ja dat zou ook snel te hard gaan inderdaad, dan is een fietsje wel handigquote:Op donderdag 11 september 2014 07:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, ze leren roeien in een C-4, een lompe 4 mans boot met kielbalk die gelukkig niet zo hard gaatMannen acht gaat met een duurtraining toch al gauw onder de 4 minuten/km dus dat is redelijk aanpoten..
![]()
![]()
Dat eerste sucksquote:Op woensdag 10 september 2014 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb mijn uren wel gemaakt in het verleden. Tot ik na 12 jaar trouwe dienst als oud vuil werd afgedankt. Ik vind het wel best
Overigens vinden diverse mensen het bij ons ook echt druk. Alleen mijn perceptie van 'druk' is anders
Dat tweede: top! Dat moet ik ook eens leren
quote:Op donderdag 11 september 2014 07:45 schreef TMan het volgende:
[..]
Grappig, ik liep daar ook hard rond die tijd
Grappig! Misschien ga ik je wel herkennen want ik loop vrij vaak langs de kanalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon gisteren duidelijk merken dat mijn richttijd voor de Dam tot Damloop iets sneller was dan die van de trainingsgroep. Ik moest tijdens elke rustperiode na een versnelling van 3 minuten bijna achteruit wandelen om nog een beetje aansluiting te houden. Maar verder heb ik wel heerlijk gelopen. Ik kon er zelfs nog een fikse eindsprint uitpersen vanaf Koningsplein tot aan de Kalverstraat dus dat is een goed teken
.
![]()
Gisteravond 5 km wedstrijd gelopen die mede door mijn vereniging werd georganiseerd.
Was onderdeel van een evenement met ook een wielerronde. Maar die zorgde voor wat vertraging voor onze start. Er waren een aantal wielrenners gevallen.
3 Ambulances op het parcours, botbreuken, schaafwonden en interne verwondingen![]()
Maar 20 minuten later konden we toch starten. Redelijk klein aantal deelnemers, ik schat zo’n 150 mensen. Eerste kilometer ging lekker vlot, iets te snel gelopen en daardoor vanaf 2,5 km wat last van m’n zij. Toch redelijk door kunnen lopen en een tijd gehaald van 25:59, bijna halve minuut van m’n PR afgehaald
Toch niet slecht al zeg ik het zelf zo aan het begin van het seizoen en na 3 maanden niet gelopen te hebben.
Heb nu zeker het gevoel wel dat er meer in zit![]()
![]()
Nee, het was maar een geintje, ik heb daar niet gelopen, dus die korting geld niet voor mij, tenminste zo zie ik hetquote:Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wil mijn medaille best even in een bubbelenveloppe sturen als je dat wil, als je hem dan daarna ook weer terug wil sturen. Of je moet 'm op willen halen, maar volgens mij woon je een eindje van Nijverdal af. Of je moet in Apeldoorn wonen.. daar werk ik namelijk.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het is ook een beetje de bedoeling bij de meeste loopgroepen dat de snelle lopers in die pauzes terugwandelen richting de langzame lopers, zodat iedereen weer op hetzelfde punt begint met de volgende interval. Bezemen en vegen zijn namen die er vaak voor worden gebruikt.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:16 schreef Devv het volgende:
Ik kon gisteren duidelijk merken dat mijn richttijd voor de Dam tot Damloop iets sneller was dan die van de trainingsgroep. Ik moest tijdens elke rustperiode na een versnelling van 3 minuten bijna achteruit wandelen om nog een beetje aansluiting te houden. Maar verder heb ik wel heerlijk gelopen. Ik kon er zelfs nog een fikse eindsprint uitpersen vanaf Koningsplein tot aan de Kalverstraat dus dat is een goed teken
.
Stofzuigen, bij ons in de groep.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is ook een beetje de bedoeling bij de meeste loopgroepen dat de snelle lopers in die pauzes terugwandelen richting de langzame lopers, zodat iedereen weer op hetzelfde punt begint met de volgende interval. Bezemen en vegen zijn namen die er vaak voor worden gebruikt.![]()
Evy 5 en 10 afgerond, vind het nu moeilijker om te gaan lopen ofzo.. Probeer gewoon 1 keer 5 km, 1 keer 10 km en 1 keer een interval, maar lastiger om me er toe te zetten nu. Ik mis een doel of zo..![]()
Nee joh dat heet "lussen"quote:Op donderdag 11 september 2014 08:35 schreef pijll het volgende:
[..]
Stofzuigen, bij ons in de groep.![]()
![]()
Hoeveel weken ben je nu bezig? De eerste drie maanden zijn vaak het lastigst om jezelf te motiveren. Heb je je al ingeschreven voor een leuk evenement? Dan heb je meteen een doel.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:39 schreef Reflectionne het volgende:
Evy 5 en 10 afgerond, vind het nu moeilijker om te gaan lopen ofzo.. Probeer gewoon 1 keer 5 km, 1 keer 10 km en 1 keer een interval, maar lastiger om me er toe te zetten nu. Ik mis een doel of zo..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2014 08:42:37 ]![]()
Ik ook, maar al die roeitrainers lopen/fietsen altijd zo in de wegquote:Op donderdag 11 september 2014 07:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Grappig! Misschien ga ik je wel herkennen want ik loop vrij vaak langs de kanalen![]()
![]()
Ja irritant is dat daar langs de kanaalwegquote:Op donderdag 11 september 2014 08:54 schreef TMan het volgende:
[..]
Ik ook, maar al die roeitrainers lopen/fietsen altijd zo in de wegBlij dat ik daar niet meer werk .
![]()
Tja, het is dan ook de enige plek in Utrecht waar er geroeid kan wordenquote:Op donderdag 11 september 2014 08:54 schreef TMan het volgende:
[..]
Ik ook, maar al die roeitrainers lopen/fietsen altijd zo in de weg
Gelukkig zijn er iig niet meer zoveel hoerenlopers als een paar jaar terug..:oIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is echt zo. Ik had gisteren 100% katoen aan en het stonk echt stukken minder dan mijn tech shirt.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)r?cid=social31368076
Lekker stinken!![]()
Ik vind het als je het shirt net hebt nog wel meevallen. Maar na een x aantal wasbeurten gaat de geur er steeds moeilijker uitquote:Op donderdag 11 september 2014 09:18 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is echt zo. Ik had gisteren 100% katoen aan en het stonk echt stukken minder dan mijn tech shirt.
Gister 1000'jes op de baan. Lekker hard, lekker stabiel.
5:39
5:37
5:36
5:31
Nu spierpijn
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nice!quote:Op donderdag 11 september 2014 10:01 schreef Yuki het volgende:
Nu spierpijnIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Over twee weken mijn eerste wedstrijd lopen. Hoewel, het is niet echt een wedstrijd, Mudmasters.
Vooral de combinatie van conditie en kracht lijkt me leuk. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Jullie horen het wel van me![]()
![]()
Mooie tijd en een PRquote:Op donderdag 11 september 2014 08:28 schreef Arquero het volgende:Toch redelijk door kunnen lopen en een tijd gehaald van 25:59, bijna halve minuut van m’n PR afgehaald
, ben wel benieuwd naar je trainingen.
Spierpijnquote:
[ Bericht 28% gewijzigd door xzaz op 11-09-2014 10:36:53 ]![]()
Zegt ie daar nou dat het 'likely' is dat je je loopkleren niet wilt wassen na 1x lopenquote:Op donderdag 11 september 2014 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)r?cid=social31368076
Lekker stinken!![]()
![]()
Hoeveel kilometer ga je doen?quote:Op donderdag 11 september 2014 10:31 schreef S15 het volgende:
Over twee weken mijn eerste wedstrijd lopen. Hoewel, het is niet echt een wedstrijd, Mudmasters.
Vooral de combinatie van conditie en kracht lijkt me leuk. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Jullie horen het wel van me![]()
12 km, ik geloof startserie P. Hopelijk in Maart voor de 18 en dan in september 2015 voor de Fishermans friend strongman run.quote:![]()
In december helemaal begonnen, schema's klaar een maandje ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2014 08:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel weken ben je nu bezig? De eerste drie maanden zijn vaak het lastigst om jezelf te motiveren. Heb je je al ingeschreven voor een leuk evenement? Dan heb je meteen een doel.![]()
Mooi vlak inderdaad!quote:Op donderdag 11 september 2014 10:01 schreef Yuki het volgende:
Nu spierpijn
Die laatste ging dan ook veuhl te hardquote:Op donderdag 11 september 2014 10:01 schreef Yuki het volgende:
Nu spierpijn![]()
![]()
Het is ergens wel boeiend om te merken dat een val nog dagenlang merkbaar is. Niet de val zelf, maar wel de opdonder die de spieren erdoor blijkbaar hebben gekregen. Het loopje van gisteravond ging dus al moeizaam, maar de spierpijn die ik nu heb is ook wel meer dan ik gewend ben. Ik moet maar veel in beweging blijven vandaag. Beetje fietsen en zo.
Over fietsen en zo gesproken, ik kijk wel uit naar de herfst en de winter. Dan rijden die mooiweersporters tenminste niet meer zoveel op mijn fietspaden.![]()
Mooie tempootjes Yuks!
@Zwabber: herkenbaar. Ik ben zelfs (nadat ik dus in het donker over een ieniemienie verhoging viel) nog steeds behoedzaam aan het lopen in het donker en til mijn voeten sindsdien wat hoger op (sowieso niet slecht). Maar je hebt weer gelopen zonder al te veel restschade, dat is ook wel weer positief![]()
![]()
Ik herken het ook. Je kan daar echt heel lang hinder van ondervinden. Ik ben vorig jaar op mijn schouder gevallen. Daar heb ik ruim een maand last van gehad. Het was dan ook een doodsmak.
[ Bericht 47% gewijzigd door Devv op 11-09-2014 12:09:33 (hihi) ]![]()
Ik ben niet anders of angstiger gaan lopen, maar het lijkt alsof een stuk kracht verdwenen is.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:46 schreef Quoi het volgende:@Zwabber: herkenbaar. Ik ben zelfs (nadat ik dus in het donker over een ieniemienie verhoging viel) nog steeds behoedzaam aan het lopen in het donker en til mijn voeten sindsdien wat hoger op (sowieso niet slecht). Maar je hebt weer gelopen zonder al te veel restschade, dat is ook wel weer positief
Ik ben denk ik ook vooral op mijn schouder gevallen, daar zit een schaafwond en blauwe plek.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:50 schreef Devv het volgende:
Ik herken het ook. Je kan daar echt heel lang hinder van ondervinden. Ik ben vorig jaar op mijn schouder gevallen. Daar heb ik ruim een maand last van gehad. Het was dan ook een doodsmak.
Enfin, we merken wel hoe het herstelt. Morgen 6x1000.![]()
Voluit?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Enfin, we merken wel hoe het herstelt. Morgen 6x1000.![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Ik heb eindelijk het nieuwe schemaquote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef Twinky het volgende:
FUCKING HELL IK VIND HET NIET MEER LEUK
heb nieuwe gewone leuke schoenen en nou gewoon shin splints van mijn dagelijkse leven (wel een actief dagje gehad zaterdag). Ben na 10 meter hardlopen omgedraaid want ik hoopte dat ik me vergiste.
POEP
10x 1 min lopen 2 min wandelen
8x 1 min lopen 2 min wandelen
6x 1 min lopen 3 min wandelen
4x 2 min lopen 2 min wandelen
8x 1 min lopen 2 min wandelen
3x 4 min lopen 3 min wandelen 1x 500 meter met 1 tempoversnelling
3x 3 min lopen 3 min wandelen
6x 2 min lopen 2 min wandelen
4x 3 min lopen 3 min wandelen
3-4x 4 min lopen 3 min wandelen
8x 2 min lopen 2 min wandelen
2x 5 min lopen 3 min wandelen
3-4 4 min lopen 2 min wandelen
5x 3 min lopen 3 min wandelen
2x 6 min lopen 3 min wandelen 1 x 500 meter met 2 tempoversnellingen
3-4x 5 min lopen 3 min wandelen
7x 3 min lopen 2 min wandelen
2 km test
4x 5 min lopen 2 min wandelen
3-4x 4 min lopen 3 min wandelen
2x 7 min lopen 4 min wandelen
3x 6 min lopen 3 min wandelen
3x 5 min lopen 3 min wandelenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Stiekem gingen ze allemaal te hardquote:Op donderdag 11 september 2014 11:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die laatste ging dan ook veuhl te hard
Iedereen liep 5km tempo ipv het voorgeschreven 10km tempo.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Trouwens, iemand nog interesse in een startnummer voor de Vredesloop (10km)? 20 sept, Den Haag.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb babydienst, dus die dag is loopvrij voor mijquote:Op donderdag 11 september 2014 12:31 schreef Yuki het volgende:
Trouwens, iemand nog interesse in een startnummer voor de Vredesloop (10km)? 20 sept, Den Haag.
Ik werk thuis vandaag, heerlijk overdag lopen, probleem is dat er dan alleen totaal geen logica/structuur meer in je dag zitNouja, straks lunchen en dan maar om een uur of 4 gaan.
Dat zie je verkeerd: Het is mijn loopdag, dus jouw supportdagquote:Op donderdag 11 september 2014 12:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb babydienst, dus die dag is loopvrij voor mij![]()
![]()
Geheel vrijwillig ook nog!quote:Op donderdag 11 september 2014 12:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd: Het is mijn loopdag, dus jouw supportdag
-oh oud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar net wat je voluit noemt. Ik denk dat vrijwel niemand echt voluit loopt als er nog ruimte is voor geposeerde foto's tijdens wedstrijden.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zwabber loopt nooit voluit.
Tijdens wedstrijden loop ik wel een stuk harder dan tijdens trainingen en korte intervallen gaan wel op een tempo dat ik niet veel langer dan een kilometer zou volhouden.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:01 schreef hatsaflats het volgende:
En lopen nu!![]()
![]()
Dat is een mooie afstand om mee te beginnen. Misschien dat je in 2016 voor de marathon afstand kunt gaan tijdens Mud Mastersquote:Op donderdag 11 september 2014 10:40 schreef S15 het volgende:
[..]
12 km, ik geloof startserie P. Hopelijk in Maart voor de 18 en dan in september 2015 voor de Fishermans friend strongman run..
![]()
Haha die is er ook nog inderdaad. Eerst over twee weken maar eens overleven, daarna zien we wel weer verderquote:Op donderdag 11 september 2014 13:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat is een mooie afstand om mee te beginnen. Misschien dat je in 2016 voor de marathon afstand kunt gaan tijdens Mud Masters.
![]()
![]()
TheWhiteCowboy, jij hebt vorig jaar ook zowel Loch Ness als Amsterdam gelopen toch? Hoe is dat bevallen?F means you're fucked![]()
Wat als hij nu gaat zeggen dat hij daarna maandenlang hulpbehoevend was en alleen nog vloeibaar voedsel tot zich kon nemen?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:57 schreef YUR het volgende:
TheWhiteCowboy, jij hebt vorig jaar ook zowel Loch Ness als Amsterdam gelopen toch? Hoe is dat bevallen?![]()
Jij en een loopgroep? Grapjas!quote:Op donderdag 11 september 2014 08:35 schreef pijll het volgende:
[..]
Stofzuigen, bij ons in de groep.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan ga ik alvast rietjes inslaanquote:Op donderdag 11 september 2014 14:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat als hij nu gaat zeggen dat hij daarna maandenlang hulpbehoevend was en alleen nog vloeibaar voedsel tot zich kon nemen?F means you're fucked![]()
Hahaquote:
Trouwens; blijkbaar moet je gewoon doorrennen met een ontstoken galblaas en dan word je net zo snel als de kenianen(dat artikel wat hierboven gepost was)
Oja, je werkvriendjesquote:Op donderdag 11 september 2014 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij en een loopgroep? Grapjas!
Prima. Loch ness een klap zwaarder dan ik verwacht had. Vooral mijn quads wisten niet wat hun overkwam. Amsterdam een stuk makkelijker. Amsterdam gestart met het idee dat ik elk moment kon afhaken en er eigenlijk geen moment aan gedacht. Amsterdam wel gewoon relaxed rustig aan gelopen. Ik zou het zo weer doen. Nou ja Amsterdam dan niet weer niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:57 schreef YUR het volgende:
TheWhiteCowboy, jij hebt vorig jaar ook zowel Loch Ness als Amsterdam gelopen toch? Hoe is dat bevallen?![]()
Wat ik ook erg leuk van loch ness vond is de busreis naar de start via heuvels waar de bussen met moeite opkomen. Bussen vol met allemaal gespannen lopen. En sta je daar in de middle of nowhere met een paar duizend man om te mogen starten.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Prima. Loch ness een klap zwaarder dan ik verwacht had. Vooral mijn quads wisten niet wat hun overkwam. Amsterdam een stuk makkelijker. Amsterdam gestart met het idee dat ik elk moment kon afhaken en er eigenlijk geen moment aan gedacht. Amsterdam wel gewoon relaxed rustig aan gelopen. Ik zou het zo weer doen. Nou ja Amsterdam dan niet weer niet.Klinkt goed! Ik kan ook echt niet wachtenquote:Op donderdag 11 september 2014 14:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat ik ook erg leuk van loch ness vond is de busreis naar de start via heuvels waar de bussen met moeite opkomen. Bussen vol met allemaal gespannen lopen. En sta je daar in de middle of nowhere met een paar duizend man om te mogen starten.
Iemand van hier geloof ik deelde op Facebook eens een stukje over hardlopers in het wild. Dat als je die ziet je ze voorzichtig moet benaderen en evt een water aan moet bieden of vragen over het horloge zodat ze niet bang worden. Een beetje geschreven alsof het wilde dieren zijn dus. Komt iemand dat bekend voor?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Loch Ness![]()
Net voor mijn werk met Schotten in een concall gezeten en dan krijg ik er alweer helemaal zin in. Ik versta er doorgaans weinig van, maar wat ik heb begrepen: het is daar warm weer at the moment
En spannend natuurlijk vanwege de onafhankelijkheid ja/nee
![]()
Ik heb net een Schot aan de lijn gehad, van een autoverhuurbedrijf. Ik denk dat we een auto hebben gehuurdquote:Op donderdag 11 september 2014 14:41 schreef Quoi het volgende:
Loch Ness![]()
Net voor mijn werk met Schotten in een concall gezeten en dan krijg ik er alweer helemaal zin in. Ik versta er doorgaans weinig van, maar wat ik heb begrepen: het is daar warm weer at the moment
En spannend natuurlijk vanwege de onafhankelijkheid ja/nee
Jero deelde dat laatst, volgens mijquote:Op donderdag 11 september 2014 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Iemand van hier geloof ik deelde op Facebook eens een stukje over hardlopers in het wild. Dat als je die ziet je ze voorzichtig moet benaderen en evt een water aan moet bieden of vragen over het horloge zodat ze niet bang worden. Een beetje geschreven alsof het wilde dieren zijn dus. Komt iemand dat bekend voor?![]()
Nicequote:Op donderdag 11 september 2014 14:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb net een Schot aan de lijn gehad, van een autoverhuurbedrijf. Ik denk dat we een auto hebben gehuurdVoordat dit een Schotland topic wordt nog even iets grappigs: Meneer gaat in oktober wandelen met een stel opgeschoten mannen. Vuur maken - beren schieten - wildkamperen - zoiets. Heeft 'ie voor de laatste nacht een Guest House geboekt, zodat ze vers gedoucht weer op het vliegtuig kunnen --> klik
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
NiceVoordat dit een Schotland topic wordt nog even iets grappigs: Meneer gaat in oktober wandelen met een stel opgeschoten mannen. Vuur maken - beren schieten - wildkamperen - zoiets. Heeft 'ie voor de laatste nacht een Guest House geboekt, zodat ze vers gedoucht weer op het vliegtuig kunnen --> klik
De ervaring leert dat ze je naam en adres volkomen verkeerd spellen en lijken op te bouwen uit een willekeurige verzameling letters, maar dat ze je creditcardgegevens altijd uitstekend verstaan hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb net een Schot aan de lijn gehad, van een autoverhuurbedrijf. Ik denk dat we een auto hebben gehuurd![]()
Komende weekenden staan in het teken van hardlopen:
- komende zaterdag trainen en BBQ bij Haag
- komende zondag supporteren bij de Obstacle Run in Scheveningen
- volgende week zaterdag Vredesloop
- volgende week zondag supporteren bij de Vredesmarathon (HM van meneer Y) en paps en broer opvangen na hun DtD
Dan een "gewoon" weekend met 1 training en vervolgens is het HM-weekend
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
NiceVoordat dit een Schotland topic wordt nog even iets grappigs: Meneer gaat in oktober wandelen met een stel opgeschoten mannen. Vuur maken - beren schieten - wildkamperen - zoiets. Heeft 'ie voor de laatste nacht een Guest House geboekt, zodat ze vers gedoucht weer op het vliegtuig kunnen --> klik
Ik ben heel benieuwd hoe er gestemd gaat worden. Zelfs mijn familie is 50-50![]()
![]()
http://www.dutchroadrunne(...)voor-niet-hardlopersquote:Op donderdag 11 september 2014 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Iemand van hier geloof ik deelde op Facebook eens een stukje over hardlopers in het wild. Dat als je die ziet je ze voorzichtig moet benaderen en evt een water aan moet bieden of vragen over het horloge zodat ze niet bang worden. Een beetje geschreven alsof het wilde dieren zijn dus. Komt iemand dat bekend voor?![]()
Urban Hero?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
- komende zondag supporteren bij de Obstacle Run in Scheveningen
[..]![]()
Jep. Meneer Y lijkt het een goed idee om dat te doen, een week voor z'n tweede HM...quote:
* Yuki is bang voor blessureleed...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zit nog te twijfelen tussen Men of Steel Run en Urban Hero.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Staat ook nog op mijn lijstje.![]()
Er zijn zoveel optiesquote:Op donderdag 11 september 2014 15:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Men of Steel Run en Urban Hero.
De Urbanathlon van Men's Health wil ik ook graag doen, al is het alleen maar omdat het bij de Amsterdam Arena is![]()
![]()
Ja, maar die twee zijn toevallig allebei dit weekend. Ik zou ze wel alle twee kunnen doen, maar ik vind het een beetje overdreven om twee dagen achter elkaar naar een run te gaan waarvoor ik behoorlijk ver moet rijden.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel opties
De Urbanathlon van Men's Health wil ik ook graag doen, al is het alleen maar omdat het bij de Amsterdam Arena is![]()
Twee achter elkaar lijkt me niets, lijkt me voor je lichaam ook niet heel goed.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar die twee zijn toevallig allebei dit weekend. Ik zou ze wel alle twee kunnen doen, maar ik vind het een beetje overdreven om twee dagen achter elkaar naar een run te gaan waarvoor ik behoorlijk ver moet rijden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en morgen bewolkt en 16 graden![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:45 schreef hatsaflats het volgende:
Moeilijke vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en morgen bewolkt en 16 graden![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:45 schreef hatsaflats het volgende:
Jij weet wel hoe je vakantie moet vieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en morgen bewolkt en 16 graden
Neequote:Op donderdag 11 september 2014 15:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je vakantie moet vieren.ik moet nu zondag en woensdag verplicht met familie op stap, want ze zijn bang dat ik te weinig doe en zie op vakantie en dat is zonde, ofzo. En m'n hardlooprondjes tellen niet.
![]()
Dat zal op zich wel meevallen. Maar misschien sla ik ze allebei wel over en ga ik gewoon een LDL doen als voorbereiding op de Dam tot Damloop. Ik ga al naar zoveel runs dat ik bijna een krantenwijk moet nemen om het allemaal te kunnen betalen.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Twee achter elkaar lijkt me niets, lijkt me voor je lichaam ook niet heel goed.![]()
En dan kun je al trainend kranten bezorgen! Wat een topidee!quote:Op donderdag 11 september 2014 15:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zal op zich wel meevallen. Maar misschien sla ik ze allebei wel over en ga ik gewoon een LDL doen als voorbereiding op de Dam tot Damloop. Ik ga al naar zoveel runs dat ik bijna een krantenwijk moet nemen om het allemaal te kunnen betalen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hee niet hatenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Blij dat ik deze eenmalige loop maar één keer gelopen heb. Het is een funrun geworden.Ik heb heul lang uitgekeken naar deze wedstrijd!
![]()
Dit dacht ik dus ook toen ik de mail kreegquote:Op donderdag 11 september 2014 16:27 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dan val ik lekker op in Haag geel/groen
Als het goed is doen ze het dit jaar beter met startvakken. En een wit shirt is best fijn om in te lopen. Vorig jaar was dat zonnetje nog goed warm!quote:Op donderdag 11 september 2014 16:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee niet hatenIk heb heul lang uitgekeken naar deze wedstrijd!
![]()
Trekt wel beestjes aanquote:Op donderdag 11 september 2014 17:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het goed is doen ze het dit jaar beter met startvakken. En een wit shirt is best fijn om in te lopen. Vorig jaar was dat zonnetje nog goed warm!
edit:
of je ziet ze er gewoon beter op zitten...Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Net de Garmin uitgelezen voor training van gisteren. Blij bij het zien van de grafiekjes; ik liep écht heel vlak
Ik kan ze niet zien, maar jeejquote:Op donderdag 11 september 2014 18:12 schreef Yuki het volgende:
Net de Garmin uitgelezen voor training van gisteren. Blij bij het zien van de grafiekjes; ik liep écht heel vlak
Ik heb net mijn solli geschreven. Er kijkt nog een collega naar en misschien vraag ik pijll ook nog ff mee te lezen. De spanning die ik ervan heb is in ieder geval wat minder
Dat heb je he, op een baan...quote:Op donderdag 11 september 2014 18:12 schreef Yuki het volgende:
Net de Garmin uitgelezen voor training van gisteren. Blij bij het zien van de grafiekjes; ik liep écht heel vlakF means you're fucked![]()
Vlak!quote:Op donderdag 11 september 2014 18:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het goed is is de baan klaar als ik terug benF means you're fucked![]()
Wat een heerlijk weertje om te lopen.
Weer een uur weggeweest, met wat traploop HIIT op het einde op de trap bij het station hier.
Ja! Dus als het goed is sjoef ik daar dan zo supersnel overheen, na al die bulten! Al vind ik bulten zo erg niet hoor, alleen onverharde bulten wel.quote:
Maar ik vind het gewoon heel erg leuk om op de baan te lopen.![]()
Nu al onder de plak...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan mag ik 'm niet lopen van m'n vriendin.
Wit staat mij niet![]()
Valt wel mee. Ik heb alleen meer vertrouwen in haar smaak dan in die van mijzelfquote:
Edit: verdorie. Wil ik mijn eerste loopje met de Suunto uploaden, ligt Movescount plat vanwege maintenance.![]()
![]()
![]()
Hier sinds zondag al niet meer gelopennog steeds een pijntje in m'n voet… al wordt het wel minder, maar toch
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Hier sinds zondag al niet meer gelopennog steeds een pijntje in m'n voet… al wordt het wel minder, maar toch
![]()
![]()
![]()
Zo ben ikquote:
Maar ik wil zo nu en dan wel een uitzondering maken
Whoah! Hebben!
quote:Met deze 'jetpack' rennen soldaten straks voor hun leven
Het project moet snelle cyborgs maken van mens-soldaten.
Denk aan een jetpack en je denkt aan vliegen. Met het jetpack-project van de Arizona State University kun je echter niet de lucht in, maar je vliegt wel sneller over de hardloopbaan.
4MM
Het leger klopte bij de universiteit aan met de vraag of er iets verzonnen kon worden waardoor soldaten 1,6 kilometer in vier minuten kunnen rennen. Aan de vraag werd gehoor gegeven en in het project 4MM (4 minute mile). De jetpack met twee kleine stuwraketten zit vast aan de onderrug van de drager.
Zwaarder maar sneller
Het prototype weegt 5 kilo, maar de eerste tests wijzen toch al versnelling uit. Het eerste testpersoon ging van een mijl (1,6 km) in 5 minuten en 20 seconden naar een mijl in 5 minuten en 2 seconden. Het kostte hem nog minder energie ook. Uiteindelijk is dat ook de bedoeling voor soldaten: snel wegkomen uit benarde situaties zonder veel energie te verspillen.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Maar de baan blijft vlakquote:Op donderdag 11 september 2014 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
In een km kan je op zich redelijk verval hebben...F means you're fucked![]()
Strak gelopen baantrainingquote:Op donderdag 11 september 2014 18:12 schreef Yuki het volgende:
Net de Garmin uitgelezen voor training van gisteren. Blij bij het zien van de grafiekjes; ik liep écht heel vlakAltijd lekker als je die rondjes op een vlak tempo kunt lopen. Liep je de tempo's ook nog (relatief) makkelijk?
![]()
quote:5km zou ik denk ik wel volgehouden hebben. Niet echt meerquote:Op donderdag 11 september 2014 20:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Strak gelopen baantrainingAltijd lekker als je die rondjes op een vlak tempo kunt lopen. Liep je de tempo's ook nog (relatief) makkelijk?
Maar niet iedereen is zo slim als ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 06:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is niet nodig om ze in de OP op te nemen, want je kunt ze blijkbaar prima ontcijferen![]()
Serieus, ik heb al wel vaker om verduidelijking gevraagd, afkortingen etc. Daar krijg ik geen antwoord op.![]()
In wedstrijden kan je vaak meer dan in een training, dus wie weet...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
5km zou ik denk ik wel volgehouden hebben. Niet echt meer![]()
5x1000m in 5km trempo is trouwens wel pittig![]()
Dan stuur je toch een DM naar degene die de post maakte? Serieus. Als we een lijst zouden maken zouden we zo 60 afkortingen kunnen neerzetten. Dan schiet het z'n doel ook voorbij.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zo slim als ik.![]()
Serieus, ik heb al wel vaker om verduidelijking gevraagd, afkortingen etc. Daar krijg ik geen antwoord op.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier toch maar besloten om dit jaar niet de M te gaan lopen in Geldrop.
Het lukt mij niet om genoeg tijd vrij te maken om fatsoenlijk te trainen. Ik blijf bij mijn eerste besluit. Eerst deeltijdstudie afmaken en het jaar daarop een M.
Dus nu weer freelancenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Waarschijnlijk overheen gelezen maar hoe komt het?![]()
Mehquote:Op donderdag 11 september 2014 21:07 schreef streamnl het volgende:
Stomme dingen zijn stom.
Zelf trouwens weer een training gehad. Nog één duurloop zaterdag en daarna afbouwen!
Ik heb er vrede mee hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Meh
Stomme dingen zijn stom.
Zelf trouwens weer een training gehad. Nog één duurloop zaterdag en daarna afbouwen!
Liever zo dan me druk maken dat ik weer een training mis door studie/werk.
Maar ik kijk echt uit naar jouw M. Ik ben zwaar benieuwd. Jij had niet de meest ideale opbouw. Maar als ik zo jouw trainingen lees, gaat dat helemaal goed komen.![]()
Geen idee. Zondag tijdens het rennen het idee dat m'n schoen te strak zat. Want daar deed het een beetje zeer, daar waar je veters vast zitten, zeg maar. Dus schoen losser en weer verder. Maar maandag tijdens het wandelen op het werk deed het echt zeer daar op die plek! Gisteren ook nog, en nu wordt het al wel weer wat minder. Dus ik ga zondag gewoon van start op de BtB, want tja… Deze médaille MOET ik gewoon hebben, als Arnhemse:quote:Op donderdag 11 september 2014 21:07 schreef streamnl het volgende:
Waarschijnlijk overheen gelezen maar hoe komt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel balen trouwens, van je M. Maar verstandige keuzes zijn verstandig
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee. Zondag tijdens het rennen het idee dat m'n schoen te strak zat. Want daar deed het een beetje zeer, daar waar je veters vast zitten, zeg maar. Dus schoen losser en weer verder. Maar maandag tijdens het wandelen op het werk deed het echt zeer daar op die plek! Gisteren ook nog, en nu wordt het al wel weer wat minder. Dus ik ga zondag gewoon van start op de BtB, want tja… Deze médaille MOET ik gewoon hebben, als Arnhemse:Ga je weer met slacker hobbelen? Gewoon lekker rustig aan, en het komt vast wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel balen trouwens, van je M. Maar verstandige keuzes zijn verstandig
En stream: als training voor een M niet goed haalbaar is is het waarschijnlijk wel echt verstandig om het niet te doen.![]()
Waarom zou ik niet gewoon een antwoord kunnen krijgen als ik hier iets vraag? Misschien zijn er wel meer mensen die benieuwd zijn naar wat iets betekent. In plaats van meerdere DM's te sturen/beantwoorden is het toch net zo makkelijk om ze in dit topic te plaatsen?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan stuur je toch een DM naar degene die de post maakte? Serieus. Als we een lijst zouden maken zouden we zo 60 afkortingen kunnen neerzetten. Dan schiet het z'n doel ook voorbij.![]()
Klopt. Maar er zijn vaak in een topic diverse onderwerpen tegelijk bezig en dan kan zo'n vraag weleens niet zo opvallen en verdwijnen in de massa.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet gewoon een antwoord kunnen krijgen als ik hier iets vraag? Misschien zijn er wel meer mensen die benieuwd zijn naar wat iets betekent. In plaats van meerdere DM's te sturen/beantwoorden is het toch net zo makkelijk om ze in dit topic te plaatsen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nogmaals, zo erg vind ik het niet hoor. Ik vermaak me toch wel.
Dadelijk word ik nog emotioneel door jullie
[..]
Geen idee. Zondag tijdens het rennen het idee dat m'n schoen te strak zat. Want daar deed het een beetje zeer, daar waar je veters vast zitten, zeg maar. Dus schoen losser en weer verder. Maar maandag tijdens het wandelen op het werk deed het echt zeer daar op die plek! Gisteren ook nog, en nu wordt het al wel weer wat minder. Dus ik ga zondag gewoon van start op de BtB, want tja… Deze médaille MOET ik gewoon hebben, als Arnhemse:Raar. Maar hopelijk trekt het vanavond helemaal weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel balen trouwens, van je M. Maar verstandige keuzes zijn verstandig![]()
Welke afstand ga je doen? Ik doe de 6EM.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dus ik ga zondag gewoon van start op de BtB, want tja… Deze médaille MOET ik gewoon hebben, als Arnhemse:
[...]
Mooie medaille inderdaad. Normaal hoef ik die dingen niet, maar deze zal ik wel ergens ophangen. En ik hoop stiekem dat het minimaal 5 graden kouder zal zijn.![]()
![]()
EM zijn Engelse Mijlen?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welke afstand ga je doen? Ik doe de 6EM.
Mooie medaille inderdaad. Normaal hoef ik die dingen niet, maar deze zal ik wel ergens ophangen. En ik hoop stiekem dat het minimaal 5 graden kouder zal zijn.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik ben laat begonnen, maar heb het idee dat de training de laatste zes weken super is gegaan. Als zaterdag die 35km ook redelijk gaat, dan ben ik heel tevreden over de voorbereiding. Volgende week dan afbouwen, hoewel ik dan ook nog 50 kilometer loop en de weken daarna helemaal minderen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee hoor.
Liever zo dan me druk maken dat ik weer een training mis door studie/werk.
Maar ik kijk echt uit naar jouw M. Ik ben zwaar benieuwd. Jij had niet de meest ideale opbouw. Maar als ik zo jouw trainingen lees, gaat dat helemaal goed komen.
Heb nu in elk geval het idee dat ik niet veel meer had kunnen doen aan training.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik denk dat wanneer het in je kop goed zit, je heel veel wint met een loopquote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben laat begonnen, maar heb het idee dat de training de laatste zes weken super is gegaan. Als zaterdag die 35km ook redelijk gaat, dan ben ik heel tevreden over de voorbereiding. Volgende week dan afbouwen, hoewel ik dan ook nog 50 kilometer loop en de weken daarna helemaal minderen.
Heb nu in elk geval het idee dat ik niet veel meer had kunnen doen aan training.![]()
[..]
Geen idee. Zondag tijdens het rennen het idee dat m'n schoen te strak zat. Want daar deed het een beetje zeer, daar waar je veters vast zitten, zeg maar. Dus schoen losser en weer verder. Maar maandag tijdens het wandelen op het werk deed het echt zeer daar op die plek! Gisteren ook nog, en nu wordt het al wel weer wat minder. Dus ik ga zondag gewoon van start op de BtB, want tja… Deze médaille MOET ik gewoon hebben, als Arnhemse:Klinkt een beetje als een lichte knijpblaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel balen trouwens, van je M. Maar verstandige keuzes zijn verstandigOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik doe ook de 6EMquote:Op donderdag 11 september 2014 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welke afstand ga je doen? Ik doe de 6EM.
Mooie medaille inderdaad. Normaal hoef ik die dingen niet, maar deze zal ik wel ergens ophangen. En ik hoop stiekem dat het minimaal 5 graden kouder zal zijn.
Een knijpblaar?? Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 11 september 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een lichte knijpblaar.zou wel echt iets voor mij zijn, een knijpblaar
maar, er is niks zichtbaar, zijn knijpblaren onzichtbaar?
Ook geen kortere afstand?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:07 schreef streamnl het volgende:
Het lukt mij niet om genoeg tijd vrij te maken om fatsoenlijk te trainen. Ik blijf bij mijn eerste besluit. Eerst deeltijdstudie afmaken en het jaar daarop een M.
Dus nu weer freelancen
[..]
Waarschijnlijk overheen gelezen maar hoe komt het?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ben trouwens verkouden, incl. rauwe keel, loopneus. Ik ben noooooit ziek. Hoop dat het zondag weer pleite is. Maar geen paracetamolletjes slikken, als mijn lichaam de kans krijgt er zelf tegen te vechten werkt dat meestal het beste.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wit schijnt bijna altijd door.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee niet hatenIk heb heul lang uitgekeken naar deze wedstrijd!
![]()
Je hebt keurig je LDL's gelopen en je hebt behoorlijk veel kilometers gemaakt. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken (voor zover een marathon lopen zorgeloos kan zijn).quote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben laat begonnen, maar heb het idee dat de training de laatste zes weken super is gegaan. Als zaterdag die 35km ook redelijk gaat, dan ben ik heel tevreden over de voorbereiding. Volgende week dan afbouwen, hoewel ik dan ook nog 50 kilometer loop en de weken daarna helemaal minderen.
Heb nu in elk geval het idee dat ik niet veel meer had kunnen doen aan training.![]()
In vingers levert het vaak een bloeduitstorting op. Maar in de rest van het lichaam voelt het een beetje als een hele oppervlakkige blauwe plek.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe ook de 6EM
[..]
Een knijpblaar?? Daar heb ik nog nooit van gehoordzou wel echt iets voor mij zijn, een knijpblaar
maar, er is niks zichtbaar, zijn knijpblaren onzichtbaar?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Tuurlijk wel. Geldrop blijft toch mijn dorpje (al zou ik er zelf nooit willen wonen).quote:
Ik loop daar de 30. En de Devils trail blijft ook zoals ie is. Want de 25 beheers ik en als ik door train tot +- 29 dan loop ik de Devils trail ook wel uit.![]()
Wat is trouwens het idee achter al die duimgaten in hardloopshirts?
Houdt het de handen zoveel warmer?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
*snotterboks*quote:Op donderdag 11 september 2014 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben trouwens verkouden, incl. rauwe keel, loopneus. Ik ben noooooit ziek. Hoop dat het zondag weer pleite is. Maar geen paracetamolletjes slikken, als mijn lichaam de kans krijgt er zelf tegen te vechten werkt dat meestal het beste.
Alhoewel het bij mij alweer behoorlijk achter de rug is. Afgelopen zondag had ik al wat moeite met mijn LDL. Maandag en dinsdag heb ik voornamelijk in bed doorgebracht met volle kaakholtes, voorhoofdsholte, keelpijn, snotneus en algehele malaise. Gisteren voelde ik me al een stuk beter en vandaag ben ik weer gaan rennen. Hopelijk heeft het bij jou ongeveer hetzelfde verloop, dan zou je zondag moeten kunnen lopen. Beterschap!![]()
Over rare loopjes gesproken, vandaag was de BBQ compleetloop
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jeuj!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:09 schreef streamnl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Geldrop blijft toch mijn dorpje (al zou ik er zelf nooit willen wonen).
Ik loop daar de 30. En de Devils trail blijft ook zoals ie is. Want de 25 beheers ik en als ik door train tot +- 29 dan loop ik de Devils trail ook wel uit.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Thanks, komt vast op tijd goedquote:Op donderdag 11 september 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
*snotterboks*
Alhoewel het bij mij alweer behoorlijk achter de rug is. Afgelopen zondag had ik al wat moeite met mijn LDL. Maandag en dinsdag heb ik voornamelijk in bed doorgebracht met volle kaakholtes, voorhoofdsholte, keelpijn, snotneus en algehele malaise. Gisteren voelde ik me al een stuk beter en vandaag ben ik weer gaan rennen. Hopelijk heeft het bij jou ongeveer hetzelfde verloop, dan zou je zondag moeten kunnen lopen. Beterschap!
Nee, dan is het toch andersquote:Op donderdag 11 september 2014 21:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In vingers levert het vaak een bloeduitstorting op. Maar in de rest van het lichaam voelt het een beetje als een hele oppervlakkige blauwe plek.maar het klinkt wel grappig, een knijpblaar!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: