SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 23:25:49 ]![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand moet die kop van Donald vervangen door F de Boer![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand moet die kop van Donald vervangen door F de Boer![]()
![]()
Waar blijft die hoofdsponsor?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Nope, ik vind het nu ook wel weer ff genoeg (tot de volgende transferperiode).quote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het Marc Netto getroll vermoeiend vind?
Overigens, Veltman![]()
![]()
slaat ook nergens op maar ik vind het wel een leuk plaatjequote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het Marc Netto getroll vermoeiend vind?![]()
Waait wel weer over.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het Marc Netto getroll vermoeiend vind?![]()
Ach er is elke keer wel een 'hype' is het niet Eto'o dan is het wel Overmarsje.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tot de volgende transferwindow weer aanbreekt![]()
Mwa, hij heeft niet heel sterk gehandeld tijdens de transferperiode. Maar we mogen het inderdaad wel weer over iets anders hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het Marc Netto getroll vermoeiend vind?
Zag in de samenvatting van Ajax-Cambuur een hele aardige actie van Muric en ik hoor erg goede verhalen over hem. Ik hoop dat hij snel wedstrijdfit is.![]()
dat dusquote:Op woensdag 10 september 2014 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
slaat ook nergens op maar ik vind het wel een leuk plaatje[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
5 | Joël Veltmanquote:
De jonge Ajacied werd slachtoffer van het gezwalk met het spelsysteem en kon nog voor rust gaan douchen. Was een keer erg slordig in de opbouw, maar herstelde die fout zelf.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag het net ook jaquote:Op woensdag 10 september 2014 16:10 schreef Silenus het volgende:
Kaartje APOEL-uit kost effe 85 euro....
What the fuck.Is helaas niets aan te doen, Apoel mag helaas gewoon vragen wat ze willen.
Ik neem aan dat ze van de eigen fans ook aardig wat kritiek hebben gehad op de prijs, of misschien zijn ze dit wel gewend qua bedragen![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:10 schreef Silenus het volgende:
What the fuck.![]()
Belachelijk weer![]()
![]()
je hebt reis-europa-rond-in-24 uur toch voor 45 euro?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:10 schreef Silenus het volgende:
What the fuck.![]()
Wedstrijdkaart balhaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je hebt reis-europa-rond-in-24 uur toch voor 45 euro?![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:22 schreef Pugg het volgende:
[..]
5 | Joël Veltman
De jonge Ajacied werd slachtoffer van het gezwalk met het spelsysteem en kon nog voor rust gaan douchen. Was een keer erg slordig in de opbouw, maar herstelde die fout zelf.
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Een 5 voor Veltman geven, omdat hij 1 keer een foutje maakt in de opbouw (terwijl hij het zelf herstelde)AD wat laat je jezelf kennen
![]()
Wees blij dat er tenminste één verdediger in NL is die DURFT op te bouwen ipv die faalhazen De Vrij en BMI
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:10 schreef Silenus het volgende:
What the fuck.wtf
![]()
Zimling is idd uitgebreid gescoutquote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
prima beleid juist
waar mogelijk vertrek spelers opvangen met eigen jeugd
geen paniekaankopen![]()
![]()
waaruit blijkt dat dat niet het geval is?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zimling is idd uitgebreid gescout
behalve de onderbuik![]()
Elk jaar een zwakkere selectie . prachtig ja . + nog een reserve van Mainzquote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
prima beleid juist
geen paniekaankopen
topshowRED ONS HENNIEGOD![]()
Nog even wachten tot de vruchten van de lijn Cruijff te plukken zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elk jaar een zwakkere selectie . prachtig ja . + nog een reserve van Mainz
topshow![]()
Rustig maar, Muric komt er aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
topshow![]()
Voorlopig nog met Van Geel beleidquote:Op woensdag 10 september 2014 18:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nog even wachten tot de vruchten van de lijn Cruijff te plukken zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
losse kaarten zijn inderdaad duur, ik heb het nagekeken, maar een passe partout kan je voor Apoel nicosia al kopen voor 90 t/m 125 euro. Dat os dam voor de 3 wedstrijdenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zag het net ook jaIs helaas niets aan te doen, Apoel mag helaas gewoon vragen wat ze willen.
Ik neem aan dat ze van de eigen fans ook aardig wat kritiek hebben gehad op de prijs, of misschien zijn ze dit wel gewend qua bedragen![]()
![]()
Geld zat, waarom doen telkens je elftal verzwakken als je het ook had kunnen versterken. Kun je wel leuk jeugdspelertjes gebruiken, maar als daarmee het niveau omlaag gaat en je kampioenschap mist...quote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
prima beleid juist
geen paniekaankopenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
En dan het spiegelvak voor 85 euro.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
losse kaarten zijn inderdaad duur, ik heb het nagekeken, maar een passe partout kan je voor Apoel nicosia al kopen voor 90 t/m 125 euro. Dat os dam voor de 3 wedstrijden
Domme regeling dusBLATTER MAFF... nah, laat maar.
![]()
Nog 5 jaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nog even wachten tot de vruchten van de lijn Cruijff te plukken zijn.![]()
Te naïef , ook de foksupport.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
topshowAFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: