SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 23:25:49 ]![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand moet die kop van Donald vervangen door F de Boer![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand moet die kop van Donald vervangen door F de Boer![]()
![]()
Waar blijft die hoofdsponsor?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Nope, ik vind het nu ook wel weer ff genoeg (tot de volgende transferperiode).quote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het Marc Netto getroll vermoeiend vind?
Overigens, Veltman![]()
![]()
slaat ook nergens op maar ik vind het wel een leuk plaatjequote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het Marc Netto getroll vermoeiend vind?![]()
Waait wel weer over.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het Marc Netto getroll vermoeiend vind?![]()
Ach er is elke keer wel een 'hype' is het niet Eto'o dan is het wel Overmarsje.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tot de volgende transferwindow weer aanbreekt![]()
Mwa, hij heeft niet heel sterk gehandeld tijdens de transferperiode. Maar we mogen het inderdaad wel weer over iets anders hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het Marc Netto getroll vermoeiend vind?
Zag in de samenvatting van Ajax-Cambuur een hele aardige actie van Muric en ik hoor erg goede verhalen over hem. Ik hoop dat hij snel wedstrijdfit is.![]()
dat dusquote:Op woensdag 10 september 2014 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
slaat ook nergens op maar ik vind het wel een leuk plaatje[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
5 | Joël Veltmanquote:
De jonge Ajacied werd slachtoffer van het gezwalk met het spelsysteem en kon nog voor rust gaan douchen. Was een keer erg slordig in de opbouw, maar herstelde die fout zelf.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: